Vast stapelen voor de winter.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo enorm de vreetziekte de afgelopen week. Alleen maar honger.
lintwormquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
hou op hoor!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:17 schreef Californium het volgende:
Hoeren en sloeren
Verhuizen is zo'n geregel... Overal krijg ik mailtjes over dingen
same, mja verveling op werk en stress over nieuw werk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Jij kan het hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
same, mja verveling op werk en stress over nieuw werk.
Ja sorryquote:
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?quote:
Meer CL!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?
Oh beter!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maximaal 1 jaar als je gaat proefsamenwonen
Hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet? Je leven is toch nog niet compleet zonder?
Is dat het gevoel van liefde die overstroomt bij de gedachte aan mini Hosti's?quote:
"Het voorportaal van de hel betreden" noemen we het op de Veluwe.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:30 schreef Chia het volgende:
Hokken is echt zo'n bejaardenwoord. 'Zo noemde men dat toen.'
Dat is hoe hosti z'n mini-hosti's het liefst het vrouwenlichaam ziet verlaten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat het gevoel van liefde die overstroomt bij de gedachte aan mini Hosti's?
Tsssk, niet eens slikken?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is hoe hosti z'n mini-hosti's het liefst het vrouwenlichaam ziet verlaten.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij graag naar poepende vrouwen kijkt.
Neen. Niet mijn fetish.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij graag naar poepende vrouwen kijkt.
Ook!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk ook dat mini-hosti's niet geschikt zijn voor de wereld.
Koffiedebjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er nog niet over uit. We zien wel.
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optiequote:
Gewoon bijstand trekken toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optie.
Dat vinden potentiële ouders altijd van zichzelfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat we best leukerds kunnen produceren. Maar zolang ik kostwinner ben is dat niet echt een optie.
Ja hey, als je het zelf al niet denktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden potentiële ouders altijd van zichzelf.
Ja truequote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hey, als je het zelf al niet denkt
Gelukkig heb je honden die je beschouwt als je baby’s.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true.
Ik denk dat mijn baby's lelijk worden. Ik was zelf ook echt een enorm lelijk kind. Bah.
Gelukkig zijn er redenen om geen kinderen te willen genoeg, bij mij dan.
Ik heb anders hele goede redenen geen kinderen te willenquote:
Dat idd. De een wil kinderen, de ander niet. Primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Californium het volgende:
Zou niemand moeten boeien waarom. Jouw lichaam, jouw keuze.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:56 schreef Californium het volgende:
Goed voor de wereld dat er mensen zijn die wél kinderen maken.
Ach, over 100 jaar is de planeet toch onleefbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
Ik krijg een idiocracy vibe van kijken naar welke mensen zich het hardst voortplanten en welke helemaal niet.
Joh, het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders hele goede redenen geen kinderen te willen.
Ja dat bedoel ik. Dat dat ook niet altijd goed is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:58 schreef Chia het volgende:
Ik krijg een idiocracy vibe van kijken naar welke mensen zich het hardst voortplanten en welke helemaal niet.
Komt omdat het allemaal van die zure oude mensen zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, het was niet persoonlijk. De algemene vibe hier is dat men kinderen niet zo leuk vindt, dat ben je wel met me eens toch? En je hoeft geen redenen te hebben anders dan "ik wil het niet".
Ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat dat ook niet altijd goed is.
Maar goed, soms komt er best wat goeds voort uit niet zo goeds
Klopt, maar eigenlijk heeft dat meer met de ouders te maken, dan daadwerkelijk de kinderen, gok ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, het was niet persoonlijk. De algemene vibe hier is dat men kinderen niet zo leuk vindt, dat ben je wel met me eens toch? En je hoeft geen redenen te hebben anders dan "ik wil het niet".
Helemaal geen kinderen is slecht voor de mensheid. Daar doelde ik op.quote:
Ik vind de aarde iets belangrijkerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal geen kinderen is slecht voor de mensheid. Daar doelde ik op.
Wel goed voor de aarde.
Die hersteld zichzelf wel weer als wij weg zijnquote:
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Die hersteld zichzelf wel weer als wij weg zijn
Of dat over 5, 100 of 2000 jaar is, dat gaat toch wel gebeuren.
Zelfs dan overleefd er wel ietsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordt
Zonder mensheid is je mening irrelevantquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb je nou aan een aarde zonder mensheid?
Rustquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb je nou aan een aarde zonder mensheid?
Brandde net al m'n poten aan het kunstgras op het balkon.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tenzij we de hele atmosfeer strippen en het 300 graden+ wordt
Ja, voor wie dan? Want dan is er niemand om die mening te hebben.quote:
Waren er maar wat minder mensen die denken dat het gegeven dat er toehoorders zijn hun mening relevant maakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zonder mensheid is je mening irrelevant
Voor de dinosaurussen die dan weer terug komenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, voor wie dan? Want dan is er niemand om die mening te hebben.
Maar wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Honden en paarden zijn ook slecht voor het milieu
Doe het lekker tochquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegen is ook leuk maar dat mag tegenwoordig ook niet meer.
ik mag in november weer vliegen en in september een eind rijden!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe het lekker tochhopelijk oktober weer. Oh en september natuurlijk.
Keuzes makenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik mag in november weer vliegen en in september een eind rijden!
Maar geen kinderen dus vervuil nog steeds minder
Lekker zuur.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Hoeslaken gewassen met azijn en ik zie nu geen vegen en vlekken meer
Mooi zooitje wordt hetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
O god.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-britse-premier.html
Van wie niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegen is ook leuk maar dat mag tegenwoordig ook niet meer.
Van de regen in de drup daarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
O god.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-britse-premier.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |