Erg leuk!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef Nikmans het volgende:
RB7-22L-17G
Na twee weken ofzo ploeteren, bloed zweet en tranen presenteer ik SUPER PIRANHA TEMPLE.
Themed, zo goed mogelijk uitziend, niet ál te lastig en fair en een dappere poging daadwerkelijke kwaliteit te leveren ipv kaizo nr zoveel of random puzzellevel.
Wat vinden jullie ervan broeders?
Inderdaad een leuk level.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef Nikmans het volgende:
RB7-22L-17G
Na twee weken ofzo ploeteren, bloed zweet en tranen presenteer ik SUPER PIRANHA TEMPLE.
Themed, zo goed mogelijk uitziend, niet ál te lastig en fair en een dappere poging daadwerkelijke kwaliteit te leveren ipv kaizo nr zoveel of random puzzellevel.
Wat vinden jullie ervan broeders?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuk!![]()
(uiteraard even WR gepakt)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:55 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk level.
Het is te zien dat er lang aan gewerkt is.
Case in point:quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef Nikmans het volgende:
Wie is de béste smm2 speler? Ik volg een paar lui als grandpoobear, ryu, mitchflowerpower en panga en dan heb ik het gevoel dat panga de 'beste' is maar wat vinden jullie?
Maar dat lukken de gasten die jij noemt ook 'makkelijk' genoegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Case in point:
Hoeveel van dit soort jappen lopen er rond waar nog nooit iemand van heeft gehoord gewoon omdat ze uit Japan komen en niet bij GDQ zitten?
Nice! Laatste stukje richting bowser is wel cheesebaar, ik heb die snake blocks niet aangeraakt en ben gewoon via de kanonnen omhoog geklommen. Ik weet niet of het de bedoeling is bowser zelfmoord te laten plegen via lakitu maar zo heb ik hem iig verslagenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:17 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb nog een level gemaakt.
The tower of tricks: DBN-WHD-P9G.
Uhhh, het voelt aan als leuk experiment maar niet als een afgebouwd levelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:32 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ook eentje gemaakt, al ben ik niet van het bouwen maar van het spelen van andere...
D8Y-Q2V-3WG
Short 'n sweet + Puzzle game
Eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef Nikmans het volgende:
Uhhh, het voelt aan als leuk experiment maar niet als een afgebouwd levelAanmoedigingslike gegeven though, misschien een idee om er verder op te bouwen en bijv een hindernisbaan te maken met die truc een paar keer op een andere manier?
Check die van mij dan maar eens gauw bruurquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Ik ben ook niet van het bouwen. Spelen is leuker
Donequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Check die van mij dan maar eens gauw bruur
Doen bruur, krijg je meteen een sicka cursus leveldesignquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:37 schreef CoExist het volgende:
Yeah! Deze game zojuist ff gekocht.
Ben erg benieuwd. Ik had de Wii U versie ook maar deze erg weinig gespeeld helaas.
Zal jullie levels eens ff opzoeken.
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 19:00:01In honor of the launch of #YookaLaylee and the #ImpossibleLair, the developers at @PlaytonicGames have created a special #SuperMarioMaker2 course where you’ll need to change states to progress! We’ll be sharing more courses created by talented indie devs soon, so stay tuned! https://t.co/IDmxfAvy5i reageer retweet
De top rated levels zijn meestal wel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 08:32 schreef Gutanoth het volgende:
Welke levels raden jullie aan? Deze week hem toch maar aangeschaft :p
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 17:00:15👷 Dankzij de creativiteit van makers van over de hele wereld zijn er nu meer dan 10 miljoen levels te spelen in #SuperMarioMaker2! Om dat te vieren kun je nu 100 levels uploaden naar de Levelwereld! https://t.co/3NbdvQiu2b reageer retweet
wat moet ik mij voorstellen bij die brain training? sudoku's e.d. ofzo? of uitgebreider?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef CoExist het volgende:
Nintendo heeft een officiële stylus uitgebracht voor de Switch.
Misschien handig als je de limited edition stylus van Mario Maker 2 bent mis gelopen.
https://mynintendostore.nintendo.nl/catalog/product/view/id/683/
¤ 7,99 + ¤ 6,99 verzendkosten.
Of je koopt Dr. Kawashima’s Brain Training voor de Switch, daar zit 'ie ook bij.
Gewoon zoals die uit 2005 op de Nintendo DS denk ik maar dan met JoyCon controls.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet ik mij voorstellen bij die brain training? sudoku's e.d. ofzo? of uitgebreider?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |