abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 augustus 2019 @ 18:28:23 #176
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_188301525
Maar wanneer zien jullie elkaar dan?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_188303336
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef pitebuell85 het volgende:
Als ze de webcam aanzetten...
pi_188306065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Mag ik pics posten van haar btw? Dan snappen jullie het beter allemaal.

Doe eens wat pics ja, ben benieuwd
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:40:01 #179
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188310399
al die jaloerse, onzekere mannetjes hier die geen Oost-Europese schoonheid kunnen scoren :')
pi_188336172
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 18:28 schreef pitebuell85 het volgende:
Tsja.
Vorige week maandag heb ik er een punt achter gezet. Op de woensdag liet ze weten er klaar mee te zijn en wenste me succes met verder zoeken. Afgelopen zondag krijg ik weer een berichtje van ik wil weer contact *; zus zo. Nu appen we weer dus is het weer goed mrja blijft lastig die afstand. Als we elkaar zien wordt het Praag in november dus duurt nog ff. En nee dat is niet alleen maar op te neuken ik weet dat dat er ook van gaat komen natuurlijk. Haha ze vroeg zich af hoe wij denken over seks voor het huwelijk hier :')____________!
  woensdag 7 augustus 2019 @ 21:59:58 #181
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188337490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:23 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Tsja.
Vorige week maandag heb ik er een punt achter gezet. Op de woensdag liet ze weten er klaar mee te zijn en wenste me succes met verder zoeken. Afgelopen zondag krijg ik weer een berichtje van ik wil weer contact *; zus zo. Nu appen we weer dus is het weer goed mrja blijft lastig die afstand. Als we elkaar zien wordt het Praag in november dus duurt nog ff. En nee dat is niet alleen maar op te neuken ik weet dat dat er ook van gaat komen natuurlijk. Haha ze vroeg zich af hoe wij denken over seks voor het huwelijk hier :')____________!
Heb je uberhaupt wel eens een (niet-lange-afstands) relatie gehad?
Krekker is de bom!
pi_188338513
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel eens een (niet-lange-afstands) relatie gehad?
Moet je dat echt nog vragen? Dit topic niet goed gelezen? _O- _O- _O- _O-
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_188339071
quote:

[..]

Tsja.
Je zit dus gewoon in de friendzone en dan ook nog eens met iemand die je vermoedelijk nooit zult ontmoeten.

Ach ja, als jou dat vreugde geeft, dan gun ik je dat van harte natuurlijk. Hopelijk kun je de verleiding weerstaan geld over te maken, want die vraag komt natuurlijk.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 8 augustus 2019 @ 02:15:58 #184
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188340730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je zit dus gewoon in de friendzone en dan ook nog eens met iemand die je vermoedelijk nooit zult ontmoeten.

Ach ja, als jou dat vreugde geeft, dan gun ik je dat van harte natuurlijk. Hopelijk kun je de verleiding weerstaan geld over te maken, want die vraag komt natuurlijk.
Kans zit er dik in dat hij al geld heeft overgemaakt

GC / Geld overmaken naar Nepalese bank

:')

Ik vind het altijd apart om te zien dat zoveel mannen zich tegenwoordig laten oplichten via internet. Vlieg gewoon naar het oostblok en probeer het daar als je zo graag een oostblokse wil. Of vlieg naar Azie, heb je nog een leuke vakantie ook. Wie weet wat je tegenkomt.

Maar dat eindeloze cammen en hopen de liefde van je leven te vinden (wat nu al voor TS een struggle is want het gaat "aan" en "uit") is vaak toch gewoon tijd/geldverspilling. Maarja wel lekker veilig achter de pc met een pakje tissues naast je scherm.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 8 augustus 2019 @ 07:34:55 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188341155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:40 schreef dagobertE6 het volgende:
al die jaloerse, onzekere mannetjes hier die geen Oost-Europese schoonheid kunnen scoren :')
Hoe veel heb jij er al op je scorelijstje staan dan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188341205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik zo dom ben? Ze betaalt zelf haar ticket...

En we zijn erg op elkaar gesteld ja. Het is meer dan friend zone geworden. Ik denk dat het goed is als we elkaar weer eens bellen dan zien we wel verder. Kreun waarom is Rusland ook zo groot? :%
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 02:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Kans zit er dik in dat hij al geld heeft overgemaakt

GC / Geld overmaken naar Nepalese bank

:')

Ik vind het altijd apart om te zien dat zoveel mannen zich tegenwoordig laten oplichten via internet. Vlieg gewoon naar het oostblok en probeer het daar als je zo graag een oostblokse wil. Of vlieg naar Azie, heb je nog een leuke vakantie ook. Wie weet wat je tegenkomt.

Maar dat eindeloze cammen en hopen de liefde van je leven te vinden (wat nu al voor TS een struggle is want het gaat "aan" en "uit") is vaak toch gewoon tijd/geldverspilling. Maarja wel lekker veilig achter de pc met een pakje tissues naast je scherm.
Blijf jij nou maar lekker in de armste en meest gehate provincie van NL wonen :W Naar het Oostblok vliegen? Die vrouwen daar kunnen amper Engels man.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 07:53:21 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188341300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 07:40 schreef Beursaap het volgende:

[..]

En we zijn erg op elkaar gesteld ja. Het is meer dan friend zone geworden. Ik denk dat het goed is als we elkaar weer eens bellen dan zien we wel verder. Kreun waarom is Rusland ook zo groot? :%
[..]

Blijf jij nou maar lekker in de armste en meest gehate provincie van NL wonen :W Naar het Oostblok vliegen? Die vrouwen daar kunnen amper Engels man.
Dom dommer domst beursaap
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:03:35 #188
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_188341365
Dit is wel een pareltje van een topic _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_188341404
het topic begon aardig, maar TS heeft het trollen te duidelijk gemaakt jammer
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:28:21 #190
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188341526
quote:

[..]

[..]

Ik woon al 3 jaar niet meer in NL, en dan ook denken dat mij het iets uitmaakt dat ik in een "gehate" provincie woon(de) :') :') :')

Sowieso willen daten met iemand die amper Engels spreekt :') heerlijk topic, alleen jammer dat het nep is.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:30:46 #191
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_188341545
Waar denk je zelf dat die behoefte aan aandacht vandaan komt TS? Was je de jongste thuis?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_188343653
quote:

[..]

Tsja.
Waarom wachten tot november, je wil haar toch zo snel mogelijk zien lijkt mij.
pi_188343863
quote:

[..]

[..]

Liever in Limburg wonen met mijn vriendin dan verliefd zijn op een gast genaamd "Dimitri" die je financieel wilt kaalplukken.
pi_188345272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef Questular het volgende:

[..]

Liever in Limburg wonen met mijn vriendin dan verliefd zijn op een gast genaamd "Dimitri" die je financieel wilt kaalplukken.
:') in Kerkrade zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Waarom wachten tot november, je wil haar toch zo snel mogelijk zien lijkt mij.
Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen. Ik moet dus 3 maanden zien te overbruggen mrja wil haar wel graag in het echt zien dat brengt me in dubio. Eerst maar eens gaan bellen dat werkt beter dan eindeloos Appen.
pi_188345328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:02 schreef Beursaap het volgende:

Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen.
Dan vlieg jij toch een weekend naar haar toe hoe moeilijk kun je het voor jezelf maken. :D
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 13:10:20 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188345359
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 09:26 schreef Beursaap het volgende:
Bv: ik app ik hou van Rusland -> 'dus je vindt elke Russische meid leuk?'

run!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188345508
quote:

[..]

[..]

Omdat ze dan pas een paar dagen vrij kan krijgen. Ik moet dus 3 maanden zien te overbruggen mrja wil haar wel graag in het echt zien dat brengt me in dubio. Eerst maar eens gaan bellen dat werkt beter dan eindeloos Appen.
Online "liefde" moeten zoeken :') :') :')
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:23:41 #198
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_188357504
quote:

Kreun waarom is Rusland ook zo groot? :%
Ze had net zo goed in Vladivostok kunnen wonen, dus het valt nogal mee.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:11:34 #199
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_188358084
quote:

[..]

[..]

Lijkt mij sterk dat ze daar geen weekend hebben en desnoods niet 1 dag vrij kan krijgen, niemand is onmisbaar. En anders ga jij toch die kant op, wat kost zoiets nou, kan nooit veel zijn toch.
pi_188361601
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:11 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat ze daar geen weekend hebben en desnoods niet 1 dag vrij kan krijgen, niemand is onmisbaar. En anders ga jij toch die kant op, wat kost zoiets nou, kan nooit veel zijn toch.
Kan ook ja mrja in Praag afspreken is makkelijker voor ons beiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')