Hij zorgt juist voor inflatie door al dat geld in zijn pakhuis te houden!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:37 schreef BasEnAad het volgende:
Volslagen debiel dat al dat geld in een groot pakhuis ligt. Heeft meneer nooit van inflatie gehoord?
Hij ging ooit in Klondike op goudjacht. Vond goud en onderhandelde goed over de prijs.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:36 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vraag mij af hoe het kan dat Dagobert Duck zoveel geld heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaarne uw verklaring.
Dat heet deflatie (ceteris paribus)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij zorgt juist voor inflatie door al dat geld in zijn pakhuis te houden!
Ja, is al laat. dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:47 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Dat heet deflatie (ceteris paribus)
Ondanks dat hij een konijn is kan hij al dat geld voor zichzelf houden (geen kinderbijslag).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:48 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Bugs Bunny heeft ook al zo goed geboerd..
[ afbeelding ]
Kun je lekker in zwemmenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:37 schreef BasEnAad het volgende:
Volslagen debiel dat al dat geld in een groot pakhuis ligt. Heeft meneer nooit van inflatie gehoord?
Mensen die denken dat Dagobert Duck nep isquote:
zo bespaar je wel geldquote:Op zondag 21 juli 2019 00:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij laat al jaaaaren Donald voor hem zwoegen maar betalen? Ho maar!
Mja, maar als de arbeider geen geld heeft om te consumeren, kan hij geen geld uitgeven in je winkels.quote:
Nuja zonder zijn geluksmuntje is hij zijn fortuin ook snel weer kwijt dus dat is best logisch.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:49 schreef Harvest89 het volgende:
Omdat hij bijna niets uitgeeft.
Hij barst al in huilen uit als hij een dubbeltje verliest.
Beetje raar dat je die bank kiest, dat is zo een beetje de enige bank die vroeger nog op een logische manier aan geld kwam.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:52 schreef -Chakotay- het volgende:
hoe komt de Rabobank aan zoveel geld
vraag ik me ook wel eens af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |