quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Heyyyyy aloa![]()
Maar waarom weer geen TT
Dat gebeurt hier niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah so.. zou niet gebeuren denk ik
Ow dat weet ik niet dan.. ben daar amperquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet?
In de sc wel steeds.
Pffft dat ging even hard......quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Zijn behoorlijke hagelstenen.
Je mist niksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet dan.. ben daar amper
Zie nu pas dat je wel gereageerd hadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wanneer je het niet verwacht zal ik toeslaan. Beware
Gelukkig ben ik niet zó verslaafd aan Netflix of iets!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel wat discipline hebben om te werken als je thuis bentAnders ben je een heel seizoen van serie aan het afkijken ofzo
ook leuk.. is niet iedereen zijn ding maar kan wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, daar wordt serieus aan slowchat gedaan
OKE!! DUIDELIJK! IK KIJK OOK GEEN NETFLIX MAAR ZOU TOCH AFGELEID ZIJN THUIS OF EERDER GENEIGD ZIJN WERKEN UIT TE STELLENquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zó verslaafd aan Netflix of iets!
Mwah, valt mee!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
OKE!! DUIDELIJK! IK KIJK OOK GEEN NETFLIX MAAR ZOU TOCH AFGELEID ZIJN THUIS OF EERDER GENEIGD ZIJN WERKEN UIT TE STELLEN
films wel, series bijzonder weinig laatste tijdquote:
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ook leuk.. is niet iedereen zijn ding maar kan wel gezellig zijn
Dagbagger is (tijdelijk) vervanger van het DTS
Ook gewoon weinig tijd en geen zin haha.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef stokj het volgende:
De leuke series en films komen inderdaad tot een eind.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, valt mee!
Hoe gaat het met je film trouwens? Las dat je er eentje ging maken?
Ik las in fb dat Dr.Mikey moeite hebt met erin rollen. Je zou hem ook hier kunnen halenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjes![]()
Hier niet gelukkig
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook gewoon weinig tijd en geen zin haha.
Zal wel door die regendans van je zijn gekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moest even nadenken. Ik heb van bronnen begrepen dat het wordt afgelast
geen film dus
Soms zijn het vaste kliekjes ja.. maar dat was dts ook best wel. Gwn blijven posten tochquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjes![]()
Hier niet gelukkig
I will!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je wel gereageerd had
Bring it on
Ik danste zo slecht jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel door die regendans van je zijn gekomen
Ik volgens mij Grey's anatomy. Maar na een tijdje gestopt met volgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.
Morgen nog een kans.quote:
Ben je daar al klaar mee?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik volgens mij Grey's anatomy. Maar na een tijdje gestopt met volgen.
Ow welke avonturen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Morgen nog een kans.
Ik ga kijken of ik vanavond een leuke topic kan openen over mijn avonturen van vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zien![]()
![]()
Nou, het werd wel wat onstuimig daar waar ik was waardoor iedereen moest schuilen voor een 20 minuten durende regenwolk met onweer en bliksem.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow welke avonturen?![]()
Heb jij ook in de regen gedanst![]()
Ik laat het dansen maar aan iemand anders over
LEUKquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zien![]()
![]()
Sowieso, deze ga ik dan even bingewatchenquote:
Je hebt wel foto’s gemaakt he van de avonturenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, het werd wel wat onstuimig daar waar ik was waardoor iedereen moest schuilen voor een 20 minuten durende regenwolk met onweer en bliksem.
Echt nostalgie voor mij dat. Heb het een aantal maandjes terug nog gekeken toen vrienden en ik iets te veel hadden gedronkenquote:
Ik keek het vroeger ook altijd. Was nog spannend ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt nostalgie voor mij dat. Heb het een aantal maandjes terug nog gekeken toen vrienden en ik iets te veel hadden gedronken
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja al een paar weken. Alles in één keer uitgekeken omdat het kon.
Die aflevering met de plaaggeest, dat was gewoon eng. Mijn broer heeft er dagenlang nachtmerries van gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:22 schreef aloa het volgende:
Ik keek het vroeger ook altijd. Was nog spannend ook
Echt ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die aflevering met de plaaggeest, dat was gewoon eng. Mijn broer heeft er dagenlang nachtmerries van gehad.
Die lach ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja die, instant nachtmerries weer.
Echt een geniale seriequote:
Hu jij hier...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar heb je dit geleerd dan.
Of pluk je het van internet?
Boeboequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
DTSquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stiekem, niet doorvertellen.
Het kan helaas niet tippen aan DTS. ‘t Is wat.
Denk het wel//quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?
Is café Geerd definitief gesloten?
Ben er bang voorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geef weer een leuk feestje in de kroeg binnenkort, misschien leeft het dan op.
Haha nee. Mijn moeders vriendin is Hindoestaanse. Met haar kinderen heb ik heel veel gespeeld vroeger. Dan vang je weleens wat op. Alleen weet ik niet zeker of het "apemu" moet zijn...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik neem straks de tijd om een toppa erover te openenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt wel foto’s gemaakt he van de avonturen
Moemoe denkt wat gebeurt hier nuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
HOELAAT MOET IK COMMEN DAN?quote:
Ik blaf niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat? Ham not kuttia, jij kutta!
Kontji bole die eerste zin
Waf!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik blaf niet hoor![]()
Tu ke baraya he (weet niet of ik het goed spel).
Kontji bole tu najani la
IS DIT IETS VOOR DE ZATERDAGAVOND?quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:45 schreef Geerd het volgende:
All stars de serie kennen jullie zeker niet
Ben je homo ofzo/quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Paar afleveringen van gezien destijds, vond het niet interessant genoeg om verder te kijken.
Nee natuurlijk niet. Goed, ik had één aflevering half gezien en vond het niet nodig om het verder te kijken.quote:
Uhu uhu 💃💃quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting
TS ging naar Scheveningen om beach soccer te kijken.
TS zag daar dames voetballen.
De regen heeft alles verpest waarop TS eerder naar huis ging.
Tijdens het teruglopen trok TS dieren aan want elke dagoe (hond) liep achter TS aan of wou aandacht van TS.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:13 schreef stokj het volgende:
Oke dan, hier mijn reisverslag van vandaag (spoiler: scheve onzin).Man man man, wat scheef. Ik vergeet de helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting
Tijdens het teruglopen trok TS dieren aan want elke dagoe (hond) liep achter TS aan of wou aandacht van TS.![]()
![]()
![]()
Kan er ook niks aan doen Bassie!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
stokj jezus wat een verhaal!
Elke keer weer dagoe
Oooh, dan heb je het wel goed opgevangenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha nee. Mijn moeders vriendin is Hindoestaanse. Met haar kinderen heb ik heel veel gespeeld vroeger. Dan vang je weleens wat op. Alleen weet ik niet zeker of het "apemu" moet zijn...
Oke dan, hier mijn reisverslag van vandaag (spoiler: scheve onzin).Klinkt als een goede dag, stokj. Jammer van de regen wel, maar dat is Nederland. En regen houdt hier wat langer aan dan in Su. Daar is meer korte, hevige buien. Hier blijft het voor langere tijd bewolkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting
Tijdens het teruglopen trok TS dieren aan want elke dagoe (hond) liep achter TS aan of wou aandacht van TS.
No spang, brada!
Oke dan, hier mijn reisverslag van vandaag (spoiler: scheve onzin).Ding dagoe lob yu. Hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting
Maar leuk geschreven
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2019 22:30:42 ]
Oke dan, hier mijn reisverslag van vandaag (spoiler: scheve onzin).Tjeempie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting
Ken je Kluun1985? Misschien kunnen jullie samen verhalen schrijven?
EN wie ben jij dan wel ? Kom op dan !! VIEZE VUILE KANKERLIJKER !!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag, stokj. Jammer van de regen wel, maar dat is Nederland. En regen houdt hier wat langer aan dan in Su. Daar is meer korte, hevige buien. Hier blijft het voor langere tijd bewolkt.
No spang, brada!
Aai thanks bradaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:29 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag, stokj. Jammer van de regen wel, maar dat is Nederland. En regen houdt hier wat langer aan dan in Su. Daar is meer korte, hevige buien. Hier blijft het voor langere tijd bewolkt.
No spang, brada!
Ja, heb talenknobbel. Haha!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dan heb je het wel goed opgevangen.
Je doet ook een opleiding op het gebied van Talen? Zag ik in je profiel staan tenminste.
Ik weet niet of je het correct hebt geschreven, zo vaak schrijf ik niet in het Hindoestaans. Ik begreep wel wat je bedoelde.
Ja erg dit hoor. Altijd die dagoes/hondenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ding dagoe lob yu. Hahahaha!
Maar leuk geschreven![]()
Ik ken Kluun1985 ja. Hij wilt helaas onze hulp niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjeempie.
Ken je Kluun1985? Misschien kunnen jullie samen verhalen schrijven?
Kluun is een trollaccountquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken Kluun1985 ja. Hij wilt helaas onze hulp niet.
Haha, nee joh ik deed beetje gek van wat ik vandaag heb gedaan/meegemaakt.
Kuttas trekken dagoes aan. Haha!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja erg dit hoor. Altijd die dagoes/honden
Als dat jassie van je beschadigd is... en je wilt er wat aan doen? Kom op dan!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
EN wie ben jij dan wel ? Kom op dan !! VIEZE VUILE KANKERLIJKER !!!
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou hij ook een kloon van iemand zijn?
Bassie en Adriaan komt op Netflix heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
Oke oke kheb ook genoten van de rest van je belevenissen.
Korte broek, zonnebril, regenjas, buideltasjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:37 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Als dat jassie van je beschadigd is... en je wilt er wat aan doen? Kom op dan!
Ik heb je daarna wel voor baraya uitgemaakt hoor. Dat is beter dan een kuttia.quote:
Anders had ik je een flinke mep verkocht ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb je daarna wel voor baraya uitgemaakt hoor. Dat is beter dan een kuttia.
Dus ik heb het goed gemaakt hoor
*steekt wang uit*quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anders had ik je een flinke mep verkocht ja.
Uhu uhu doet me denken aan the offspringquote:
Lekker manquote:
A de wang getalenteerd sma!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:46 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Mi Gado.Luku fa a witmang ben tak Sranan tongo.
Respect!
Eindelijk, ja die serie mag niet verloren gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan komt op Netflix heb ik gehoord.
Maar zo zeg ik het ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uhu uhu doet me denken aan the offspring
Anga wang accent wel. Maar fa waka, ie de wang sranang mang tu?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:46 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Mi Gado.Luku fa a witmang ben tak Sranan tongo.
Respect!
Man man man...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
ewaaaaaaaaaaaaaaaa mense hoe gaat ie
Ha Volvo, welkom mattie! Wat brengt de minister van KLB hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Het is toch een baggertopic?
Wat een lange naam heb jijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
ewaaaaaaaaaaaaaaaa mense hoe gaat ie
Afoe Sranan man, afoe Tata. (Half-Surinaams, half Nederlands).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anga wang accent wel. Maar fa waka, ie de wang sranang mang tu?
En je bent een niffo!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Afoe Sranan man, afoe Tata. (Half-Surinaams, half Nederlands).
Ey, je laat m’n hoofd verdwalen, man.![]()
Ben jij 100% Nederlands?
Whaaaha, typisch sranang taki dat. Je laat mijn hoofd verdwalen. Haaahahahaha! Ik kom niet bij!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Afoe Sranan man, afoe Tata. (Half-Surinaams, half Nederlands).
Ey, je laat m’n hoofd verdwalen, man.![]()
Ben jij 100% Nederlands?
@McBrokkie ab more in ieng mars!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Whaaaha, typisch sranang taki dat. Je laat mijn hoofd verdwalen. Haaahahahaha! Ik kom niet bij!
Nu even niet .....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het Geerdje? Ga je zo aan je dienst beginnen?
Lekker manquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:08 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maken ze die dingen nog?
uiteraard.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:14 schreef stokj het volgende:
Heb je weleens een bami of nasi gegeten? Of een saoto soep? (als je dat kent)
Uhu uhuquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht al dat je zo een reactie zou geven haha
Dat is wel fijn om te hebben! Handig vooralquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken Kluun1985 ja. Hij wilt helaas onze hulp niet.
Haha, nee joh ik deed beetje gek van wat ik vandaag heb gedaan/meegemaakt.
Mannenquote:
Yess hahaquote:
Moet jij niet slapen Moemoe?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Dat is wel fijn om te hebben! Handig vooral.
[..]
Snap ik.
Ik vind zijn topics altijd wel leuk, tenzij Bollywood-update.
[..]
Mannen.
Maak maar zinquote:
Als in uitrusten, nachtrust? Of ben je juist in de avond actief?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Slapen
Ik weet niet waar je op doelt hoor.
HALLO STOKJquote:Op zondag 21 juli 2019 00:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Als in uitrusten, nachtrust? Of ben je juist in de avond actief?
Nachtrustquote:Op zondag 21 juli 2019 00:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Als in uitrusten, nachtrust? Of ben je juist in de avond actief?
Dan kom je weer eens langs?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:11 schreef moemoe het volgende:
Ik mis Den Haag @:haags_kwartiertje
Al veel te lang niet meet geweest.
Zou bijna denken dat jij Monitor bent, die houdt ook alles 24/7 in de gaten.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nachtrust
Ik weet nog steeds niet waar je op doelt hoor.
Ik ben altijd actief.
Jij bent anders ook goed op wegquote:Op zondag 21 juli 2019 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat jij Monitor bent, die houdt ook alles 24/7 in de gaten.
Ik toevallig vandaag.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:11 schreef moemoe het volgende:
Ik mis Den Haag @:haags_kwartiertje
Al veel te lang niet meet geweest.
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik toevallig vandaag.
In een van mijn post kan je mijn verslag teruglezen Haags![]()
![]()
Nooit gedacht dat FOK! zo leuk zou zijn!quote:Op zondag 21 juli 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed op weg
Man man man.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat FOK! zo leuk zou zijn!
Dat stuk met tram 11 vanaf Loosduinseweg richting Scheveningen is wel uniek: vlak achter mensen hun achtertuin een trambaan.quote:
Mooi hequote:Op zondag 21 juli 2019 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat stuk met tram 11 vanaf Loosduinseweg richting Scheveningen is wel uniek: vlak achter mensen hun achtertuin een trambaan.
Nietesquote:
Zoiets hebben we hier absoluut niet.quote:
Ciaoquote:Op zondag 21 juli 2019 00:19 schreef stokj het volgende:
Ik hou het voor gezien vandaag. Spreek jullie over 8 uurtjes.![]()
Ik weet alleen Doublet- en Geleenstraat blind te vinden. Voor de rest ben ik niet erg bekend in Den Haag.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:20 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik weet alleen Doublet- en Geleenstraat blind te vinden. Voor de rest ben ik niet erg bekend in Den Haag.
Ik voel me meer thuis in de mooiste stad van NL. Je weet wel: die prachtige Maasstad 15 km ten zuidoosten van Den Haag.
Tot later, stokj.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:19 schreef stokj het volgende:
Ik hou het voor gezien vandaag. Spreek jullie over 8 uurtjes.![]()
Ja preciesquote:Op zondag 21 juli 2019 00:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoiets hebben we hier absoluut niet.
Grappig om te zien dat er dan op de andere trambaan katten lopen en loeren en wegduiken zodra de tram langsrijdt.
Ja echt hequote:Op zondag 21 juli 2019 00:22 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Niet is sterker dan dat ene woord: FEYENOORD!
Geen woorden, maar daden.
Niks mis mee. Aan het werk?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lekker man, beetje pearl jam en deep purple draaien, beetje zeppelin
G E N O Tquote:Op zondag 21 juli 2019 01:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee lekker aan het bier. Di-vrij werk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |