Dit.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:01 schreef -mosrednA het volgende:
Ik zou zeggen; allereerst politie bellen en aangifte doen van bedreiging.
Een eventuele volgende stap zou zijn het nummer de-blokkeren en kijken wat hij nog meer te zeggen heeft. Dit laatste kun je dan gebruiken als bewijsvoering.
Deblokkeren en zoveel mogelijk informatie verzamelen.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:30 schreef Anonymous15951 het volgende:
Wat denken jullie? Geblokkeerd laten, negeren en hopen dat en onzin was / is.
Of deblokkeren en de confrontatie aangaan?
En alle screenshots ook hier plaatsen natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2019 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deblokkeren en zoveel mogelijk informatie verzamelen.
Niet uitlokken, niet uitdagen, 'netjes' blijven.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
En alle screenshots ook hier plaatsen natuurlijk![]()
![]()
![]()
Gister ook geprobeerd, kwam helaas alleen maar onzin uit zoals;quote:Op maandag 22 juli 2019 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deblokkeren en zoveel mogelijk informatie verzamelen.
Niet uitlokken, niet uitdagen, 'netjes' blijven.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:50 schreef J.Caesar het volgende:
Neem een andere telefoon en ga hem bedreigen.
Idd. Zeg dat je z'n moeder gaat neuken.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:50 schreef J.Caesar het volgende:
Neem een andere telefoon en ga hem bedreigen.
Hoeft niet per se. Ik zou mijn eigen naam ook niet op MP zetten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk ook zijn naam.
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:52 schreef Carters het volgende:
Bel Alberto Stegeman zul je zien dat het je vriendin zelf is
Ook wel iets aparts. Ik kreeg gister dus rond 5:30 dat eerste berichtje. Vervolgens werd dat bericht niet ontvangen (1 vinkje) tot 21:00... Overigens een Lebara nummer.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:46 schreef fespo het volgende:
sowieso deblokkeren.
kijk sowieso eens of hij actief is. (last online, kan je inschatten of het niet een tijdelijk account is)
als je wat geduld wacht je met bellen.
edit.
nog steeds contact dus.
Heb je al gecheckt of het nummer is gelinkt aan social media?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef Anonymous15951 het volgende:
[..]
Ook wel iets aparts. Ik kreeg gister dus rond 5:30 dat eerste berichtje. Vervolgens werd dat bericht niet ontvangen (1 vinkje) tot 21:00... Overigens een Lebara nummer.
Is het legaal het telefoonnummer hier neer te zetten? Eerste die naam en adres achterhaalt wint de competitie
tuurlijk doe maarquote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef Anonymous15951 het volgende:
[..]
Ook wel iets aparts. Ik kreeg gister dus rond 5:30 dat eerste berichtje. Vervolgens werd dat bericht niet ontvangen (1 vinkje) tot 21:00... Overigens een Lebara nummer.
Is het legaal het telefoonnummer hier neer te zetten? Eerste die naam en adres achterhaalt wint de competitie
Is al geprobeerdquote:Op maandag 22 juli 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Aangifte doen. Die chathistorie valt nog wel terug te halen toch?
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:20 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe je hem kan vinden weet ik even niet, maar je kunt hem wel lekker sarren.
Zorg dat z'n telefoonnummer onbruikbaar wordt door het zoveel mogelijk te verspreiden ofzo. Voorbeeldjes
- Zorg dat het in weggeefhoeken op facebook komt zodat mensen bellen over gratis af te halen playstations en dat soort zooi
- Vul het zoveel mogelijk in op internetsites
- Maak van die strookjes die je bij supermarkten hangt voor puppies en andere bende
Bedenk maar wat zolang mensen er maar naartoe bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |