abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189868111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

er zit toch een verschil tussen recreationeel gebruik en 100 pillen dealen?
Ze heeft 'maar' 8 pillen verkocht. En ja, dat zijn er 8 te veel, maar nog altijd 92 minder dan jij suggereert.
pi_189868202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vind het aan de hoge kant. Uiteraard mag drugshandel bestraft worden omdat je willens en wetens een wet overtreedt, maar van het eeuwige gemoraalridder van de zure zolderkamerbrigade hier word ik ook een beetje moe.
Dit inderdaad. De meesten reageren hier alleen uit leedvermaak, om te trollen of om hun extreemrechtse sympathieën te ventileren.

Overigens betekent de uitspraak dat ze effectief nog zo'n 14 dagen de cel in moet, als ze althans niet in beroep gaat. Daarnaast moet ze ¤ 2000 boete betalen (bron).
pi_189868486
is ze ook een pedeau?
pi_189868493
Zoals Oprah Winfrey
pi_189870716
Van mij mogen ze iedereen die met drugs handelt tegen de muur zetten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:28:51 #131
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_189871164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:08 schreef TLC het volgende:
Van mij mogen ze iedereen die met drugs handelt tegen de muur zetten.
Rodrigo gespot _O_
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:31:50 #132
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_189871218
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
Nou alleen vrolijke vrienden in Hongarije nog :Y
Hoe zou het gaan met die jongens?
pi_189872732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze heeft 'maar' 8 pillen verkocht. En ja, dat zijn er 8 te veel, maar nog altijd 92 minder dan jij suggereert.
Ze is ook niet veroordeelt vanwege die 8 lol

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:37 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De meesten reageren hier alleen uit leedvermaak, om te trollen of om hun extreemrechtse sympathieën te ventileren.

Overigens betekent de uitspraak dat ze effectief nog zo'n 14 dagen de cel in moet, als ze althans niet in beroep gaat. Daarnaast moet ze ¤ 2000 boete betalen (bron).
Extreem rechts? Dus de wet tegen drugshandel is extreem rechts? Of het feit dat er geen uitzondering wordt gemaakt voor een donkere vrouw is extreem rechts?

Bizar wel.

[ Bericht 48% gewijzigd door ThePlaneteer op 09-11-2019 23:01:30 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 9 november 2019 @ 23:08:06 #134
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189872958
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze is ook niet veroordeelt vanwege die 8 lol
[..]

Extreem rechts? Dus de wet tegen drugshandel is extreem rechts? Of het feit dat er geen uitzondering wordt gemaakt voor een donkere vrouw is extreem rechts?

Bizar wel.

Het feit dat iemand "tegen de muur gezet moet worden" of "wegrotten in de cel" vanwege kleinschalige drugshandel is vrij krankzinnig.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196819980
Imanuelle Grives: “Nederland liet me als een baksteen vallen”

Imanuelle Grives (35) had het zwaar met alle media-aandacht na haar arrestatie op Tomorrowland vorig jaar. De actrice, die vorig jaar in Antwerpen werd veroordeeld tot twee jaar celstraf - waarvan een jaar voorwaardelijk - omdat ze drugs had gedeald op het festival, kon naar eigen zeggen rekenen op weinig steun.

"Ik had het gevoel dat heel Nederland me als een baksteen liet vallen", blikt Grives terug in De Telegraaf-bijlage Vrouw. "Van de ene op de andere dag ging ik van een 'niet echt uitgesproken, wel leuke en gezellige actrice' naar 'die drugsdealer'. Dat vond ik ontzettend pijnlijk.”

De actrice vond het pijnlijk voor haar familie en vrienden, maar ook voor de zwarte gemeenschap. "Ik ben een van de weinige zwarte vrouwen op de Nederlandse tv en op de een of andere manier reflecteert alles wat je doet dan op rest van die groep. Doe je iets fout, dan 'verpest' je het voor iedereen. Heel lastig.”
https://www.hln.be/celebr(...)een-vallen~a7bb5f10/
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 13:42:49 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196820046
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Imanuelle Grives (35) had het zwaar met alle media-aandacht na haar arrestatie op Tomorrowland vorig jaar. De actrice, die vorig jaar in Antwerpen werd veroordeeld tot twee jaar celstraf - waarvan een jaar voorwaardelijk - omdat ze drugs had gedeald op het festival, kon naar eigen zeggen rekenen op weinig steun.

"Ik had het gevoel dat heel Nederland me als een baksteen liet vallen", blikt Grives terug in De Telegraaf-bijlage Vrouw. "Van de ene op de andere dag ging ik van een 'niet echt uitgesproken, wel leuke en gezellige actrice' naar 'die drugsdealer'. Dat vond ik ontzettend pijnlijk.”

De actrice vond het pijnlijk voor haar familie en vrienden, maar ook voor de zwarte gemeenschap. "Ik ben een van de weinige zwarte vrouwen op de Nederlandse tv en op de een of andere manier reflecteert alles wat je doet dan op rest van die groep. Doe je iets fout, dan 'verpest' je het voor iedereen. Heel lastig.”
Wat verwacht zo'n figuur nou? Wat een droevig hoopje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196820064
quote:
Ik ben een van de weinige zwarte vrouwen op de Nederlandse tv
_O-
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196820410
quote:

Misschien omdat de meeste BNers aandachtshoeren zijn. Zelfs na een veroordeling moeten ze zichzelf in de kijker spelen kijk hoe zielig ik ben. Ik heb het verpest voor de zwarte gemeenschap en dat is lastig. Ik durf te wedden dat de zwarte gemeenschap geen seconde bij haar veroordeling stil heeft gestaan het is namelijk niet zo interessant.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196820425
quote:

Had ze ook op voorhand over kunnen nadenken! Als ik het zou doen, zou ik niet anders behandeld worden en dat heeft niets met zwart of wit te maken. Dat dametje heeft die pillen staan dealen, niet die witte neger 50m. verder!
Cindy De Vuyst
pi_196820444
quote:

En nog zoiets. Heel NL liet haar vallen :')
Wat een droeftoeter is dit zeg. Ik kende haar niet eens. Zoveel rollen zal ze wel niet gespeeld hebben!

Straks beweert ze nog dat ze op het punt stond om internationaal door te breken :')
Cindy De Vuyst
pi_196820461
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Had ze ook op voorhand over kunnen nadenken! Als ik het zou doen, zou ik niet anders behandeld worden en dat heeft niets met zwart of wit te maken. Dat dametje heeft die pillen staan dealen, niet die witte neger 50m. verder!
Beetje raar verhaal inderdaad. Ze krijgt alle kansen in de tv-wereld. Misschien wel juist vanwege haar huidskleur.
Vervolgens gaat ze drugs lopen dealen als de eerste de beste Bijlmer bewoner. En als Nederland haar dan laat vallen gaat ze de racismekaart trekken :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 19 december 2020 @ 14:08:40 #142
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196820499
quote:

Goh :')

De meeste mensen hebben dan ook weinig op met drugscriminelen.

Gegokt en verloren meid :W
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196820502
Vind dat ook wel typisch aan 'zwarten'. Als je hen even terecht wijst dan ben je ofwel een racist ofwel beginnen ze plots in een andere taal omdat ze van de ene minuut op de andere geen Nederlands meer kunnen.
Cindy De Vuyst
pi_196820521
Achter de kassa van Jumbo is vast wel nog een plekje ;)
Cindy De Vuyst
pi_196820552
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
"Van de ene op de andere dag ging ik van een 'niet echt uitgesproken, wel leuke en gezellige actrice' naar 'die drugsdealer'. Dat vond ik ontzettend pijnlijk.”

Dan moet je geen drugs dealen. Godsallemachtig, wat een slachtofferrol waarin ze zich probeert te manoeuvreren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 19 december 2020 @ 14:14:01 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196820601
quote:
"Van de ene op de andere dag ging ik van een 'niet echt uitgesproken, wel leuke en gezellige actrice' naar 'die drugsdealer'. Dat vond ik ontzettend pijnlijk.”
Omdat je ook een drugsdealer bent, domme kut.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196820637
Heb haar even een bemoedigend berichtje gestuurd op FB.

Cindy De Vuyst
pi_196820673
waarom ging ze dealen eigenlijk?
voor het geld? voor de kick? voor wat anders?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 19 december 2020 @ 14:17:16 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196820681
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:15 schreef einzeinz het volgende:
Heb haar even een bemoedigend berichtje gestuurd op FB.

[ afbeelding ]
Wens haar ook maar een witte kerst namens mij :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196820694
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
W
[..]

Wens haar ook maar een witte kerst namens mij :7
Stuur haar zelf ook even, vind ze vast fijn :D
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: