Haha weet ik veel johquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..]
nee gek.
Gewoon een bak met wat spul erin, even de fik erin en blussen maar.
Haha dat bepaal ik. Ze vragen wel vaak of ze zelf iets mogen doen maar neh, alleen blussen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha weet ik veel johja oke ik verwacht geen vreugdevuur remake maar ik denk dan wel aan een groter brandje dan wat spullen in een bak
Wie bepaalt wat voor spul er in zo’n bak zit?
Stel iemand gooit iets brandbaars tussen dus dat Spul
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat bepaal ik. Ze vragen wel vaak of ze zelf iets mogen doen maar neh, alleen blussen.
Wat zou je erin gooien?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zou ook hebben gevraagd of ik er wat bij mag gooien ja
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zou ik in huis zoeken wat ik niet meer nodig heb
Een serie die de eerste 4 seizoenen echt legendarisch was en daarna stapsgewijs down the shithole ging.quote:
Ja...?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een serie die de eerste 4 seizoenen echt legendarisch was en daarna stapsgewijs down the shithole ging.
Ja echt wel..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hartstochtelijk hard liggen fappen?
Stofzuigerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En je laat het fappen aan een damesmond over?
Mijn hele prullenbak zit weer volquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er hier nog lekker flink gepoept?
Op een wc poepen waar andere mensen ook hun drollen kwijtraken, dat is pas vies. Ik zit hier op de begane grond, dus van de reling poepen is op mijn werk ook geen optie.quote:
Ach het is niet eens benauwdquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de hitte beter overleefd dan verwacht vandaag
En morgen wordt het nog veel heterquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de hitte beter overleefd dan verwacht vandaag
Ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik zit lekker buiten midden in de middag![]()
ALL DAY!quote:
Idustriële Nilfisk?quote:
Da's Vlaams voor neuken he!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er hier nog lekker flink gepoept?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mij er even buiten laten, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Idustriële Nilfisk?
Was een aantal maanden geleden trouwens ook een item over op de Frontpage; een Poolse metselaar die op de bouwplaats de liefde bedreven had met een stofzuiger en die op de hete daad betrapt was en vervolgens de stofzuiger van binnen en buiten schoon moest maken!
bij voorkeur over de relingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:22 schreef devzero het volgende:
Neuken doen we hier niet aan. Poepen des te meer
shit zeg was condoom gebroken toen ik in de haagse hoerenbuurt wasquote:
Ik niksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan??![]()
![]()
Hoi Maron, aangenaam kennis met je te maken hierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
shit zeg was condoom gebroken toen ik in de haagse hoerenbuurt was
waren de silliconen weer aan het lekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je moet haar gewoon weer eens leeg laten lopen en schoonmaken
Geen idee wat haags allemaal uitspookt met zijn sexpoppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waren de silliconen weer aan het lekken
Ik oefen op beademen. Dat is eigenlijk allesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat haags allemaal uitspookt met zijn sexpoppen.
Wreeeeedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Barbie moet je bij chemisch afval weggooien
Proost kerel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit in een studieruimte van uni en ik ga gewoon halve liter klappen, gewoon omdat het kan met dit zweetweer
da mottuh zij wetuhquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nou weer een nieuw deel uit van fast and furious
Zal vast wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zeequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zee![]()
Vervuilingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zee![]()
Je hoeft niet te kijken hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin in natte poes wel jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die poes is al bang dat het bij haar moet gebeuren
En anders doet een hogedrukreiniger ook wel wonderen. Staart optillen en hoppa!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kun je checken. Zo niet, dan bek openen en water gooien
Gaan met die banaanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders doet een hogedrukreiniger ook wel wonderen. Staart optillen en hoppa!
We praten over een andere poesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kun je checken. Zo niet, dan bek openen en water gooien
Oei... En nu?quote:
Durf je het wel aan om hem zoveel verantwoording te geven?quote:
Nieuw poesjequote:
Ik heb alle vertrouwen in hemquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Durf je het wel aan om hem zoveel verantwoording te geven?
Kijk, dat is de peptalk die we nodig hebben in dit land!quote:
Het plaatje wat daarna kwam zou ik mijn handen niet aan brandenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zie? @:DerRabbit
Mijn vertrouwen is niet beschaamd!
Deze is cute!
Jeejquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zie? @:DerRabbit
Mijn vertrouwen is niet beschaamd!
Deze is cute!
Waarom nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het plaatje wat daarna kwam zou ik mijn handen niet aan branden
Veels te cute voor mij, dat krijg ik nooit gehandeldquote:
Grow some balls man.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veels te cute voor mij, dat krijg ik nooit gehandeld
Ik ben daar te frêle voor gebouwd ben ik bangquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Grow some balls man.
Die tanden kun je makkelijk aan
Picsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar te frêle voor gebouwd ben ik bang
Kunt altijd nog weg fietsenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar te frêle voor gebouwd ben ik bang
Omdat je er zo erg om vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je er zo erg om vraagt
Zwijmel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zoekt houvast
Dat word een sprintje zoals ik het nog nooit getrokken hebquote:
Voor 2 knaken en een bos wortelen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Phoeh!
Alhoewel, mijn soul is al verkocht
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het voor een bosje haar is, die ik nu schaam haar noem.quote:
Moest grinnikenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het voor een bosje haar is, die ik nu schaam haar noem.
Positieve karma dit, iemand aan het lachen makenquote:
Zal je eens kietelen danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Positieve karma dit, iemand aan het lachen maken
Waar had ik mijn fiets ook alweer gelatenquote:
Is niet altijd makkelijk hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Positieve karma dit, iemand aan het lachen maken
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar had ik mijn fiets ook alweer gelaten![]()
Dit kan ik uit ervaring bevestigingenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar had ik mijn fiets ook alweer gelaten![]()
Ergste is als je grappig denkt te zijn en niemand begrijpt hetquote:
Als je het moet uitleggen was je niet grappigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ergste is als je grappig denkt te zijn en niemand begrijpt hetmoet je het gaan uitleggen maar dan is het sowieso niet leuk meer
Of heb je een soort humor die je in een verkeerde groep mensen gebruiktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je het moet uitleggen was je niet grappig
Haha ja, je bent me voor!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of heb je een soort humor die je in een verkeerde groep mensen gebruikt
Zeker met mensen die niet dezelfde moedertaal hebben zijn grappen ooit best lastigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of heb je een soort humor die je in een verkeerde groep mensen gebruikt
Niet in alle situaties ben ik zo snelquote:
In vreemde talen is nuance en cultuur nog wel een dingetje jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker met mensen die niet dezelfde moedertaal hebben zijn grappen ooit best lastig
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet in alle situaties ben ik zo snel
Ik had in dit kaliber nog een best goede grap met een collega waar we een hele avond om gelachen hebbenquote:
Nou?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in dit kaliber nog een best goede grap met een collega waar we een hele avond om gelachen hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Noem één waar je traag bent...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet in alle situaties ben ik zo snel
Ekte acclimatisseurquote:
Kijk, deze man heeft het leven begrepenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ekte acclimatisseur
Die laten anderen hard werken
Waarom zou je hard werken als je de eigenschappen bezit om anderen mensen hard voor je te laten werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zooo, jij bent dus de luie soort. Van achterover liggen met de handen achter je hoofd
Idd waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou je hard werken als je de eigenschappen bezit om anderen mensen hard voor je te laten werken
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zeker.quote:
Gaat nog lekker warm worden daar op woensdag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tis hier nu nog 29 graden......denken jullie dat ik stiekem de supermarkt in kan sluipen en in de koeling kan gaan slapen??
Donderdag ook en de dagen er na.......quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat nog lekker warm worden daar op woensdag.
Goed bezig!quote:
laat het land maar lekker schroeienquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat nog lekker warm worden daar op woensdag.
Zo lang je voldoende drinkt kan dat prima. Dus dat zal geen probleem zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat het land maar lekker schroeien![]()
ben lekker buiten in de middag
En dan geenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo lang je voldoende drinkt kan dat prima. Dus dat zal geen probleem zijn
Lief bedoeldquote:
Zo danquote:
Goed potje darts op tvquote:
Sinds wanneer?quote:
Maar goed dat je er zelf nooit aan mee doet.quote:
Idd ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar goed dat je er zelf nooit aan mee doet.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel. Tis al warm zat
geen waarde aan hechten aan mensen die niks om jou gevenquote:
Airco helptquote:
Wijze woordenquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen waarde aan hechten aan mensen die niks om jou geven
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja voor jou miss niet
mensen verschillen
ik heb ventilator in het raamgat gezetquote:
ja is wel belangrijk tochquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik zou echt mezelf willen zijn.
Welke kant op?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb ventilator in het raamgat gezet
dat helpt best wel goed
Aha.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het blaast naar binnen, raam open
Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik net, dat werkt
GA EENS SLAPENquote:
Valt mee. Airco aan tegen de muggen, word overdag al helemaal leg gestoken.quote:
Ik ookquote:
zit je aan het water? Jij bent blessed, airco is wel gewoon lekker aangenaam slapen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt mee. Airco aan tegen de muggen, word overdag al helemaal leg gestoken.
JAAAAAAquote:
Ja aangezien we met zijn tweetjes zijn wil ik graag in het midden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JAAAAAA
Wel allebei eigen kant toch?
Niet direct maar stikt in die hal van de muggen. Prikken gewoon door m'n shirt heen ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit je aan het water? Jij bent blessed, airco is wel gewoon lekker aangenaam slapen.
je hebt extra tietenquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet direct maar stikt in die hal van de muggen. Prikken gewoon door m'n shirt heen ofzo.
Wil ik ook dus wordt stapelen ben ik bangquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja aangezien we met zijn tweetjes zijn wil ik graag in het midden.
kan je ze niet uitroeien?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet direct maar stikt in die hal van de muggen. Prikken gewoon door m'n shirt heen ofzo.
Ja velen maar kan er nog niet opgewonden van rakenquote:
He bah.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil ik ook dus wordt stapelen ben ik bang
Ja maar hoe dan? Dood aan de muggenquote:
Ik welquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja velen maar kan er nog niet opgewonden van raken
Ik slaap het liefst zonder aircoquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit je aan het water? Jij bent blessed, airco is wel gewoon lekker aangenaam slapen.
anders word je verkouden?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst zonder aircoWel een plafondventilator aan.
Mij teveel herriequote:Op woensdag 24 juli 2019 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst zonder aircoWel een plafondventilator aan.
kan op zoveel manierenquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Dood aan de muggen
ahquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind een beetje hitte niet zo erg. 's avonds wel gewoon AC aan hoor
klopt maar muggen hmmmquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We moeten ook niet alles uitroeien.... das nie best nie..
Dan moet je of een nieuwe of vast schroeven of beetje olie (maar dan heb je wel een oude). Die dingen kosten geen drol en ze zijn best stil tegenwoordigquote:
ga nou slapenquote:
Weet ik. Maar das mijn airco ook en dat vind ik net wat chiller.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je of een nieuwe of vast schroeven of beetje olie (maar dan heb je wel een oude). Die dingen kosten geen drol en ze zijn best stil tegenwoordig
Zeker... Maar muggen heb je echt niks aan.. Beetje ziektes verspreiden... En paarden, als we dan toch bezig zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We moeten ook niet alles uitroeien.... das nie best nie..
Paarden zijn eng.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker... Maar muggen heb je echt niks aan.. Beetje ziektes verspreiden... En paarden, als we dan toch bezig zijn.
Teken...quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker... Maar muggen heb je echt niks aan.. Beetje ziektes verspreiden... En paarden, als we dan toch bezig zijn.
Stekende paarden zijn helemaal vervelend ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:
Das meestal incluis ridder danquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Stekende paarden zijn helemaal vervelend ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |