SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen probleem ik kwam net binnenwandelenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:02 schreef Charmian het volgende:
ow ja had ik ook wel ff kunnen doen...sowwy
Jemigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
En wanneer gaat deze werpen...arm kind wordt nu al tut genoemd
[ afbeelding ]
wtf...dat is toch al weer een week geleden? homoquote:
Niet zijn beste momentjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ze zijn een keer over zijn hoofd gereden op de zwarte cross?
Ik ben blij dat de wind dit keer niet deze kant opgaat ...geen gebeuk hier op het moment..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ze zijn een keer over zijn hoofd gereden op de zwarte cross?
Ja ik zit ook al te wachten ...het moge wel duidelijk zijn dat het niet in Utopia verwekt is nu toch?..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
En wanneer gaat deze werpen...arm kind wordt nu al tut genoemd
[ afbeelding ]
volgens haar groeipic's op insta is ze nu 40 weken. We zitten nu in week 29, ze zijn eind november vertrokken. dus ik denk toch echt van wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ik zit ook al te wachten ...het moge wel duidelijk zijn dat het niet in Utopia verwekt is nu toch?..
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Nou daar is de uitslag mensen!!
Een meer dan 1,5 minuut durend filmpje compleet met liftmuziek als achtergrond onthuld het geslacht van Bjorns kind.
Hij denkt dat het een jongen is maar als hij op zijn vader lijkt heb ik mijn twijfels
[ afbeelding ]
dat antwoord van d'r...zo ken ik d'r weerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:13 schreef pullup het volgende:
Bats maakt een beetje ruzie met tbaglieto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjorn is zijn sweet16 feestje al aan het plannen. Hints daarover volgen vast spoedigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:27 schreef Charmian het volgende:
[..]die had ik nog niet eens gezien...tsja wat zal ik say
omg die lippenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:13 schreef pullup het volgende:
Bats maakt een beetje ruzie met tbaglieto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef Billy groot gelijk. Snap die mensen niet om zulke opmerkingen te plaatsen op iemands Instagram/Facebook....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat antwoord van d'r...zo ken ik d'r weer#teamtbaglieto
Ze was zelfde dag als onze dochter uitgerekend, dat was de 19e. Wij hebben er al een kleindochter bij sinds die dag. Jessie wist als ze eind november weg ging uit utopia dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens haar groeipic's op insta is ze nu 40 weken. We zitten nu in week 29, ze zijn eind november vertrokken. dus ik denk toch echt van wel.
[ afbeelding ]
wat leuk Koos gefeliciteerd met je kleindochterquote:Op zondag 21 juli 2019 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was zelfde dag als onze dochter uitgerekend, dat was de 19e. Wij hebben er al een kleindochter bij sinds die dag. Jessie wist als ze eind november weg ging uit utopia dat ze zwanger was.
ik zat naar dat filmpje te kijken...wat zat dat kind te bazelen zegquote:
Ene oor in andere oor uit...quote:Op zondag 21 juli 2019 18:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zat naar dat filmpje te kijken...wat zat dat kind te bazelen zeg
Ha een nieuwes voor het topicquote:Op zondag 21 juli 2019 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
kan niet lezen wat er staat.. maar okee
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:50 schreef pullup het volgende:
PANIEK: Ik kan geen Bats meer vinden op Insta
Iemand?
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]Ja, een topic zonder batsy kan echt niet hoor
Mikegroeneveld, die vond ik wel maar die had een zuippoest met zijn vriend staan. verder geen recente infoquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe heet haar 'vriendje' .
oh nu op privequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mikegroeneveld, die vond ik wel maar die had een zuippoest met zijn vriend staan. verder geen recente info
Ghehe dat kan zomaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh nu op prive
straks zal er wel een billy groeneveld insta komen
Nope, ik ook nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:50 schreef pullup het volgende:
Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.instagram.com/billybakker8/?hl=nl
Wtfquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:03 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.instagram.com/billybakker8/?hl=nl![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:03 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.instagram.com/billybakker8/?hl=nl
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zou ze niet mee hebben gemogen met het bedrijfsuitje en is er nu in huize Groeneveld Billydramaquote:
Dit heeft die zeikerd op zijn livefeed staanquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh nu op prive
straks zal er wel een billy groeneveld insta komen
Op smoelenboek staat zij nog welquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit heeft die zeikerd op zijn livefeed staan![]()
[ afbeelding ]
Vreemdquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Op smoelenboek staat zij nog wel![]()
https://www.facebook.com/billy.bakker.1/
Ja ik zie haar ook niet meer in reacties staan bij Mike, zat al te kijkenquote:
Die duikt wel weer opquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik zie haar ook niet meer in reacties staan bij Mike, zat al te kijken
Owww daar twijfel ik ook niet aanquote:
Hieroquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
die mike.groeneveld is nu ook weg volgens mij![]()
ik krijg ditquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hiero
https://www.instagram.com/mike.groeneveld/?hl=nl
Owww ik zie hem wel gewoonquote:
Heb geen idee hoe insta werktquote:
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe insta werkt. Lijkt mij toch zolang je daar geen berichtje achter laat ze jou naam niet kennen en er niets mee kunnen doen dan toch?
Ben allang blij dat ik bij wat anderen nu kan kijken maar verder heb ik mij heel niet in insta verdiept, ik gluur alleen hahahaquote:
Zou die soms een plakhor binnen erop hebben willen maken en omdat het een tuimelraam is dat dit niet werkt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
Hij heeft iets verprutst blijkbaar, ik zie het niet zo snel
[ afbeelding ]
Zal wel zoiets zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou die soms een plakhor binnen erop hebben willen maken en omdat het een tuimelraam is dat dit niet werkt?
De reacties van Bil zijn echt weg op zijn instaquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hiero
https://www.instagram.com/mike.groeneveld/?hl=nl
Ja ik vind het ook niet meer. ik weet niet als je insta op niet meer te zien is gezet, de reacties dan ook weg zijn. Heb ook gekeken bij zijn posting over huis gekocht, zij feliciteerde hem toen ook ermee, dat is niet meer terug te vinden, ook niet onder een andere naamquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef juul. het volgende:
[..]
De reacties van Bil zijn echt weg op zijn insta
Ja had ik ook al gezien, staat wel bij 2 reacties maar klik je erop zie je alleen diegene nog die op haar reageerdequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:41 schreef juul. het volgende:
En op de foto van hun samen gaf Bil een reactie op de vraag of ze haar haren rood had geverfd, ook spoorloos verdwenen.
We lijken wel twee Sherlock Holmes
ze heeft op FB ook meerdere accountsquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog dat oude account gevonden maar daar is dit de meest recente post![]()
[ afbeelding ]
Het is ook wel een leuke meid om te zien. Komt iig niet zo nep over als zijn exen maar ik ken haar verder niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:07 schreef pullup het volgende:
Ruud is nog steeds helemaal in love
[ afbeelding ]
Ik ken haar ook niet maar ze heeft wel een keiharde kop.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is ook wel een leuke meid om te zien. Komt iig niet zo nep over als zijn exen maar ik ken haar verder niet.
Dionne Slagter. Goeie zangeres. Heeft it takes 2 gewonnen. Heeft een eigen youtube kanaal. Zingt ook een nummer met Di-rect. Love in kind. Heel mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:07 schreef pullup het volgende:
Ruud is nog steeds helemaal in love
[ afbeelding ]
Leuk een beetje achtergrond infoquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:09 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dionne Slagter. Goeie zangeres. Heeft it takes 2 gewonnen. Heeft een eigen youtube kanaal. Zingt ook een nummer met Di-rect. Love in kind. Heel mooi.
Ik wou net segguh...wasmetaldiebenen?quote:
Spannendquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een uitje met Bjornosquote:
Paar weekjes oudquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat de bovenste foto uit de vorige post niet een recente is.
Hij bidt voor haar, begrijp ik?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:25 schreef pullup het volgende:
1 glas op tafel en een verder leeg huis
Ze is ook weer terug in Haarlem, of zou dat te rigoreus denken zijn?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Op smoelenboek staat zij nog wel![]()
https://www.facebook.com/billy.bakker.1/
quote:
is ze verhuisd? Volgens mij was het vannacht alleen maar bloedjeheetquote:
Er was een best heftig onweer in amsterdamquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ze verhuisd? Volgens mij was het vannacht alleen maar bloedjeheet
Whuuuuut? Onweer is toch pas vannacht of zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was een best heftig onweer in amsterdamVan de wind heb ik niet veel gemerkt maar dat is waar ik woon ook meestal het geval
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whuuuuut? Onweer is toch pas vannacht of zo?
quote:
Post #85quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:50 schreef Mjelleke het volgende:
is Er al iemand die ook gezien heeft dat Billy geen instagram meer heeft
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:50 schreef pullup het volgende:
Iemand?
Ik denk dat die teamtbaglieto de beroemde druppel wasquote:
lang bedrijfsuitje welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:22 schreef pullup het volgende:
Nog steeds met de mannen op stap
Ze werd wel meer voor rotte vis uitgemaaktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat die teamtbaglieto de beroemde druppel was
Een hele boel jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:23 schreef Charmian het volgende:
die heeft volgens mij ook weer aan de fillers gezeten
[ afbeelding ]
hij heeft het gaatje in haar dikke huid gevonden, het stroeve plekje op haar gladde rugquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze werd wel meer voor rotte vis uitgemaakt
nou straks weer een insta account zoekquote:
zeikwijfquote:
Geen idee precies, ze is al een tijdje foetsiequote:
Word nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee precies, ze is al een tijdje foetsie
Het laatste teken van leven is van 19 juli op FBquote:
we mottuh eeen Amber alert aanvragenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het laatste teken van leven is van 19 juli op FB
jah en een batspic op melkpakken, ik stel deze voor, want ze zal wel in zo'n mood zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we mottuh eeen Amber alert aanvragen
Had jij niet een cap van Gertjan waarin hij zei dat hij niks meer met Mariska te maken wou hebben?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ze heeft op FB ook meerdere accounts
Dan is de melk meteen zuurquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
jah en een batspic op melkpakken, ik stel deze voor, want ze zal wel in zo'n mood zijn
[ afbeelding ]
Nog geen chickies gespotquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef lonneberga het volgende:
Wow,Budapest hou je vast.
Stad zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had jij niet een cap van Gertjan waarin hij zei dat hij niks meer met Mariska te maken wou hebben?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Thankssss![]()
Goed dat het hier nu ook staat![]()
hoezo dat dan? wordt er weer een eigen draai aan gegeven?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Thankssss![]()
Goed dat het hier nu ook staat![]()
Nee, ik kon het niet meer vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo dat dan? wordt er weer een eigen draai aan gegeven?
Misschien is ze pissig dat hij zonder haar een paar dagen weg isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
jah en een batspic op melkpakken, ik stel deze voor, want ze zal wel in zo'n mood zijn
[ afbeelding ]
ow ghehehequote:
ik zat ook al bij d'r moeder en zus te kijken (hoe ver kun je gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien is ze pissig dat hij zonder haar een paar dagen weg is![]()
Maar vind het opvallend, Insta is weg maar op FB ook geen berichtjes van haar, stel dat ze geblokt of zo is op insta (geen idee of dat ook gebeurt en of het dan net is dat je weg bent) maar dan zou je denken, dan meld ze het wel ff op FB, Niets dus, ook niemand die daar reageert met waar ben je....
is wel typisch batsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Had ik ook al gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zat ook al bij d'r moeder en zus te kijken (hoe ver kun je gaan) maar die houden hun FB ook niet echt up to date
Yup zie der al boos reageren, helemaal over de zeik, hoe kan je nu iets zonder mij doen!quote:
ow gawd ja, de dramatiek dat alleen zij zich rottig en pijn voelt...was dit ook dat hij niet mocht lachen omdat zij zo verdrietig wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yup zie der al boos reageren, helemaal over de zeik, hoe kan je nu iets zonder mij doen!
Zoiets met Mike ook in de hoofdrol![]()
https://www.utopiatvshow.(...)relatiebreuk-jessie/
Denk het wel, ieder geval die energievreter is stil nu en dat is wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow gawd ja, de dramatiek dat alleen zij zich rottig en pijn voelt...was dit ook dat hij niet mocht lachen omdat zij zo verdrietig was
quote:
Dat was ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Maar vind het opvallend, Insta is weg maar op FB ook geen berichtjes van haar, stel dat ze geblokt of zo is op insta (geen idee of dat ook gebeurt en of het dan net is dat je weg bent) maar dan zou je denken, dan meld ze het wel ff op FB, Niets dus, ook niemand die daar reageert met waar ben je....
Ik weet niet of ze nog werkt bij dat dreamcatch in Haarlem al had ik daarvan allang het idee dat zij er maar af en toe aanwezig was. Ik vraag mij ook af, zou zij nog wel met veel oud utopianen contact hebben? Volgens mij alleen nog met Lot en Laura? De rest lijkt ze weer te hebben laten vallen toen die Mike in beeld kwam. Als echt over en uit bij haar is zal ze weer op zoek moeten naar nieuwe woonruimte aangezien ze haar kamer allang had opgegeven en bij "schoonvader" bivakkeerde.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Die is doorgedraaid omdat Mickey alleen de hort op is, en ze haar aardappelneus er niet in kan steken.
Heb trouwens ook op Marijke Bakker gezocht![]()
Misschien effe Marijke bellen en vragen of er toevallig een gefilpte shownieuwsdeskundige op haar stoep stond, want in Haarlem heeft ze niets meer te zoeken lijkt me.
Wel triest eigenlijk als het weer zover is. Bats krijgt tig kansen en blijft de boel verknoeien.
Moet ze weer zelf haar fillers betalen.
Maar we weten het niet....
echt elke fakking dagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
sukkel in lift
aaw die zijn leukquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft geen echte vrienden. Die bezoeken bij Utopianen was meestal met Jessie erbij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog werkt bij dat dreamcatch in Haarlem al had ik daarvan allang het idee dat zij er maar af en toe aanwezig was. Ik vraag mij ook af, zou zij nog wel met veel oud utopianen contact hebben? Volgens mij alleen nog met Lot en Laura? De rest lijkt ze weer te hebben laten vallen toen die Mike in beeld kwam. Als echt over en uit bij haar is zal ze weer op zoek moeten naar nieuwe woonruimte aangezien ze haar kamer allang had opgegeven en bij "schoonvader" bivakkeerde.
Misschien Fritsie vragen om het in de gaten te houden 😁
Batsyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Mjelleke het volgende:
Er staan nieuwe foto’s op de fb van Billy. Ze is in Zwolle. Uiteten met moeder en zus.
Ik zit hier hardop te lachen vanwege je omschrijving maar je hebt zo gelijk in mijn ogen. Types als Marjet moet je ver buiten je deur weten te houden als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Die heeft geen echte vrienden. Die bezoeken bij Utopianen was meestal met Jessie erbij.
Dat is er zo een, die belt bij je aan, stormt je huis binnen, druk pratend over hoe goed ze het voor elkaar heeft. Pludert je koelkast, drinkt ongevraagd je beste wijn op, vraagt je geld te leen en is weer vertrokken.
Tot de volgende keeeer.
Dat is precies zoals ze isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop te lachen vanwege je omschrijving maar je hebt zo gelijk in mijn ogen. Types als Marjet moet je ver buiten je deur weten te houden als je het mij vraagt
quote:
MIke met mannen op pad.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
Mike een instastory iets over een feestweek.
Niet!1!!quote:
Het ziet er niet uit als diarrheequote:
op de mobile heb je haar niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:41 schreef pullup het volgende:
Hoop niet voor haar dat er ook bij haar scheldende reaguurders waren waren waardoor ze het op prive heeft gezet
ik heb haar,maar zij heeft 2 dagen niks geplaatstquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:41 schreef pullup het volgende:
Hoop niet voor haar dat er ook bij haar scheldende reaguurders waren waren waardoor ze het op prive heeft gezet
hallo sanne is niet meer op privatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:41 schreef pullup het volgende:
pullup had het over sanne en manonquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb ze niet op insta. billy haar insta is gone
ja is openbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
pullup had het over sanne en manon
zie je hier wat?
https://www.instagram.com/sanne.vanderhorst/
die staat op privequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
pullup zei is closed
en wat zie je hier?
https://www.instagram.com/manongoudappel/
Ik had het alleen over Manonquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
pullup had het over sanne en manon
zie je hier wat?
https://www.instagram.com/sanne.vanderhorst/
goffer die bbqcarpaccio ziet er wel lekker uit hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef pullup het volgende:
Al dagen aan het BBQen![]()
Mag jij die en dan neem ik die steakquote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer die bbqcarpaccio ziet er wel lekker uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |