Om haar rol in Cellblok H realistischer te kunnen vertolkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom ging ze dealen eigenlijk?
voor het geld? voor de kick? voor wat anders?
Die witte... slaat dat op iets speciaal?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
W
[..]
Wens haar ook maar een witte kerst namens mij
Ze wilde zich inleven in een rol ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
waarom ging ze dealen eigenlijk?
voor het geld? voor de kick? voor wat anders?
quote:“Ik vond het eerst ook een onwaarschijnlijk verhaal, maar ze wilde zich echt voor een nieuwe film inleven in haar rol als drugshandelaar”, aldus haar advocaat. “Ze wilde ervaren hoe het in zijn werk gaat en welke spanning erbij komt kijken.
Ligt eraan voor hoeveel ze het ingekocht en verkoopte natuurlijk maar ongeveer de omzet voor deze voorraad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel winst maak je ongeveer met het doorverkopen van deze voorraad?
Hoe smokkel je in godsnaam zo'n hoeveelheid binnen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoeveel ze het ingekocht en verkoopte natuurlijk maar ongeveer de omzet voor deze voorraad.
100 xtc pillen - 1000eu (op een festival dan, op straat eerder ergens tussen de 200-500 eu)
21 gram cocaïne - 1050eu
12 gram ketamine - 360eu
18 gram mdma - 360eu
180ml ghb - 144 eu
12 gram speed - 90 eu
Totaal ongeveer 3000 euro
De hoeveelheden aangetroffen wiet en hash waren niet noemenswaardig (enkele grammen) lijkt me eerder gewoon voor eigen gebruik geweest te zijn.
Ze had niet alles bij haar. Het meeste vond de politie op het adres waar ze verbleef.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:15 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoe smokkel je in godsnaam zo'n hoeveelheid binnen?(niet verwonderlijk dat ze gepakt wordt).
Moet je eigenlijk al op voorhand op het festivalterrein gaan begraven en dan op die moment terug gaan opgraven.
Als ze nou gewoon white privilege had gehad dan hadden die agenten haar gewoon laten lopen met die drugs en hadden ze gezellig samen een nakkie genomen onder het genot van een pilsje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De actrice vond het pijnlijk voor haar familie en vrienden, maar ook voor de zwarte gemeenschap. "Ik ben een van de weinige zwarte vrouwen op de Nederlandse tv en op de een of andere manier reflecteert alles wat je doet dan op rest van die groep. Doe je iets fout, dan 'verpest' je het voor iedereen. Heel lastig.”
Dat zegt ze niet. Je leest haar tekst helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon white privilege had gehad dan hadden die agenten haar gewoon laten lopen met die drugs en hadden ze gezellig samen een nakkie genomen onder het genot van een pilsje.
White privilege verkocht ze juist.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon white privilege had gehad dan hadden die agenten haar gewoon laten lopen met die drugs en hadden ze gezellig samen een nakkie genomen onder het genot van een pilsje.
Ik zeg ook helemaal niet dat zij dat zegt, ik drijf de spot met haar. Wat zij wel zegt is veel giftiger; omdat zij iets fouts/doms doet zou de (per definitie?) racistische niet-zwarte dat op alle zwarten betrekken/projecteren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet. Je leest haar tekst helemaal verkeerd
Of ze had pussy kunnen aanbieden. Dan was ze er na 3 agenten ook wel vanaf geweest. Maar ja, lopen weigeren en achteraf zeuren over de racistische aanpak van de agenten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waar maakt ze mensen uit voor racist als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:08 schreef einzeinz het volgende:
Vind dat ook wel typisch aan 'zwarten'. Als je hen even terecht wijst dan ben je ofwel een racist ofwel beginnen ze plots in een andere taal omdat ze van de ene minuut op de andere geen Nederlands meer kunnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef KreKkeR het volgende:
Waar maakt ze mensen uit voor racist als ik vragen mag?
Zij vindt dat heel Nederland de 'zwarte gemeenschap' nu aankijkt alsof zij zoals Imanuelle Grives drugsdealers zouden zijn - of erop aankijkt dat Imanuelle Grives een drugsdealer is, omdat Imanuelle Grives toevallig zwart is.quote:"Ik had het gevoel dat heel Nederland me als een baksteen liet vallen", blikt Grives terug in De Telegraaf-bijlage Vrouw. "Van de ene op de andere dag ging ik van een 'niet echt uitgesproken, wel leuke en gezellige actrice' naar 'die drugsdealer'. Dat vond ik ontzettend pijnlijk.”
De actrice vond het pijnlijk voor haar familie en vrienden, maar ook voor de zwarte gemeenschap. "Ik ben een van de weinige zwarte vrouwen op de Nederlandse tv en op de een of andere manier reflecteert alles wat je doet dan op rest van die groep. Doe je iets fout, dan 'verpest' je het voor iedereen. Heel lastig.”
Sorry Imanuelle, ik was je alweer vergeten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht zo'n figuur nou? Wat een droevig hoopje.
Och arme drommel. Je hebt het blijkbaar nodigquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat zij dat zegt, ik drijf de spot met haar. Wat zij wel zegt is veel giftiger; omdat zij iets fouts/doms doet zou de (per definitie?) racistische niet-zwarte dat op alle zwarten betrekken/projecteren.
Waarom arm? En wat zou ik nodig hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Och arme drommel. Je hebt het blijkbaar nodig
Volgens mij was "Immanuelle Wie?" de dominante reactie op het nieuws inderdaad. Het idee dat Nederland haar heeft laten vallen komt waarschijnlijk van het wel meer bij acteurs voorkomende waanidee dat Nederland iets met haar had, of zelfs op handen droeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry Imanuelle, ik was je alweer vergeten.
Ik vond haar tof in vechershart.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was "Immanuelle Wie?" de dominante reactie op het nieuws inderdaad. Het idee dat Nederland haar heeft laten vallen komt waarschijnlijk van het wel meer bij acteurs voorkomende waanidee dat Nederland iets met haar had, of zelfs op handen droeg.
Benieuwd wat ze gaat doen als haar volgende rol die van prostitué is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze wilde zich inleven in een rol ofzo
[..]
is goed tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om haar rol in Cellblok H realistischer te kunnen vertolken
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
is goed toch
en hierin speelt ze een gevangene?
In de zwarte gemeenschap is een veroordeling überhaupt niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
Misschien omdat de meeste BNers aandachtshoeren zijn. Zelfs na een veroordeling moeten ze zichzelf in de kijker spelen kijk hoe zielig ik ben. Ik heb het verpest voor de zwarte gemeenschap en dat is lastig. Ik durf te wedden dat de zwarte gemeenschap geen seconde bij haar veroordeling stil heeft gestaan het is namelijk niet zo interessant.
Ach blank ook niet roelvink masmeijer brandsteder, doedens lange frans saunders allemaal blank en allemaal tuigquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In de zwarte gemeenschap is een veroordeling überhaupt niet zo vreemd.
Heeft Frank ook zitten janken dat heel Nederland hem in de steek liet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ach blank ook niet roelvink masmeijer brandsteder, doedens lange frans saunders allemaal blank en allemaal tuig
Geen idee maar ze vinden voornamelijk zichzelf erg zielig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heeft Frank ook zitten janken dat heel Nederland hem in de steek liet?
Op zich wel een creatief argument, dat moet ik 'r nageven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om haar rol in Cellblok H realistischer te kunnen vertolken
Is de ervaring die ik er wel mee heb.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar maakt ze mensen uit voor racist als ik vragen mag?
En hoezo beginnen zwarten opeens in andere taal wanneer ze terecht worden gewezen. Niet echt herkenbaar om eerlijk te zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |