Voor altijd?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:09 schreef GGMM het volgende:
En met die waardeloze grap neem ik afscheid
Kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek in je kop zeg
https://www.prinsesmaximacentrum.nl/nl
Trustequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:09 schreef GGMM het volgende:
En met die waardeloze grap neem ik afscheid
KOEKOEKquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog iets wat jullie gemeen hebben dan.
Zeg jij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bestraling krijgt ineens heel andere betekenis daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wilt daten in een kinderkankercentrum
Echt serieus wtf
Nog een trquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestraling krijgt ineens heel andere betekenis daar
Tsssssquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moest wel lachenquote:
Ben ik daar ook welkom?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar het mag niet op dit forum. We zitten niet in de VBL sc
Another brick in the wall boven je anus?quote:
Wtf hoe weet jij datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Another brick in the wall boven je anus?
Het was dit of Wish you were here boven je piemel, als gebrek aan dan. Maar dat leek me te beschamend dusquote:
Vies dikquote:
Beste nummer ooit ever van de hele universumquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was dit of Wish you were here boven je piemel, als gebrek aan dan. Maar dat leek me te beschamend dus
Goed nummer wel ja. Beste ooit weet ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste nummer ooit ever van de hele universum
Weekendje diëten dusquote:
Welke vind jij danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed nummer wel ja. Beste ooit weet ik niet
Ik zou je slipje naar dr toe gooienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:35 schreef Solotovski het volgende:
Is 't raar als ik tijdens de gig van Billy eilish op lowlands een bord omhooghoud met daarop IN HOLLAND YOU ARE LEGAL <3
Owwh ja die is ook lekker hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben sinds die fuckinggoden versie van The Killers op Glastonbury wel weer beetje verknocht aan Mr Brightside
Jizz jizz jizz in my pantsquote:
Dat is sowieso van de 21ste eeuw wel een van de geilste nummers.quote:
AND I JUST CANT LOOK, ITS KILLING MEquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:37 schreef Solotovski het volgende:
COMING OUT OF MY CAGE EN DE REST BEN IK VERGETEN
YEAH BUDDY LET'S GOOO
Kan geen 1 nummer kiezen, dus hier wat favsquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan geen 1 nummer kiezen, dus hier wat favs
A-ha Take on Me
The Smiths-Asleep
Coldplay-Fix you
Amy Winehouse-Back to black
Johnny Cash-Hurt
Billy Joel-Piano Man
REM-Losing My religion
Muse-Uplifting
Eddie Vedder-Society
Ben jij nog niet moemoequote:
Heb ze live gezien. Was niks mis meequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker hoor
Fix you is heerlijk nrtje
Hoor vaak negatieve verhalen over de akoestiek daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ze live gezien. Was niks mis mee
Ja de Arena
Ja was best storend iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoor vaak negatieve verhalen over de akoestiek daar
Mwah, veel dingen aan mijn hoofdquote:
Deze tekst doet me denken aan dit nummer:quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:57 schreef Solotovski het volgende:
OOOOOOOOOOLD MAN LOOK AT MY LIFE, I'M A LOT LIKE YYOUUU
Awhquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mwah, veel dingen aan mijn hoofd.
En bij jou? Gaat het beter op medisch vlak? Mag ook per DM als je het liever niet deelt hier.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:01 schreef I. het volgende:
[..]
Awh![]()
Mwah, gaat. Zicht is nog steeds niet duidelijk verbeterd, helaas. Had er echt sneller meer van verwacht.Maar goed. Afwachten..
Gvd Neil Young gvdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze tekst doet me denken aan dit nummer:
Compleet anders wel.
Ik heb hem niet aangekliktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
JAHAA, dat had ik door.
Maar toch dat ik ineens aan dat nummer.
Jup.. Baal ik idd. wel behoorlijk van.. Maar het is helaas niet anders.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..].
Oh wel echt balen, naar om te horen I..
Wachten kan soms zooooo vervelend zijn. Vooral als je graag vooruit wil.
*knuf*
Vind de thumbnail niet echt uitnodigendquote:
Zullen we een dansje doen samen? Gewoon om onszelf wat op te fleuren?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:05 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Baal ik idd. wel behoorlijk van.. Maar het is helaas niet anders.
LEUKER KAN IK HET NIET MAKEN.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind de thumbnail niet echt uitnodigend
Goed planquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zullen we een dansje doen samen? Gewoon om onszelf wat op te fleuren?
[ afbeelding ]
hihahoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
LEUKER KAN IK HET NIET MAKEN.
Of misschien wel, maar heel weinig zin in op dit moment.
Ik ben niet zo'n danstype over 't algemeenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Trek anders ook even je dansschoenen aan.
Jij ook al niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n danstype over 't algemeen
Nope haha, maar toen we illegale rave hadden, heb ik me wat afgedanstquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nope haha, maar toen we illegale rave hadden, heb ik me wat afgedanst
Maar doorgaans ben ik stijve hark
Kan je daar van genieten ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:31 schreef Solotovski het volgende:
Jaaaa ruzie in de stad
Hopelijk gaan ze vechten. Onder m'n raam front row seats
Jazekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ook echt een stijve hark ja.
[..]
Kan je daar van genieten ja?Heb daar echt een hekel aan
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker
Beetje van boven roepen van WAJO HOORDE JE DAT HIJ NOEMDE JE MOEDER EEN HOER PIK JE DAT
Ben je nog laat wakker, maat?quote:
nog ff lekker fapje voor t slapen lekker manquote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ja joh, slapeloosheid enzulks. Ga zo wel een poging wagen.
Is wel het laatste waar ik nu zin in heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nog ff lekker fapje voor t slapen lekker man
ah joh doe ik het wel voor jequote:Op zaterdag 20 juli 2019 04:48 schreef I. het volgende:
[..]
Is wel het laatste waar ik nu zin in heb.Gaat 'm niet worden
Mmm jaaa doe dat mondje maar lekker open he jaaaa hoor heeeeeeeeerlijkquote:
Jij helpt straks ook mee verhuizenquote:
Helemaal mooiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij helpt straks ook mee verhuizen
Ik wist dat ik op je kon bouwen
weet je wie ik soms wel een beetje mis? Profquote:
Ja voelde toch een beetje als de eigenwijze broer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
weet je wie ik soms wel een beetje mis? Prof
jupquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja voelde toch een beetje als de eigenwijze broer.
Zat ook niet echt lekker in zn vel volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
jup
PROF ALS JE DIT LEEST, SCRUP EN IK MISSEN JE
nee tochquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zat ook niet echt lekker in zn vel volgens mij.
Zal wel aan de drank zitten.
geen seconde van gekeken en dat houd ik nog wel even volquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans en hij vermaken zich wel met de tour uiteraard.
Tourmalet vandaag jongequote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen seconde van gekeken en dat houd ik nog wel even vol
nog nooit van die hele naam gehoordquote:
Ik ga ook niet kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nog nooit van die hele naam gehoord
Hoi Moenquote:
Is die anoniem ?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
weet je wie ik soms wel een beetje mis? Prof
Durf niet te kijkenquote:
Godzijdank bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:29 schreef scrupuleus het volgende:
Zelfs daar heeft ie de ballen niet voor.
Net als met hans he..quote:
Doen ze toch ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net als met hans he..
Als je hier niet wil posten kan je net zo goed wieberen.
Het lijkt mij niet dat die arrogante zak van een prof blijvend terugkomt.
Oh waar gaan we naartoe dan?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ergens waar de zon nooit schijnt.
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben meer van de: hoe minder zielen, hoe meer vreugd.quote:
Dankjequote:
maar goed dat ik geen ziel heb danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben meer van de: hoe minder zielen, hoe meer vreugd.
[..]
Dankje
Duister hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik, duister. Ben net een vampier die het zonlicht niet kan verdragen.quote:
Drink je ook bloed?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik, duister. Ben net een vampier die het zonlicht niet kan verdragen.
Ik haal de familie Belmont er even bij. Brbquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel bier en whiskey. Is dat ook goed?quote:
Beter zelfs.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel bier en whiskey. Is dat ook goed?
Zou wel raar zijn als ik opeens aankwam met een rare bloedfetish ofzoquote:
Mwah. Ik heb al een boel voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn als ik opeens aankwam met een rare bloedfetish ofzo
Ik heb vast rare dingen, maar dat gaat wat mij betreft wel even een stapje te verquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:53 schreef JJH het volgende:
Mwah. Ik heb al een boel voorbij zien komen.
Maar 't is niet de mijne.
ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een relatie gehad waarbij ze allebei met een flesje bloed van elkaar aan een ketting hadden hangen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb al een boel voorbij zien komen.
Maar 't is niet de mijne.
Nee, het was goed geweest als je whisky dronk. Whiskey is niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel bier en whiskey. Is dat ook goed?
Dus Ierse whiskey vind je niets, je bent meer van de Schotse whisky?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:13 schreef McBrokkie het volgende:
Nee, het was goed geweest als je whisky dronk. Whiskey is niks.
Creampie. Oh nee, dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind hem wel mooi, creapy, dat is eng met een beetje opgeklopte melk erdoorheen waardoor het weer wat minder eng is.
Gaat opzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Creampie. Oh nee, dat is weer iets anders.
Aaaaah ik snap hem, alsof je met een aubergine in een vers gezet kopje cappuccino aan het spelen bent.quote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus Ierse whiskey vind je niets, je bent meer van de Schotse whisky?
Hey psychiatrisch patiënt. Goedemorgen deze morgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah ik snap hem, alsof je met een aubergine in een vers gezet kopje cappuccino aan het spelen bent.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaah ik snap hem, alsof je met een aubergine in een vers gezet kopje cappuccino aan het spelen bent.
Lekker tautologisch gezegdquote:
Ik ga zo eens wat eten, want heb nog niets op. En dan eens gamen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Gedoucht en nu bed voor bank verwisseld, genot
Ik heb ook nog niet ontbetenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga zo eens wat eten, want heb nog niets op. En dan eens gamen.
Want?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Een vijfde van refogezinnen kampt met drankprobleem
Ik moest hier even om grinniken
De refo's die ik ken zijn altijd zo enorm heilige boontjes die enorm afkeurend kijken naar de hoeveelheid drank die bij onze vereniging wordt geschonken. Hier blijkt uit dat die heiligheid gewoon schijnheiligheid isquote:
Okequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De refo's die ik ken zijn altijd zo enorm heilige boontjes die enorm afkeurend kijken naar de hoeveelheid drank die bij onze vereniging wordt geschonken. Hier blijkt uit dat die heiligheid gewoon schijnheiligheid is
Dat is oud nieuws. Moet je kijken wat er bijvoorbeeld op urk of in Staphorst gezopen word. Of tv's die niet mogen maar wel onder een kleedje in huis staan en aangaan als de gordijnen dicht zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De refo's die ik ken zijn altijd zo enorm heilige boontjes die enorm afkeurend kijken naar de hoeveelheid drank die bij onze vereniging wordt geschonken. Hier blijkt uit dat die heiligheid gewoon schijnheiligheid is
Als je geloof stript van angst en decorum dan staat er slechts; Kijk wij zijn beter dan hen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geldt voor iedere ideologie waar men compleet in opgaat, niet slechts religiequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je geloof stript van angst en decorum dan staat er slechts; Kijk wij zijn beter dan hen.
Is doodsoorzaak nummer een onder de Homo Sapiens zelfs.
Klopt, echter een dictatoriale staatsideologie teert meer op onderdrukking van de meerderheid door enkelen van bovenaf, religie mobiliseert vaak juist de kleine gewone simpele man, ten goede en ten slechte.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geldt voor iedere ideologie waar men compleet in opgaat, niet slechts religie
Aardige donder hierquote:
En alles daartussenquote:
Communisme, onderdrukking door enkelen ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, echter een dictatoriale staatsideologie teert meer op onderdrukking van de meerderheid door enkelen van bovenaf, religie mobiliseert vaak juist de kleine gewone simpele man, ten goede en ten slechte.
Daarom shopten de nazi's de oude Europese religies leeg voor symbolen en rituelen.
Hier is het ergste weer voorbijquote:
Ze kregen de ongeletterde boeren en arbeiders wel eventjes mee uiteraard, tot ze hen lieten verhongerenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Communisme, onderdrukking door enkelen ja?
Maar dat is sowieso het devies: brood & spelen. Maakt niet uit welke ideologie of religie een land bestiert, zodra het brood en/of het spelen afwezig is, gaat het mis en komt er onvrede. Arabische lente is ook compleet geënt op afwezigheid van brood. Door de spelen zorg je ervoor dat mensen zich niet bezig hoeven te houden met politieke zaken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kregen de ongeletterde boeren en arbeiders wel eventjes mee uiteraard, tot ze hen lieten verhongeren
Maakt het nog uit wat voor brood? Waldkorn? Spelt? Volkoren? Wit?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso het devies: brood & spelen. Maakt niet uit welke ideologie of religie een land bestiert, zodra het brood en/of het spelen afwezig is, gaat het mis en komt er onvrede. Arabische lente is ook compleet geënt op afwezigheid van brood. Door de spelen zorg je ervoor dat mensen zich niet bezig hoeven te houden met politieke zaken.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:47 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat voor brood? Waldkorn? Spelt? Volkoren? Wit?
Gorbatsjov; "Reagan kon wel beweren dat hij de Sovjet Unie ten val heeft gebracht maar in werkelijkheid waren het de rijen voor de bakker in Moskou"quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso het devies: brood & spelen. Maakt niet uit welke ideologie of religie een land bestiert, zodra het brood en/of het spelen afwezig is, gaat het mis en komt er onvrede. Arabische lente is ook compleet geënt op afwezigheid van brood. Door de spelen zorg je ervoor dat mensen zich niet bezig hoeven te houden met politieke zaken.
Ah hier was het wel lekker evenquote:
Ja hier nu ookquote:
Ja weet ik veel shemales of zoquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik zweet me gvd de vinketering
Bijna alles over oh yeah
Bedankt. Dit doet mij erg veel goedquote:
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:29 schreef Solotovski het volgende:
Gvd ook een nieuwe tv kopen want zo is ie eigenlijk best wel klein nu het een beetje staat
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:29 schreef Solotovski het volgende:
Gvd ook een nieuwe tv kopen want zo is ie eigenlijk best wel klein nu het een beetje staat
Lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
Ik zweet me gvd de vinketering
Bijna alles over oh yeah
praat ik tegen jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wanne pussyplaat
hier heb je echte beuker
nu wel :-Dquote:
"ik was al af bij 0:35quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:48 schreef I. het volgende:
[..]
"Dit is moeilijk"
Moeilijk om bij dat filmpje wél een stijve te krijgen ja.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"ik was al af bij 0:35
maar ik was mezelf al aan het mastuberen"
ik en werkt redelijk goed alleen de laatste tijd met hardlopen stoort die soms behoorlijkquote:
ja nog alquote:
Ik vind zelf dat het wel kan, maar kan komen door opstelling van mijn laptop + monitor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh nice
is dat raar op bijv kantoor
thuis heb ik ook gewoon boxen dus twijfel nog
Nee, Juventusquote:
Was mijn internetsnelheid maar net zo scherp als ik ben. Kan niet eens filmpje downloaden gvdgvdquote:
Heb je zo'n rukverbinding dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was mijn internetsnelheid maar net zo scherp als ik ben. Kan niet eens filmpje downloaden gvdgvd
Ik heb vooral een ruk huisbaasquote:
Ja goed, eigenaar. Same old. In ieder geval een parasiet. Nog wel de beste bewoordingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Huisbaas klinkt zo 1800 of studentikoos.
Zou muren verven met latex en yoghurt en weekje later verhuizen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, eigenaar. Same old. In ieder geval een parasiet. Nog wel de beste bewoording
Ja, want ik ben financieel zo onafhankelijk om klakkeloos te verhuizen in een uitstekende situatie op de huizenmarktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou muren verven met latex en yoghurt en weekje later verhuizen.
Ja de huizenmarkt draait weer op slot helaas.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want ik ben financieel zo onafhankelijk om klakkeloos te verhuizen in een uitstekende situatie op de huizenmarkt
Beautiful boy. Niks voor jouquote:
Jc zei dat vorige keer ook al goen ik een film of serie aanraadde kan ik me heugen. Anders heb ik niks gezegd uiteraardquote:
Fantasy en sf vind ik niks neequote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jc zei dat vorige keer ook al goen ik een film of serie aanraadde kan ik me heugen. Anders heb ik niks gezegd uiteraard
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:
Wat wat wat wat watquote:
Mwah mwah mwahquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/1119086
Jammer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat mijn verstandelijk vermogen te boven
Te confronterend?quote:
Wel Neil Young als soundtrackquote:
Klinkt als een hele goede filmquote:
Pics?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Je wordt wel serieus gay van Timothee Chalamet, teringjelly op zijn looks
quote:
Dat zeg ik netquote:
Androgyne vrouwen kan ik soms ook best aantrekkelijk vinden. Niet al te extreem natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen lelijk joch maar te week en te androgyn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |