En dat is relevant omdat?quote:
Waarom? Welk probleem los je daarmee op?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of gewoon die dealertjes zwaar aanpakken. Gebruikers ook zwaar straffen
Oohja, want elk weekend lopen snuiven en pillen slikken op een festival is niet verslaafd iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Welk probleem los je daarmee op?
Mensen die op festivals/feestjes wat gebruiken zijn over het algemeen allerminst verslaafden. Daarvan hebben we er overigens sowieso niet zo heel veel.
Ach zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
In het kader van een geopperde gangbang
Jij zegt dit alleen omdat ze zwart is, racist.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef matspontius het volgende:
Deze valt in de categorie dom, dommer, domst. En dan zijn er toch altijd mensen die het excuus verhaal van deze dame geloven. Valt me nog mee dat de term racist nog niet is gevallen .....
Jij kan toch ook wel bedenken dat niet elk weekend dezelfde mensen op een festival staan hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, want elk weekend lopen snuiven en pillen slikken op een festival is niet verslaafd idd
Dank uquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef Maharski het volgende:
[..]
Jij zegt dit alleen omdat ze zwart is, racist.
Wie heeft het hier over elk weekend? Verder geef je geen antwoord op m'n vragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, want elk weekend lopen snuiven en pillen slikken op een festival is niet verslaafd idd
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 02:01 schreef Postbus100 het volgende:
Laatste zinnetje : 'en wie is de mol'
Ik : ja, duh. Van flikken Maastricht zou ik het dan weer niet weten wie zij speelt, terwijl ik de serie redelijk volg.
Misschien omdat het Flikken Rotterdam wasquote:
Dan doet ze toch iets gruwelijk verkeerd. Met 100 pillen en 20 gram coke ga je niet rijk wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:05 schreef Gripper het volgende:
Als ze wannabe BN'er is, zal ze wel niet genoeg verdienen om de levensstijl die bij BN-schap hoort te kunnen bekostigen. Dan moet je er dus een lucratief baantje bij nemen.
Eens. Ik steun deze motie.quote:
Nou wij ook niet. Zij nog wat erger. Hier krijg je ook celstraf voor zulke hoeveelhedenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:06 schreef YuckFou het volgende:
Misschien dat jullie dat even missen tussendoor, maar ze zo dom geweest om dit in België te doen, want Tomorrowland wordt in Boom -Be gehouden.
Zou heel goed kunnen dat ze er niet, zoals in Nederland met een taakstrafje en een boete vanaf komt, maar dat gelijk een tijdje mag zitten, Belgen hebben het niet zo op drugsdealers.
Daar los je niks mee op maar dat is gewoon hoe de wet momenteel is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Welk probleem los je daarmee op?
Mensen die op festivals/feestjes wat gebruiken zijn over het algemeen allerminst verslaafden. Daarvan hebben we er overigens sowieso niet zo heel veel.
Aldus een van de rijkste Amerikaan. Lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:35 schreef Nicksanders het volgende:
witte mensen overkomt dit niet want die hebben privileges
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |