abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196828409
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 december 2020 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

In de zwarte gemeenschap is een veroordeling überhaupt niet zo vreemd.
Ach blank ook niet roelvink masmeijer brandsteder, doedens lange frans saunders allemaal blank en allemaal tuig
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196829386
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach blank ook niet roelvink masmeijer brandsteder, doedens lange frans saunders allemaal blank en allemaal tuig
Heeft Frank ook zitten janken dat heel Nederland hem in de steek liet?
pi_196829769
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heeft Frank ook zitten janken dat heel Nederland hem in de steek liet?
Geen idee maar ze vinden voornamelijk zichzelf erg zielig.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196830115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Om haar rol in Cellblok H realistischer te kunnen vertolken _O-
Op zich wel een creatief argument, dat moet ik 'r nageven.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_196833997
Ze heeft nog niet gereageerd. Denk dat het interessanter is in celblok H
Cindy De Vuyst
pi_196834174
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar maakt ze mensen uit voor racist als ik vragen mag?

En hoezo beginnen zwarten opeens in andere taal wanneer ze terecht worden gewezen. Niet echt herkenbaar om eerlijk te zijn...
Is de ervaring die ik er wel mee heb.
Beroepsmatig voer ik soms controles uit, als je een 'zwarte' terecht aanspreekt dan schakelen die heel vaak over naar een andere taal.
Aangezien ik weet dat ze Nederlands begrijpen en ook kunnen antwoorden, doe ik verder in het NL en dan krijg je heel vaak een bitsig antwoord van 'ik snap het niet' of 'Praat Frans/Engels/Arabisch'.

Ik moet zeggen dat zoiets toch zeker 6à7 keer per week voorkomt bij mij. Maar kan aan de sector liggen waarin ik werk. Zoals ik zei voer ik controles uit en die zijn vaak negatief voor de persoon voor mij. Ze moeten nl. in orde zijn met bepaalde documenten en het gaat zeer vaak mis!
Dan heb je 3 mogelijk scenario's.

1. Ze werken mee
2. Ik ben de racist
3. Volledig alles blocken want ze zijn de taal niet machtig
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')