Beste reepquote:
Lachenquote:
Dat waren de lekkerste.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu ik me het herinner waren die altijd wel crunchy.
Als ze ook nog eens dat ijs ervan wat meer zouden produceren...dan zou dat wel heerlijk zijn zo in de zomer.quote:
goed planquote:
Grappig dat in die tijd de associatie werd gemaakt tussen het afbijten van de Lion en het brullen van een leeuw.quote:
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Grappig dat in die tijd de associatie werd gemaakt tussen het afbijten van de Lion en het brullen van een leeuw.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.
Wow heftige vergelijking wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.
Wacht maar tot hij je moeder ergens mee vergelijktquote:
Dat zou pas leuk zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij je moeder ergens mee vergelijkt
Dikke prima, nog 2 weken tot vakantie, en met jou?quote:
Goed om te horen. Hier ook prima.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke prima, nog 2 weken tot vakantie, en met jou?
Fijn makker.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hier ook prima.
Vakantie al week voorbij das minder
Si.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn makker.
Hele zomer weer werken dan?
Volgende week gaat wel zwaar worden met de voorspelde hitte, of heb jij airco?quote:
Is maar 3 dagen of zo toch? Zowel op kantoor als thuis airco en die heeft deze zomer nog niet zovaak aangestaan dus komt wel goed.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week gaat wel zwaar worden met de voorspelde hitte, of heb jij airco?
Zijn 3 van mijn 4 werk dagenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is maar 3 dagen of zo toch? Zowel op kantoor als thuis airco en die heeft deze zomer nog niet zovaak aangestaan dus komt wel goed.
Navond haagsquote:
Mooi kut. Geen tropenrooster met dat werk van jou dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn 3 van mijn 4 werk dagen![]()
Jammer genoeg heb ik tegelijkertijd met de baas vakantie dus rustig aan doen zit er niet in
Ja dat wel, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi kut. Geen tropenrooster met dat werk van jou dan?
Pittig, maar wat is 2 weken nou nogquote:Op zondag 21 juli 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar eigenlijk ook weer niet.
Normaal gesproken zijn we met 12 mensen, nu maar met 4 omdat iedereen met vakantie is sinds vrijdag en de boel moet wel doorlopen dus we zullen wel door moeten gaan
2 zonnestekenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pittig, maar wat is 2 weken nou nog
Volkorenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de zomer extreem bruin.
Wel spf50 opquote:
Ik ben inderdaad een zwartjoekelquote:Op zondag 21 juli 2019 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de zomer extreem bruin.
Lekker hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een zwartjoekel
Maar niet eens door het werk, bij de TT word ik pas echt bruin en daarna verbrand ik niet meer
Dat is toch echt het probleem van je baas zou ik zeggen, laat hem maar een paar tijdelijke extra krachten regelen!quote:Op zondag 21 juli 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar eigenlijk ook weer niet.
Normaal gesproken zijn we met 12 mensen, nu maar met 4 omdat iedereen met vakantie is sinds vrijdag en de boel moet wel doorlopen dus we zullen wel door moeten gaan
Straks moet je met Sinterklaas meequote:Op zondag 21 juli 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een zwartjoekel
Maar niet eens door het werk, bij de TT word ik pas echt bruin en daarna verbrand ik niet meer
Factor 450 moest je hebben dat geeft pas een fantastische beschermingquote:Op zondag 21 juli 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op Tenerife moest ik mij met factor 180 insmeren. Tyfus wat was die zon scherp.
Echt hèquote:Op zondag 21 juli 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Factor 450 moest je hebben dat geeft pas een fantastische bescherming
Ach buiten de vakantieperiode hebben wel altijd vrij en als ik ziek ben betalen ze gewoon door dus het is een beetje geven en nemenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is toch echt het probleem van je baas zou ik zeggen, laat hem maar een paar tijdelijke extra krachten regelen!
En dan ruzie met de echte zwartjoekels zeker, de groetenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks moet je met Sinterklaas mee
Hmm ja ok daar heb je wel gelijk in.. Maar met +35°C dergelijk zwaar fysiek werk doen gaat wel erg ver.. Mr-april begint om 7:00 en stopt uiterlijk om 14:00 op dagen dat het zo warm is..quote:Op zondag 21 juli 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach buiten de vakantieperiode hebben wel altijd vrij en als ik ziek ben betalen ze gewoon door dus het is een beetje geven en nemen
Zijn niks meer gewend tegenwoordigquote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ja ok daar heb je wel gelijk in.. Maar met +35°C dergelijk zwaar fysiek werk doen gaat wel erg ver.. Mr-april begint om 7:00 en stopt uiterlijk om 14:00 op dagen dat het zo warm is..
Zegt het kantoor pikkiequote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn niks meer gewend tegenwoordig
Normaal gaan we met dat soort temperaturen maaien maar dat gaat het 'm niet worden want al het gras is doodquote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ja ok daar heb je wel gelijk in.. Maar met +35°C dergelijk zwaar fysiek werk doen gaat wel erg ver.. Mr-april begint om 7:00 en stopt uiterlijk om 14:00 op dagen dat het zo warm is..
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn niks meer gewend tegenwoordig
Een binnenpik is altijd kleiner dan een buitenpikquote:
Geen idee.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een binnenpik is altijd kleiner dan een buitenpik
Schoffelen is ook redelijk overbodig met die hitte en droogte.. 😅quote:Op zondag 21 juli 2019 00:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Normaal gaan we met dat soort temperaturen maaien maar dat gaat het 'm niet worden want al het gras is dood![]()
Snoeien kan ook niet dus beetje schoffelen denk ik
Ik wel, daar onderscheiden de mannen zich van de jongensquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, daar onderscheiden de mannen zich van de jongens
Liever lui als moequote:Op zondag 21 juli 2019 00:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, daar onderscheiden de mannen zich van de jongens
Je hoeft het onkruid dan niet te verwijderen dus je kan veel meer doen in uur, alles wat je los schoffelt brand doodquote:Op zondag 21 juli 2019 00:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Schoffelen is ook redelijk overbodig met die hitte en droogte.. 😅
echt hequote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zijn @:i. En @:naatje_1 nou weer?
Dat is wel een voordeel inderdaad..quote:Op zondag 21 juli 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je hoeft het onkruid dan niet te verwijderen dus je kan veel meer doen in uur, alles wat je los schoffelt brand dood
Drachten is verzopen en naatje heeft een studentenborrel bij de plaatselijke verenigingquote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou! Zeg dat! Goede voorbeeld voor de nachtploegquote:
Mis je niets aan, Frieslandquote:Op zondag 21 juli 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drachten is verzopen en naatje heeft een studentenborrel bij de plaatselijke vereniging
Het zal eens niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drachten is verzopen en naatje heeft een studentenborrel bij de plaatselijke vereniging
he, bedankt hé, ik woon ook net in Frieslandquote:
oh kut ohhhhhhh kut oh kut oh kutquote:Op zondag 21 juli 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
he, bedankt hé, ik woon ook net in Friesland
Hey babequote:
Gelukkig kom ik uit Drenthequote:Op zondag 21 juli 2019 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh kut ohhhhhhh kut oh kut oh kut
Ik verwijder de post wel even!!!
dit heb ik niet gezegd
WACHTTTTTT
Watje 😝quote:Op zondag 21 juli 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey babe
Het is me teveel aan het worden, al die vrouwelijke aandacht
ohhhh dan kan hetquote:Op zondag 21 juli 2019 00:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik uit Drenthe@:Amarantha
Wilde fissaquote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.google.nl/map(...).9651208!4d6.3808774quote:Op zondag 21 juli 2019 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhh dan kan het
ik verwijder niets
verhuis gewoon paar km naar beneden dan
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op zondag 21 juli 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ze van me afslaan hoor.
Naatje is een slechte invloed op die arme knulquote:
close enough voor Assenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...).9651208!4d6.3808774
Is dat echt nodig dan?😏
I. een knul noemen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naatje is een slechte invloed op die arme knul
Altijd al een beetje gedacht.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies.. Met zijn burgerlijke ongehoorzaamheidquote:Op zondag 21 juli 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar met een klein hartjequote:Op zondag 21 juli 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
close enough voor Assen
[..]
I. een knul noemen.
Vent is 2m
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd al een beetje gedacht.
Zolang ze het maar naar dr zin hebben tochquote:Op zondag 21 juli 2019 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies.. Met zijn burgerlijke ongehoorzaamheid
Heb jij het nog naar je zin?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Zolang ze het maar naar dr zin hebben toch
Ja hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij het nog naar je zin?
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor
Lekker uit eten geweest vanavond
Grieksquote:
Ja klopt bomvolquote:Op zondag 21 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das altijd genot. En veel te veel haha.
Daar heb je halve liters Mythosbier voorquote:
Ja sowieso, maar alsnog als je thuis komt echt wel flinke dorst nog.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je halve liters Mythosbier voor
Eigenlijk geens bier opquote:
Slaap zachtquote:
Man man man.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eigenlijk geens bier op![]()
Geen trek in
Niet bij stil gestaan dat bier ook nog bestaatquote:
Wel ouzo op?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet bij stil gestaan dat bier ook nog bestaat
Ja dat welquote:
Die tik ik altijd weg van de anderen met wie ik ben. Niemand drinkt datquote:
Ik ook vanavondquote:Op zondag 21 juli 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tik ik altijd weg van de anderen met wie ik ben. Niemand drinkt dat
Haha. Dan ben je nog nooit in Assen geweestquote:
Echt hè. Vooral lekker als je verkouden bent en last van je keel hebt. KOEKOEK.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook vanavondvan een iemand dan was een goed begin
![]()
Snap niet dat ze het niet lusten
Gelijk alles open jaquote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hè. Vooral lekker als je verkouden bent en last van je keel hebt. KOEKOEK.
Lol waarom nietquote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier wil ik niet aan herinnert worden.
Assen is matig.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dan ben je nog nooit in Assen geweest
Dit vooral ja. Dood centrum ookquote:Op zondag 21 juli 2019 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Dan denk je dat Emmen al niet veel is maar Assen is echt niks.
Mooi zo houden.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben nog nooit in Assen geweest
Ik vind dat Drenthe geen provincie zou moeten zijnquote:Op zondag 21 juli 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat Emmen hoofdstad van Drenthe zou moeten zijn.
Oeeeefquote:Op zondag 21 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat Drenthe geen provincie zou moeten zijn
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat Emmen hoofdstad van Drenthe zou moeten zijn.
volgens mij niet neequote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dan ben je nog nooit in Assen geweest
Belgie en luxemburg eerst dan duitsland en dan weer indonesie en zoquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat we Duitsland moeten pakken.
Schei uitquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Detective Pikachu gekeken.
Best een vermakelijke film.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die trailers deden me al echt kotsen van cringeheid gewoonquote:
het was best lachenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die trailers deden me al echt kotsen van cringeheid gewoon
Welja.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Belgie en luxemburg eerst dan duitsland en dan weer indonesie en zo
Ik gisteren Snowwhite and the huntsman, meevallerquote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee ik zag die recap en zag ik hoe dom het eigenlijk allemaal was.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon La casa verder.
die heb ik afgelopen week ook gezien.ik deel je mening.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die trailers deden me al echt kotsen van cringeheid gewoon
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zag die recap en zag ik hoe dom het eigenlijk allemaal was.
Dat is die met Charlize Theron toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik gisteren Snowwhite and the huntsman, meevaller
La casaquote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zag die recap en zag ik hoe dom het eigenlijk allemaal was.
was wel blij dat het geen standaard Pokémon kinder film was als vroeger.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen hoogstaande film verder, maar best nostalgisch allemaal.
Ja en Hemsworthquote:Op zondag 21 juli 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is die met Charlize Theron toch?
Oh goeie, meteen even downloaden.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hm nee ik pas.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen hoogstaande film verder, maar best nostalgisch allemaal.
Wel paar keer moeten lachen om die Pikachu zijn grappen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was wel blij dat het geen standaard Pokémon kinder film was als vroeger.
Pics?!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die boeit mij niet zo, maar die Theron is wel teringlekker.
Zij is niet de enige lekkere hoofdrolspeelster. En leuke film.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die boeit mij niet zo, maar die Theron is wel teringlekker.
Nee dat is niks voor mij (moet ik naar buiten), sloopt je batterij ook.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee ik pas.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook nooit Pokemon Go ofzo heb gespeeld. Als kind was het allemaal leuk maar hele Pokemongebeuren doet me niet heel veel meerHeb jij wel Pokemon Go gespeeld?
Bill Nighy is wel een god ja. About Timegenotquote:Op zondag 21 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij (moet ik naar buiten), sloopt je batterij ook.
Was ook niet heel obsessed vroeger hoor, maar vond het best leuk gemaakt. Vroeg me hiervoor ook al jaren af waarom er nooit een "live-action" Pokémon film was gemaakt, nou ze hebben geluisterd! Best leuk joh, simpel verhaaltje maar dat maakt verder allemaal niet uit. Bill NightyGod zat er nog in zelfs.
Dat was echt een toffe film.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bill Nighy is wel een god ja. About Timegenot
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die mag wel op mijn gezicht zitten.
Dat andere meiske in die film is mooier vind ikquote:Op zondag 21 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
These are dark times, there is no denying. Our world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry: We, ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from youquote:Op zondag 21 juli 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe film.
En hij was goed als Davy Jones natuurlijk.
quote:
you know nothingquote:
eensquote:Op zondag 21 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
These are dark times, there is no denying. Our world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry: We, ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you
Nee mijn gezicht zit ook veel beter (denk ik)quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hoeft niet persé op mijn gezicht te zitten ofzo.
sugarmommyquote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
JR heeft wel wat met oudere vrouwen, en met vrouwen die op zijn gezicht zitten. Misschien moet je je vriendin op een fetisj-site zoeken
Wie dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat andere meiske in die film is mooier vind ik
jr is a vewwy vewyy bad boiiquote:
Jij hebt er wel een neusje voor ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mijn gezicht zit ook veel beter (denk ik)
Jammer dat je dit niet gewoon simpel kan instellen op Tinder.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
JR heeft wel wat met oudere vrouwen, en met vrouwen die op zijn gezicht zitten. Misschien moet je je vriendin op een fetisj-site zoeken
Nee ergens anders op mag ook zeker hahaha.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hoeft niet persé op mijn gezicht te zitten ofzo.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een neusje voor ja.
Lekker manquote:Op zondag 21 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang niet op gezeten.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je dit niet gewoon simpel kan instellen op Tinder.
Uiteraardquote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ergens anders op mag ook zeker hahaha.
Ja soms lokken ze je met "JE BENT POPULAIRDER DAN OOIT, GIGA VEEL LIKES!" en dan like je alles heb je nog 0 matches.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang niet op gezeten.
ja idem eindclue vonden wij wel een beetje gaar.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel paar keer moeten lachen om die Pikachu zijn grappen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja soms lokken ze je met "JE BENT POPULAIRDER DAN OOIT, GIGA VEEL LIKES!" en dan like je alles heb je nog 0 matches.
OPLICHTERS!
Twilight niet gezienquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is die chick uit Twilight toch.
Daar ben ik niet zo'n fan van.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja idem eindclue vonden wij wel een beetje gaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sowieso. Daarna gelijk Vampire Diaries kijken op Netflixquote:
Ik ooit één film ervan toen we een maand gratis Film1 hadden (vet lang geleden)quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Daarna gelijk Vampire Diaries kijken op Netflix
Was jij #TEAMEDWARD of #TEAMJACOB?quote:
@Tyronquote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Daarna gelijk Vampire Diaries kijken op Netflix
HOMMOquote:
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Sommige van die films zijn echt serieus best wel leuk hoor
Maze Runner trilogie vond ik best tof. Hunger Games ook. Goed concept is dat. Divergent was wel rete saai
Ja gaat na deze onthulling sowieso niet meer gebeuren.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?
Had nu maar wel in feb afgesprokenhahaatjes.
Hunger Games één film van gezien maar vond ik echt heel saai.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Sommige van die films zijn echt serieus best wel leuk hoor
Maze Runner trilogie vond ik best tof. Hunger Games ook. Goed concept is dat. Divergent was wel rete saai
Tering jantje, ik loop een blauwtje.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gaat na deze onthulling sowieso niet meer gebeuren.
Misschien moet je de Japanse variant eens kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hunger Games één film van gezien maar vond ik echt heel saai.
Maze Runner was wel vermakelijk, maar boeide me ook niet genoeg om verder te kijken.
Man man man.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben niet zo'n fan van die YA dystopische werelden eigenlijk.
Allemaal zo grauw en kil en saai.
Klinkt meer als iets voor @KingRolandquote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je de Japanse variant eens kijkenBattle Royale.
Die is gruwelijk![]()
Ik ook jaquote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had daar die nieuwste van gezien na alle hype.
Vond dat ook echt heel matig.
Die saga lolquote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben niet zo'n fan van die YA dystopische werelden eigenlijk.
Allemaal zo grauw en kil en saai.
Oh die heb ik gemist geloof ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een milf die into jongere knapen is.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja eens behalve dat ze net met die zoon van die martin ging
Lol
Niet met een kindquote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een milf die into jongere knapen is.
What's not to like?
Geen 25 meer zijn?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een milf die into jongere knapen is.
What's not to like?
meen het nietquote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering jantje, ik loop een blauwtje.
Nice!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
I Am Pilgrim - IMDb
Dit gaat een goed filmpje worden![]()
Jammer dat dat nog even gaat duren voor die uit komt
Die synopsis klinkt erg standaard.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
I Am Pilgrim - IMDb
Dit gaat een goed filmpje worden![]()
Jammer dat dat nog even gaat duren voor die uit komt
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die synopsis klinkt erg standaard.
Terwijl ze haar laptop erbij pakt om aan een recherchezaak te werkenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
18
Maar ze mag nog steeds op mijn gezicht zitten hoor niks mis mee
Klinkt als Homeland.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]True
Nee een van de vetste boeken die ik ooit heb gelezen, gaat over terrorist die een biochemische aanslag wil plegen op Amerika.
Dat was die eerste vent jaquote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl ze haar laptop erbij pakt om aan een recherchezaak te werken
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als Homeland.
Ik ben vooral benieuwd naar alle nieuwe fantasyseries van Netflix & Amazon
Zijn daar zoveel van dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als Homeland.
Ik ben vooral benieuwd naar alle nieuwe fantasyseries van Netflix & Amazon
ja met klein hartjequote:Op zondag 21 juli 2019 01:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet het zo net nog niet. Pittige tante.
Ze is wel lekker direct in haar versierpogingen.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat was die eerste vent ja
Toen wel gelachen lol
Mooi afgezaagde lichamen bekijken in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |