hoe heet de zender waar je kijk?quote:Op maandag 22 juli 2019 01:41 schreef chufi het volgende:
Maar die Madrid wedstrijd heb ik niet .. Misschien ergen op de streams.. maar boeit me niet
quote:
Ziggo kijk ik op tvquote:Op maandag 22 juli 2019 01:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heet de zender waar je kijk?
selfs op fc liverpool tv is dat spel niet
Die tekst, maar niet echt, maak me meer zorgen om het weer.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]Op verscheidene manieren is dat heel fout.
Wat is #mood?
Ja, dat weer wordt gek hoor. Op die grafiek van het KNMI staat de verwachting nu op 36,7 °C donderdag voor hier. Die grafiek is meestal redelijk betrouwbaar.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die tekst, maar niet echt, maak me meer zorgen om het weer.Die 38 staat er nog steeds!
Man3 hoe gaan we dat overleven. Gelukkig lijkt het vanaf volgend weekend wel weer redelijk normaal te zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weer wordt gek hoor. Op die grafiek van het KNMI staat de verwachting nu op 36,7 °C donderdag voor hier. Die grafiek is meestal redelijk betrouwbaar.Buienradar doet hier twee keer 37 en één keer 38.
Hahahaquote:
quote:
Mijn zus komt eind van de week op bezoek in Tukkerland. Die zei tegen m'n moeder dat we niet zo moesten zeuren en dat het in Afrika veel heter was. Ik ben benieuwd of ze vrijdag daar nog zo over denkt.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man3 hoe gaan we dat overleven. Gelukkig lijkt het vanaf volgend weekend wel weer redelijk normaal te zijn.
Dan gaat ze maar lekker terug naar Afrika!!!quote:Op maandag 22 juli 2019 02:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn zus komt eind van de week op bezoek in Tukkerland. Die zei tegen m'n moeder dat we niet zo moesten zeuren en dat het in Afrika veel heter was. Ik ben benieuwd of ze vrijdag daar nog zo over denkt.Het is wel zo dat ze daadwerkelijk overal ter wereld in de tyfushitte heeft gezeten voor haar plezier, dus misschien heeft ze er echt geen last van.
quote:Op maandag 22 juli 2019 02:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar lekker terug naar Afrika!!!
Mocht ik nog eens nachtmerries in het echt willen beleven dan vraag ik je zus om raadquote:Op maandag 22 juli 2019 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]Die verhalen waren wel leuk. Zou echt iets voor jou zijn, in de bush bush slapen terwijl er buiten allerlei grote beesten rondlopen.
Die heeft heel wat beesten gezien. Is alle werelddelen afgegaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mocht ik nog eens nachtmerries in het echt willen beleven dan vraag ik je zus om raad
quote:Op maandag 22 juli 2019 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft heel wat beesten gezien. Is alle werelddelen afgegaan.Een soort Prisha eigenlijk, maar dan lang.
Nee! Ik vind de Waddeneilanden ver genoeg.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:11 schreef TillyB het volgende:
[..]nooit de behoefte gehad om met haar mee te gaan?
Daar zijn tenslotte ook gekke dieren, apen enzoquote:Op maandag 22 juli 2019 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Ik vind de Waddeneilanden ver genoeg.
Nou, op Texel waren wel een tijdje loslopende kangoeroes, maar apen heb ik daar nog niet gezien.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar zijn tenslotte ook gekke dieren, apen enzo
Watquote:Op maandag 22 juli 2019 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, op Texel waren wel een tijdje loslopende kangoeroes, maar apen heb ik daar nog niet gezien.
Dat weet ik niet meer. Ze waren ontsnapt en bleken zich prima te kunnen redden in de duinen. Een soort grote konijnen.quote:
Je zou maar in de duinen liggen te blowen en ineens kangoeroes voorbij zien komen, mindfuck welllllquote:Op maandag 22 juli 2019 02:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ze waren ontsnapt en bleken zich prima te kunnen redden in de duinen. Een soort grote konijnen.
Ja, dan heb je wel een bad trip!quote:Op maandag 22 juli 2019 02:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar in de duinen liggen te blowen en ineens kangoeroes voorbij zien komen, mindfuck welllll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |