Haha weet ik veel johquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..]
nee gek.
Gewoon een bak met wat spul erin, even de fik erin en blussen maar.
Haha dat bepaal ik. Ze vragen wel vaak of ze zelf iets mogen doen maar neh, alleen blussen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha weet ik veel johja oke ik verwacht geen vreugdevuur remake maar ik denk dan wel aan een groter brandje dan wat spullen in een bak
Wie bepaalt wat voor spul er in zo’n bak zit?
Stel iemand gooit iets brandbaars tussen dus dat Spul
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat bepaal ik. Ze vragen wel vaak of ze zelf iets mogen doen maar neh, alleen blussen.
Wat zou je erin gooien?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zou ook hebben gevraagd of ik er wat bij mag gooien ja
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zou ik in huis zoeken wat ik niet meer nodig heb
Een serie die de eerste 4 seizoenen echt legendarisch was en daarna stapsgewijs down the shithole ging.quote:
Ja...?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een serie die de eerste 4 seizoenen echt legendarisch was en daarna stapsgewijs down the shithole ging.
Ja echt wel..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hartstochtelijk hard liggen fappen?
Stofzuigerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En je laat het fappen aan een damesmond over?
Mijn hele prullenbak zit weer volquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er hier nog lekker flink gepoept?
Op een wc poepen waar andere mensen ook hun drollen kwijtraken, dat is pas vies. Ik zit hier op de begane grond, dus van de reling poepen is op mijn werk ook geen optie.quote:
Ach het is niet eens benauwdquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de hitte beter overleefd dan verwacht vandaag
En morgen wordt het nog veel heterquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de hitte beter overleefd dan verwacht vandaag
Ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik zit lekker buiten midden in de middag![]()
ALL DAY!quote:
Idustriële Nilfisk?quote:
Da's Vlaams voor neuken he!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er hier nog lekker flink gepoept?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mij er even buiten laten, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Idustriële Nilfisk?
Was een aantal maanden geleden trouwens ook een item over op de Frontpage; een Poolse metselaar die op de bouwplaats de liefde bedreven had met een stofzuiger en die op de hete daad betrapt was en vervolgens de stofzuiger van binnen en buiten schoon moest maken!
bij voorkeur over de relingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:22 schreef devzero het volgende:
Neuken doen we hier niet aan. Poepen des te meer
shit zeg was condoom gebroken toen ik in de haagse hoerenbuurt wasquote:
Ik niksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan??![]()
![]()
Hoi Maron, aangenaam kennis met je te maken hierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
shit zeg was condoom gebroken toen ik in de haagse hoerenbuurt was
waren de silliconen weer aan het lekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je moet haar gewoon weer eens leeg laten lopen en schoonmaken
Geen idee wat haags allemaal uitspookt met zijn sexpoppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waren de silliconen weer aan het lekken
Ik oefen op beademen. Dat is eigenlijk allesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat haags allemaal uitspookt met zijn sexpoppen.
Wreeeeedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Barbie moet je bij chemisch afval weggooien
Proost kerel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit in een studieruimte van uni en ik ga gewoon halve liter klappen, gewoon omdat het kan met dit zweetweer
da mottuh zij wetuhquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nou weer een nieuw deel uit van fast and furious
Zal vast wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zeequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zee![]()
Vervuilingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je haar de zee in duwt is er nog meer plastic in zee![]()
Je hoeft niet te kijken hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin in natte poes wel jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die poes is al bang dat het bij haar moet gebeuren
En anders doet een hogedrukreiniger ook wel wonderen. Staart optillen en hoppa!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kun je checken. Zo niet, dan bek openen en water gooien
Gaan met die banaanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders doet een hogedrukreiniger ook wel wonderen. Staart optillen en hoppa!
We praten over een andere poesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kun je checken. Zo niet, dan bek openen en water gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |