quote:
Moet je wel eerst door het eeuwige gevecht om een gat te bemachtigen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Warme appeltaart?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Jij hebt duidelijk andere richtlijnenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
Misschien een idee om gezamenlijk als SC een IQ test live online te doen.
Zijn we van dat eeuwige gezeik af.
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
denken dat die online dingen een realistisch beeld gevenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, dit is een leuk voorstel.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?
Hahahah! Vind het niet nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef Allures het volgende:
[..]
denken dat die online dingen een realistisch beeld geven
Je hoge score was vast van die bnn test?
Watquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Aftakeling gaat hard na je 30e.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110
Je kan ook stellen dat beneden de 100 de lage kant is en boven de 100 de hoge kant.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Duurde even?quote:
Heb 'm ooit 1x live gedaan en toen 132. Heb het idee dat ik nu zo hard afgetakeld ben dat ik de 100 niet eens meer haalquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De (oud)keeper van Vitesse heeft weltips voor je.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De keeper van Vitesse heeft weltips voor je.
ADO.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De keeper van Vitesse heeft weltips voor je.
Waarom zou je die doen? Zo lang je geen uitdaging in je functioneren ervaart is het niet zo relevant. En zelfs als je dat wel ervaart ten gevolge van een hoge intelligentie is het vooral zinvol te kijken naar hoe een leer- of informatieverwerkingsproces bij jou dan verloopt zodat je daar beter mee kan omgaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er zijn best officieel gebruikte testen te vinden. (Anders dan de Facebook je bent geniaal testen, koop nu een boot)
@Lotusss dit is nu een leuke grap.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.
Jij bent mij te slim af.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou je die doen? Zo lang je geen uitdaging in je functioneren ervaart is het niet zo relevant. En zelfs als je dat wel ervaart ten gevolge van een hoge intelligentie is het vooral zinvol te kijken naar hoe een leer- of informatieverwerkingsproces bij jou dan verloopt zodat je daar beter mee kan omgaan.
in 2014 had ik 148. En ik kan niet eens alle provincies opnoemen. Mega betrouwbaarquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hey dat vroeg ik laatst ook al. Grappigquote:Op maandag 22 juli 2019 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie Heeft er wel eens met een coach gewerkt?
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ste-kiezen~a56d4c7a/
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
in 2014 had ik 148. En ik kan niet eens alle provincies opnoemen. Mega betrouwbaar
EinsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei iemand midbie...quote:
Ik snap nog steeds dat taboe niet...quote:Op maandag 22 juli 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De (oud)keeper van Vitesse ADO heeft weltips voor je.
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt het taboe binnen de voetbalwereld toch wel?
wat had die beste meneer dan precies gedaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.
Ik weet dat het taboe er is ja. Maar eigenlijk zou het toch geen reet (haha) moeten uitmaken met welk geslacht je neukt en of je wel of niet dingen in je anus laat stoppen??quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt het taboe binnen de voetbalwereld toch wel?
gewoon gaan toch! heeft iedereen afgezegd?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
Ugh ik zie er te cute uit om binnen te zitten
Ik verveel me
En ik wil meer chocolade aardbeien
Hoeveel calorieën zouden die zijn? Het is wel fruit...
Zou je het moeten wegen. Iets van 5 - 10 g aan chocolade per aardbei?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
Ugh ik zie er te cute uit om binnen te zitten
Ik verveel me
En ik wil meer chocolade aardbeien
Hoeveel calorieën zouden die zijn? Het is wel fruit...
Meneer liet zich anaal nemen door zijn vriendin, en dat filmpje is gelekt.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
wat had die beste meneer dan precies gedaan?
Meer waarom beide als taboe gezien worden binnen de 'masculine' voetbalwereld. Stelletje primaten op de tribune die niet met hun eigen homosensuele neigingen geconfronteerd willen worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Het taboe op voorwerpen in je reet stoppen of homoseksualiteit? Dat zijn wel twee verschillende dingen namelijk, want er zijn ook genoeg heteromannen die openstaan voor peggenot.
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah jij hebt al een man zo genomen.
Ik ben het overzicht totaal kwijt eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gewoon gaan toch! heeft iedereen afgezegd?
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je ook? Dan pak ik even mijn megadildo en hengst ik 'm er bij jou in één keer gortdroog in.
Oh en dan film ik dat en laat ik het ook "lekken". (net als z'n anus de aankomende maanden...)quote:
hou dan ook een excel bij!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht totaal kwijt eerlijk gezegd
good for himquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meneer liet zich anaal nemen door zijn vriendin, en dat filmpje is gelekt.
Ja dat dus. Wordt-ie finaal afgeserveerd door die achterlijke "supporters"quote:
klinkt weinig zoquote:Op maandag 22 juli 2019 11:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou je het moeten wegen. Iets van 5 - 10 g aan chocolade per aardbei?
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zoquote:
Meid ik merk zoveel agressie bij je de laatste tijd. Voel je nog wel je vrouwelijke kant?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh en dan film ik dat en laat ik het ook "lekken". (net als z'n anus de aankomende maanden...)
loop je er al af met het rondje!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zo
Ik ga straks gewoon een rondje sowieso al is het maar om die aardbeien te eten. Is blijkbaar heel weinig chocoladekan prima
Ik heb het onderschat denk ik. Als je pindakaas op je boterham doet is dat ongeveer 25 g, dus ik zou uitgaan van 15 g. Is 80 kcal per aardbei.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet de regelaar en meerdere groepsapps en zo
Ik ga straks gewoon een rondje sowieso al is het maar om die aardbeien te eten. Is blijkbaar heel weinig chocoladekan prima
Nee eerste antwoord teltquote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb het onderschat denk ik. Als je pindakaas op je boterham doet is dat ongeveer 25 g, dus ik zou uitgaan van 15 g. Is 80 kcal per aardbei.
jij feestbeestquote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
Ja en als we alleen de middag gaan, kan ik gewoon sporten vanavond
Ik voel me tegenwoordig vrouwelijker dan ooitquote:Op maandag 22 juli 2019 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meid ik merk zoveel agressie bij je de laatste tijd. Voel je nog wel je vrouwelijke kant?
dansen!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Of tussendoor sporten![]()
Vind ik ook een goed idee
Nog aan het bijkomen van afgelopen weekend?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Moet er niet aan denken om aan het bier te gaan.
ja, maar Allures is nog jong.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen richting de veertig worden wat rustiger he.
zoveel gehad?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is wel ernstig. Je was okequote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Weekend?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog aan het bijkomen van afgelopen weekend?
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een stomme dag. Wit beddengoed in wasmachine, komt het eruit met bruine/grijze vegen. Goddomme.
M'n moeder: jE dOeT tEvEeL wAs In De MaChInE
Er staat toch echt 7 kilo op.
Ja klopt, maar ik had alleen een laken en twee slopen en wat vaatdoekjes in zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.
Maar hoe bereken je dat dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die 7 kilo niet wanneer het nat is? Ik meen ooit zoiets gehoord te hebben.
dit dus, maar beddengoed doe ik altijd apart omdat anders alle was in die hoes gaat zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar hoe bereken je dat dan?
Geen idee wat 1 laken weegt als ie doorweekt is.
Ik flikker gewoon die trommel vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |