Ga je gangquote:Op maandag 22 juli 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had 'Op deze game kan je bouwen!!!' als TT.
Als je een groundpund doet op een slope kun je dat momentum bewaren door te springen en geen verdere input te geven.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe je achteruit kan springen... Wtf?!
Op een helling naar links kijken, glijden en dan springen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe je achteruit kan springen... Wtf?!
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
Oke met al die instructies ga ik dat level een nieuwe kans geven.
Ik kan het natuurlijk niet hebben dat Noppie een level kan uitspelen en ik niet.
Daar is heel weinig ruimte.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:41 schreef SarCastro het volgende:
Waarom staan mijn levels niet in de TT?
Rivalenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
Oke met al die instructies ga ik dat level een nieuwe kans geven.
Ik kan het natuurlijk niet hebben dat Noppie een level kan uitspelen en ik niet.
Bedanktquote:Op maandag 22 juli 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is heel weinig ruimte.
Ik zet ze wel even in de OP.
Hahaha
Nintendo biedt het ook niet aan. SMM1 wel trouwensquote:Op maandag 22 juli 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
Overzichtelijk wordt het niet. Balen dat je niet iets van een screenshot kan maken zoals die bookmarksite in het eerste deel.
Done.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:53 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij je niet naar rechts mag kijken.
Wie kan hem uitspelen.
0TQ-3NL-WNF
quote:
Jawel.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:01 schreef Qunix het volgende:
Ok, ik snap hem. Alleen de eerste koopa of de tweede grote goomba komt net niet goed uit...
twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
Nice.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
En verder nog andere updates? Ik mis de fix voor online. Het is niet echt speelbaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
Ik ben bang dat daar weinig aan te fixen valt. Mensen moeten dat niet spelen met wireless, maar dat doen ze uiteraard wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
En verder nog andere updates? Ik mis de fix voor online. Het is niet echt speelbaar
Leuke levels waarbij je lekker moet puzzelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:26 schreef TwBurn het volgende:
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
• S02-J2K-BKG "Forsaken Pyramid"
• HTX-0LM-WTF "Perilous Temple"
• M3D-2QD-N0H "Lost Woods"
• VDK-193-6XF "Haunted Castle"
Commentaar van harte welkom
Een goede puzzel game bevat ook hints en niet snel softlocks. Ik ga zo nog wel een paar keer proberen, maar mijn eerste indruk is dat het niet "leuk moeilijk" is, maar "vervelend moeilijk" vanwege de vele softlocks.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:26 schreef TwBurn het volgende:
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
• S0P-J2K-BKG "Forsaken Pyramid"
• HTX-0LM-WTF "Perilous Temple"
• M3D-2QD-N0H "Lost Woods"
• VDK-193-6XF "Haunted Castle"
Commentaar van harte welkom
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een goede puzzel game bevat ook hints en niet snel softlocks. Ik ga zo nog wel een paar keer proberen, maar mijn eerste indruk is dat het niet "leuk moeilijk" is, maar "vervelend moeilijk" vanwege de vele softlocks.
Het enige wat ik tegen gekomen ben is als je met te weinig red coins naar de deur gaat je niet meer terug kan. Je moet jezelf dan af laten gaan. Gelukkig zijn er genoeg check points zodat je niet te veel opnieuw moet doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?
Dat is zelfs expres gedaan, bij de deur zit de safety coin, zodat je niet de laatste red coin pakt en dan dood gaat en al je voortgang weg is. Daarom is dat een one way, met een manier om jezelf dood te maken als je er perongeluk toch in gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:18 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Het enige wat ik tegen gekomen ben is als je met te weinig red coins naar de deur gaat je niet meer terug kan. Je moet jezelf dan af laten gaan. Gelukkig zijn er genoeg check points zodat je niet te veel opnieuw moet doen.
Ik heb de levels niet als vervelend moeilijk ervaren.
Ja, want check points saven wel je coins en niet je Keys. Slim gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:23 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Dat is zelfs expres gedaan, bij de deur zit de safety coin, zodat je niet de laatste red coin pakt en dan dood gaat en al je voortgang weg is. Daarom is dat een one way, met een manier om jezelf dood te maken als je er perongeluk toch in gaat.
Je tweede level in de eerste pipe met dry bones koopa, zodra je de switch veranderd hebt, wat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit hierboven: ik heb wat nieuws gevonden
Als je eerst een andere pipe gedaan hebt met switches en je doet dan dry bones koopa, dan schiet 'ie 2 stuks af en ga je altijd dood. Je komt niet verder. De switches resetten dan ook niet.
Begrijp mij niet verkeerd. Je levels zijn tof bedacht hoor!
[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 26-07-2019 20:59:56 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je tweede level in de eerste pipe met dry bones koopa, zodra je de switch veranderd hebt, wat dan?Welke sectie had je eerst gedaan? Ik meen dat ik alles zo gemaakt had dat de switches altijd in dezelfde stand moeten staan als je de sectie verlaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit hierboven: ik heb wat nieuws gevonden
Als je eerst een andere pipe gedaan hebt met switches en je doet dan dry bones koopa, dan schiet 'ie 2 stuks af en ga je altijd dood. Je komt niet verder. De switches resetten dan ook niet.
Begrijp mij niet verkeerd. Je levels zijn tof bedacht hoor!
Het drybone stuk is wel een pittige, alle onderdelen van wat je er mee kan (drijven op lava, tijdelijk onsterfelijk worden, springen op spikes, ground pound, gooien) komen aan bod
Ik zie al wat ik deed. Ik was te snel in het begin waardoor de POW de bom deed wegdoen. Dat is bij het stuk dat je de code moet invullen (helemaal het begin).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:32 schreef TwBurn het volgende:
Het drybone stuk is wel een pittige, alle onderdelen van wat je er mee kan (drijven op lava, tijdelijk onsterfelijk worden, springen op spikes, ground pound, gooien) komen aan bod
Er zijn dus levels die enkel met één bepaald character uit te spelen zijn. Zal wel een patch komen, maar toch jammer dat ze hier niet over nagedacht hebben.twitter:Lzytom twitterde op woensdag 31-07-2019 om 06:02:35 I made a new level where you have to change your character in order to access different red coin challenges:JHK-9JY-FLF#SuperMarioMaker2 https://t.co/6YawXiI3XD reageer retweet
BAZINquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag ook gekocht
https://www.dgmoutlet.nl/(...)mario-maker-2-switch
@:GGMM VINDT DIT LEUK
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je op Twitch mijn levels spelen.
Daar zou ik zeer opgewonden van raken.
Erg leuk!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef Nikmans het volgende:
RB7-22L-17G
Na twee weken ofzo ploeteren, bloed zweet en tranen presenteer ik SUPER PIRANHA TEMPLE.
Themed, zo goed mogelijk uitziend, niet ál te lastig en fair en een dappere poging daadwerkelijke kwaliteit te leveren ipv kaizo nr zoveel of random puzzellevel.
Wat vinden jullie ervan broeders?
Inderdaad een leuk level.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef Nikmans het volgende:
RB7-22L-17G
Na twee weken ofzo ploeteren, bloed zweet en tranen presenteer ik SUPER PIRANHA TEMPLE.
Themed, zo goed mogelijk uitziend, niet ál te lastig en fair en een dappere poging daadwerkelijke kwaliteit te leveren ipv kaizo nr zoveel of random puzzellevel.
Wat vinden jullie ervan broeders?
beestquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuk!
(uiteraard even WR gepakt)
thanks niffoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:55 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk level.
Het is te zien dat er lang aan gewerkt is.
Case in point:quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Nikmans het volgende:
Wie is de béste smm2 speler? Ik volg een paar lui als grandpoobear, ryu, mitchflowerpower en panga en dan heb ik het gevoel dat panga de 'beste' is maar wat vinden jullie?
Maar dat lukken de gasten die jij noemt ook 'makkelijk' genoegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Case in point:
Hoeveel van dit soort jappen lopen er rond waar nog nooit iemand van heeft gehoord gewoon omdat ze uit Japan komen en niet bij GDQ zitten?
Nice! Laatste stukje richting bowser is wel cheesebaar, ik heb die snake blocks niet aangeraakt en ben gewoon via de kanonnen omhoog geklommen. Ik weet niet of het de bedoeling is bowser zelfmoord te laten plegen via lakitu maar zo heb ik hem iig verslagenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:17 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb nog een level gemaakt.
The tower of tricks: DBN-WHD-P9G.
Uhhh, het voelt aan als leuk experiment maar niet als een afgebouwd level Aanmoedigingslike gegeven though, misschien een idee om er verder op te bouwen en bijv een hindernisbaan te maken met die truc een paar keer op een andere manier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:32 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ook eentje gemaakt, al ben ik niet van het bouwen maar van het spelen van andere...
D8Y-Q2V-3WG
Short 'n sweet + Puzzle game
Eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef Nikmans het volgende:
Uhhh, het voelt aan als leuk experiment maar niet als een afgebouwd level Aanmoedigingslike gegeven though, misschien een idee om er verder op te bouwen en bijv een hindernisbaan te maken met die truc een paar keer op een andere manier?
Check die van mij dan maar eens gauw bruurquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Ik ben ook niet van het bouwen. Spelen is leuker
Donequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Check die van mij dan maar eens gauw bruur
Doen bruur, krijg je meteen een sicka cursus leveldesignquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:37 schreef CoExist het volgende:
Yeah! Deze game zojuist ff gekocht.
Ben erg benieuwd. Ik had de Wii U versie ook maar deze erg weinig gespeeld helaas.
Zal jullie levels eens ff opzoeken.
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 19:00:01 In honor of the launch of #YookaLaylee and the #ImpossibleLair, the developers at @PlaytonicGames have created a special #SuperMarioMaker2 course where you’ll need to change states to progress! We’ll be sharing more courses created by talented indie devs soon, so stay tuned! https://t.co/IDmxfAvy5i reageer retweet
De top rated levels zijn meestal wel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 08:32 schreef Gutanoth het volgende:
Welke levels raden jullie aan? Deze week hem toch maar aangeschaft :p
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 17:00:15 👷 Dankzij de creativiteit van makers van over de hele wereld zijn er nu meer dan 10 miljoen levels te spelen in #SuperMarioMaker2! Om dat te vieren kun je nu 100 levels uploaden naar de Levelwereld! https://t.co/3NbdvQiu2b reageer retweet
wat moet ik mij voorstellen bij die brain training? sudoku's e.d. ofzo? of uitgebreider?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef CoExist het volgende:
Nintendo heeft een officiële stylus uitgebracht voor de Switch.
Misschien handig als je de limited edition stylus van Mario Maker 2 bent mis gelopen.
https://mynintendostore.nintendo.nl/catalog/product/view/id/683/
¤ 7,99 + ¤ 6,99 verzendkosten.
Of je koopt Dr. Kawashima’s Brain Training voor de Switch, daar zit 'ie ook bij.
Gewoon zoals die uit 2005 op de Nintendo DS denk ik maar dan met JoyCon controls.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet ik mij voorstellen bij die brain training? sudoku's e.d. ofzo? of uitgebreider?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |