abonnement Unibet Coolblue
pi_188160308
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188160334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ff dat t billy was :D
pi_188160410
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:04 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dacht ff dat t billy was :D
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188160649
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:04 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dacht ff dat t billy was :D
:o _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188160882
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:49 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Misschien is ze pissig dat hij zonder haar een paar dagen weg is _O-
Maar vind het opvallend, Insta is weg maar op FB ook geen berichtjes van haar, stel dat ze geblokt of zo is op insta (geen idee of dat ook gebeurt en of het dan net is dat je weg bent) maar dan zou je denken, dan meld ze het wel ff op FB, Niets dus, ook niemand die daar reageert met waar ben je....
Dat was ook mijn gedachte :D . Die is doorgedraaid omdat Mickey alleen de hort op is, en ze haar aardappelneus er niet in kan steken.
Heb trouwens ook op Marijke Bakker gezocht :@
Misschien effe Marijke bellen en vragen of er toevallig een gefilpte shownieuwsdeskundige op haar stoep stond, want in Haarlem heeft ze niets meer te zoeken lijkt me.
Wel triest eigenlijk als het weer zover is. Bats krijgt tig kansen en blijft de boel verknoeien.
Moet ze weer zelf haar fillers betalen.
Maar we weten het niet.... :X
pi_188161150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:35 schreef Petzi het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte :D . Die is doorgedraaid omdat Mickey alleen de hort op is, en ze haar aardappelneus er niet in kan steken.
Heb trouwens ook op Marijke Bakker gezocht :@
Misschien effe Marijke bellen en vragen of er toevallig een gefilpte shownieuwsdeskundige op haar stoep stond, want in Haarlem heeft ze niets meer te zoeken lijkt me.
Wel triest eigenlijk als het weer zover is. Bats krijgt tig kansen en blijft de boel verknoeien.
Moet ze weer zelf haar fillers betalen.
Maar we weten het niet.... :X
Ik weet niet of ze nog werkt bij dat dreamcatch in Haarlem al had ik daarvan allang het idee dat zij er maar af en toe aanwezig was. Ik vraag mij ook af, zou zij nog wel met veel oud utopianen contact hebben? Volgens mij alleen nog met Lot en Laura? De rest lijkt ze weer te hebben laten vallen toen die Mike in beeld kwam. Als echt over en uit bij haar is zal ze weer op zoek moeten naar nieuwe woonruimte aangezien ze haar kamer allang had opgegeven en bij "schoonvader" bivakkeerde.

Misschien Fritsie vragen om het in de gaten te houden 😁
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188161286
Kano's in Utrecht

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188161381
sukkel in lift

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188161428
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188161465

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188161564


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188161821
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef pullup het volgende:
sukkel in lift

[ afbeelding ][ afbeelding ]
echt elke fakking dag 8)7
pi_188161828
quote:
aaw die zijn leuk :D
pi_188162021
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze nog werkt bij dat dreamcatch in Haarlem al had ik daarvan allang het idee dat zij er maar af en toe aanwezig was. Ik vraag mij ook af, zou zij nog wel met veel oud utopianen contact hebben? Volgens mij alleen nog met Lot en Laura? De rest lijkt ze weer te hebben laten vallen toen die Mike in beeld kwam. Als echt over en uit bij haar is zal ze weer op zoek moeten naar nieuwe woonruimte aangezien ze haar kamer allang had opgegeven en bij "schoonvader" bivakkeerde.

Misschien Fritsie vragen om het in de gaten te houden 😁
Die heeft geen echte vrienden. Die bezoeken bij Utopianen was meestal met Jessie erbij.
Dat is er zo een, die belt bij je aan, stormt je huis binnen, druk pratend over hoe goed ze het voor elkaar heeft. Pludert je koelkast, drinkt ongevraagd je beste wijn op, vraagt je geld te leen en is weer vertrokken.
Tot de volgende keeeer.
pi_188162518
Er staan nieuwe foto’s op de fb van Billy. Ze is in Zwolle. Uiteten met moeder en zus.
pi_188162639
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Mjelleke het volgende:
Er staan nieuwe foto’s op de fb van Billy. Ze is in Zwolle. Uiteten met moeder en zus.
Batsy
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188162650
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:33 schreef Petzi het volgende:

[..]

Die heeft geen echte vrienden. Die bezoeken bij Utopianen was meestal met Jessie erbij.
Dat is er zo een, die belt bij je aan, stormt je huis binnen, druk pratend over hoe goed ze het voor elkaar heeft. Pludert je koelkast, drinkt ongevraagd je beste wijn op, vraagt je geld te leen en is weer vertrokken.
Tot de volgende keeeer.
Ik zit hier hardop te lachen vanwege je omschrijving maar je hebt zo gelijk in mijn ogen. Types als Marjet moet je ver buiten je deur weten te houden als je het mij vraagt :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188162654
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188162662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik zit hier hardop te lachen vanwege je omschrijving maar je hebt zo gelijk in mijn ogen. Types als Marjet moet je ver buiten je deur weten te houden als je het mij vraagt :@
Dat is precies zoals ze is
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188162679
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188162698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is precies zoals ze is
:Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
MIke met mannen op pad.

Bill met vrouwen >:) _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188162963
Mike een instastory iets over een feestweek.
pi_188163071
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
Mike een instastory iets over een feestweek.


Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 27 juli 2019 @ 22:31:49 #274
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188163100
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:28 schreef pullup het volgende:
Hummusshakes, echt wat voor @:Ghostbuster
ziet er uit dann diarhea :X
pi_188163123
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:31 schreef mario390 het volgende:

[..]

ziet er uit dann diarhea :X
Niet!1!!

Manon heeft haar pagina op prive gezet dus die kan ik niet meer volgen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')