quote:
Moet je wel eerst door het eeuwige gevecht om een gat te bemachtigen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Warme appeltaart?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Jij hebt duidelijk andere richtlijnenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
Misschien een idee om gezamenlijk als SC een IQ test live online te doen.
Zijn we van dat eeuwige gezeik af.
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
denken dat die online dingen een realistisch beeld gevenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, dit is een leuk voorstel.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?
Hahahah! Vind het niet nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef Allures het volgende:
[..]
denken dat die online dingen een realistisch beeld geven
Je hoge score was vast van die bnn test?
Watquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Aftakeling gaat hard na je 30e.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110
Je kan ook stellen dat beneden de 100 de lage kant is en boven de 100 de hoge kant.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Duurde even?quote:
Heb 'm ooit 1x live gedaan en toen 132. Heb het idee dat ik nu zo hard afgetakeld ben dat ik de 100 niet eens meer haalquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De (oud)keeper van Vitesse heeft weltips voor je.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De keeper van Vitesse heeft weltips voor je.
ADO.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De keeper van Vitesse heeft weltips voor je.
Waarom zou je die doen? Zo lang je geen uitdaging in je functioneren ervaart is het niet zo relevant. En zelfs als je dat wel ervaart ten gevolge van een hoge intelligentie is het vooral zinvol te kijken naar hoe een leer- of informatieverwerkingsproces bij jou dan verloopt zodat je daar beter mee kan omgaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er zijn best officieel gebruikte testen te vinden. (Anders dan de Facebook je bent geniaal testen, koop nu een boot)
@Lotusss dit is nu een leuke grap.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.
Jij bent mij te slim af.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou je die doen? Zo lang je geen uitdaging in je functioneren ervaart is het niet zo relevant. En zelfs als je dat wel ervaart ten gevolge van een hoge intelligentie is het vooral zinvol te kijken naar hoe een leer- of informatieverwerkingsproces bij jou dan verloopt zodat je daar beter mee kan omgaan.
in 2014 had ik 148. En ik kan niet eens alle provincies opnoemen. Mega betrouwbaarquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hey dat vroeg ik laatst ook al. Grappigquote:Op maandag 22 juli 2019 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie Heeft er wel eens met een coach gewerkt?
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ste-kiezen~a56d4c7a/
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
in 2014 had ik 148. En ik kan niet eens alle provincies opnoemen. Mega betrouwbaar
EinsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei iemand midbie...quote:
Ik snap nog steeds dat taboe niet...quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De (oud)keeper van Vitesse ADO heeft weltips voor je.
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt het taboe binnen de voetbalwereld toch wel?
wat had die beste meneer dan precies gedaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.
Ik weet dat het taboe er is ja. Maar eigenlijk zou het toch geen reet (haha) moeten uitmaken met welk geslacht je neukt en of je wel of niet dingen in je anus laat stoppen??quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt het taboe binnen de voetbalwereld toch wel?
gewoon gaan toch! heeft iedereen afgezegd?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
Ugh ik zie er te cute uit om binnen te zitten
Ik verveel me
En ik wil meer chocolade aardbeien
Hoeveel calorieën zouden die zijn? Het is wel fruit...
Zou je het moeten wegen. Iets van 5 - 10 g aan chocolade per aardbei?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
Ugh ik zie er te cute uit om binnen te zitten
Ik verveel me
En ik wil meer chocolade aardbeien
Hoeveel calorieën zouden die zijn? Het is wel fruit...
Meneer liet zich anaal nemen door zijn vriendin, en dat filmpje is gelekt.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
wat had die beste meneer dan precies gedaan?
Meer waarom beide als taboe gezien worden binnen de 'masculine' voetbalwereld. Stelletje primaten op de tribune die niet met hun eigen homosensuele neigingen geconfronteerd willen worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah jij hebt al een man zo genomen.
Ik ben het overzicht totaal kwijt eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gewoon gaan toch! heeft iedereen afgezegd?
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.
Oh en dan film ik dat en laat ik het ook "lekken". (net als z'n anus de aankomende maanden...)quote:
hou dan ook een excel bij!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht totaal kwijt eerlijk gezegd
good for himquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meneer liet zich anaal nemen door zijn vriendin, en dat filmpje is gelekt.
Ja dat dus. Wordt-ie finaal afgeserveerd door die achterlijke "supporters"quote:
klinkt weinig zoquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou je het moeten wegen. Iets van 5 - 10 g aan chocolade per aardbei?
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zoquote:
Meid ik merk zoveel agressie bij je de laatste tijd. Voel je nog wel je vrouwelijke kant?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh en dan film ik dat en laat ik het ook "lekken". (net als z'n anus de aankomende maanden...)
loop je er al af met het rondje!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zo
Ik ga straks gewoon een rondje sowieso al is het maar om die aardbeien te eten. Is blijkbaar heel weinig chocoladekan prima
Ik heb het onderschat denk ik. Als je pindakaas op je boterham doet is dat ongeveer 25 g, dus ik zou uitgaan van 15 g. Is 80 kcal per aardbei.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zo
Ik ga straks gewoon een rondje sowieso al is het maar om die aardbeien te eten. Is blijkbaar heel weinig chocoladekan prima
Nee eerste antwoord teltquote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb het onderschat denk ik. Als je pindakaas op je boterham doet is dat ongeveer 25 g, dus ik zou uitgaan van 15 g. Is 80 kcal per aardbei.
jij feestbeestquote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
Ja en als we alleen de middag gaan, kan ik gewoon sporten vanavond
Ik voel me tegenwoordig vrouwelijker dan ooitquote:Op maandag 22 juli 2019 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meid ik merk zoveel agressie bij je de laatste tijd. Voel je nog wel je vrouwelijke kant?
dansen!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Of tussendoor sporten![]()
Vind ik ook een goed idee
Nog aan het bijkomen van afgelopen weekend?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Moet er niet aan denken om aan het bier te gaan.
ja, maar Allures is nog jong.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen richting de veertig worden wat rustiger he.
zoveel gehad?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is wel ernstig. Je was okequote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Weekend?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog aan het bijkomen van afgelopen weekend?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een stomme dag. Wit beddengoed in wasmachine, komt het eruit met bruine/grijze vegen. Goddomme.
M'n moeder: jE dOeT tEvEeL wAs In De MaChInE
Er staat toch echt 7 kilo op.
Ja klopt, maar ik had alleen een laken en twee slopen en wat vaatdoekjes in zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.
Maar hoe bereken je dat dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.
dit dus, maar beddengoed doe ik altijd apart omdat anders alle was in die hoes gaat zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar hoe bereken je dat dan?
Geen idee wat 1 laken weegt als ie doorweekt is.
Ik flikker gewoon die trommel vol
Dat blijft toch ook een achterlijk verschijnselquote:Op maandag 22 juli 2019 12:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dit dus, maar beddengoed doe ik altijd apart omdat anders alle was in die hoes gaat zitten.
Dat is wel raar dan ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik had alleen een laken en twee slopen en wat vaatdoekjes in zitten.
Zo nu en dan ontkalken kan geen kwaad. Kookwasje met een zooi schoonmaakazijn of zo nu en dan een vaatwastablet in de wasmachine mikken.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
Soms zijn die rubbers vies. Volgens mij krijg je daar die strepen van.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 22 juli 2019 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en dan ontkalken kan geen kwaad. Kookwasje met een zooi schoonmaakazijn of zo nu en dan een vaatwastablet in de wasmachine mikken.
Poeder is inderdaad minder plakkeriger, maar daar kan dus zo'n kookwas ook tegen helpenquote:Op maandag 22 juli 2019 12:27 schreef Californium het volgende:
Het helpt ook om powder te gebruiken ipv vloeibaar wasmiddel las ik ergens
volgens mij vooral als je de zeeplade gebruikt.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:27 schreef Californium het volgende:
Het helpt ook om powder te gebruiken ipv vloeibaar wasmiddel las ik ergens
Mijn machine heeft geen kookwas, kan tot 70 graden. Ik gebruik azijn en een vaatwastablet als ik m schoonmaak.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Poeder is inderdaad minder plakkeriger, maar daar kan dus zo'n kookwas ook tegen helpen.
Ik heb nu inderdaad een nat doekje langs die rubbers gehaald en er zit nu een kookwas met vaatwastablet in, dus alles zit zo onderquote:Op maandag 22 juli 2019 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en dan ontkalken kan geen kwaad. Kookwasje met een zooi schoonmaakazijn of zo nu en dan een vaatwastablet in de wasmachine mikken.
Kleine kans.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
er was iemand die jou ook miste hier geloof ik.
oh nee, rellen doe ik niet aan. Je weet toch.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoopte dat er een sappige rel achterzat, maar dat viel tegen.
Ik ga ervan uit dat ik je eulogy live mag komen aanschouwenquote:Op maandag 22 juli 2019 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
Zou denk ik dood neer kunnen vallen en dat na een half jaar iemand zo iets heeft van. Wacht was Hosti niet iemand die ik ooit kende?
kan het zijn dat je een beetje burn out raakt?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:14 schreef DrMarten het volgende:
Schijnbaar had ik werkoverleg vanochtend
Ben er zo niet bij met mijn hoofd de laatste weken
Niks mis met zo'n oproepje toch? Al denk ik dat eerder voor buiten de trwin is omdat driekwart wel niet zal rijden wegens uitgezet spoor enzo.quote:
Het komt een beetje overdreven over, alsof je niet een uurtje zonder drinken kan terwijl je op je reet zit.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n oproepje toch? Al denk ik dat eerder voor buiten de trwin is omdat driekwart wel niet zal rijden wegens uitgezet spoor enzo.
Daar probeer ik wel op te letten ja. Vrijdag ook gewoon vrij genomen. Ben wel toe aan een paar weken helemaal niks doenquote:Op maandag 22 juli 2019 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kan het zijn dat je een beetje burn out raakt?
Let op jezelf.
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het komt een beetje overdreven over, alsof je niet een uurtje zonder drinken kan terwijl je op je reet zit.
Of ergens vaststaat en dan loopt de temperatuur flink opquote:Op maandag 22 juli 2019 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n oproepje toch? Al denk ik dat eerder voor buiten de trwin is omdat driekwart wel niet zal rijden wegens uitgezet spoor enzo.
Of 3 uur omdat je tussen de weilanden staat in een stilgevallen trein zonder airco in de volle zonquote:Op maandag 22 juli 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het komt een beetje overdreven over, alsof je niet een uurtje zonder drinken kan terwijl je op je reet zit.
Zou ik me in de sprinter eerder zorgen maken om het gebrek aan toiletten.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of 3 uur omdat je tussen de weilanden staat in een stilgevallen trein zonder airco in de volle zon
wel vakantie gepland?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar probeer ik wel op te letten ja. Vrijdag ook gewoon vrij genomen. Ben wel toe aan een paar weken helemaal niks doen
Ze gaan er alvast vanuit dat de rails smelten en je dus in schubbekutterveen (bij Boxtel dus) vaststaat in een te drukke trein vanwege overbezetting door eerder uitgevallen treinen en ze willen geen schadeclaims van flauwgevallen tante Truus.quote:
niet nodig als je niet drinktquote:Op maandag 22 juli 2019 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou ik me in de sprinter eerder zorgen maken om het gebrek aan toiletten.
Nou, daar heb je dan dus ook dat leeggezopen flesje water voor! Win-Win!quote:Op maandag 22 juli 2019 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou ik me in de sprinter eerder zorgen maken om het gebrek aan toiletten.
Zit je in de trein met al die Gerda's die liters water zitten te tanken en in een hoekje moeten plassen.quote:
dat wordt lachen!quote:Op maandag 22 juli 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je in de trein met al die Gerda's die liters water zitten te tanken en in een hoekje moeten plassen.
In augustus een paar weken. 6 augustus eerst gesprek over de te nemen stappen richting een volgende functie. Denk ik dat ik daarna 2,5 week vrij neem. En dan afhankelijk hoebhet hele traject er verder uit gaat zien wil ik in september/oktober ook nog minimaal een week vrij. Verder zo nu en dan een dag. Heb nog 7 weken staanquote:
Is dat Lip-Ton?quote:
Je hebt me gemist net zoals de rest geloof ik, alles gaat veel langzamer zonder mij. Ik ben de lijm welke alles verbindt. Ik breng iedereen in positieve verroering.quote:
Volgens mij heb je lijm gesnoven.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt me gemist net zoals de rest geloof ik, alles gaat veel langzamer zonder mij. Ik ben de lijm welke alles verbindt. Ik breng iedereen in positieve verroering.
Gelukkig maar. Met het aankomende warme weer zal dat ook wel wat minder zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb veel wipjes gehad dit weekend, dat was het enige positieve aan de ban
Ja, daar heb ik ook op geanticipeerdquote:Op maandag 22 juli 2019 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Met het aankomende warme weer zal dat ook wel wat minder zijn.
Watje.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Met het aankomende warme weer zal dat ook wel wat minder zijn.
Net zo hard pompen dat er een meertje van zweet in het kuiltje van haar rug ontstaat als je haar Doggy neuktquote:
Oehquote:Op maandag 22 juli 2019 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb veel wipjes gehad dit weekend, dat was het enige positieve aan de ban
In het weekend heb ik wel wat beters te doen dan hier hangen ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar een ban in het weekend is waardeloos voor ons natuurlijk.
Heb colaquote:
Ga nu heen. Bezichtigingen zijn pas om 17.30quote:
oh, duurt lang! ik duim voor je!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga nu heen. Bezichtigingen zijn pas om 17.30
Thxquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
ik word nu in ieder geval aan 3 bedrijven voorgesteld voor een vacature
en heb nog een aantal andere mails gestuurd zelf, klinkt positief!
Je zal maar geen geld voor een dildo hebben en toch behoefte aan penetratie.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:27 schreef Californium het volgende:
Ik heb trouwens net geleerd wat een "alaskan pipeline" is.
Ik ben weer even klaar met het internet vandaag![]()
Jij weet natuurlijk meteen wat het is.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal maar geen geld voor een dildo hebben en toch behoefte aan penetratie.
Komkommer.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een komkommerquote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang Triviant spelen doet iets met je feitenkennis.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk meteen wat het is.
Wat voor soort triviant was dat?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang Triviant spelen doet iets met je feitenkennis.
Die bederft. Een condoom kun je schoonmaken na gebruik.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Koop een komkommer![]()
Maar ik las net over Alaskan Plunger
Nu ga ik denk ik Urban Dictionary weer even wegklikken
quote:
Ja of: https://www.urbandictiona(...)laskan%20Pipe%20Bombquote:Op maandag 22 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bederft. Een condoom kun je schoonmaken na gebruik.
Die set met vragen wil jij ook wel?quote:
Is dan wel een bijzondere editie!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlang Triviant spelen doet iets met je feitenkennis.
Ik heb vorige week vernomen dat ik dat moet kijken inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2019 14:36 schreef gcjoel het volgende:
Over tante Trees gesproken, vanavond weer: We zijn er bijna!!!
Urban Dictionary edition.quote:
Kom hier spelen dan.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Urban Dictionary edition.
Zou kopen
Ik gok dat dat iets is wat ik biet op mijn werklaptop moet googelen?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:27 schreef Californium het volgende:
Ik heb trouwens net geleerd wat een "alaskan pipeline" is.
Ik ben weer even klaar met het internet vandaag![]()
Ja echt heel leuk! en goede ontspanning, echt slow tv.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vernomen dat ik dat moet kijken inderdaad
Briljante televisie altijdquote:Op maandag 22 juli 2019 14:36 schreef gcjoel het volgende:
Over tante Trees gesproken, vanavond weer: We zijn er bijna!!!
Hahah! Is goed! IK kom sowieso weer eens langs als mijn leven weer beetje zen isquote:
Nopequote:Op maandag 22 juli 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok dat dat iets is wat ik biet op mijn werklaptop moet googelen?
Dat was snelquote:
omgeving utrecht, dus helaas wel redelijk ver. Maar ik zoek nu wel specifiek iets met meer mogelijkheden voor de toekomst ook dus beperkt de opties.quote:
Altijd welkom, ook als je niet zo zen bent.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:49 schreef Californium het volgende:
Hahah! Is goed! IK kom sowieso weer eens langs als mijn leven weer beetje zen is
Moet je niet werken?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd welkom, ook als je niet zo zen bent.
Mocht je nog naar het strand willen van de week ofzo.
Oja, wat voor een werk deed je ook alweer?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omgeving utrecht, dus helaas wel redelijk ver. Maar ik zoek nu wel specifiek iets met meer mogelijkheden voor de toekomst ook dus beperkt de opties.
in de verzekeringen en hypotheken.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, wat voor een werk deed je ook alweer?![]()
Nope, vakantie nu, maar nog wel thuis. Sowieso meestal pas eind van de middag naar het strand want ik ga niet in de brandende zon zitten. Doe ik ook wel als ik wel gewoon moet werken trouwens.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:58 schreef Californium het volgende:
Moet je niet werken?
Tis meer beetje vanwege stress met woonruimte zoeken en bende op werk opruimenEn ben deze week maar 3 dagen in Groningen
! dus moet gaan pakken enzo
![]()
![]()
Dus even alles laten landen en verhuizen enzenz
Ahquote:
Snap ikquote:Op maandag 22 juli 2019 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, vakantie nu, maar nog wel thuis. Sowieso meestal pas eind van de middag naar het strand want ik ga niet in de brandende zon zitten. Doe ik ook wel als ik wel gewoon moet werken trouwens.
Lukt het met alle huis- en pakshizzle?
Beetje naar de kut praten ditquote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wow, twee van mijn favoriete SC'ers die hier komen wonen. Wat leuk
HEB JIJ NOG EEN HUIS VOOR MIJ?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wow, twee van mijn favoriete SC'ers die hier komen wonen. Wat leuk
omgeving nijmegen?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ahik heb ooit in de autoverzekeringen gezeten. Maar veel van mijn dinnetjes werken nog daar
Koop of huur?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
HEB JIJ NOG EEN HUIS VOOR MIJ?
Zag wel 1 bij jou in de gebouwen. Man wat een prijs
Ja, en mij een beetje in t hart steken.quote:
is het daar serieus duur?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
HEB JIJ NOG EEN HUIS VOOR MIJ?
Zag wel 1 bij jou in de gebouwen. Man wat een prijs
De week erna.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef Californium het volgende:
Snap ikJullie gaan volgende week nog weg?
Dukenburgquote:
Huur....quote:
Goede locatie etc en mensen betalen welquote:
Nicequote:
Gaat alleen maar omhoog als ik er straks ook woonquote:Op maandag 22 juli 2019 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Dukenburg
[..]
Huur....Stond er ook 1 te koop, maar die was helemaal uitgeleefd. Die te huur stond was wel mooi opgeknapt
[..]
Goede locatie etc en mensen betalen wel
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat alleen maar omhoog als ik er straks ook woon
Ohhhhhh... De prijzen...quote:Op maandag 22 juli 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
Gaat alleen maar omhoog als ik er straks ook woon
Ja, kan zo gewoon in stringetje naar de Roze Maandag!quote:
gcjoel is meerderjarig, ver buiten de doelgroep van HW.quote:
zou je wel denken jaquote:Op maandag 22 juli 2019 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
gcjoel is meerderjarig, ver buiten de doelgroep van HW.
Foto's hequote:Op maandag 22 juli 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, kan zo gewoon in stringetje naar de Roze Maandag!
Sure, maar die stoppen wel na een bepaalde tijd.quote:
Snap ikquote:Op maandag 22 juli 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar die stoppen wel na een bepaalde tijd.
Gewoon, ter zelfbescherming!
Hij is idd vrij expliciet in zijn mening over provincialen.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Je verhuizing is wel de doodsteek waarschijnlijk
Vanochtend 2 collega's die een heel geaorek aan het voeren waren in dialect. De een in het Twents en de ander enorm Achterhoeks. Ik hou ervanquote:
Utrecht!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omgeving utrecht, dus helaas wel redelijk ver. Maar ik zoek nu wel specifiek iets met meer mogelijkheden voor de toekomst ook dus beperkt de opties.
alsof ik dat nu niet benquote:Op maandag 22 juli 2019 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is idd vrij expliciet in zijn mening over provincialen.
Hij maakt onderscheid tussen 'buiten de ring, in de randstad' en 'de provincie'.quote:
Hier gaat de tijd net iets te snel voorbij aangezien ik voor het eind van de dag nog een of andere hot fix moet doen waarbij testen helaas falen.quote:
quote:
Komt goed schatje.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
Je hebt me gemist net zoals de rest geloof ik, alles gaat veel langzamer zonder mij. Ik ben de lijm welke alles verbindt. Ik breng iedereen in positieve verroering.
Wat zit je dan te fokken.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat de tijd net iets te snel voorbij aangezien ik voor het eind van de dag nog een of andere hot fix moet doen waarbij testen helaas falen.
Gefaalde hot fixes = mislukte dates?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat de tijd net iets te snel voorbij aangezien ik voor het eind van de dag nog een of andere hot fix moet doen waarbij testen helaas falen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als ik bij jou daar woon ga ik voortaan zeggen: Bij ons in de Randstad ...
Bwahaha, klem geluld door MCH.quote:
Ik wens jou een hele lastige login tot Fok toe als je in het buitenland woont, dat je altijd eerst alle verkeersborden moet selecterenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik niet van terug hoor.
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wens jou een hele lastige login tot Fok toe als je in het buitenland woont, dat je altijd eerst alle verkeersborden moet selecteren
Jezus kalm aan man. Straks heb je weer een ban.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wens jou een hele lastige login tot Fok toe als je in het buitenland woont, dat je altijd eerst alle verkeersborden moet selecteren
Hele weekend aandacht aan z'n vriendin moeten geven. Geen wonder dat hij chagrijnig is.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus kalm aan man. Straks heb je weer een ban.
Was toch grapjequote:Op maandag 22 juli 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat er in zit, moet er uit. Dus laat hem vooral los gaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel veel seks gehad door m'n banquote:Op maandag 22 juli 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hele weekend aandacht aan z'n vriendin moeten geven. Geen wonder dat hij chagrijnig is.
Ban zit nu nog vers in je systeem. Dit ga je nooit lang volhouden.quote:
Geef het een weekquote:Op maandag 22 juli 2019 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ban zit nu nog vers in je systeem. Dit ga je nooit lang volhouden.
Nooit verwacht dat jij zoveel vertrouwen hebt in de mensheid.quote:
Een keer een fles schoonmaakazijn in de wasmachine flikkeren en dan op 90 graden met lege trommel wassen?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een stomme dag. Wit beddengoed in wasmachine, komt het eruit met bruine/grijze vegen. Goddomme.
M'n moeder: jE dOeT tEvEeL wAs In De MaChInE
Er staat toch echt 7 kilo op.
Ik ha een uurtje spijbelen denk ik. Zit op informatie te wachten waar ik mee verder moet. Zou vrijdag aangeleverd worden, niet dus. Vandaag maar eens gebeld, heeft ie een vrije dagquote:
Zou het wel uit de fles gieten voordat je die op 90 graden gaat wassenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een keer een fles schoonmaakazijn in de wasmachine flikkeren en dan op 90 graden met lege trommel wassen?
Goede tip ja. Gezien het advies aan CL gericht is ookquote:Op maandag 22 juli 2019 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou het wel uit de fles gieten voordat je die op 90 graden gaat wassen
Zie ik daar een overtreding van de zelfspotregel?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:57 schreef Lotusss het volgende:
Goede tip ja. Gezien het advies aan CL gericht is ook
Hoezo moet jij opeens macro's schrijven voor de kinderboerderij?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede tip ja. Gezien het advies aan CL gericht is ook
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een overtreding van de zelfspotregel?
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een overtreding van de zelfspotregel?
Ik MOET helemaal niks, maar als ik me verveel dan ga ik wel even kijken of ik bepaalde processen efficiënter kan maken.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo moet jij opeens macro's schrijven voor de kinderboerderij?
heb je daarna nog minder te doenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik MOET helemaal niks, maar als ik me verveel dan ga ik wel even kijken of ik bepaalde processen efficiënter kan maken.
Wat voor proces heeft een kinderboerderij waarbij regelmatig attachments uit e-mails opgeslagen moeten worden?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik MOET helemaal niks, maar als ik me verveel dan ga ik wel even kijken of ik bepaalde processen efficiënter kan maken.
Slimme meiden zijn sexyquote:Op maandag 22 juli 2019 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben jij van undercover Boss? Dat je eigenlijk de CEO bent van Walmart?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het steeds populairder wordende facturen versturen en ontvangen per e-mail maybe...?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor proces heeft een kinderboerderij waarbij regelmatig attachments uit e-mails opgeslagen moeten worden?
I wish. Dan had ik niet de bijstand in gehoevenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij van undercover Boss? Dat je eigenlijk de CEO bent van Walmart?
Dat zal toch niet om tientallen facturen per week gaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het steeds populairder wordende facturen versturen en ontvangen per e-mail maybe...?
[..]
I wish. Dan had ik niet de bijstand in gehoeven
Je raakt steeds verder verwijderd van de samenleving merk ikquote:Op maandag 22 juli 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zal toch niet om tientallen facturen per week gaan?
Maar dan maak jij jezelf overbodigquote:Op maandag 22 juli 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
Geen idee hoeveel facturen een kinderboerderij ontvangt, maar als ik het vergelijk met hier, dan kan ik me voorstellen dat e.e.a. efficiënter verwerken kunnen leuk is.
Niet bepaald. De facturen moeten nog steeds gemaakt en verwerkt worden.quote:
Of van die mannen met dikke pokkels en moobs die zonder tshirt rondlopenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
Haat aan vrouwen met plakvoeten in slippers, dat geluid
Dat klopt welquote:Op maandag 22 juli 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Je raakt steeds verder verwijderd van de samenleving merk ik
Op kantoor?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of van die mannen met dikke pokkels en moobs die zonder tshirt rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |