Das kut idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, met vrienden van m'n zus, dus ik zit tussen mensen die ik niet ken
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jamai heeft de vierdaagse uitgelopen jongens.
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebbenquote:
Shownieuwsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel in het nieuws komen.
Oh god, pizza slecht voor kinderenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebben
kringverjaardagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |