Niet. Nepal hanteert geen IBAN nummers. Je zult het rekeningnummer en de BIC als aparte velden moeten invullen.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:08 schreef Beursaap het volgende:
Ik wil geld overmaken naar iemand in Nepal (no cam girl) maar ik heb problemen met zijn rekeningnummer bij ING.
Ik heb de volgende gegevens:
gyan ** (achternaam)
02905080328** (laatste 2 nrs krijg je niet)
Hoe maak ik hier een IBAN van om geld over te maken naar Nepal Investment bank?
Als die bank op SWIFT is aangesloten en ze een rekening hebben bij een correspondent bank hebben in de valuta die jij gebruikt om over te maken, moet het in beginsel goed komen.quote:Ik krijg nu steeds foutmeldingen namelijk. Of kan dat alleen vanuit Nepal en India bij zulke banken?
Hahahahhaha stuur het per post.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus Christus!! Boeven die banken!!
Wowquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Allejezus, ik dacht dat zo'n wire transfer $25 was ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
En dan drie dagen op je geld wachtenquote:Op maandag 27 mei 2019 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Allejezus, ik dacht dat zo'n wire transfer $25 was ofzo.
Even al het gezeik daargelaten, maar hier zou crypto met $0,03 transactiekosten voor een bijna instant transfer perfect zijn.
Western Union is 8 euro kosten ofzo toch?
dat is ongeveer net zo lang als je het gewoon overmaakt zonder IBANquote:Op maandag 27 mei 2019 19:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
En dan drie dagen op je geld wachten
en dan staat het ook nog eens op de blockchain waar iedereen kan meekijkenquote:Op maandag 27 mei 2019 19:51 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
dat is ongeveer net zo lang als je het gewoon overmaakt zonder IBAN
Drie dagen? Jij hebt ook wat gehoord 1,5 jaar geleden en daarna in coma gegaan?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
En dan drie dagen op je geld wachten
Yep, wordt zo te zien officieel ondersteund door Paypal https://www.paypal.com/kn/webapps/mpp/country-worldwidequote:
Waarmee danquote:Op maandag 27 mei 2019 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Drie dagen? Jij hebt ook wat gehoord 1,5 jaar geleden en daarna in coma gegaan?
Voor $0,028 (ja, 2,8 dollarcent) heb je het binnen 2 minuten verstuurd en bij de ander ontvangen.
Maar hey, jij mag de volgende keer die 56 euro wel betalen
Wowquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |