Wellicht. In ieder geval even weg uit NL, heb het wel gezien voorlopig met die varkens hier.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar familie?
[..]
Of Mars
En dan kan ik nu alvast over legendarische woorden gaan nadenken
Ga je met je broer?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef I. het volgende:
[..]
Mij ookEcht zin in. Rondtouren met de auto daar.
Wel tof.Weer een land herontdekken, of iets nieuws? Is dan de vraag.
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gifje in de OP doet wat met me
Het is meestal valse heimweequote:Op maandag 22 juli 2019 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wellicht. In ieder geval even weg uit NL, heb het wel gezien voorlopig met die varkens hier.
Misschien is het wel valse heimwee, de vrijheid is daar tenminste wel echter. Geen mensen die zich met alles bemoeien en janken om spelfouten of wat dan ook, gewoon lekker op zichzelf.
Maar ligt nog aan de prijs. Bij fam is wel goedkoper, maar dan moet ik alles weer in gebrekkig Engels en Fins gaan lopen doen.
Ja of het daar nou echt allemaal beter is weet ik ook niet zeker natuurlijk, maar heb daar toch meer het thuis gevoel dan hier over het algemeen. En ja wat je zegt idd, hier zie je alles, daar zie je alleen het mooie. Maar geen idee, missch pak ik een hotel, even kijken of ik iemand mee kan krijgen. Alleen heb ik het sowieso nooit echt goed kunnen vinden met Nederlanders, op m'n beste vriend naquote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je met je broer?
Iets nieuws
[..]
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.
[..]
Het is meestal valse heimwee
Hier ligt het ook allemaal meer onder een vergrootglas
En dat zijn wel de keuzes die je moet maken.
Raaaaaaawrrrrquote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je met je broer?
Iets nieuws
[..]
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.
[..]
Het is meestal valse heimwee
Hier ligt het ook allemaal meer onder een vergrootglas
En dat zijn wel de keuzes die je moet maken.
Lekker van je vrije dag genotenquote:
Die Muppet is natuurlijk vrij. Wat met z'n drieën gedaan of niet?quote:
Half half.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die Muppet is natuurlijk vrij. Wat met z'n drieën gedaan of niet?
Ook druk, maar vakantie is bijna incomming dus wel goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Druk wel.![]()
Maar er is een eind in zicht nu.
Bij jou?
Dat is inderdaad druk zat.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Half half.
Vanmorgen eerst ff bij de bank langsgeweest. Daarna ff rondje stad voor vakantieboodschappen, citronellekaarsjes, diarreeremmers, dat soort ongein. Daarna ziekenbezoek, zwemad en nog nog ff de bbq aan, want er was nog veel over van gister.
Nu ff niks en morgen weer aan het werk.Oh, en net nog ff nieuwe rubertjes voor de voiture besteld. Fijn om die er voor de vakantie eronder te hebben.
Jij?
Konijnenmans 👊quote:
Niet een eind aan je leven tochquote:Op maandag 22 juli 2019 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Druk wel.![]()
Maar er is een eind in zicht nu.
Bij jou?
Nee, nee.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad druk zat.
Hier redelijk rustig geweest. Beetje gewerkt. Kleine slaapt bij opa en oma vanavond dus even een rustig avondje. Misschien dat ik zo nog even ga sporten als ik klaar ben met de curry voor morgen maken.
[..]
Konijnenmans 👊
[..]
Niet een eind aan je leven toch
Lekker vooruitzicht!quote:Op maandag 22 juli 2019 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, nee.
Dit weekend f1 en de week later echt op vakantie.
PEC speelde twee weken gelijk tegen ze.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou 020 ook verloren van onze Griekse vrienden.
Toch nog een lichtpuntje op deze lange dagquote:Op maandag 22 juli 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou 020 ook verloren van onze Griekse vrienden.
Ja bedoel A selectie idd. Lekker gedaan danquote:Op maandag 22 juli 2019 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
PAOK toch?
Die waren gewoon met de A selectie aan het voorbereiden op het seizoen.
En waar ga je dan heen?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ergens ook wel een aantrekkelijk idee om een enkeltje te nemen en nooit meer terug te keren naar dit land
Doe danquote:Op maandag 22 juli 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ergens ook wel een aantrekkelijk idee om een enkeltje te nemen en nooit meer terug te keren naar dit land
Ja het is dat je zoveel achterlaat he. Maar anderzijds, wat ik zou geven om geen varkens meer om me heen te hebben..quote:Op maandag 22 juli 2019 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zou ik ook wel wonen.
wtfquote:Op maandag 22 juli 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Gewoon uit de randstad trekken, ben je er ook al.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het is dat je zoveel achterlaat he. Maar anderzijds, wat ik zou geven om geen varkens meer om me heen te hebben..
Nee, Ajax speelde een vriendschappelijke wedstrijd tegen Panathinaikos. 6 augustus speelt Ajax tegen PAOK in de derde kwalificatie ronde voor de CL.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
PAOK toch?
Die waren gewoon met de A selectie aan het voorbereiden op het seizoen.
Ja beetje racistisch miss, jou vind ik wel een toffe gozer maar hoop van Hollanders toch wel vies en geen ruggengraat, valt altijd tegenquote:
Dat zou misschien ook helpenquote:Op maandag 22 juli 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon uit de randstad trekken, ben je er ook al.
Ja, en PEC speelde een paar weken geleden tegen PAOK, die dus volgende maand tegen ajax moeten.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, Ajax speelde een vriendschappelijke wedstrijd tegen Panathinaikos. 6 augustus speelt Ajax tegen PAOK in de derde kwalificatie ronde voor de CL.
Ja dat kloptquote:Op maandag 22 juli 2019 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en PEC speelde een paar weken geleden tegen PAOK, die dus volgende maand tegen ajax moeten.
Jullie hebben wel 4-0 verloren van die panathinaikosquote:Op maandag 22 juli 2019 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en PEC speelde een paar weken geleden tegen PAOK, die dus volgende maand tegen ajax moeten.
Wat bedoel je met Hollanders lolquote:Op maandag 22 juli 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje racistisch miss, jou vind ik wel een toffe gozer maar hoop van Hollanders toch wel vies en geen ruggengraat, valt altijd tegen
[..]
Dat zou misschien ook helpen
Dat is 3 jaar geleden..quote:Op maandag 22 juli 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel 4-0 verloren van die panathinaikos
Lol lekker discriminerendquote:Op maandag 22 juli 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja gwn Nederlanders lol, nogmaals niet allemaal hoor
Ja beetje wel, maar ben meer van de patriot cultuur toch. Je familie en grond verdedigen en gewoon lekker normaal doen ipv dat polcor gedoequote:
Zou het wel een idee vinden om de policors naar heropvoedingskampen te sturen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar ben meer van de patriot cultuur toch. Je familie en grond verdedigen en gewoon lekker normaal doen ipv dat polcor gedoe
Minder in randstad komen danquote:Op maandag 22 juli 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar ben meer van de patriot cultuur toch. Je familie en grond verdedigen en gewoon lekker normaal doen ipv dat polcor gedoe
Weet niet of ze dat aankunnen hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het wel een idee vinden om de policors naar heropvoedingskampen te sturen.
Ja woon er, dus lastig. Maar online wordt het ook steeds ergerquote:
Haha sorry maat, niet persoonlijk, maar je weet hoe het is tochquote:Op maandag 22 juli 2019 21:45 schreef JanCees het volgende:
En niet mij over een kam scheren met zulke types
Het is nogal relevant, aangezien het nogal een verschil maakt of je het hebt over de uitslag van een wedstrijd van een paar uur/dagen/weken geleden of dat je het hebt over de uitslag van een wedstrijd van jaren geleden..quote:
Ja lekker boeie ga samson en gert kijken ofzoquote:Op maandag 22 juli 2019 21:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is nogal relevant, aangezien het nogal een verschil maakt of je het hebt over de uitslag van een wedstrijd van een paar uur/dagen/weken geleden of dat je het hebt over de uitslag van een wedstrijd van jaren geleden..
Samson en gertquote:Op maandag 22 juli 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lekker boeie ga samson en gert kijken ofzo
Je hoeft niet te reageren hè..quote:Op maandag 22 juli 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lekker boeie ga samson en gert kijken ofzo
quote:Op maandag 22 juli 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij pest mij en ik laat niet over mij heen lopen!
Het enige wat ik heb gezegd is dat je opmerking over dat PEC met 4-0 van Panathinaikos heeft verloren niet zo relevant is omdat dat al 3 jaar geleden is..quote:Op maandag 22 juli 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij pest mij en ik laat niet over mij heen lopen!
Kan je nou 1x stoppen met mij pesten samen met de gewetenloze brute kliekquote:Op maandag 22 juli 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb gezegd is dat je opmerking over dat PEC met 4-0 van Panathinaikos heeft verloren niet zo relevant is omdat dat al 3 jaar geleden is..
Ik heb net zoveel recht als jij om te zeggen wat ik vind. Dat jij alles als pesten opvat kan ik niks aan doen en is ook echt helemaal jouw probleem..quote:Op maandag 22 juli 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je nou 1x stoppen met mij pesten samen met de gewetenloze brute kliek
Ik zeg gewoon wat ik vind en die wedstrijd is nou eenmaal gebeurd
kom op zeg...quote:Op maandag 22 juli 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je nou 1x stoppen met mij pesten samen met de gewetenloze brute kliek
Ik zeg gewoon wat ik vind en die wedstrijd is nou eenmaal gebeurd
Als dit zo doorgaat schakel ik de hulp van de moderatie inquote:Op maandag 22 juli 2019 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht als jij om te zeggen wat ik vind. Dat jij alles als pesten opvat kan ik niks aan doen en is ook echt helemaal jouw probleem..
Doe dat.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat schakel ik de hulp van de moderatie in
Ga je dat nu elke dag aan hem vragenquote:Op maandag 22 juli 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten in je nieuwe huisje?
Ja kan mezelf eindelijk ophangen aan vleeshaken. Mooi manquote:Op maandag 22 juli 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten in je nieuwe huisje?
Hij is gewoon geïnteresseerd. Zou jij ook kunnen doenquote:
Haha naatje heeft een kleine lul jongensquote:Op maandag 22 juli 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein, 't is niet eerlijk
Jij had ons ook kunnen uitnodigen voor je housewarming.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is gewoon geïnteresseerd. Zou jij ook kunnen doen
ik had het niet over mezelfquote:Op maandag 22 juli 2019 22:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha naatje heeft een kleine lul jongens
Jij zingt zeker ook Marco Borsato onder de douche?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zij zijn groot en ik ben klein, 't is niet eerlijk
Wacht moet spotify openen daarvoorquote:Op maandag 22 juli 2019 22:10 schreef JanCees het volgende:
http://open.spotify.com/t(...)pwf1ZwTLWBWqRroe0EiA
@:OmgevallenFlat2
Ik zou ook Scotland Yard bellen, zal ze leren die onbeschaamde sloerie.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat schakel ik de hulp van de moderatie in
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja kan mezelf eindelijk ophangen aan vleeshaken. Mooi man
Noem je mij nou een onbeschaamde sloerie?!quote:Op maandag 22 juli 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ook Scotland Yard bellen, zal ze leren die onbeschaamde sloerie.
Ik vat slechts zijn gedachten aangaande jou samen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Noem je mij nou een onbeschaamde sloerie?!![]()
Aaah op die manierquote:Op maandag 22 juli 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vat slechts zijn gedachten aangaande jou samen.
tenzij ze wiet roken natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2019 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo denk ik niet hoor
Ik heb respect voor iedereen!
Vies links tuig?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vies links tuig ook weer in Hong Kong dat maar even de gebouwen van Chinese regeringsleiders gaan bekladden
Onnodig provocerend, klinkt wel als een actie van links tuig inderdaad..quote:Op maandag 22 juli 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vies links tuig ook weer in Hong Kong dat maar even de gebouwen van Chinese regeringsleiders gaan bekladden
Ja kijk dit is nou eens een reactie waar ik me in kan vinden.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Onnodig provocerend, klinkt wel als een actie van links tuig inderdaad..
Mooie beeldspraak, deze week worden we collectief langzaam gecremeerd.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
Ga langzaam dood, ben mijn crematie alvast aan het plannen.
Ik heb gewoon een airco hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak, deze week worden we collectief langzaam gecremeerd.
Op naar weer een warme nacht. Vannacht ook al ruk geslapenquote:
Zal de komende nachten nog wel erger worden..quote:Op maandag 22 juli 2019 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op naar weer een warme nacht. Vannacht ook al ruk geslapen
Hey schatquote:
Yep ga zo ook maar eens richting zolderquote:Op maandag 22 juli 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal de komende nachten nog wel erger worden..
Precies, was toch al mijn plan dus komt wel mooi uit.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Mooie beeldspraak, deze week worden we collectief langzaam gecremeerd.
Kopjequote:Op maandag 22 juli 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies, was toch al mijn plan dus komt wel mooi uit.
Ik pak je hand wel vast, dansen we samen de as in.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies, was toch al mijn plan dus komt wel mooi uit.
Met jou loop ik altijd op hete kolenquote:Op maandag 22 juli 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak je hand wel vast, dansen we samen de as in.
Krijg je eelt van, heerlijk om later in bed elkaars eeltvoeten tegen elkaar te wrijvenquote:Op maandag 22 juli 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met jou loop ik altijd op hete kolen
Dit is gewoon goorquote:Op maandag 22 juli 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Krijg je eelt van, heerlijk om later in bed elkaars eeltvoeten tegen elkaar te wrijven
?????quote:Op maandag 22 juli 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je eelt van, heerlijk om later in bed elkaars eeltvoeten tegen elkaar te wrijven
Ja sorry kon het niet laten, koop wel zo'n tube voetenbalsem bij de Rituals om je voeten weer poezelig zacht te krijgen.quote:
Ik lig nog op de bankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik krijg het woord niet eens getypt, maar ik ben altijd poezelig zachtquote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Ja sorry kon het niet laten, koop wel zo'n tube voetenbalsem bij de Rituals om je voeten weer poezelig zacht te krijgen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef gianni61 het volgende:
Ik lig nog op de bankTitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lig nog op de bankOmfg ja die was er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Met wie ben je bezig?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik word nu toch aardig ziek van dat snapchat
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik hem helemaal zie.quote:
Lekkerquote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg het woord niet eens getypt, maar ik ben altijd poezelig zacht
Maar toch heb je je er ooit zelf voor aangemeldquote:Op maandag 22 juli 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met niemand speciaal ofzo, krijg gewoon hele avond door onzin door
Ja dat was niet geheel vrijwilligquote:Op maandag 22 juli 2019 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar toch heb je je er ooit zelf voor aangemeld
Is die al geweest dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had ons ook kunnen uitnodigen voor je housewarming.
Sorry, Flatje.. zal ermee stoppenquote:Op maandag 22 juli 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met niemand speciaal ofzo, krijg gewoon hele avond door onzin door
Ja ff lekker ontspannen tochquote:
Naatje doe normaalquote:
Kloontje waarschijnlijkquote:
Zag ooit ergens staan wie het was maar ben het vergetenquote:
Als mod had ik toch een andere begroeting gedaan, naatje.quote:
Kan me moeilijk voorstellen dat het erg ontspannend is, maar het schijnt inderdaad dat sommige mensen dat erg ontspannend vindenquote:
..quote:Op maandag 22 juli 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als jij het was dan was het wel iemand speciaal
Oiquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo lang je hoofd hier niet laten zien, dat krijg je ervan
Door een topic over mijquote:
Je leest wel nog dus?quote:
Prima primaquote:
Nope, kreeg ik het naar mij toegestuurdquote:
Dat begreep ik al iddquote:
Toch welkom terug en zoquote:Op maandag 22 juli 2019 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope, kreeg ik het naar mij toegestuurd
Met jou dan? Afgestudeerd?quote:
Truequote:Op maandag 22 juli 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totdat ie erachter kwam dat je Geo batst
Amaquote:
Bijna, bijna, had scriptie terug gekregen, dus lekker terwijl iedereen vakantie heeft feedback verwerkenquote:
4,5 jaar is niet nieuwquote:
Ah jammerquote:Op maandag 22 juli 2019 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bijna, bijna, had scriptie terug gekregen, dus lekker terwijl iedereen vakantie heeft feedback verwerken
Ik mis vaker van allesquote:
Niemand, niets nieuws daarquote:Op maandag 22 juli 2019 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mis vaker van alles
Met wie doe jij het ook alweer?
Goed hoor. Met jou?quote:
Ik zie jou nooit als het druk isquote:
Bijna volle spaarkaart met je bans overal, bijna!quote:Op maandag 22 juli 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Facebook ban, beetje jammer weer mark
Waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 22 juli 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Facebook ban, beetje jammer weer mark
Je kan je eigen afvragen hoeveel er terecht zijnquote:Op maandag 22 juli 2019 23:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Bijna volle spaarkaart met je bans overal, bijna!
Kan ik zo niet beoordelenquote:Op maandag 22 juli 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt mee, 30 dagen is veel voor mijn opmerking vind ik wel
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op maandag 22 juli 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt mee, 30 dagen is veel voor mijn opmerking vind ik wel
Heb er 2 gehad, maar je kan gewoon nieuw account blijven maken.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zijn permbans op FB wel echt permanent eigenlijk?
Wel bijzonder hoe jij overal bans op krijgtquote:Op maandag 22 juli 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heb er 2 gehad, maar je kan gewoon nieuw account blijven maken.
Klopt. Mensen die andere mensen "Hollandse varkens" zal ik ook nooit in mijn vriendenkring toelatenquote:Op maandag 22 juli 2019 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Want? Jij hebt mij toch niet op fb.
Geen idee. Nooit een ban gehadquote:Op maandag 22 juli 2019 23:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zijn permbans op FB wel echt permanent eigenlijk?
Mensen kunnen weinig hebben. En ik weet ook wel hoe het moet onderhand.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe jij overal bans op krijgt
Mooiquote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Mensen die andere mensen "Hollandse varkens" zal ik ook nooit in mijn vriendenkring toelaten
Niet dat Insta minder klachtwaardig isquote:
Ik heb geen facebook.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je vindt blijkbaar wel dat het een perm waard is, misschien solliciteren voor het FB team.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook geen opmerkingen maken over perm dan als je er de ballen verstand van hebt!
Om over iemand z'n taalgebruik te oordelen heb je geen Facebook account nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook geen opmerkingen maken over perm dan als je er de ballen verstand van hebt!
De waarheid is hard hequote:Op maandag 22 juli 2019 23:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om over iemand z'n taalgebruik te oordelen heb je geen Facebook account nodig
Voorlopig nog niet. Misschien nog een last minute boeken maar voorlopig gewoon 6 dagen per week (werken)quote:
Nee. Gewoon heel erg domquote:
Ja jij mag dat gerust vinden. Maar het is mijn mening, en die mag ik ook gewoon uiten.quote:
Nee, dat mag je niet. Daar is de policy voor gemaaktquote:Op maandag 22 juli 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja jij mag dat gerust vinden. Maar het is mijn mening, en die mag ik ook gewoon uiten.
Al is FB het daar niet mee eens.
Ja, onzin policy. Haten op elk volk mag daar, kijk naar de gemiddelde Dumpert post, maar owee als je iets over Hollanders zegt zeg...quote:Op maandag 22 juli 2019 23:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet. Daar is de policy voor gemaakt
Idd ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet. Daar is de policy voor gemaakt
Okequote:Op maandag 22 juli 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, onzin policy. Haten op elk volk mag daar, kijk naar de gemiddelde Dumpert post, maar owee als je iets over Hollanders zegt zeg...
En dit is dus waarom ik het vindquote:
Zou wat zijn als je hem zag rondzwemmenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef dud0r het volgende:
Godver. Er zit een mug in de kamer. Ik hoor 'm rond vliegen.
Killquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef dud0r het volgende:
Fijn voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En dit is dus waarom ik het vindGeen ruggengraat, altijd dat egocentrische gedoe, narcistisch gedrag.
Ik zie sowieso niet zoveel nu. Heb m'n lenzen al uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je hem zag rondzwemmen
Ja dat probeer ik maar ik zit maar wat in het rond te zwaaienquote:
Nou succes dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet zoveel nu. Heb m'n lenzen al uit.
[..]
Ja dat probeer ik maar ik zit maar wat in het rond te zwaaien
Niet alleen in je kamer. In dit topic ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef dud0r het volgende:
Morgen maar wakker worden met bulten dan gok ikquote:
Een echte jager heeft altijd succes.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet zoveel nu. Heb m'n lenzen al uit.
[..]
Ja dat probeer ik maar ik zit maar wat in het rond te zwaaien
Net begonnen. Tot nu toe best lekker. Maar nu komen 3 hete dagenquote:
Is weer eens wat anders dan jeuk aan je zakquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen maar wakker worden met bulten dan gok ik
Was te proberenquote:
Allergie ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen maar wakker worden met bulten dan gok ik
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:03 schreef I. het volgende:
[..]
Niet alleen in je kamer. In dit topic ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |