ja daarom ook, hoe slecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis alleen maar een groot ziekenhuis. Nothing to see there
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.quote:
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan besprekenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh verwacht je eigenlijk niet bij grote zorginstellingen.
Alsof ie dat zou durvenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan bespreken
Ik hoop met je mee danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.quote:
Je ruikt ze dan alleen welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst 'o, het valt nog best mee buiten'. Maar zodra ik dan thuis ben en ga zitten met wat drinken, dan breekt het zweet me uit. Ga de hele week dit shirtje dragen, hier zie je m'n zweetvlekken niet in.
Het heerstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Droge lucht he. Ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2018 belde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?
Ik moet straks nog naar huis wandelenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst 'o, het valt nog best mee buiten'. Maar zodra ik dan thuis ben en ga zitten met wat drinken, dan breekt het zweet me uit. Ga de hele week dit shirtje dragen, hier zie je m'n zweetvlekken niet in.
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.quote:
CL trouwt binnenkort met een Miguel?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.
Mogen ze eerst m'n oven schoonmaken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Trump heeft er nog genoeg in z'n kooien zitten. Je mag er vast wel eentje hebben.
Whut.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Wat een dramadag. Ik word ook nog eens gekapt op mijn loon omdat ik nog niet officieel Ben gepromoveerd ( gaat om Nog geen 100 euro per maand maar het principe slaat nergens op natuurlijk). Deze dag is feest op feest
Teringbende daar.
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Wat een dramadag. Ik word ook nog eens gekapt op mijn loon omdat ik nog niet officieel Ben gepromoveerd ( gaat om Nog geen 100 euro per maand maar het principe slaat nergens op natuurlijk). Deze dag is feest op feest
Teringbende daar.
Ik zou een fles wijn opentrekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Californium het volgende:
Teringbende daar.
Dan ga ik dus naar die schaal hogerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou mag hopen dat wanneer je promoveert er wel meer bij komt dan.
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhogingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.
Tis dat ik niet drink maar deze dag is echt even verneukt. Hopelijk snel goed nieuws ofzoquote:
Echt mega fijn, die inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhoging
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut wasquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis dat ik niet drink maar deze dag is echt even verneukt. Hopelijk snel goed nieuws ofzo
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt mega fijn, die inflatiecorrectie.
Nee want ambtenaar. Met diploma schuif ik automatisch door naar schaal hogerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, dan moet ze eerst wachten tot het jaarlijkse moment en krijgt ze te horen dat er momenteel geen ruimte is voor verhoging.
Dat Ben ik echt zelden geweest maar primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut was
Bedoel je niet een andere user?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb jou leren kennen als een meid die telkens om 5 uur teut was
Ja en vast in ambtenarenschalenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Blij dat ik ambtenaar ben, automatisch verhoging
Sorry hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die de behoefte hebben om beschonken op fok te posten zijn meestal man naar mijn idee.
Je theorie faalt hier wel hoor, kuch phoenyx kuchquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
Mensen die de behoefte hebben om beschonken op fok te posten zijn meestal man naar mijn idee.
Dat is een man die erop kickt een vrouwicoontje te hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je theorie faalt hier wel hoor, kuch phoenyx kuch
Boeiend, prima schaaltje voor wat er van mij verwacht wordt icm 36 uur werken en iedereen beetje lopen trollen de hele dagquote:
Engquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een man die erop kickt een vrouwicoontje te hebben
Als ik me een ambtenaar moest voorstellen dan was jij het wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, prima schaaltje voor wat er van mij verwacht wordt icm 36 uur werken en iedereen beetje lopen trollen de hele dag
Wat staat er bovenaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:01 schreef Californium het volgende:
Oke. Mijn motivatie om te leven is weer even terug.
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe to do lijstje ga schrijven en dan zien waar we uitkomen
Het leven is een lijst van teleurstellingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:01 schreef Californium het volgende:
Oke. Mijn motivatie om te leven is weer even terug.
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe to do lijstje ga schrijven en dan zien waar we uitkomen
- formulieren voor de woningen van gister opsturen en voor een appartementen complex waar een vriendin woontquote:
Heb medelijden met je vrouw/vriendin.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is een lijst van teleurstellingen.
Vd week nog 3 min gruwelijk teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb medelijden met je vrouw/vriendin.
Ow dat had ik bijna wel kunnen raden eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
- formulieren voor de woningen van gister opsturen en voor een appartementen complex waar een vriendin woont
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow dat had ik bijna wel kunnen raden eigenlijk
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik me een ambtenaar moest voorstellen dan was jij het wel.
Dit klopt welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is een lijst van teleurstellingen.
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
Gaan alle buurtapps zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn app vriend, ik heb geen menselijke contacten behalve julliequote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word er in jouw ghetto zo vaak ingebroken dat er een buurtapp nodig is?
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veilige buurten waar buren onderling contact hebben vaker zulke apps.
Dat zei ik dan ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.
Ik las hier laatst elders het verhaal van een buurtagent die ook in zo'n app zat en die trok gewoon nummerborden van 'verdachte' auto's na en plaatste vervolgens de persoonsgegevensquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n groepapp helpt weinig lijkt me als er verder niets gedaan wordt.
Hoeveel van de vrouwen uit de app heb je al geneukt?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.
Dit is wel grappig, dan staat er: ik zag een wit busje rijden heel langzaam. Andere vrouw: ik ook, erg verdacht.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
Afgelopen dagen zag ik iemand zijn parachutesprongen op Strava posten en toen zag ik net dit bericht: Parachutist komt om het leven bij vliegveld Teuge
Gelijk die kerel een bericht gestuurd, maar hij was het niet.
Klopt, je quote mij.quote:
Lekker danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik las hier laatst elders het verhaal van een buurtagent die ook in zo'n app zat en die trok gewoon nummerborden van 'verdachte' auto's na en plaatste vervolgens de persoonsgegevens
Laat me raden, jij hebt op basis daarvan een aparte groep gemaakt voor de buurmannen om onderling vieze plaatjes te delen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, bij ons gebeurt geen zak maar wel een Buurt app.
Dit is wel grappig, dan staat er: ik zag een wit busje rijden heel langzaam. Andere vrouw: ik ook, erg verdacht.
Ja maar je stuurt toch ook niet alle automobilisten uit je dorp een bericht als er 1 zich dood heeft geredenquote:
Wat een vreemde vraag. Ben je van de sociale dienst?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoeveel van de vrouwen uit de app heb je al geneukt?
Goede vergelijking, Henk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar je stuurt toch ook niet alle automobilisten uit je dorp een bericht als er 1 zich dood heeft gereden
40.000 sprongenquote:
Oeh, je kan kopiëren en plakken!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
40.000 sprongen
Jaarlijks worden vanaf het Nationaal Paracentrum zo’n 40.000 sprongen uitgevoerd, ongeveer de helft van het totale aantal in Nederland.
Ja als je puur wilt neuken en discreet bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:51 schreef MCH het volgende:
Werkt Tinder nog voor vrouwen van 53?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-niet-in~addcf2d2/
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je puur wilt neuken en discreet bent.
Meerdere malen gelezen, maar geen zin om bronnen te zoeken. Genoeg jongere mannen die stiekem een fetisj hebben voor een rijpe vrouw schijnbaar.quote:
quote:Aan de pittige omgangsvormen op Tinder ben ik inmiddels gewend, dat een man je meteen delete als je een te gevatte opmerking maakt, bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |