SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan klopt hetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:42 schreef livelink het volgende:
Ik hoor nu wel iets. Ben jij dat aRd.
'Hit them like this' is wat ik hoor.
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?quote:
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?
Het is inderdaad te lang geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet weer even bedenken wat voor een soort muziek jij draait. Van alles wat, geloof ik?
En hoe bevalt het haar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is gisteren begonnen met vakantiewerk (eindelijk)
Ze werkt in een verzorgingstehuis, dus mocht ook meteen met het hitteplan aan de gang.
Nou, eigenlijk best goed. Ik was aangenaam verrast. Ze moet daar de kamers schoonmaken en ze werkt op de gesloten afdeling met zwaar demente bewoners. En ondanks dat het best smerig werk is en ze ook te maken krijgt met ernstig verwarde personen, is ze wel positief.quote:
Mooi dat ze positief is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk best goed. Ik was aangenaam verrast. Ze moet daar de kamers schoonmaken en ze werkt op de gesloten afdeling met zwaar demente bewoners. En ondanks dat het best smerig werk is en ze ook te maken krijgt met ernstig verwarde personen, is ze wel positief.
Ze had alleen gisteren bijna een patiente laten ontsnappen, maar die fout maakt ze niet nog een keer.
Niet echt, ben nog steeds in de tussentijd bezig om wat dingen bij elkaar te sprokkelen (Blijkbaar herkent mixxx op het moment niet volledig mijn externe harde schijf want ik heb maar een fractie van alle muziek die ik er normaal op heb staan)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek, aRd. Had je al wat klaarstaan?
Is die ook al aan het zingen geslagen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Ah, ik herken haar stem al. Frederique Spigt
Tja.... we blijven niet allemaal jong, zoals jij, livelink. Dat hoef je niet in te wrijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
Ik zag Hall and Oates laatst in een tv-programma. Die zijn inmiddels ook echt oud.
Ik wist het natuurlijk wel, maar het was toch even een schok
Bepaalde stijl of richting?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn is dat mogelijk
Ik zal eens nadenken. Ben op het moment een beetje inspiratieloos.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn is dat mogelijk
Draai zelf ook van alles door elkaar heen, dus nee ook de verzoekjes mogen naar eigen inzicht worden ingevuldquote:
I wish...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... we blijven niet allemaal jong, zoals jij, livelink. Dat hoef je niet in te wrijven.
Zeg dat nou niet te hardop.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Draai zelf ook van alles door elkaar heen, dus nee ook de verzoekjes mogen naar eigen inzicht worden ingevuld
Ik heb zelf ook nog wel wat Vout waardige tracksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hardop.![]()
Zo meteen krijg je weer de meest gekke verzoekjes van Vout.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hardop.![]()
Zo meteen krijg je weer de meest gekke verzoekjes van Vout.
Vooruit dan.... een heel klein beetje.quote:
Dat hoefde je er nou niet bij te vermeldenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:34 schreef Dj_Vout het volgende:
Voor de duidelijkheid: deze heb ik niet aangevraagd.
aRd was je gewoon voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:34 schreef Dj_Vout het volgende:
Voor de duidelijkheid: deze heb ik niet aangevraagd.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat hoefde je er nou niet bij te vermelden
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Heb je iets van Eric Clapton, aRd?
I get lost, bijvoorbeeld.
Ik heb het ook pas recent leren kennen. Toevallig bij YouTube tegenaan gestruikeld.quote:
Ja.... ik ben er ook bang voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik wil eigenlijk niet aan de komende dagen en nachten denken![]()
Volgens mij wordt dit een hele zware week.
Falcoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:48 schreef Melting het volgende:
Deze stem komt me bekend voor..... Maar geen idee wie het is.
Falco?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:48 schreef Melting het volgende:
Deze stem komt me bekend voor..... Maar geen idee wie het is.
Kennelijk. Ik had het er niet uitgehaald.quote:
Ik dacht het en meteen daarna toch van niet. Rare vogel was het...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik had het er niet uitgehaald.
Ja, maar dat zag er toen niet zo uit. Dank zij de ICT vooral.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, die zijn uiteindelijk nog prima terecht gekomen...
Yep, ik heb het van dichtbij mee mogen maken met de krakers en de no future punkers destijds.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag er toen niet zo uit. Dank zij de ICT vooral.
Ik zat er net onder. Mijn oudste zus hoorde wel bij de verloren generatie, maar inderdaad is het met haar en haar vrienden ook goed gekomen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik heb het van dichtbij mee mogen maken met de krakers en de no future punkers destijds.
Ik ken er geen 1 die het nu slecht heeft...
Ik vond het een toptijd, er gebeurde tenminste wat...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat er net onder. Mijn oudste zus hoorde wel bij de verloren generatie, maar inderdaad is het met haar en haar vrienden ook goed gekomen.
Ken ze zelf op een paar nummers naar ook niet zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typische stem en gitaarwerk, ken ze verder niet zo goed...
Sparksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Wie zijn dit? Klinkt wel een beetje als Pet Shop Boys.
I Married Myselfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke was het, heb even een wandelingetje buiten gemaakt.
Temperatuur check...
Was een leuk nummer. Ik kende het niet.quote:
Nou ja om ook alle nummers van 'sparks'' te kennen is ook wel best veel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Was een leuk nummer. Ik kende het niet.
Zie mijn Spotify lijst 'His & History', met alle Sparks albums en aanverwanten...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nou ja om ook alle nummers van 'sparks'' te kennen is ook wel best veel.
Ze hebben in de loop der jaren niet echt stil gezeten
Die lijst heb ik inderdaad wel eens bekeken. Maar nooit helemaal geluisterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn Spotify lijst 'His & History', met alle Sparks albums en aanverwanten...
Die lijst ben ik inderdaad al aan het doornemenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn Spotify lijst 'His & History', met alle Sparks albums en aanverwanten...
Is ook bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Die lijst heb ik inderdaad wel eens bekeken. Maar nooit helemaal geluisterd.
Dat was volgens mij Atje voor de sfeer?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Hopla, nog een klassieker.
Goed bezig!
Ardje voor de sfeer!![]()
Ik heb vrijdag bij Nijmegen weer iets geleerd...
Toch geen Rammstein hè?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Aangezien ik ietsjes later gestart was draai ik hierna nog een nummer (Ohw en een waarschuwing voor livelink om maar even te muten)
Ja, maar die draait hier niet...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Atje voor de sfeer?
Nah is niet in het Engels, maar wel een rauwe opname om het zo maar uit te drukkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit is de mindere versie van Das Model...
Engels moeten ze niet doen...
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nah is niet in het Engels, maar wel een rauwe opname om het zo maar uit te drukken
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
Was dat de laatste?
Dank voor het draaien aRd. Moet je weer vaker doen.
Bedankt allemaal, Tot een volgende keerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten aRd. Dank je wel voor de muziek. Was weer een aangename herkenningsmaking.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 06:29 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en peaceman![]()
Ik ben al wel even op, maar ben meteen begonnen met opruimen en schoonmaken, nu het nog enigszins te doen is qua temperatuur.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 06:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting, peaceman en livelink
Ik zou vandaag gaan strijken en spullen pakken voor de vakantie. Maar ik hou het bij de laatste dingen wassen en goed opvouwen. Pakken komt vrijdag wel. Verder vooral rustig aan doen...quote:
Wat een luxe!quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan strijken en spullen pakken voor de vakantie. Maar ik hou het bij de laatste dingen wassen en goed opvouwen. Pakken komt vrijdag wel. Verder vooral rustig aan doen...
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
De lijst met gedraaide nummers volgt hieronder:
01. 0:00:00 Primeshock - Hit 'm
02. 0:03:50 Nina Hagen Band - NaturtrA?ne
03. 0:07:56 Franz Ferdinand - Do You Want to
04. 0:11:32 - Don't Smoke in Bed (2013 Remastered Version)
05. 0:14:44 Editors - Frankenstein
06. 0:19:12 - Sometimes I'm a Bear
07. 0:26:58 Frederique Spigt - 'Rotterdam'
08. 0:30:34 - Running Up That Hill (A Deal With God)
09. 0:35:28 - We've Got To Try
10. 0:39:04 - Out of Touch (Remastered)
11. 0:43:12 Takuya Uchikado, Tomomichi Takeoka - Berry Big Circus (Piano)
12. 0:45:34 Ronald Jenkees - Guitar Sound HQ
13. 0:52:34 The Dutch Boys - Mesjeu, Hef Joe Ain Simmer Fraai
14. 0:56:12 PADDY MCGINTY'S GOAT - Val Doonican
15. 0:58:44 - Eric Clapton I get lost official version
16. 1:03:06 Claribol - Bingo Kwartet
17. 1:05:54 - Junge Roemer
18. 1:10:26 Caro Emerald - Dr Wanna Do
19. 1:13:34 Janse Bagge Bend - Sollicitere
20. 1:16:48 Gebroeders Brouwer - Happy Trumpets
21. 1:19:56 Frank Carter & The Rattlesnakes - Angel Wings
22. 1:24:10 The Black Keys - LoHi [Official Audio]
23. 1:27:16 SPARKS - I MARRIED MYSELF
24. 1:32:20 Fritz & Paul Kalkbrenner - Sky and Sand (Original Mix)
25. 1:41:10 jean michel jarre - oxygene part 4
26. 1:45:38 Das Model - Kraftwerk
27. 1:49:24 Rammstein - Das Modell
Ja vrij genomen vandaag. Al denk ik dat ik beter op mijn werk had kunnen zitten v.w.b. de temperatuur.quote:
Tip voor pakken: kleding stevig oprollen. Scheelt veel ruimte. Kan je die zak piepers ook meenemenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan strijken en spullen pakken voor de vakantie. Maar ik hou het bij de laatste dingen wassen en goed opvouwen. Pakken komt vrijdag wel. Verder vooral rustig aan doen...
Over Sven alias ofzo toch? Ken heel die gast niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:55 schreef DJ11 het volgende:
Fantastische column van Marcel van Roosmalen bij Radio 1 gisteren:
Je kan meteen merken dat je een jaar ouder bent hè? Meteen een stuk wijzer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip voor pakken: kleding stevig oprollen. Scheelt veel ruimte. Kan je die zak piepers ook meenemen
Goeiemorgen allemaal, doe het rustig aan vandaag.
Hoe rustiger aan je doet, hoe beter je al dat bier kunt verdragen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan meteen merken dat je een jaar ouder bent hè? Meteen een stuk wijzer.
De zoveelste kut-rapper met zwakzinnige songteksten. Had het hoogste woord over het vermeende "racisme" op de Zwarte Cross. Wordt door Van Roosmalen keurig in de hoek gezet, met een analyse van z'n eigen "song"-teksten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Over Sven alias ofzo toch? Ken heel die gast niet.
Okay goede tip. Ga eens kijken of dat lukt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip voor pakken: kleding stevig oprollen. Scheelt veel ruimte. Kan je die zak piepers ook meenemen
Goeiemorgen allemaal, doe het rustig aan vandaag.
Er was nog niemand ingeroosterd gisteren. Dus be my guest.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan niet echt zien of er al iemand is ingeroosterd voor vanavond, maar als er animo is, wil ik wel een show in elkaar bakken.
Hangt van de behoefte af. Ik zou rond 19:30 uur kunnen beginnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Er was nog niemand ingeroosterd gisteren. Dus be my guest.
Welke tijden?
19.30 - 21-30 aanhouden dan maar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt van de behoefte af. Ik zou rond 19:30 uur kunnen beginnen.
Daarom doe ik de muziekquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ligt eraan hoe sociaal ik ga zijn vanavond... Mensen zitten zowaar buiten (), maar als ze binnen chillen gaat het niet gewaardeerd worden als ik de muziek doe...
quote:Programma van vandaag:
19:30 - 21:30: DJ11- Heat
Ik ben net thuis van werk en mijn gezin is de hort op. Ik tune lekker in, maar weet niet of ik de 2 uur vol ga maken. Als man en kinderen thuiskomen zal ik wel uittunen, denk ik.quote:
Ja, toen ik het 'fluitje' hoorde, herkende ik het.quote:
Verbaast mij ook wel een beetje, maar ja... - het is ook weer niet heel erg jong voor een man.quote:
Nee, mijn vader wordt dit jaar 73 (hopen we). Dan is 75 niet zo ver meer weg.quote:
Mijn vader is dit jaar 80 geworden en mijn moeder wordt over een maandje 80. Dan schrik ik van 75.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, mijn vader wordt dit jaar 73 (hopen we). Dan is 75 niet zo ver meer weg.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader is dit jaar 80 geworden en mijn moeder wordt over een maandje 80. Dan schrik ik van 75.
Ja, het is altijd lastig. Mijn moeder is 73 en kwakkelt wat met haar gezondheid. Gelukkig niks ernstigs, maar prettig is anders. Helaas hoort het bij de leeftijd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, mijn vader wordt dit jaar 73 (hopen we). Dan is 75 niet zo ver meer weg.
Ja, dat ze nog maar veel ouder mogen worden.quote:
Ik doe werk waarin ik regelmatig (op papier) het overlijden van mensen voorbij zie komen die veel jonger zijn dan ik en jij. Maar ik kom ook 100-jarigen tegen. Pluk de dag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader is dit jaar 80 geworden en mijn moeder wordt over een maandje 80. Dan schrik ik van 75.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ze nog maar veel ouder mogen worden.
Ja, wil ik wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staat niet klaar, maar kan ik regelen als je wilt?
Het schrijft wel makkelijk..... zo'n liedje.quote:
Hier nog zo'n eentjequote:Op woensdag 24 juli 2019 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Het schrijft wel makkelijk..... zo'n liedje.
quote:
Wat is er daar dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
Het is wel een zomers liedje.
Ik ben trouwens erg blij dat ik nu hier radio ben aan het luisteren en niet op Schiphol ben.
Ik las net even over de storing daar
Nog niet, maar dat kan desgewenst worden geregeld?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
Staat Katrina & The Waves -Walking on the sunshine al in je lijst?
Alleen als het schikt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat kan desgewenst worden geregeld?
Ik ben binnenkort net zo oud als mijn moeder uiteindelijk geworden is...quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort net zo oud als mijn moeder uiteindelijk geworden is...
Goedenavond MadMaster. Dat lijkt me wel heel confronterend. En dan is je moeder ook veel te jong gestorven.quote:
Raar idee is dat. Mijn moeder was daar ook erg mee bezig toen ze de leeftijd had waarop haar moeder overleed. Mijn vader heeft nu de leeftijd die mijn opa (zijn vader) haalde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort net zo oud als mijn moeder uiteindelijk geworden is...
De vibe lijkt wel wat op Sunshine Regge (de originele versie dan)quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een leuk nummer; vooral het begin
Tja. Het gaat vanzelf weer overquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
De heat is on, dat kan je wel zeggen ja
Nou, net heel even wat opgeruimd en het zweet breekt me meteen uit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
De heat is on, dat kan je wel zeggen ja
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Melting: KISS - Hotter Than Hell
The Fan Is Onquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
Zo, net de ventilator gevonden en aangezet![]()
![]()
Dat scheelt
Yep, ik herinner me het moment als gisteren...quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Dat lijkt me wel heel confronterend. En dan is je moeder ook veel te jong gestorven.
Ik wil er niet eens aan denken hoe dat zou zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik herinner me het moment als gisteren...
Mijn vader heeft z'n pensioen ook niet mogen meemaken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar idee is dat. Mijn moeder was daar ook erg mee bezig toen ze de leeftijd had waarop haar moeder overleed. Mijn vader heeft nu de leeftijd die mijn opa (zijn vader) haalde.
Mee eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader heeft z'n pensioen ook niet mogen meemaken.
Daarom, fuck de hele boel en leef nu!
Ja, dat....quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat dingen die je nooit vergeet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik herinner me het moment als gisteren...
retweetquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit blijft bij mij niet hangen, denk ik.quote:
Het is echt een heel fijn nummer. Je moet het wat vaker horen. Had ik ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit blijft bij mij niet hangen, denk ik.
Ik heb snel geleerd...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat....
Goed om je daar af en toe weer bewust van te zijn. Maar volgens mij leef jij wel naar dat motto.
Nee, ik beleef het nog regelmatig opnieuw...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat dingen die je nooit vergeet.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik beleef het nog regelmatig opnieuw...
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:06 schreef DJ11 het volgende:
True story: Ik heb dit nummer (toets-playbackend) op één podium met Linda de Mol (ook playbackend) vertolkt...
zijn hier beelden van?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:06 schreef DJ11 het volgende:
True story: Ik heb dit nummer (toets-playbackend) op één podium met Linda de Mol (ook playbackend) vertolkt...
Lang verhaal.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe kom jij dan bij Linda de Mol uit?
Jaquote:
Zo'n beetje alles wat Iron Maiden gemaakt heeftquote:
Ja, zo'n nummer waarop een paard lekker galoppeert.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat Iron Maiden gemaakt heeft
Ik heb nooit aan knolhobbelen gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n nummer waarop een paard lekker galoppeert.
Ik jarenlang.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan knolhobbelen gedaan.
quote:Do the rigga digga ding dong song!
A digge ding ding ding diggi diggin ding
A digge deng deng deng degge deggen deng
A digge dang dang dang dagga daggan dang
A dagga dong dong dong do dong
Escuchar me baby, te canto mi canción
And I'm singin' baby, por toda la nación
¡Venga DJ! ¡Vamos DJ!
Do the rigga digga ding dong song!
Rigga digga ding ding ding
Let me hear you sing
Just like a bell that ring
You see? It ain't no thing!
Here is the ding ding dong
The ding dong song
So come on, real strong
When you can sing along
Rigga digga ding ding ding
Oh what a joy it brings
We go all night long
Until the break of dawn
Yes we're going strong
We go on and on
Escuchar me baby, te canto mi canción
¡Venga DJ! ¡Vamos DJ!
Luister maar eens naar het ritme in Wasted Years, Can I play with madness en vooral Run to the hills.quote:
Akoestisch. Volgens mij laatst hier ook al voorbij gekomen.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Luister maar eens naar het ritme in Wasted Years, Can I play with madness en vooral Run to the hills.
Dat heet ook gewoon 'galloping'
Nee, dat was Boom, Boom, Boom, Boom!!quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Akoestisch. Volgens mij laatst hier ook al voorbij gekomen.
Barbados van Typically Tropical daar nu op 1?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik noemde 'm vorige week al, maar vandaag was er weer nieuws over de Ibiza-schandalen in Oostenrijk. Daar waar het origineel van dit nummer onlangs om die reden op #1 stond.Vengaboys - We're Going To Ibiza! (unplugged)
Er was een omkoopschandaal in de Oostenrijkse politiek. Dat draaide om beelden die op Ibiza waren gemaakt. https://nos.nl/artikel/22(...)in-verlegenheid.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barbados van Typically Tropical daar nu op 1?
Ze zijn lekker bij de tijd daar...
Vast wel maar ik kan hem even niet plaatsen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heer ken je dan ook wel...
Ah, dus niet het echte origineel...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er was een omkoopschandaal in de Oostenrijkse politiek. Dat draaide om beelden die op Ibiza waren gemaakt. https://nos.nl/artikel/22(...)in-verlegenheid.html
In reactie daarop werd We're Going To Ibiza ineens een grote hit: nummer 1. En de Vengaboys zijn erheen geweest om op te treden.
Simon Gallup van The Cure...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vast wel maar ik kan hem even niet plaatsen.
Ik vind het al heel wat dat er toen iets van is blijven hangenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat was Boom, Boom, Boom, Boom!!
De twee nummers zijn samen uitgekomen.
Jij hebt gewoon heel wat guilty pleasures...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat er toen iets van is blijven hangen
Wat ben je dan dom als je in het geheim data laat vernietigen en dan niet de rekening van 76 euro betaalt. Als er gewoon betaald was, was er niks aan de hand geweestquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er was een omkoopschandaal in de Oostenrijkse politiek. Dat draaide om beelden die op Ibiza waren gemaakt. https://nos.nl/artikel/22(...)in-verlegenheid.html
In reactie daarop werd We're Going To Ibiza ineens een grote hit: nummer 1. En de Vengaboys zijn erheen geweest om op te treden.
Ik ken hetquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dus niet het echte origineel...
Ja, het kwartje valt.quote:
Die ken ik niet, maar die wil ik wel draaien als ik je daar een plezier mee doe?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai je Big Shot van The Beat dan ook?
Mag, niks moet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar die wil ik wel draaien als ik je daar een plezier mee doe?
Het is ook alweer zo'n 12 jaar geleden dat ik hem heb zien spelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toegegeven, hij heeft vele andere kapsels gehad in de loop van de tijd...
De eerste keer dat ik 'm meemaakte (1981) was ongeveer zoals dit:quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook alweer zo'n 12 jaar geleden dat ik hem heb zien spelen.
Er komen zo een paar boemboemboem-nummersquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
En ergens verwacht ik dan een vet harde BOEMBOEMBOEM
Ik hou daar wel van, maar ik ben vaak blijer met het origineel...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
En ergens verwacht ik dan een vet harde BOEMBOEMBOEM
Heeft wel de 80s feel, maar die happy hardcore heeft toch meer mijn voorkeurquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, maar ik ben vaak blijer met het origineel...
Dit is iets uit de 60's...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft wel de 80s feel, maar die happy hardcore heeft toch meer mijn voorkeurZal de leeftijd wel zijn
Ik vind het origineel ook beter.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ai.
Daar draaien een aantal muziekliefhebbers zich in hun graf om.
Toch vond ik de sound van Rage erg leukquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ai.
Daar draaien een aantal muziekliefhebbers zich in hun graf om.
Volgens mij ken ik dat alleen in een cover van Lee Towers met Anita Meijerquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch vond ik de sound van Rage erg leukHun eerste hit was het bekendst: Run To You, een cover van Bryan Adams.
Duitse metalband of zoiets, toch? (De act die je net hoorde moest in Duitsland hun naam aanpassen naar En-Rage)quote:
Ik denk dat hij RATM bedoeltquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Duitse metalband of zoiets, toch? (De act die je net hoorde moest in Duitsland hun naam aanpassen naar En-Rage)
Nee, hij had het goed. Al hoor ik RATM ook liever dan dat van net.quote:
Klopt. Vroege 90s of zo, denk ik. Volgens mij zijn er meerdere versies van één en hetzelfde nummer; deze is daar eentje van.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is ook al best oud voor het genre...
1989.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Vroege 90s of zo, denk ik. Volgens mij zijn er meerdere versies van één en hetzelfde nummer; deze is daar eentje van.
Die was er van de week heel even. Daarna niet meer gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Ice Machine
Waar is Theo TheeSuus-alarm!
Cover van Depeche Mode, trouwens.
Ik zag dat de Verloren Zoon zelfs in het topic opdook dit weekend. Ik kon even niet posten...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Die was er van de week heel even. Daarna niet meer gezien.
Over Depeche Mode gesproken:quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Ice Machine
Waar is Theo TheeSuus-alarm!
Cover van Depeche Mode, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |