Beste reepquote:
Lachenquote:
Dat waren de lekkerste.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu ik me het herinner waren die altijd wel crunchy.
Als ze ook nog eens dat ijs ervan wat meer zouden produceren...dan zou dat wel heerlijk zijn zo in de zomer.quote:
goed planquote:
Grappig dat in die tijd de associatie werd gemaakt tussen het afbijten van de Lion en het brullen van een leeuw.quote:
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Grappig dat in die tijd de associatie werd gemaakt tussen het afbijten van de Lion en het brullen van een leeuw.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.
Wow heftige vergelijking wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaf eenzelfde kraak wanneer een Tsavo leeuw de nek van een neger doorbeet waarschijnlijk.
Wacht maar tot hij je moeder ergens mee vergelijktquote:
Dat zou pas leuk zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij je moeder ergens mee vergelijkt
Dikke prima, nog 2 weken tot vakantie, en met jou?quote:
Goed om te horen. Hier ook prima.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke prima, nog 2 weken tot vakantie, en met jou?
Fijn makker.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hier ook prima.
Vakantie al week voorbij das minder
Si.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn makker.
Hele zomer weer werken dan?
Volgende week gaat wel zwaar worden met de voorspelde hitte, of heb jij airco?quote:
Is maar 3 dagen of zo toch? Zowel op kantoor als thuis airco en die heeft deze zomer nog niet zovaak aangestaan dus komt wel goed.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week gaat wel zwaar worden met de voorspelde hitte, of heb jij airco?
Zijn 3 van mijn 4 werk dagenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is maar 3 dagen of zo toch? Zowel op kantoor als thuis airco en die heeft deze zomer nog niet zovaak aangestaan dus komt wel goed.
Navond haagsquote:
Mooi kut. Geen tropenrooster met dat werk van jou dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn 3 van mijn 4 werk dagen![]()
Jammer genoeg heb ik tegelijkertijd met de baas vakantie dus rustig aan doen zit er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |