Als ze de webcam aanzetten...quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef pitebuell85 het volgende:
Maar wanneer zien jullie elkaar dan?
Doe eens wat pics ja, ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.
Tsja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef pitebuell85 het volgende:
Maar wanneer zien jullie elkaar dan?
Heb je uberhaupt wel eens een (niet-lange-afstands) relatie gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Tsja.
Vorige week maandag heb ik er een punt achter gezet. Op de woensdag liet ze weten er klaar mee te zijn en wenste me succes met verder zoeken. Afgelopen zondag krijg ik weer een berichtje van ik wil weer contactzus zo. Nu appen we weer dus is het weer goed mrja blijft lastig die afstand. Als we elkaar zien wordt het Praag in november dus duurt nog ff. En nee dat is niet alleen maar op te neuken ik weet dat dat er ook van gaat komen natuurlijk. Haha ze vroeg zich af hoe wij denken over seks voor het huwelijk hier
____________!
Moet je dat echt nog vragen? Dit topic niet goed gelezen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens een (niet-lange-afstands) relatie gehad?
Je zit dus gewoon in de friendzone en dan ook nog eens met iemand die je vermoedelijk nooit zult ontmoeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Tsja.
Vorige week maandag heb ik er een punt achter gezet. Op de woensdag liet ze weten er klaar mee te zijn en wenste me succes met verder zoeken. Afgelopen zondag krijg ik weer een berichtje van ik wil weer contactzus zo. Nu appen we weer dus is het weer goed mrja blijft lastig die afstand. Als we elkaar zien wordt het Praag in november dus duurt nog ff. En nee dat is niet alleen maar op te neuken ik weet dat dat er ook van gaat komen natuurlijk. Haha ze vroeg zich af hoe wij denken over seks voor het huwelijk hier
____________!
Kans zit er dik in dat hij al geld heeft overgemaaktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon in de friendzone en dan ook nog eens met iemand die je vermoedelijk nooit zult ontmoeten.
Ach ja, als jou dat vreugde geeft, dan gun ik je dat van harte natuurlijk. Hopelijk kun je de verleiding weerstaan geld over te maken, want die vraag komt natuurlijk.
Hoe veel heb jij er al op je scorelijstje staan dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:40 schreef dagobertE6 het volgende:
al die jaloerse, onzekere mannetjes hier die geen Oost-Europese schoonheid kunnen scoren
Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Ze betaalt zelf haar ticket...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon in de friendzone en dan ook nog eens met iemand die je vermoedelijk nooit zult ontmoeten.
Ach ja, als jou dat vreugde geeft, dan gun ik je dat van harte natuurlijk. Hopelijk kun je de verleiding weerstaan geld over te maken, want die vraag komt natuurlijk.
Blijf jij nou maar lekker in de armste en meest gehate provincie van NL wonenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 02:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kans zit er dik in dat hij al geld heeft overgemaakt
GC / Geld overmaken naar Nepalese bank
Ik vind het altijd apart om te zien dat zoveel mannen zich tegenwoordig laten oplichten via internet. Vlieg gewoon naar het oostblok en probeer het daar als je zo graag een oostblokse wil. Of vlieg naar Azie, heb je nog een leuke vakantie ook. Wie weet wat je tegenkomt.
Maar dat eindeloze cammen en hopen de liefde van je leven te vinden (wat nu al voor TS een struggle is want het gaat "aan" en "uit") is vaak toch gewoon tijd/geldverspilling. Maarja wel lekker veilig achter de pc met een pakje tissues naast je scherm.
Dom dommer domst beursaapquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:40 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Ze betaalt zelf haar ticket...
En we zijn erg op elkaar gesteld ja. Het is meer dan friend zone geworden. Ik denk dat het goed is als we elkaar weer eens bellen dan zien we wel verder. Kreun waarom is Rusland ook zo groot?
[..]
Blijf jij nou maar lekker in de armste en meest gehate provincie van NL wonenNaar het Oostblok vliegen? Die vrouwen daar kunnen amper Engels man.
Ik woon al 3 jaar niet meer in NL, en dan ook denken dat mij het iets uitmaakt dat ik in een "gehate" provincie woon(de)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:40 schreef Beursaap het volgende:
[..]
En we zijn erg op elkaar gesteld ja. Het is meer dan friend zone geworden. Ik denk dat het goed is als we elkaar weer eens bellen dan zien we wel verder. Kreun waarom is Rusland ook zo groot?
[..]
Blijf jij nou maar lekker in de armste en meest gehate provincie van NL wonenNaar het Oostblok vliegen? Die vrouwen daar kunnen amper Engels man.
Waarom wachten tot november, je wil haar toch zo snel mogelijk zien lijkt mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:23 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Tsja.
____________!
Liever in Limburg wonen met mijn vriendin dan verliefd zijn op een gast genaamd "Dimitri" die je financieel wilt kaalplukken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:40 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Liever in Limburg wonen met mijn vriendin dan verliefd zijn op een gast genaamd "Dimitri" die je financieel wilt kaalplukken.
Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen. Ik moet dus 3 maanden zien te overbruggen mrja wil haar wel graag in het echt zien dat brengt me in dubio. Eerst maar eens gaan bellen dat werkt beter dan eindeloos Appen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Waarom wachten tot november, je wil haar toch zo snel mogelijk zien lijkt mij.
Dan vlieg jij toch een weekend naar haar toe hoe moeilijk kun je het voor jezelf maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:02 schreef Beursaap het volgende:
Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen.
run!quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:26 schreef Beursaap het volgende:
Bv: ik app ik hou van Rusland -> 'dus je vindt elke Russische meid leuk?'
Online "liefde" moeten zoekenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]in Kerkrade zeker.
[..]
Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen. Ik moet dus 3 maanden zien te overbruggen mrja wil haar wel graag in het echt zien dat brengt me in dubio. Eerst maar eens gaan bellen dat werkt beter dan eindeloos Appen.
Ze had net zo goed in Vladivostok kunnen wonen, dus het valt nogal mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:40 schreef Beursaap het volgende:
Kreun waarom is Rusland ook zo groot?![]()
Lijkt mij sterk dat ze daar geen weekend hebben en desnoods niet 1 dag vrij kan krijgen, niemand is onmisbaar. En anders ga jij toch die kant op, wat kost zoiets nou, kan nooit veel zijn toch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]in Kerkrade zeker.
[..]
Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen. Ik moet dus 3 maanden zien te overbruggen mrja wil haar wel graag in het echt zien dat brengt me in dubio. Eerst maar eens gaan bellen dat werkt beter dan eindeloos Appen.
Kan ook ja mrja in Praag afspreken is makkelijker voor ons beiden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:11 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze daar geen weekend hebben en desnoods niet 1 dag vrij kan krijgen, niemand is onmisbaar. En anders ga jij toch die kant op, wat kost zoiets nou, kan nooit veel zijn toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |