ja daarom ook, hoe slecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis alleen maar een groot ziekenhuis. Nothing to see there
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.quote:
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan besprekenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh verwacht je eigenlijk niet bij grote zorginstellingen.
Alsof ie dat zou durvenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan bespreken
Ik hoop met je mee danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.quote:
Je ruikt ze dan alleen welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst 'o, het valt nog best mee buiten'. Maar zodra ik dan thuis ben en ga zitten met wat drinken, dan breekt het zweet me uit. Ga de hele week dit shirtje dragen, hier zie je m'n zweetvlekken niet in.
Het heerstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Droge lucht he. Ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2018 belde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?
Ik moet straks nog naar huis wandelenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst 'o, het valt nog best mee buiten'. Maar zodra ik dan thuis ben en ga zitten met wat drinken, dan breekt het zweet me uit. Ga de hele week dit shirtje dragen, hier zie je m'n zweetvlekken niet in.
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.quote:
CL trouwt binnenkort met een Miguel?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.
Mogen ze eerst m'n oven schoonmaken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.
Whut.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Wat een dramadag. Ik word ook nog eens gekapt op mijn loon omdat ik nog niet officieel Ben gepromoveerd ( gaat om Nog geen 100 euro per maand maar het principe slaat nergens op natuurlijk). Deze dag is feest op feest
Teringbende daar.
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Wat een dramadag. Ik word ook nog eens gekapt op mijn loon omdat ik nog niet officieel Ben gepromoveerd ( gaat om Nog geen 100 euro per maand maar het principe slaat nergens op natuurlijk). Deze dag is feest op feest
Teringbende daar.
Ik zou een fles wijn opentrekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Teringbende daar.
Dan ga ik dus naar die schaal hogerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhogingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.
Tis dat ik niet drink maar deze dag is echt even verneukt. Hopelijk snel goed nieuws ofzoquote:
Echt mega fijn, die inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhoging
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut wasquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis dat ik niet drink maar deze dag is echt even verneukt. Hopelijk snel goed nieuws ofzo
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt mega fijn, die inflatiecorrectie.
Nee want ambtenaar. Met diploma schuif ik automatisch door naar schaal hogerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.
Dat Ben ik echt zelden geweest maar primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut was
Bedoel je niet een andere user?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut was
Ja en vast in ambtenarenschalenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhoging
Sorry hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die de behoefte hebben om beschonken op fok te posten zijn meestal man naar mijn idee.
Je theorie faalt hier wel hoor, kuch phoenyx kuchquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die de behoefte hebben om beschonken op fok te posten zijn meestal man naar mijn idee.
Dat is een man die erop kickt een vrouwicoontje te hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je theorie faalt hier wel hoor, kuch phoenyx kuch
Boeiend, prima schaaltje voor wat er van mij verwacht wordt icm 36 uur werken en iedereen beetje lopen trollen de hele dagquote:
Engquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een man die erop kickt een vrouwicoontje te hebben
Als ik me een ambtenaar moest voorstellen dan was jij het wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, prima schaaltje voor wat er van mij verwacht wordt icm 36 uur werken en iedereen beetje lopen trollen de hele dag
Wat staat er bovenaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:01 schreef Californium het volgende:
Oke. Mijn motivatie om te leven is weer even terug.
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe to do lijstje ga schrijven en dan zien waar we uitkomen
Het leven is een lijst van teleurstellingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:01 schreef Californium het volgende:
Oke. Mijn motivatie om te leven is weer even terug.
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe to do lijstje ga schrijven en dan zien waar we uitkomen
- formulieren voor de woningen van gister opsturen en voor een appartementen complex waar een vriendin woontquote:
Heb medelijden met je vrouw/vriendin.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is een lijst van teleurstellingen.
Vd week nog 3 min gruwelijk teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb medelijden met je vrouw/vriendin.
Ow dat had ik bijna wel kunnen raden eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
- formulieren voor de woningen van gister opsturen en voor een appartementen complex waar een vriendin woont
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow dat had ik bijna wel kunnen raden eigenlijk
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik me een ambtenaar moest voorstellen dan was jij het wel.
Dit klopt welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is een lijst van teleurstellingen.
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
Gaan alle buurtapps zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn app vriend, ik heb geen menselijke contacten behalve julliequote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.
Dat zei ik dan ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.
Ik las hier laatst elders het verhaal van een buurtagent die ook in zo'n app zat en die trok gewoon nummerborden van 'verdachte' auto's na en plaatste vervolgens de persoonsgegevensquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.
Hoeveel van de vrouwen uit de app heb je al geneukt?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.
Dit is wel grappig, dan staat er: ik zag een wit busje rijden heel langzaam. Andere vrouw: ik ook, erg verdacht.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Afgelopen dagen zag ik iemand zijn parachutesprongen op Strava posten en toen zag ik net dit bericht: Parachutist komt om het leven bij vliegveld Teuge
Gelijk die kerel een bericht gestuurd, maar hij was het niet.
Klopt, je quote mij.quote:
Lekker danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik las hier laatst elders het verhaal van een buurtagent die ook in zo'n app zat en die trok gewoon nummerborden van 'verdachte' auto's na en plaatste vervolgens de persoonsgegevens
Laat me raden, jij hebt op basis daarvan een aparte groep gemaakt voor de buurmannen om onderling vieze plaatjes te delen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.
Dit is wel grappig, dan staat er: ik zag een wit busje rijden heel langzaam. Andere vrouw: ik ook, erg verdacht.
Ja maar je stuurt toch ook niet alle automobilisten uit je dorp een bericht als er 1 zich dood heeft geredenquote:
Wat een vreemde vraag. Ben je van de sociale dienst?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoeveel van de vrouwen uit de app heb je al geneukt?
Goede vergelijking, Henk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar je stuurt toch ook niet alle automobilisten uit je dorp een bericht als er 1 zich dood heeft gereden
40.000 sprongenquote:
Oeh, je kan kopiëren en plakken!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
40.000 sprongen
Jaarlijks worden vanaf het Nationaal Paracentrum zo’n 40.000 sprongen uitgevoerd, ongeveer de helft van het totale aantal in Nederland.
Ja als je puur wilt neuken en discreet bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
Werkt Tinder nog voor vrouwen van 53?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-niet-in~addcf2d2/
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je puur wilt neuken en discreet bent.
Meerdere malen gelezen, maar geen zin om bronnen te zoeken. Genoeg jongere mannen die stiekem een fetisj hebben voor een rijpe vrouw schijnbaar.quote:
quote:Aan de pittige omgangsvormen op Tinder ben ik inmiddels gewend, dat een man je meteen delete als je een te gevatte opmerking maakt, bijvoorbeeld
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt op basis daarvan een aparte groep gemaakt voor de buurmannen om onderling vieze plaatjes te delen.
ja verse pasta en salades en ernaast Ge-BBQ’t. Maar vond het gewoon te warm en klam vanavond om echt te genieten.quote:
Dit vind ik wel een triest verhaal. Kon Gerda dit niet eerder bedenken?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
Werkt Tinder nog voor vrouwen van 53?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-niet-in~addcf2d2/
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:22 schreef Allures het volgende:
Een pittige opmerking? Is dat niet gewoon een kutopmerking?
zo flirt je toch ook niet op tinder...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een confronterende.
En noodzakelijke.
Niet succesvol blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef Allures het volgende:
[..]
zo flirt je toch ook niet op tinder...
Vind de lippenstift erger.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou haar confronteren met die onderkin.
Ruig weekend voor de boeg?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
Fucking warm en ik ben m'n leer aan het poetsen.
Open deuren zijn openquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-scheiding~a813accc/
Wat een shitpunten in dit artikel, wedt dat 80% vd relaties 9 vd 12 wel haalt.![]()
Maar deze man mag ik wel...
Tips van liefdesexpert en bestsellerschrijver Jan Geurtz.
- Geef je eigen huis niet op
,,Samenwonen is funest voor de liefde. Er ontstaat vanzelfsprekendheid en hoe vanzelfsprekender je relatie is, hoe minder liefde je voelt. Je geeft je eigen huis op omdat je veiligheid wilt maar uit angst om die kwijt te raken, wordt de liefde gekooid. Je mág wel samenwonen, maar zorg dat je dingen alleen doet zodat je op eigen benen blijft staan.’’
- Investeer niet in je relatie
,,Zorg voor een levensstijl die niet gericht is op het toedekken van elkaars verlatingsangst. Bijna alles wat partners doen om hun relatie te redden, met name ‘helemaal voor elkaar gaan’, draagt bij aan het vastlopen ervan. Het gaat om respect krijgen, om de mate waarin de ander jou vrijlaat en geen eisen stelt die in strijd zijn met jouw eigenheid.’’
- Pas op met versmelting
,,Blijf je eigen identiteit ontwikkelen. Vergroeiing met elkaar is een valkuil; in de hoop op veiligheid die schijnveiligheid is, krijg je steeds minder liefde.’’
- Trouw niet
,,Trouwen is een contract om elkaars verlatingsangst toe te dekken. Als je trouwt ben je ervan overtuigd dat je controle hebt over de duur van je relatie, maar relaties veranderen. Alles is tijdelijk en relaties zeker.’’
- Verbied je geliefde niets
,,Hoe groter het taboe op vreemdgaan, hoe groter de kans dat dit toch gebeurt. Je kunt afspreken dat je elkaar trouw blijft, maar een verbod formaliseren is een cosmetisch soort veiligheid.’’
Moet wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed in essays schrijven op de uni.
Hoi lieverd, hoe is het met je gebroken hart?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:57 schreef Fascination het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)voor-stond~b6125103/
Dit wil ik zien. Werd ook wel een keer tijd.
Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi lieverd, hoe is het met je gebroken hart?
Nee maar snap wel dat je dat denktquote:
Je reageerde nogal heftig maar zand erover!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar snap wel dat je dat denkt
Oh, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:57 schreef Fascination het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)voor-stond~b6125103/
Dit wil ik zien. Werd ook wel een keer tijd.
Goed op weg naar je volgende banquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je reageerde nogal heftig maar zand erover!
En wat voor tegengoals.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Twee minuten, in Zwitserland vliegen ze eruit door de tegengoals van vanavond
Voor mij eigenlijk te heet. Maar is nog steeds ongeveer 30 graden nu.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Was het een beetje uit te houden in het stadion?
Ga je dat doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope. Wel mogen de mannen in korte broek naar kantoor komen t/m vrijdag.
Neuh. De airco doet het iets te goed op onze afdeling.quote:
Gelukkig, ik zou me echt schamen om dat op kantoor aan te trekken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh. De airco doet het iets te goed op onze afdeling.
Gooi hem wel in de tas, maar dan meer zodat ik in korte broek naar huis kan fietsen door de hitte.
Steek romantisch een kaars aanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Geen buitenlamp. Niet buiten kunnen lezen
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Geen buitenlamp. Niet buiten kunnen lezen
Zo min mogelijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:29 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen vandaag en morgen.
Blijf t liefst thuis, is niet uit te houden op t werkquote:
Kan je tenminste naakt rondlopen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf t liefst thuis, is niet uit te houden op t werk.
Ja. Maar helaas, niet thuis.quote:
Ja voor het te warm isquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar helaas, niet thuis.
Zo eerst even naar t strand.
Beetje behelpen met een ventilator of zelfs dat niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijf t liefst thuis, is niet uit te houden op t werk.
Niks!quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:29 schreef Samzz het volgende:
Hier gewoon spijkerbroek en polo ivm zeikende managers als je in korte broek komtquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:29 schreef Samzz het volgende:
Ik wil geen harige knokige mannenbenen zien op kantoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier gewoon spijkerbroek en polo ivm zeikende managers als je in korte broek komt
Zo maar weer richting het zweethok
Geen hippe wielrennende mannen met gladgeschoren benen als collega?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil geen harige knokige mannenbenen zien op kantoor.
Da's een risicootje in jouw werkveld ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwelijke collega’s die trots hun okselhaar showen de hele dag
Je werkt in een speerwerp-winkel in Bulgarije?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Jij werkt in een tabaksfabriek?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Met van die zweetdruppels.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen die het moesten doen met porno uit de jaren 70/80 waarin zo'n natte plak haar eerder regel dan uitzondering was.quote:
Vies?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er niet aan denken, met korte broek aan het werk, vies.
Mag kaneel geen korte broeken dragen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er niet aan denken, met korte broek aan het werk, vies.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik 's avonds de poepspetters er vanaf poetsen.
Poepspetters, wat voor werk doe je tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen wassen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poepspetters, wat voor werk doe je tegenwoordig dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ventilator is er wel idd. En ik heb een bierpul vol water en ijs naast me staan om uit te drinken. Heerlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje behelpen met een ventilator of zelfs dat niet?
En dan ook nog een spijkerbroekquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier gewoon spijkerbroek en polo ivm zeikende managers als je in korte broek komt
Zo maar weer richting het zweethok
Hier wordt t ook zoiets idd. Mijn korte broek vind ik te kortquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
Rok tot over de knie, shirtje en slippers. Prima te doen zo.
Knap dat je t kunt. Ik moet er niet aan denkenquote:
Oooow ja... dat was het. Ja, fucking nee inderdaad.quote:
Dan moet ik mijn benen scherenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook nog een spijkerbroek.
Doe gewoon een rok aan joh.
[..]
Hier wordt t ook zoiets idd. Mijn korte broek vind ik te kort.
Lekker nazwetenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Spijkerbroek en shirt, ben aan het acclimatiseren nu. Zweet nog steeds als een otter.
Tijdens het fietsen gaat het dan altijd prima, lekker windje, beetje doortrappen, niets aan de hand. Stap je van de fiets af heb je ineens zo'n zweetaanvalquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:27 schreef Californium het volgende:
Bakje thee erbij. Kijken wat er vandaag weer op mij gedumpt word
Gisteravond nog een rondje duinen gedaan op de fiets. Dat 'niet zweten' viel nog vies tegen met het vals plat i.c.m. de wind vol tegen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijdens het fietsen gaat het dan altijd prima, lekker windje, beetje doortrappen, niets aan de hand. Stap je van de fiets af heb je ineens zo'n zweetaanval
Daarom momenteel de auto naar het werk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen gaat het dan altijd prima, lekker windje, beetje doortrappen, niets aan de hand. Stap je van de fiets af heb je ineens zo'n zweetaanval
Ja, dat. En dan die lollige collega's die even moeten vragen of ik 'hard gefietst?' heb.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje cruisen en zwaaien naar de chickies toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, dat. En dan die lollige collega's die even moeten vragen of ik 'hard gefietst?' heb.
Onder rokjes glurenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje cruisen en zwaaien naar de chickies toch?
whehequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat. En dan die lollige collega's die even moeten vragen of ik 'hard gefietst?' heb.
Collega's die alle geluiden op hun laptop aan laten staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen die geluidjes op hun telefoon aan laten staan![]()
Je weet zelf.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje cruisen en zwaaien naar de chickies toch?
Wat moet je nou van zulke mensen denken? Zijn ze te dom om het op te merken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega's die alle geluiden op hun laptop aan laten staan.![]()
Nieuwe mail: ploep
Nieuw skype-bericht: ploep
Foutmelding: ploep
Misschien willen ze belangrijk lijken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat moet je nou van zulke mensen denken? Zijn ze te dom om het op te merken?
Dan bereiken ze het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien willen ze belangrijk lijken?
Ik heb alle geluiden wel aan staan, maar het geluid uit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega's die alle geluiden op hun laptop aan laten staan.![]()
Nieuwe mail: ploep
Nieuw skype-bericht: ploep
Foutmelding: ploep
Vaak wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat moet je nou van zulke mensen denken? Zijn ze te dom om het op te merken?
Lekker op een kantoor met 30 man in één ruimte, iedereen alle geluidjes aan. Zo lekker natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Computeren zonder geluid voelt echt tegennatuurlijk. Dat je de melding ziet, maar niets hoort, kaal.
Ieder kwartier hoor je van iedereen hun meeting reminders door de ruimte heen schetteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker op een kantoor met 30 man in één ruimte, iedereen alle geluidjes aan. Zo lekker natuurlijk.
Kantoorleven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder kwartier hoor je van iedereen hun meeting reminders door de ruimte heen schetteren.
Nee joh. Doen Schotten ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn benen scheren
Hen wel een korte broek in de tas gegooid, kan ik die vast aantrekken als ik naar huis ga vanmiddag.
Was vanochtend op kantoor al heel wat warmer dan gisterochtend. Ben benieuwd hoelang ik het hier uithou vandaag.
Ook mooi, precies vandaag is de koeling aan de andere kant van de toren uitgevallen. Heb je even een kutleven op kantoor vandaag (aangezien je hier dus ook niet naakter kan dan een spijkerbroek of chino met een polo als man).quote:
Waarom mogen jullie geen korte broek aan dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook mooi, precies vandaag is de koeling aan de andere kant van de toren uitgevallen. Heb je even een kutleven op kantoor vandaag (aangezien je hier dus ook niet naakter kan dan een spijkerbroek of chino met een polo als man).
Kantoorleefquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ieder kwartier hoor je van iedereen hun meeting reminders door de ruimte heen schetteren.
Omdat manquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen jullie geen korte broek aan dan?
Ik begrijp het ook niet zo goed maar blijkbaar is dat de grootste faux pas in het bedrijfsleven. Ik werk nu bij een verzekeringsmaatschappij maar zelfs toen ik 2 jaar terug bij de belastingdienst werkte was dat al niet toegestaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mogen jullie geen korte broek aan dan?
Ja goed, ik vind persoonlijk dat korte broeken die voor mannen ontworpen worden ook gewoon meh zijn. Maar jezus, met 30+ moet je toch gewoon lekker een korte broek aan kunnen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet zo goed maar blijkbaar is dat de grootste faux pas in het bedrijfsleven. Ik werk nu bij een verzekeringsmaatschappij maar zelfs toen ik 2 jaar terug bij de belastingdienst werkte was dat al niet toegestaan.
Ben best wel van netjes gekleed gaan naar werk, maar niet in 30+ graden met korte broek naar kantoor kunnen gaan om 8 uur in een kantoortuin te zitten vind ik vrij onzinnig.
Hier al 26 gradenquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is hier gewoon een comfortabele 20 graden op kantoor.
Thuiswerken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier ook. Morgen en overmorgen ook maar naar kantoor in plaats van thuiswerken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen t bureau plakt een beetje, maar verder is t uit te houden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier ook denk ik, maar da's ook beter.quote:
Het is buiten dan ook geen 46 graden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier ook denk ik, maar da's ook beter.
Je airco moet ook geen 20 graden onder de buitentemperatuur staan.
Ik niet. Geen porem vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat ik nog vrij ben, anders was ik zeker wel in korte broek naar werk gegaan.
Nou, als ik de voorspellingen moet geloven wordt het een infernoquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is buiten dan ook geen 46 graden.
Ik doelde op Dino met zijn 20 graden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is buiten dan ook geen 46 graden.
Nog niet schatjequote:Op woensdag 24 juli 2019 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op Dino met zijn 20 graden.
En t is hier wel 40
Morgen en overmorgen!quote:
Nee idd. Krijg je een klap als je buiten komtquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier ook denk ik, maar da's ook beter.
Je airco moet ook geen 20 graden onder de buitentemperatuur staan.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou, als ik de voorspellingen moet geloven wordt het een inferno
De mijne nu ook niet, want ze krijgen geen zonquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Planten momenteel 2x per dag water geven want die zijn niet zo blij
Boeiend. Niemand geeft een fuck. Komen geen klanten, dus geen reden om een lange broek te dragen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Geen porem vind ik persoonlijk.
Lul niet:quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op Dino met zijn 20 graden.
En t is hier wel 40
Zou je zeggen he?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand geeft een fuck. Komen geen klanten, dus geen reden om een lange broek te dragen.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand geeft een fuck. Komen geen klanten, dus geen reden om een lange broek te dragen.
Een melding is wel erg NSB jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:22 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Dit.
En dan toch nog collega's hebben die zich geroepen voelen hier wat over te zeggen of erger nog, een melding naar HR te maken...![]()
Dacht dat we dat zo'n 50 jaar geleden achter ons hadden gelaten...
Ah okay. Dan klopt t nog niet, want t kwik wijst hier 29 graden.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die de ramen open gaan zetten voor een "briesje" en dan mekkeren dat de airco t niet goed doet en t te warm is binnen. Je zou ze toch met hoofd in de oven willen stoppen?
"De contourlijnen zijn geïnterpoleerde meetwaarden van de stations. Lokaal kunnen verschillen optreden."quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay. Dan klopt t nog niet, want t kwik wijst hier 29 graden.
Waar ligt dat bedrijf?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:22 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Dit.
En dan toch nog collega's hebben die zich geroepen voelen hier wat over te zeggen of erger nog, een melding naar HR te maken...![]()
Dacht dat we dat zo'n 50 jaar geleden achter ons hadden gelaten...
Ja, goed, knmi is wel een beetje een richtlijn, m.i.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay. Dan klopt t nog niet, want t kwik wijst hier 29 graden.
En ze mogen lekker helemaal zelf weten of ze zweten, maar hierdoor gaat op de hele afdeling de klimaatbeheersing natuurlijk aan gortquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Weet je gelijk weer met wat voor soort volk je te maken hebt.
Nee joh, de willekeurig geplaatste thermometer is een betere indicator.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goed, knmi is wel een beetje een richtlijn, m.i.
Dan nog gaat deze hele miereneukerige discussie voorbij aan t feit dat 20 graden op de airco echt wel iets te heftig is in relatie met de buitentemperatuur, zeker morgen en overmorgen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, de willekeurig geplaatste thermometer is een betere indicator.
M'n nieuwe en natuurlijk duurste plant legt het loodje door de combinatie warmte en spintquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Planten momenteel 2x per dag water geven want die zijn niet zo blij
Kunnen we jou inhuren als communicator voor de lastige klanten? Dit is exact waar!quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ze mogen lekker helemaal zelf weten of ze zweten, maar hierdoor gaat op de hele afdeling de klimaatbeheersing natuurlijk aan gortWant dat ding gaat extra hard er aan trekken hierdoor, dus daar waar mensen wel netjes ramen en deuren sluiten wordt t dan een vrieskist
Of van die mensen die menen continu amet hun tengels aan de stand/temp te moeten komen.
BLIJF. MET. JE. TENGELS. VAN. DIE. TECHNIEK. AF!
Ik vind het best comfortabel, zeker aangezien ik half schiphol nog door moet om buiten te komen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog gaat deze hele miereneukerige discussie voorbij ana t fweit dat 20 graden op de airco echt wel iets te koud is en te veel verschil met buiten.
Ik heb nu gewoon een beeld van je stijve frisse tepels, dus ik vind t ook prima.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het best comfortabel, zeker aangezien ik half schiphol nog door moet om buiten te komen.
Glassnijdertjesquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon een beeld van je stijve frisse tepels, dus ik vind t ook prima.
Ik vind korte broek mag als je geen airco hebt. Bij ons wordt het op de afdeling straks 30 graden. Dan heb je als werkgever echt niks te eisen aan kleding hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog gaat deze hele miereneukerige discussie voorbij aan t feit dat 20 graden op de airco echt wel iets te heftig is in relatie met de buitentemperatuur, zeker morgen en overmorgen.
Maar goed, zelf weten
Net als die korte broek.
Geen kleding?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind korte broek mag als je geen airco hebt. Bij ons wordt het op de afdeling straks 30 graden. Dan heb je als werkgever echt niks te eisen aan kleding hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |