quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twee niet-wielrenners aan tafel is te veel.
quote:Net daarom werd vorig jaar de formule van het programma iets aangepast. In plaats van twee schuiven voortaan drie gasten aan. Naast de twee dagelijks wisselende gasten is er een stoel voorzien voor een koerskenner pur sang, genre Eddy Planckaert, Sven Nys of Bert De Backer. “Dat geeft ons de ruimte om met die dagelijkse gasten wat breder te gaan”, legt Vannieuwkerke uit. “Een combinatie als Kris en Koen Wauters bijvoorbeeld was in de vroegere constellatie niet mogelijk geweest. Kris en Koen zijn allebei wel koersliefhebbers, maar volgen het wielrennen te weinig om zo’n Tour-etappe grondig te analyseren. Zet er een Tom Boonen of een Eddy Planckaert bij en dan lukt dat wel.”
Belgen zijn niet zo slim, blijkt maar weer.quote:
Dit is heel erg ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Als je niet zoveel kopwerk had gedaan, was je dan mee geweest?"
Het grote geheim achter het succes van Jumbo.quote:
Ssst.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere ochtend een beker ketonen in de mik werkt denk ik beter.
Voor of na het verstuurde mailtje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang ze het afwegen..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was een paar jaar geleden wel minder mooi ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:03 schreef IbanMayo het volgende:
Ik vind Marianne best leuk geworden eigenlijk.
Ze lijkt ook heel erg relaxed. Voor haar maken een paar overwinningen meer of minder natuurlijk niet veel verschilquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was een paar jaar geleden wel minder mooi ja.
Vroeger had ze puistjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze lijkt ook heel erg relaxed. Voor haar maken een paar overwinningen meer of minder natuurlijk niet veel verschil
Dat is echt bizar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik goed geteld heb, zit Vos op 323 overwinningen.
192 weg, 110 veld, 11 baan, 10 MTB
Onwaarschijnlijk
Die kan nog wel een paar jaar mee ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik goed geteld heb, zit Vos op 323 overwinningen.
192 weg, 110 veld, 11 baan, 10 MTB
Onwaarschijnlijk
Als je ze vroeger had hoeft dat niet meer.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien moet ik eens gaan fietsen
Ik heb er af en toe nog een, zal toch wel de doping zijn danquote:Op zondag 21 juli 2019 08:16 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Als je ze vroeger had hoeft dat niet meer.
Bij Vos zouden het de voedingsupps kunnen zijn. Veel mensen hebben daar last van bij grote eiwitinnames.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik heb er af en toe nog een, zal toch wel de doping zijn dan
Ik ben je Belgenhaat wat zat, jongen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgen zijn niet zo slim, blijkt maar weer.
Jouw probleem.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben je Belgenhaat wat zat, jongen.
Laten we het niet te ingewikkeld maken voor capuchon_jongen.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haat is het woord toch ook niet? Compassie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat geregeld door pijngrens in deze #TDF2019. Ook op #NationaleFeestdag. Reportage in @vivelevelo.be @eenbe en @sporza.be #RideAsOne♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
@:RELLENDE_ROTSCHOLIER TOPNIEUWS
sammyneyrinck
De killer. De winner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat geregeld door pijngrens in deze #TDF2019. Ook op #NationaleFeestdag. Reportage in @:vivelevelo.be @:eenbe en @:sporza.be #RideAsOne
Killer, winner.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Grijstintenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:55 schreef Szura het volgende:
Een obligate Sammy-repo over zo'n simpele dodo als Teuns. Benieuwd wat dat gaat geven.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Grijstinten
Instrumentale muziek
Superslomo
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 21 juli 2019 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Nunca dejes de creer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Never in doubt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vind dat een moeilijk te voorspellen wedstrijd.
Hier trap ik niet in.quote:
Verschrikkelijke manier om een zwaan te zien sterven. Op het WK en op de WMP verliezen is vervelend omdat het daarna altijd weer een tijdje duurt voor er een serieus toernooi is. Voor de rest wil ik er niet over praten. Als Durrant nog verliest van Lewis, kun je me naar een kliniek wegdragen.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik had al spijt toen ik op enter drukte.
Dartsen is geen sport.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier om een zwaan te zien sterven. Op het WK en op de WMP verliezen is vervelend omdat het daarna altijd weer een tijdje duurt voor er een serieus toernooi is. Voor de rest wil ik er niet over praten. Als Durrant nog verliest van Lewis, kun je me naar een kliniek wegdragen.
Maar goed, terug naar Vive Le Velo.
In de Pyreneeën.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Huh? Vanaf 79 Geleden dat een renner in 1 ronde 2 etappes wint? Dat moet een vergissing zijn
In de Pyreneeën Hans.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Huh? Vanaf 79 Geleden dat een renner in 1 ronde 2 etappes wint? Dat moet een vergissing zijn
Ze zijn meequote:Op zondag 21 juli 2019 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft op het podium gestaan slimmen.
Kan me wel voorstellen dat ze die Tour direct uit het geheugen hebben gewist verder.quote:
Oei, dat betekent niet veel goeds.quote:
Vooroordeel bevestigend, dank.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is geen BV, is hoofdredacteur van het Laatste Nieuws, de Telegraaf van Vlaanderen.
2014 is Miesjel zijn lievelings.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat ze die Tour direct uit het geheugen hebben gewist verder.
Ik geloof niet dat hij dat meent.quote:
Weekje wachten nog.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat jij ook huilend voor de tv?
We zijn het plein in Nuenen al op aan het tuigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |