Vast stapelen voor de winter.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo enorm de vreetziekte de afgelopen week. Alleen maar honger.
lintwormquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
hou op hoor!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:17 schreef Californium het volgende:
Hoeren en sloeren
Verhuizen is zo'n geregel... Overal krijg ik mailtjes over dingen
same, mja verveling op werk en stress over nieuw werk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Jij kan het hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
same, mja verveling op werk en stress over nieuw werk.
Ja sorryquote:
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?quote:
Meer CL!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?
Oh beter!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maximaal 1 jaar als je gaat proefsamenwonen
Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?
Is dat het gevoel van liefde die overstroomt bij de gedachte aan mini Hosti's?quote:
"Het voorportaal van de hel betreden" noemen we het op de Veluwe.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
Hokken is echt zo'n bejaardenwoord. 'Zo noemde men dat toen.'
Dat is hoe hosti z'n mini-hosti's het liefst het vrouwenlichaam ziet verlaten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat het gevoel van liefde die overstroomt bij de gedachte aan mini Hosti's?
Tsssk, niet eens slikken?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is hoe hosti z'n mini-hosti's het liefst het vrouwenlichaam ziet verlaten.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij graag naar poepende vrouwen kijkt.
Neen. Niet mijn fetish.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij graag naar poepende vrouwen kijkt.
Ook!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk ook dat mini-hosti's niet geschikt zijn voor de wereld.
Koffiedebjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er nog niet over uit. We zien wel.
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optiequote:
Gewoon bijstand trekken toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optie.
Dat vinden potentiële ouders altijd van zichzelfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optie.
Ja hey, als je het zelf al niet denktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden potentiële ouders altijd van zichzelf.
Ja truequote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hey, als je het zelf al niet denkt
Gelukkig heb je honden die je beschouwt als je baby’s.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true.
Ik denk dat mijn baby's lelijk worden. Ik was zelf ook echt een enorm lelijk kind. Bah.
Gelukkig zijn er redenen om geen kinderen te willen genoeg, bij mij dan.
Ik heb anders hele goede redenen geen kinderen te willenquote:
Dat idd. De een wil kinderen, de ander niet. Primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Californium het volgende:
Zou niemand moeten boeien waarom. Jouw lichaam, jouw keuze.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:56 schreef Californium het volgende:
Goed voor de wereld dat er mensen zijn die wél kinderen maken.
Ach, over 100 jaar is de planeet toch onleefbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
Ik krijg een idiocracy vibe van kijken naar welke mensen zich het hardst voortplanten en welke helemaal niet.
Joh, het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders hele goede redenen geen kinderen te willen.
Ja dat bedoel ik. Dat dat ook niet altijd goed is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
Ik krijg een idiocracy vibe van kijken naar welke mensen zich het hardst voortplanten en welke helemaal niet.
Komt omdat het allemaal van die zure oude mensen zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, het was niet persoonlijk. De algemene vibe hier is dat men kinderen niet zo leuk vindt, dat ben je wel met me eens toch? En je hoeft geen redenen te hebben anders dan "ik wil het niet".
Ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat dat ook niet altijd goed is.
Maar goed, soms komt er best wat goeds voort uit niet zo goeds
Klopt, maar eigenlijk heeft dat meer met de ouders te maken, dan daadwerkelijk de kinderen, gok ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, het was niet persoonlijk. De algemene vibe hier is dat men kinderen niet zo leuk vindt, dat ben je wel met me eens toch? En je hoeft geen redenen te hebben anders dan "ik wil het niet".
Helemaal geen kinderen is slecht voor de mensheid. Daar doelde ik op.quote:
Ik vind de aarde iets belangrijkerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal geen kinderen is slecht voor de mensheid. Daar doelde ik op.
Wel goed voor de aarde.
Die hersteld zichzelf wel weer als wij weg zijnquote:
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Die hersteld zichzelf wel weer als wij weg zijn
Of dat over 5, 100 of 2000 jaar is, dat gaat toch wel gebeuren.
Zelfs dan overleefd er wel ietsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordt
Zonder mensheid is je mening irrelevantquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb je nou aan een aarde zonder mensheid?
Rustquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb je nou aan een aarde zonder mensheid?
Brandde net al m'n poten aan het kunstgras op het balkon.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordt
Ja, voor wie dan? Want dan is er niemand om die mening te hebben.quote:
Waren er maar wat minder mensen die denken dat het gegeven dat er toehoorders zijn hun mening relevant maakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zonder mensheid is je mening irrelevant
Voor de dinosaurussen die dan weer terug komenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, voor wie dan? Want dan is er niemand om die mening te hebben.
Maar wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Honden en paarden zijn ook slecht voor het milieu
Doe het lekker tochquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegen is ook leuk maar dat mag tegenwoordig ook niet meer.
ik mag in november weer vliegen en in september een eind rijden!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe het lekker tochhopelijk oktober weer. Oh en september natuurlijk.
Keuzes makenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik mag in november weer vliegen en in september een eind rijden!
Maar geen kinderen dus vervuil nog steeds minder
Lekker zuur.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Hoeslaken gewassen met azijn en ik zie nu geen vegen en vlekken meer
Mooi zooitje wordt hetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
O god.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-britse-premier.html
Van wie niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegen is ook leuk maar dat mag tegenwoordig ook niet meer.
Van de regen in de drup daarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
O god.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-britse-premier.html
Hey, als je het milieu verneukt dan kun je er maar beter van genieten ook toch?quote:
Kijken hoe lang het duurt voor ze trump volgen in een oorlog tegen Iranquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
MAKE BRITAIN GREAT AGAIN!![]()
TAKE THE EMPIRE BACK!
Of allebei en de wereld in een zo hoog mogelijk tempo naar de tering helpen!quote:
2 minuten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt voor ze trump volgen in een oorlog tegen Iran
Groningen is verder. Qua gevoel iig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, het is 32 uur reizen naar Sydney. Die schrap ik van m'n lijstje hoor.
Zou ik eerder naar Nieuw Zeeland gaan, als je toch al zo'n eind vliegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, het is 32 uur reizen naar Sydney. Die schrap ik van m'n lijstje hoor.
Oud-Zeeland is veel minder ver en dat is ook mooi.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou ik eerder naar Nieuw Zeeland gaan, als je toch al zo'n eind vliegt.
Niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oud-Zeeland is veel minder ver en dat is ook mooi.
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve de Hoge Raad met dat stikstofarrest
Hen je dat wel eens met de trein gedaan? Wat een klereeind is dat johquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oud-Zeeland is veel minder ver en dat is ook mooi.
Wat racistisch van je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
Was twee weken super mileubewust bezig. Hippie uit te hangen, alles. En toen zag ik ineens zo'n duwbak op de Waal tig containers tegen de stroming in duwen. Hele waal stond in de rook. Alles voor niets. Harde leef.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
En op zich denk ik dat er in de vliegvaart best winst te behalen is, hoor.
Haha hoax, hier rijden geen treinen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hen je dat wel eens met de trein gedaan? Wat een klereeind is dat joh
Vraag me af hoe milieubewust hippies waren met hun gerookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was twee weken super mileubewust bezig. Hippie uit te hangen, alles. En toen zag ik ineens zo'n duwbak op de Waal tig containers tegen de stroming in duwen. Hele waal stond in de rook. Alles voor niets. Harde leef.
Dat zijn geen fossiele brandstoffen die je oprookt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag me af hoe milieubewust hippies waren met hun gerook.
Zou best een oplossing zijn voor overbevolking en dus global warmingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Nukes links en rechts om de oren.
Feest.
Arme plantjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn geen fossiele brandstoffen die je oprookt.
Zou voor het Marriott gaanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Wat zouden jullie de vetste overnachting vinden als verrassing:
Optie 1 Executive kamer met toegang tot executive lounge
Optie 2 Executive suite met uitzicht op rivier
Optie 3 Presidential suite
volgend jaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou ik eerder naar Nieuw Zeeland gaan, als je toch al zo'n eind vliegt.
Fun4Twoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
De locatie van de eerstequote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Is wel klassieke kwaliteit natuurlijk. Maar toen ik zei dat 1 nacht al geregeld was dacht KM al meteen dat we dan daarheen gaanquote:
niks leuks buiten de stad dat echt bijzonder en exclusief is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Nee, maar in tabak zit toch ook zooiquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn geen fossiele brandstoffen die je oprookt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve de Hoge Raad met dat stikstofarrest
Neh, het is toch Balkan hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
niks leuks buiten de stad dat echt bijzonder en exclusief is?
Ja. Dat bij de huidige biosfeer past. Fossiele brandstoffen doen dat niet. Nogal een verschil.quote:
dan niet die, dat is niet spannendquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is wel klassieke kwaliteit natuurlijk. Maar toen ik zei dat 1 nacht al geregeld was dacht KM al meteen dat we dan daarheen gaan. En die kamer is zo klein!
Ik vind de tweede qua looks het mooistequote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Heeft Truus ook weer een stukje gelezen in het FD toevallig?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is omdat de PAS een broddelwerk is van de Nederlandse overheid. Landbouw- en natuurbeleid gaan ze wel vaker de mist mee in. De fosfaatrechten zijn ook weer zo'n huzarenstukje van beleid waarmee de plank wordt misgeslagen. Erg zuur als je bedrijfsvoering zo wordt beïnvloed door de willekeur en onvoorspelbaarheid van de overheid.
Nee hoor, PAS raakt aan mijn werkveld en heb mijn afstudeeronderzoek gedaan naar agrarisch beleid.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft Truus ook weer een stukje gelezen in het FD toevallig?
Ik was eerst heel enthousiast over die presidential suite want super kitsch en anders dan anders. Maar er liggen 3 moskee's in de buurt die je fucking goed hoortquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de tweede qua looks het mooiste.
Las vanmorgen dat er weer een hoop boeren kappen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is omdat de PAS een broddelwerk is van de Nederlandse overheid. Landbouw- en natuurbeleid gaan ze wel vaker de mist mee in. De fosfaatrechten zijn ook weer zo'n huzarenstukje van beleid waarmee de plank wordt misgeslagen. Erg zuur als je bedrijfsvoering zo wordt beïnvloed door de willekeur en onvoorspelbaarheid van de overheid.
Fossiele brandstoffen zijn toch ook puur natuurquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Dat bij de huidige biosfeer past. Fossiele brandstoffen doen dat niet. Nogal een verschil.
Oh dan zou ik die meteen wegstrepen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was eerst heel enthousiast over die presidential suite want super kitsch en anders dan anders. Maar er liggen 3 moskee's in de buurt die je fucking goed hoort
Dat had ik eerder moeten weten. We kom 1 dag vooraf al aan in Skopje en leveren dan de auto inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://www.airbnb.nl/roo(...)702_4fipD1tmJ7FS71f8
Mensen die capabel zijn werken dan ook niet bij de overheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
Laatst ook een boer die iets van 21 runderen en al zijn kleinvee moest laten slachten om aan de wetgeving te voldoen. Achteraf bleek dat ie al z'n beesten gewoon had kunnen houden.
Leuk joh, die overheid.
Nee, fossiele brandstoffen maken al zo lang geen deel uit van de huidige biosfeer dat het verbranden ervan en de stoffen die daar bij komen kijken het balans van de huidige biosfeer aantasten. Daarom is het zo'n ding, (onder andere) daarom is er een klimaatverandering.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat er weer een hoop boeren kappen.
[..]
Fossiele brandstoffen zijn toch ook puur natuur?
Maar goed, ik snap wat je bedoelt, is ook vies natuurlijk.
Heeft ie vast dik geld voor gevangenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
Laatst ook een boer die iets van 21 runderen en al zijn kleinvee moest laten slachten om aan de wetgeving te voldoen. Achteraf bleek dat ie al z'n beesten gewoon had kunnen houden.
Leuk joh, die overheid.
Is wel ja, zo blijktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die capabel zijn werken dan ook niet bij de overheid.
Is dat niet ook gewoon zoals de natuur werkt? Klimaatverandering is van alle tijden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, fossiele brandstoffen maken al zo lang geen deel uit van de huidige biosfeer dat het verbranden ervan en de stoffen die daar bij komen kijken het balans van de huidige biosfeer aantasten. Daarom is het zo'n ding, (onder andere) daarom is er een klimaatverandering.
Het is allemaal de schuld van de EU!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Natuurlijke klimaatverandering is van alle tijden, wat door de mens veroorzaakt wordt past niet in dat patroon.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel ja, zo blijkt.
[..]
Is dat niet ook gewoon zoals de natuur werkt? Klimaatverandering is van alle tijden.
Nu wil ik niet zeggen dat het niet een goed plan is e.e.a. te veranderen en op ons klimaat te letten, maar hoe houd je een beweging dat altijd al aanwezig is tegen?
oh zonde! dit soort dingen zijn echt leuk, steeds meer aparte dingen te vinden op airbnbquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten. We kom 1 dag vooraf al aan in Skopje en leveren dan de auto in
ah nog even een sollicitatie versturenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die capabel zijn werken dan ook niet bij de overheid.
Denk dat het nu die Park Hotel wordtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh zonde! dit soort dingen zijn echt leuk, steeds meer aparte dingen te vinden op airbnb
ja mooi welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat het nu die Park Hotel wordt.
En is dat nog om te draaien?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijke klimaatverandering is van alle tijden, wat door de mens veroorzaakt wordt past niet in dat patroon.
Die is mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat het nu die Park Hotel wordt.
Dan moet je vooral naar China en India kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan geen kwaad om een poging te doen lijkt me.
Klimaatverandering wel. Echter door het 'onnatuurlijk' inbrengen van allemaal die energie die er juist nu niet hoort te zijn (want die olie verbrandt zichzelf niet). Valt dat buiten de natuur, dat is door de mens gedaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet ook gewoon zoals de natuur werkt? Klimaatverandering is van alle tijden.
Nu wil ik niet zeggen dat het niet een goed plan is e.e.a. te veranderen en op ons klimaat te letten, maar hoe houd je een beweging dat altijd al aanwezig is tegen?
Om maar niet te spreken over de cfc's die in China weer de atmosfeer ingepompt worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral naar China en India kijken.
Tenminste, als je als een noob alleen naar CO2 kijkt.
Sowieso alsof klimaatverandering de enige goede reden is om te stoppen met de race to the bottom mbt hoe we nu omgaan met grondstoffen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ook zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Sowieso alsof klimaatverandering de enige goede reden is om te stoppen met de race to the bottom mbt hoe we nu omgaan met grondstoffen.
"heel lang"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:58 schreef gcjoel het volgende:
Maar het is ook al heel lang bijna op. Wanneer is het eens op.
Wij netjes scheiden en korter douchen, ondertussen in China.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:59 schreef MCH het volgende:
Ik heb het toch al opgegeven, alsof de chaos nu nog keerbaar is. In Afrika en India blijven ze toch mensen doorfokken. Kunnen wij wel hier ons best doen maar het is allemaal kweilen met de draan open.
Goede typo wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:59 schreef MCH het volgende:
Ik heb het toch al opgegeven, alsof de chaos nu nog keerbaar is. In Afrika en India blijven ze toch mensen doorfokken. Kunnen wij wel hier ons best doen maar het is allemaal kweilen met de draan open.
Ik ga gewoon mn glas in de prullenbak gooien. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij netjes scheiden en korter douchen, ondertussen in China.
Niet na 7 uur 's avonds he, dan wordt de buurt wakkerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mn glas in de prullenbak gooien. Dat zal ze leren!
Lekkende vuilniszakkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mn glas in de prullenbak gooien. Dat zal ze leren!
Dit snappen ze alleen in het extreemlinkse Nijmegenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het hele, 'maar zij doen het ook niet dus het is toch al te laat principe' gaat niet op he? Dat snapt men hier neem ik ook wel?
Nederland is maar een druppel op de gloeiende plaat! Voorste jongetje van de klas! Allemaal de schuld van Rutte!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het hele, 'maar zij doen het ook niet dus het is toch al te laat principe' gaat niet op he? Dat snapt men hier neem ik ook wel?
Ik weet niet eens wat er staat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het hele, 'maar zij doen het ook niet dus het is toch al te laat en hoe ik het ook niet te doen principe' gaat niet op he? Dat snapt men hier neem ik ook wel?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
toch wel tientallen jaren dat er al over gesproken wordt toch?
Fossiele brandstof raakt op.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
De mens is net een jaar of 100 op deze manier bezig. Dat is 1 generatie en kijk eens naar de gevolgen.
het is uiteindelijk al langer bezig natuurlijk.quote:
Huh? De whataboutism vlieger gaat niet op? Oh shit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Het hele, 'maar zij doen het ook niet dus het is toch al te laat en hoe ik het ook niet te doen principe' gaat niet op he? Dat snapt men hier neem ik ook wel?
'Maar hunnie doen het ook niet!', is geen reden om zelf geen flikker te doen.quote:
Nee, zeker niet. Maar dan moet wel de hele wereld meewerken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas op dat Donnie T dat maar niet hoort.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh? De whataboutism vlieger gaat niet op? Oh shit.
en zo gebeurd er nooit watquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar dan moet wel de hele wereld meewerken.
Nee, maar idiocracy is al gaande, dus tegenwoordig zijn er velen van overtuigd dat dat een argument is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
'Maar hunnie doen het ook niet!', is geen reden om zelf geen flikker te doen.
Oké dat is meer mijn taal.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk maar naar de plannen van het kabinet.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, seizoen 3 van La Casa De Papel nu al afgelopenafgekeken
Waar de neuk heb je het nou weer over?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou fucking en? Ik zeg alleen dat het geen reden is om er zelf niet mee bezig te zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het nou weer over?
De laatste keer dat ik keek, was het westen gematigd bezig met verminderen van uitstoot. Natuurlijk niet op het gewenste niveau, want daarvoor moeten de bedrijven aangepakt worden ipv de burger, maar desalniettemin is er een vermindering van CO2 uitstoot.
Europa doet het iets beter dan de VS. Iets van -15% was het.
Mag jij raden hoeveel procent India en China in de min staan.
Of je mag weer even afgeven op Trump.
Ik zie nu een hosti met stampvoetjes voor mequote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou fucking en? Ik zeg alleen dat het geen reden is om er zelf niet mee bezig te zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Dus omdat China en India (nog) niets veranderen moeten wij ook maar doorgaan met het klimaat naar de tering helpen? Logisch wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek, was het westen gematigd bezig met verminderen van uitstoot. Natuurlijk niet op het gewenste niveau, want daarvoor moeten de bedrijven aangepakt worden ipv de burger, maar desalniettemin is er een vermindering van CO2 uitstoot.
Wie beweert er dan dat er niks gedaan moet worden? Welke westerse regering doet er niks onder het mom van: hullie doen ook niksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou fucking en? Ik zeg alleen dat het geen reden is om er zelf niet mee bezig te zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
voetjes ook echtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie nu een hosti met stampvoetjes voor me
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus omdat China en India (nog) niets veranderen moeten wij ook maar doorgaan met het klimaat naar de tering helpen? Logisch wel.
Ik heb het ook nergens over regeringen, ik heb het over individuen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie beweert er dan dat er niks gedaan moet worden? Welke westerse regering doet er niks onder het mom van: hullie doen ook niks
Juist ja, geen een. Je bent weer wanhopig stromannen aan het zoeken.
Maar nog steeds geldt er dan wij al onze resources er tegenaan kunnen gooien en het maakt nog steeds geen ene flikker uit.
Ik stampvoet zelden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie nu een hosti met stampvoetjes voor me
Denk als reactie op mij, dat wel de hele wereld mee moet werken wil het echt verschil maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikbheb aflevering 1 van seizoen 1 paar dagen terug gezien. Vind het knap irritant dat ik me zo enorm moet concentreren op de ondertiteling dat je minder ziet wat er gebeurtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, seizoen 3 van La Casa De Papel nu al afgelopen
Dan zet je de gesproken taal in het engels.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbheb aflevering 1 van seizoen 1 paar dagen terug gezien. Vind het knap irritant dat ik me zo enorm moet concentreren op de ondertiteling dat je minder ziet wat er gebeurt
dat is pas irritant!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zet je de gesproken taal in het engels.
Op industriële schaal is dit pas sinds eind 1800 / begin 1900 bezig. Daarvoor zette het echt geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
het is uiteindelijk al langer bezig natuurlijk.
Bos kappen voor landbouw, landbouw dieren enz.
Alleen de invloed van de mens op het milieu wordt wel rap groter.
Paar afleveringen op die manier gezien, moet zeggen dat het meevalt met synchroniciteit van het praten en het geluid. Uiteindelijk wel opnieuw gekeken met de originele taalquote:
klimaat misschien niet. Maar sinds er mensen zijn roeien we wel al hele dier- en plantensoorten uit. Maar dat weet je want je hebt ook sapiens en deus gelezenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op industriële schaal is dit pas sinds eind 1800 / begin 1900 bezig. Daarvoor zette het echt geen zoden aan de dijk.
Dat klopt, maar we hadden het over klimaatverandering op grote schaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
klimaat misschien niet. Maar sinds er mensen zijn roeien we wel al hele dier- en plantensoorten uit. Maar dat weet je want je hebt ook sapiens en deus gelezen
origirnele taal is ook gewoon wennen, je moet weer eens met volle aandacht een serie kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar afleveringen op die manier gezien, moet zeggen dat het meevalt met synchroniciteit van het praten en het geluid. Uiteindelijk wel opnieuw gekeken met de originele taal
true.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we hadden het over klimaatverandering op grote schaal.
Ja mee eens, even weglopen voor wat drinken zit er niet inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
origirnele taal is ook gewoon wennen, je moet weer eens met volle aandacht een serie kijken.
Even tussendoor appen en je mist een stuk. Juist ook wel goed.
Ja echt he. Beter eind dan GoT.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren Stranger Things afgekeken. Moest huilen.
Als je dan kijkt wat we binnen 100 jaar voor elkaar hebben gekregen en het afzet tegen de miljoenen jaren ervoor zijn we wel goed op weg.quote:
Dat had ik met Dark ook heel ergquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
origirnele taal is ook gewoon wennen, je moet weer eens met volle aandacht een serie kijken.
Even tussendoor appen en je mist een stuk. Juist ook wel goed.
Ja gaat echt idioot hard.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je dan kijkt wat we binnen 100 jaar voor elkaar hebben gekregen en het afzet tegen de miljoenen jaren ervoor zijn we wel goed op weg.
Dat vind ik helemaal niksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zet je de gesproken taal in het engels.
Wel jammer ergens dat er nog een seizoen 4 lijkt te komen.quote:
Moet dan wel heel goed zijn, alleen zijn die kinderen al niet schattig meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel jammer ergens dat er nog een seizoen 4 lijkt te komen.
Die hele serie heb ik nog niet gezien. Nu eerst weer bezig met Ozark.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren Stranger Things afgekeken. Moest huilen.
ze moeten echt stoppen. Hoe vaak kun je diezelfde kinderen iets idioots laten meemaken? stommmquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel jammer ergens dat er nog een seizoen 4 lijkt te komen.
Allemaal in dat kleine klotestadje ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ze moeten echt stoppen. Hoe vaak kun je diezelfde kinderen iets idioots laten meemaken? stommm
Sinds die tijd is er ook pas een enorme bevolkingsexplosie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op industriële schaal is dit pas sinds eind 1800 / begin 1900 bezig. Daarvoor zette het echt geen zoden aan de dijk.
omg zo leuk! die heb ik wel al af volgens mij..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Begonnen met tweede seizoen van Sabrina
Dat uitleggen is gelijk al een spoiler.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah nee niet goed genoeg om een serie te volgen. Waar gaat het over?
Iets met tijdreizen. Te vaag voor woorden. Seizoen 2 is nu uit maar heb geen zin om seizoen 1 nog een keer te kijken, want snapte er geen zak meer van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah nee niet goed genoeg om een serie te volgen. Waar gaat het over?
O sorry.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat uitleggen is gelijk al een spoiler.
SPOILERRRRRquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met tijdreizen. Te vaag voor woorden. Seizoen 2 is nu uit maar heb geen zin om seizoen 1 nog een keer te kijken, want snapte er geen zak meer van.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet dan wel heel goed zijn, alleen zijn die kinderen al niet schattig meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Moet nog steeds seizoen twee kijken, maar ik heb er momenteel de concentratie niet voorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe iedereen een plezier, hoef je niet meer te kijken.
oh, maar hoe weet ik dan of het leuk is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat uitleggen is gelijk al een spoiler.
Als je van die mindfuck films houdt is het wel een goede keuzequote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh, maar hoe weet ik dan of het leuk is?
Oh dus met mijn iq hoef ik het niet te proberen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Snapte er halverwege de eerste aflevering al geen kut meer van.
Alleen als het aan het eind wel een soort van duidelijk of afgesloten is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je van die mindfuck films houdt is het wel een goede keuze
Ik was in de war totdat je het opeens snapt dan is het erg goed!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh, maar hoe weet ik dan of het leuk is?
Sabrinaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Boys Boys Boysquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Hmm dan eens overwegenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was in de war totdat je het opeens snapt dan is het erg goed!
Is ie ook. Ouwe zak.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen ook haten. Ik snap dat je kinderen niet leuk vind of ze zelf niet wil.
Zo heb ik ook heel lang gedacht.
Maar haten. Dat is voor mij hetzelfde als zeggen: Sinterklaas is stom
Is ie ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen ook haten. Ik snap dat je kinderen niet leuk vind of ze zelf niet wil.
Zo heb ik ook heel lang gedacht.
Maar haten. Dat is voor mij hetzelfde als zeggen: Sinterklaas is stom
Interception?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel lang geen echt goede film gezien. Laatste was interception denk ik.
Met die tol, op die planeet waar de tijd zo snel gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Is dat die film waarin Leonardo DiCaprio met een ruimteschip in een zwart gat terecht komt?
Gwoon ff escaleren naar de baasquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:47 schreef Californium het volgende:
Ik word echt geïrriteerd door de HR miep van mijn nieuwe baan. Ik heb nu al twee keer verzocht om een werkgeversverklaring voor het zoeken van een huis en ze reageert gewoon nietVraag ik iets heel raars ofzo?
Ik dacht ik probeer een algemeen HR mail adres of telefoonnummer maar heb alleen die van haarquote:
Moet je toch wat vaker films kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Inception met Tom Hardy en Leonardo di cabrio.
Ja welke dan? Mijn smaak is niet heel breed (Lion Kingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je toch wat vaker films kijken.
Nee!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:47 schreef Californium het volgende:
Ik word echt geïrriteerd door de HR miep van mijn nieuwe baan. Ik heb nu al twee keer verzocht om een werkgeversverklaring voor het zoeken van een huis en ze reageert gewoon nietVraag ik iets heel raars ofzo?
Ik denk dat ik dr zo gewoon even ga bellen en vriendelijk ga blijvenquote:
Zoals mijn oma altijd zegt "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dr zo gewoon even ga bellen en vriendelijk ga blijven
Klopt! Ik Ben ook altijd heel beleefd maar ik moet nu even op mijn tandjes bijtenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals mijn oma altijd zegt "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn"
Dat is een eigenschap die je veel moet gaan ontwikkelen (zeker al bij de eerste simpele vraag die per mail niet wordt beantwoord wat 90% vd tijd zo gaat met doe-dingetjes)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! Ik Ben ook altijd heel beleefd maar ik moet nu even op mijn tandjes bijten
Met stront nog meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals mijn oma altijd zegt "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn"
2018 beldequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
The greenbook lijkt me ook wel goed. Iemand al gezien?
Ja maar je hebt ze nodig dus zou beleefd blijven dit keerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! Ik Ben ook altijd heel beleefd maar ik moet nu even op mijn tandjes bijten
Bromvliegenquote:
Ik heb een prima ontwikkelde eigenschap daarvoor al. Geen zorgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een eigenschap die je veel moet gaan ontwikkelen (zeker al bij de eerste simpele vraag die per mail niet wordt beantwoord wat 90% vd tijd zo gaat met doe-dingetjes)
Ze kan blijkbaar geen werkgeversverklaring geven want heb mijn contract nog niet. Dus gevraagd voor kopie van het contract en dat gaat ze sturenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ze nodig dus zou beleefd blijven dit keer
oh jeetje lekker in cirkeltjes bezig zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een prima ontwikkelde eigenschap daarvoor al. Geen zorgen.
[..]
Ze kan blijkbaar geen werkgeversverklaring geven want heb mijn contract nog niet. Dus gevraagd voor kopie van het contract en dat gaat ze sturen. Hopelijk doen ze niet te moeilijk
Als ze daar net zo snel mee zijn als met andere dingen, dan heb je volgend jaar een huis.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb een prima ontwikkelde eigenschap daarvoor al. Geen zorgen.
[..]
Ze kan blijkbaar geen werkgeversverklaring geven want heb mijn contract nog niet. Dus gevraagd voor kopie van het contract en dat gaat ze sturen. Hopelijk doen ze niet te moeilijk
Ja echt dramaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh jeetje lekker in cirkeltjes bezig zo.
juppppquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze daar net zo snel mee zijn als met andere dingen, dan heb je volgend jaar een huis.
Nee, want de eerstvolgende dag dat zij kon is as. vrijdag want je moet fysiek aanwezig zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar je hebt dus ook nog geen contract?
Komt ze op d'r eerste dag binnen, blijkt ze helemaal geen baan te hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar je hebt dus ook nog geen contract?
Dat soort gedoe had ik toen met mjjn chef. Werkgeversverklaring nodig voor hypotheek, dus chef mail gestuurd, geen reactie. Nog een mail, geen reactie. Toen maar via de secretaresse, bleek dat ik dat via een of ander portaal aan moest vragen, dat gedaan, dan gaat er een automatich mailtje naar de chef en die had ie binnen 5 minuten bekekenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:47 schreef Californium het volgende:
Fysiek aanwezig zijn? Heb m'n contract gewoon gescanned en naar HR gestuurd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, want de eerstvolgende dag dat zij kon is as. vrijdag want je moet fysiek aanwezig zijnen dat heb ik ook 3 keer geprobeerd te vervroegen maar dat ging ook niet
.
Voelt allemaal vrij onprofessioneel zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, want de eerstvolgende dag dat zij kon is as. vrijdag want je moet fysiek aanwezig zijnen dat heb ik ook 3 keer geprobeerd te vervroegen maar dat ging ook niet
.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt ze op d'r eerste dag binnen, blijkt ze helemaal geen baan te hebben
quote:
Jezus, wil je er nog wel werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met die tol, op die planeet waar de tijd zo snel gaat.
Ja nee, ik heb een aanstellingsgesprek dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fysiek aanwezig zijn? Heb m'n contract gewoon gescanned en naar HR gestuurd.
ja zeg zoiets dan gewoon ff, dan had je het meteen kunnen doen. Maar eerst 6 mails negeren is handiger.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort gedoe had ik toen met mjjn chef. Werkgeversverklaring nodig voor hypotheek, dus chef mail gestuurd, geen reactie. Nog een mail, geen reactie. Toen maar via de secretaresse, bleek dat ik dat via een of ander portaal aan moest vragen, dat gedaan, dan gaat er een automatich mailtje naar de chef en die had ie binnen 5 minuten bekeken
Als ie al zijn mail zo snel bekeek had ik dat ding dagen eerder gehad
Tis alleen maar een groot ziekenhuis. Nothing to see therequote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voelt allemaal vrij onprofessioneel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |