Gisteren was de Tmax pas om 19:30.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
inderdaad, 34,5 om 11:40, misschien 35 voor 12 uur?
Maar was dat niet omdat de hete lucht nog kwam binnendrijven vanuit het zuiden? Die hete lucht is er nu dus denk dat het al eerder afkoelt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gisteren was de Tmax pas om 19:30.
Dus we hebben nog heel wat uurtjes te gaan.
Oh... nevermind. De temperatuur in Eindhoven maakt een inhaalslag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:51 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven blijft een beetje achter. (niet dat ik daar op het moment ben)
Opvallend is dat Hoek van Holland ook weer lekker gaat vandaag.
Zonsondergang is pas 21:46 vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar was dat niet omdat de hete lucht nog kwam binnendrijven vanuit het zuiden? Die hete lucht is er nu dus denk dat het al eerder afkoelt.
Ik wil met elk weer vrij zijn. En dan ben ik ook, nog wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:22 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde definitie van lekker weer. Ik wil voor geen goud vrij zijn met dit weer.
Ik was sporten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:58 schreef NaturalScience het volgende:
34,6 graden in Enschede om 11:40.
Daar hoeft maar 4,2 graden bij voor evenaring van het record.
Loopt nu iets terug terwijl Gilze stijgt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:58 schreef NaturalScience het volgende:
34,6 graden in Enschede om 11:40.
Daar hoeft maar 4,2 graden bij voor evenaring van het record.
Ja maar de temperatuur stijgt dan al een tijdje niet meer.quote:
Onweersbuitjes op de Noordzee idd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zie hier heel in de verte ten NW van mij een enorm aambeeldOnweer?
ALs ik op buienradar kijk zie ik hem inderdaad, maar die gaat er lekker vandoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb mijn dakraam gewoon op een kier, anders is het sowieso een sauna hier.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook maar gedaan bij de enige ramen die niet van rolluiken zijn voorzien. Alleen geen idee hoe dat werkt aangezien ik nu niet thuis ben.
Ik vind jou een van de vervelendste mensen van dit forum, maar omdat we in het weertopic zijn: ja op de Noordzee zit wat onweer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik zo kijk ligt normaal de max tussen 16 en 19 uur in juli.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar de temperatuur stijgt dan al een tijdje niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |