Op Ziggo Sport... decoder hier .. Wordt in Boston gespeeld .. 1-1 nu. leuke wedstrijd tot nu toequote:Op maandag 22 juli 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
je heeft me nog niet gezegd waar voetbal is
Dat weet ik, maar er zal wel of een Engelse of een Spaanse zender zijn of anders een Amerikaanse zender die het uitzendtquote:
Maar je staat op 3quote:Op maandag 22 juli 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er zal wel of een Engelse of een Spaanse zender zijn of anders een Amerikaanse zender die het uitzendt
deze zomer is en reality weer met sofia? man man de spoert nietquote:Op maandag 22 juli 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er zal wel of een Engelse of een Spaanse zender zijn of anders een Amerikaanse zender die het uitzendt
Die 2 geilen op TV aandacht .. verder kunnen ze niks .. Ik kijk al een tijdje niet meer naar die pulp-zenders daarquote:Op maandag 22 juli 2019 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze zomer is en reality weer met sofia? man man de spoert niet
https://www.telecinco.es/
de zenders zenden nu reality superviventes,,maar niet voetbalquote:Op maandag 22 juli 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 2 geilen op TV aandacht .. verder kunnen ze niks .. Ik kijk al een tijdje niet meer naar die pulp-zenders daar
Jij begrijpt niet dat ze oefenwedstrijden spelen na de zomerstop ? EN nu in AMerika omdat ze daar heel veel geld voor krijgenquote:Op maandag 22 juli 2019 01:26 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet waarom deze spel is? en op en zondag? welke pokalspel is dat dann?
Bij mij is het op mn tv-ABOquote:Op maandag 22 juli 2019 01:34 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat je altijd de zender vindet
Jeugdsentiment!quote:Op maandag 22 juli 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij was toen natuurlijk zo'n kutkind dat mee ging blčren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |