Ga je gangquote:Op maandag 22 juli 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had 'Op deze game kan je bouwen!!!' als TT.
Als je een groundpund doet op een slope kun je dat momentum bewaren door te springen en geen verdere input te geven.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe je achteruit kan springen... Wtf?!
Op een helling naar links kijken, glijden en dan springen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:19 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe je achteruit kan springen... Wtf?!
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
Oke met al die instructies ga ik dat level een nieuwe kans geven.
Ik kan het natuurlijk niet hebben dat Noppie een level kan uitspelen en ik niet.
Daar is heel weinig ruimte.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:41 schreef SarCastro het volgende:
Waarom staan mijn levels niet in de TT?
Rivalenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:42 schreef GGMM het volgende:
Oke met al die instructies ga ik dat level een nieuwe kans geven.
Ik kan het natuurlijk niet hebben dat Noppie een level kan uitspelen en ik niet.
Bedanktquote:Op maandag 22 juli 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is heel weinig ruimte.
Ik zet ze wel even in de OP.
Hahaha
Nintendo biedt het ook niet aan. SMM1 wel trouwensquote:Op maandag 22 juli 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
Overzichtelijk wordt het niet. Balen dat je niet iets van een screenshot kan maken zoals die bookmarksite in het eerste deel.
Done.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:53 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij je niet naar rechts mag kijken.
Wie kan hem uitspelen.
0TQ-3NL-WNF
quote:
Jawel.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:01 schreef Qunix het volgende:
Ok, ik snap hem. Alleen de eerste koopa of de tweede grote goomba komt net niet goed uit...
twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
Nice.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
En verder nog andere updates? Ik mis de fix voor online. Het is niet echt speelbaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:twitter:NintendoEurope twitterde op woensdag 24-07-2019 om 10:32:55 With #SuperMarioMaker2's latest software update, you can now upload up to 64 courses to Course World. Happy building! https://t.co/BB6xrZLOvq reageer retweet
Ik ben bang dat daar weinig aan te fixen valt. Mensen moeten dat niet spelen met wireless, maar dat doen ze uiteraard wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
En verder nog andere updates? Ik mis de fix voor online. Het is niet echt speelbaar
Leuke levels waarbij je lekker moet puzzelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:26 schreef TwBurn het volgende:
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
• S02-J2K-BKG "Forsaken Pyramid"
• HTX-0LM-WTF "Perilous Temple"
• M3D-2QD-N0H "Lost Woods"
• VDK-193-6XF "Haunted Castle"
Commentaar van harte welkom
Een goede puzzel game bevat ook hints en niet snel softlocks. Ik ga zo nog wel een paar keer proberen, maar mijn eerste indruk is dat het niet "leuk moeilijk" is, maar "vervelend moeilijk" vanwege de vele softlocks.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:26 schreef TwBurn het volgende:
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
• S0P-J2K-BKG "Forsaken Pyramid"
• HTX-0LM-WTF "Perilous Temple"
• M3D-2QD-N0H "Lost Woods"
• VDK-193-6XF "Haunted Castle"
Commentaar van harte welkom
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een goede puzzel game bevat ook hints en niet snel softlocks. Ik ga zo nog wel een paar keer proberen, maar mijn eerste indruk is dat het niet "leuk moeilijk" is, maar "vervelend moeilijk" vanwege de vele softlocks.
Het enige wat ik tegen gekomen ben is als je met te weinig red coins naar de deur gaat je niet meer terug kan. Je moet jezelf dan af laten gaan. Gelukkig zijn er genoeg check points zodat je niet te veel opnieuw moet doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?
Dat is zelfs expres gedaan, bij de deur zit de safety coin, zodat je niet de laatste red coin pakt en dan dood gaat en al je voortgang weg is. Daarom is dat een one way, met een manier om jezelf dood te maken als je er perongeluk toch in gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:18 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Het enige wat ik tegen gekomen ben is als je met te weinig red coins naar de deur gaat je niet meer terug kan. Je moet jezelf dan af laten gaan. Gelukkig zijn er genoeg check points zodat je niet te veel opnieuw moet doen.
Ik heb de levels niet als vervelend moeilijk ervaren.
Ja, want check points saven wel je coins en niet je Keys. Slim gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:23 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Dat is zelfs expres gedaan, bij de deur zit de safety coin, zodat je niet de laatste red coin pakt en dan dood gaat en al je voortgang weg is. Daarom is dat een one way, met een manier om jezelf dood te maken als je er perongeluk toch in gaat.
Je tweede level in de eerste pipe met dry bones koopa, zodra je de switch veranderd hebt, wat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef TwBurn het volgende:
[..]
Als het goed is zouden ze allemaal hints moeten bevatten, en softlock vrij moeten zijn, dus als je er een tegen komt hoor ik het graag, dan kan ik ze fixen. Waar zit je vast bijvoorbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit hierboven: ik heb wat nieuws gevonden
Als je eerst een andere pipe gedaan hebt met switches en je doet dan dry bones koopa, dan schiet 'ie 2 stuks af en ga je altijd dood. Je komt niet verder. De switches resetten dan ook niet.
Begrijp mij niet verkeerd. Je levels zijn tof bedacht hoor!
[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 26-07-2019 20:59:56 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je tweede level in de eerste pipe met dry bones koopa, zodra je de switch veranderd hebt, wat dan?Welke sectie had je eerst gedaan? Ik meen dat ik alles zo gemaakt had dat de switches altijd in dezelfde stand moeten staan als je de sectie verlaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit hierboven: ik heb wat nieuws gevonden
Als je eerst een andere pipe gedaan hebt met switches en je doet dan dry bones koopa, dan schiet 'ie 2 stuks af en ga je altijd dood. Je komt niet verder. De switches resetten dan ook niet.
Begrijp mij niet verkeerd. Je levels zijn tof bedacht hoor!
Het drybone stuk is wel een pittige, alle onderdelen van wat je er mee kan (drijven op lava, tijdelijk onsterfelijk worden, springen op spikes, ground pound, gooien) komen aan bod
Ik zie al wat ik deed. Ik was te snel in het begin waardoor de POW de bom deed wegdoen. Dat is bij het stuk dat je de code moet invullen (helemaal het begin).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:32 schreef TwBurn het volgende:
Het drybone stuk is wel een pittige, alle onderdelen van wat je er mee kan (drijven op lava, tijdelijk onsterfelijk worden, springen op spikes, ground pound, gooien) komen aan bod
Er zijn dus levels die enkel met één bepaald character uit te spelen zijn. Zal wel een patch komen, maar toch jammer dat ze hier niet over nagedacht hebben.twitter:Lzytom twitterde op woensdag 31-07-2019 om 06:02:35 I made a new level where you have to change your character in order to access different red coin challenges:JHK-9JY-FLF#SuperMarioMaker2 https://t.co/6YawXiI3XD reageer retweet
BAZINquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag ook gekocht
https://www.dgmoutlet.nl/(...)mario-maker-2-switch
@:GGMM VINDT DIT LEUK
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je op Twitch mijn levels spelen.
Daar zou ik zeer opgewonden van raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |