quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Manager hier schrijft dat ie t project wat meer "in sink" wil brengen.
Zal ik 'm vragen of ie 't echt in de gootsteen wil gooien?
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Manager hier schrijft dat ie t project wat meer "in sink" wil brengen.
Zal ik 'm vragen of ie 't echt in de gootsteen wil gooien?
Johquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen probleem Dinoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik nog niet.
Heb hem volgens mij nog nooit eerder gehoord, en na een halve minuut luisteren ben ik daar niet rouwig omquote:
doe je dat nooit in de sink?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij koffers sorteren gebruiken we dat soort dure termen niet.
Daar heb je een teamleider die de boel in de gaten houdt. Die is meer van het aanpakken en doorpakken i.p.v. een manager die strategisch kijkt met syncen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij koffers sorteren gebruiken we dat soort dure termen niet.
Deze hoort ook bij m'n foute uurtje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij nog nooit eerder gehoord, en na een halve minuut luisteren ben ik daar niet rouwig om
Dankjewel Lotus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
ik mis tay tayquote:
Ah.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga wel reageren met "Baby bye bye bye!"quote:
Ja, is lekker "hands on" en zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar heb je een teamleider die de boel in de gaten houdt. Die is meer van het aanpakken en doorpakken i.p.v. een manager die strategisch kijkt met syncen.
Gaga ziet er goed uit in die clip trouwens.quote:
vind haar er meestal goed uit zienquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaga ziet er goed uit in die clip trouwens.
Hou van haar
Alleen mensen die te ver van de praktijk af staan om dat nog echt te zijn gebruiken dat soort begrippen.quote:
Collega van me doet dat soort uitspraken expres.quote:
What has been seen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:06 schreef Elvi het volgende:
Godsamme Cats de musical is nu een film geworden maar het zijn nog steeds mensen in een kattenpakjeMaar het is zo creepy dat het gewoon lachwekkend is. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt is en geen parodie
en door de make-up is het enige waar ik nu aan kan denken die scene uit What we do in the Shadows:
[ afbeelding ]
WIj hebben een collega die berucht is om zulke dingen, maar dan niet expres.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Collega van me doet dat soort uitspraken expres.Altijd mooi als je dan met een stel Amerikanen zit te praten en hij komt met zinnen als "ah yes, we have a donkey bridge for that"
Mongooltjes jargon bedoel je.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet eens een rolletje, ze is perfectquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg ja, en dan zeggen dat ze dik is. Jezus ze heeft een menselijk huidrolletje doe normaal!!
Het gaat om het feit dat Lotus altijd dingen gaat uitleggen die al algemeen bekend zijn en geen uitleg nodig hebben.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:13 schreef Chia het volgende:
Ik post tegenwoordig geen persoonlijke dingen meer, wan ik ben bang dat ik dan net zo word afgekat als Lotus.
Die anale fissuur zal je altijd achtervolgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:13 schreef Chia het volgende:
Ik post tegenwoordig geen persoonlijke dingen meer, wan ik ben bang dat ik dan net zo word afgekat als Lotus.
ja dat dus, ik vind haar ook superlief overkomen altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet eens een rolletje, ze is perfectEn een gouden strot
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Collega van me doet dat soort uitspraken expres.Altijd mooi als je dan met een stel Amerikanen zit te praten en hij komt met zinnen als "ah yes, we have a donkey bridge for that"
Geeft niet, we haten je gewoon achter je rug omquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:13 schreef Chia het volgende:
Zo is het maar net, ouwe pik ouwe pijpquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen shine @:haags_kwartiertje
Het lijkt me aardig om je moeder weer wat glans te gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ouwe pik ouwe pijp
Vooral jij, ik kom er nog wel achter hoe je echt over me denkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geeft niet, we haten je gewoon achter je rug om
deze nog geeneen keer op tv gezienquote:
Moet je bij frips zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vooral jij, ik kom er nog wel achter hoe je echt over me denkt.
Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me aardig om je moeder weer wat glans te geven
is ze voortaan dik?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg ja, en dan zeggen dat ze dik is. Jezus ze heeft een menselijk huidrolletje doe normaal!!
Even Foldemort bellen, die weet vast nog wel een smeuïg verhaalquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vooral jij, ik kom er nog wel achter hoe je echt over me denkt.
smorgen, tot half 10 dacht ik. en de hele dag op slamtvquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wordt er nog muziek uitgezonden op TV?
Wij blijven hier tot de laatste snikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:17 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Flikkerde jij maar eens op... maar helaas.
Je kan ook gewoon op youtube kijken, hoef je niet te wachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
smorgen, tot half 10 dacht ik. en de hele dag op slamtv
hoe werkt dat dan? een sms sturen zoals toen bij the box?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op youtube kijken, hoef je niet te wachten.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? een sms sturen zoals toen bij the box?
Danst, zingt, bespeelt instrumenten, schrijft haar eigen shit, heeft fibro, trauma's, geeft elke show alles wat ze heeft, gouden strot, mooie nummers. 'Ja maar als ze zo voorover staat heeft ze een rolletje!```1~'quote:
Je zou eens recensies niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Danst, zingt, bespeelt instrumenten, schrijft haar eigen shit, heeft fibro, trauma's, geeft elke show alles wat ze heeft, gouden strot, mooie nummers. 'Ja maar als ze zo voorover staat heeft ze een rolletje!```1~'
Ja en dat door van die walvissen die echt 3x haar zijn meestal.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Danst, zingt, bespeelt instrumenten, schrijft haar eigen shit, heeft fibro, trauma's, geeft elke show alles wat ze heeft, gouden strot, mooie nummers. 'Ja maar als ze zo voorover staat heeft ze een rolletje!```1~'
The Boxquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? een sms sturen zoals toen bij the box?
Ik was juist van: omg wat tof ze ziet er gewoon uit als een echt mens en een vet goed optredenquote:
Wijvennijd, beste nijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dat door van die walvissen die echt 3x haar zijn meestal.
Speelt zich dit af op een of andere rare Reddit?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dat door van die walvissen die echt 3x haar zijn meestal.
https://globalnews.ca/new(...)er-bowl-performance/quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Speelt zich dit af op een of andere rare Reddit?
Echt hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:06 schreef Elvi het volgende:
Godsamme Cats de musical is nu een film geworden maar het zijn nog steeds mensen in een kattenpakjeMaar het is zo creepy dat het gewoon lachwekkend is. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt is en geen parodie
en door de make-up is het enige waar ik nu aan kan denken die scene uit What we do in the Shadows:
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt altijd leuk. Behalve in AHSquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was juist van: omg wat tof ze ziet er gewoon uit als een echt mens en een vet goed optreden
Die luister ik bijna dagelijkquote:
In wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar echt altijd leuk. Behalve in AHS.
De meeste Amerikanen mogen echt niet er over zeuren dat anderen te dik zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ik heb 1 seizoen met haar gezien maar die vond ik ook wel goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dolly parton kicks ASSquote:
Door haar wat aparte gedrag zo ju en dan hebben veel mensen niet door dat zij gewoon een enorm goeie zangeres is. Jammer welquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dolly parton kicks ASS
Jammer dat dit gezongen wordt door een of ander the voice grietje.
Volgens mij ging ze voor de Gaga-route. Je eerst compleet belachelijk maken en aandacht krijgen en dan laten zien wat je eigenlijk kunt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Door haar wat aparte gedrag zo ju en dan hebben veel mensen niet door dat zij gewoon een enorm goeie zangeres is. Jammer wel
ze is gewoon niet bang meer zichzelf te zijn, ik mag dat wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Door haar wat aparte gedrag zo ju en dan hebben veel mensen niet door dat zij gewoon een enorm goeie zangeres is. Jammer wel
Redelijk bijgetrokken tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk heel lang dingen gemoeten toen ze Hana montana was, dat geeft nou eenmaal een reactie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze voor de Gaga-route. Je eerst compleet belachelijk maken en aandacht krijgen en dan laten zien wat je eigenlijk kunt.
Hallo, The Duchessssss!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Als kindster heb je die overgangsfase ook gewoon even nodig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Redelijk bijgetrokken tegenwoordig toch?
Dat was bij Gaga toch ook zo, tot een paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja precies. Even keihard t keurslijf uit daarna, en dan gaat t stof weer liggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ze heeft natuurlijk heel lang dingen gemoeten toen ze Hana montana was, dat geeft nou eenmaal een reactie.
precies, en ze is hem niet geflipt dus prima toch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Even keihard t keurslijf uit daarna, en dan gaat t stof weer liggen.
Beetje zoals uit de kast komen
Net als Britney, die ff flipte met d'r kop kaalscheren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
precies, en ze is hem niet geflipt dus prima toch.
Wel t meest coherente, heb ik t idee.quote:
Volgens mij wel. Boeit me ook weinig verder wat ze doet. Vind het alleen zo jammer dat ze daardoor een stempel kreeg van gek wijf, terwijl het gewoon een ontzettend goeie zangeres is. Dat bleef naar mijn mening ten onrechte onderbelicht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Redelijk bijgetrokken tegenwoordig toch?
Vond Roanoke echt tof.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel t meest coherente, heb ik t idee.
De rest sterft nog wel eens aan overdaad van verhaallijnen die nergens naartoe gaan.
Zowat elk AHS seizoen is style over substance.
Maar omdat de style zo mooi is blijf ik toch kijken
Ik heb altijd t idee dat dat team echt nooit van editten heeft gehoord.quote:
Was wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd t idee dat dat team echt nooit van editten heeft gehoord.
Te veel leuke ideeen, allemaal er in gepropt, bombastische saus er overheen... en uiteindelijk gaat t steeds als een nachtkaars uit.
Vind de trailers vaak beter dan t seizoen zelf
Maar, nog steeds vermakelijk.
Nieuwe is 80's slasher tribute toch?
Leuk voor Anneloosquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7698339/3fab499b
Deze vond ik ook mooi om te luisteren, dat contrast tussen middelmatigheid en kwaliteit.
quote:
Gewoon tent aan en geen korte topjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja Jezus zeg dat ze nog naar buiten durft
Dikke diabetes snol
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik allang frietjes gehad
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik allang frietjes gehad
First Aid Kitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:37 schreef DrMarten het volgende:
Nou zit ik weer youtubemuziekjes aan te klikken en kom ik weer bij First Aid Kit
Ja godver, ik nu ookquote:
7 minuten wachten is niet zo boeiend toch? beter dan toch net missenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein heeft 7 minuten vertraging volgens NS app, durf niet later te gaan en hem dan alsnog te missen.
En dat ie dan alsnog op tijd komtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein heeft 7 minuten vertraging volgens NS app, durf niet later te gaan en hem dan alsnog te missen.
Van die slappe campingpatat zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond maar eens patat halen, maar ook de BBQ aan met beetje vlees en vis erop.
Het wordt dat of shoarma denk ik. Heb nog pitabroodjes en knoflooksaus die op moetenquote:
Met zure mayoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van die slappe campingpatat zeker.
Hallo Caroline Tensen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon tent aan en geen korte topjes.
Wij wensen niet geconfronteerd te worden met zo'n hoeveelheid vet.
Gewoon de sausfles aan de mond zetten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het wordt dat of shoarma denk ik. Heb nog pitabroodjes en knoflooksaus die op moeten
Pitabroodje volblaffen met knoflooksausquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de sausfles aan de mond zetten.
das optie 2quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja je hebt zeker weer gesport.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:54 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon serieus geen zin on junkfood
Al eet ik vanavond wraps en vond dat er al onder vallen
Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Video!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Omg Miley heeft gewoon een liedje met Rupaul!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Dacht dat jij veel alternatiever was qua muziekkeuze.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Jij en je gedachten altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat jij veel alternatiever was qua muziekkeuze.
Ik zal straks eens zoeken. Ik ben nu even aan het checken wie er precies allemaal cameo's hebben in die video van taytayquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
O ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Leuk zo wel allemaal bijna rond roze maandag
En toen kon je je er wel mee vergelijken, met dat statement?quote:
Dit weekend maar even kamelenrace spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Leuk zo wel allemaal bijna rond roze maandag
kom even borrelenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend maar even kamelenrace spelen.
Goed gedaan Joostquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
Gestart om 5u50, gefinisht 16u50. Om 15u00 was ik bij de start van de Via Gladiola. Zit nu uit de zon even te chillen voor ik mijn boel pak en huiswaarts ga.
Volgend jaar op voor nummertje 5. Maar eerst de komende dagen heulemaal niks. Ja fietsen en zwemmen op standje relax
/fun type fun 2
Uhu, bij mij normaal ook.quote:
Kan vrij makkelijk op te lossen zijn. Draait ie heen weer ten op zichte van het wiel, of naar boven/beneden?quote:
Grrrrquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn frietjes aan het wachten
@Samzzquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat MCH volgende deel niet kan kapen.
Boven en beneden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan vrij makkelijk op te lossen zijn. Draait ie heen weer ten op zichte van het wiel, of naar boven/beneden?
quote:
Ik had gisteren die pin het het midden vastgedraaid, omdat ik niet nadacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een vaste stuurpen hebt, dan zit waarschijnlijk het boutje rechts los. Als je een verstelbare stuurpen hebt, kan het ook die links zijn.
In beide gevallen heb je waarschijnlijk een inbussleutel nodig.
Rugpijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren die pin het het midden vastgedraaid, omdat ik niet nadacht.
Morgen zal ik even kijken als ik weer energie heb en de oxazepam uit is gewerkt.
Lukt je vast. En beterschap gok ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren die pin het het midden vastgedraaid, omdat ik niet nadacht.
Morgen zal ik even kijken als ik weer energie heb en de oxazepam uit is gewerkt.
Mijn ballen zijn te zwaar.quote:
Lukt vast, en komt goed.quote:
Fap je niet als Loka weg isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn te zwaar.
[..]
Lukt vast, en komt goed.
Ga toch lekker op vakantie met Loka, ff niks doen, geen kerken, alleen brood, bed en slaap.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn te zwaar.
[..]
Lukt vast, en komt goed.
De kat gaat dan zo raar kijken.quote:
Wil nog wel een weekendje weg, maar zitten met haar werk en ons autisme.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch lekker op vakantie met Loka, ff niks doen, geen kerken, alleen brood, bed en slaap.
Maar ms heb je al geboekt?![]()
Doe ook eens een vraagje danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game on
Mijn hoofd werkt wat suboptimaal wegens oxazepam momenteel. Geef me even de tijd.quote:
Oei.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hoofd werkt wat suboptimaal wegens oxazepam momenteel. Geef me even de tijd.
Niks dat een grammetje sos niet oplost.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hoofd werkt wat suboptimaal wegens oxazepam momenteel. Geef me even de tijd.
Voel me echt een retard momenteel.quote:
Geeft dat niet juist meer angst en stress?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niks dat een grammetje sos niet oplost.
Hoi samzz
Jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me echt een retard momenteel.
[..]
Geeft dat niet juist meer angst en stress?
GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game onquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niks dat een grammetje sos niet oplost.
Hoi samzz
Not sure if serious?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kat gaat dan zo raar kijken.
[..]
Wil nog wel een weekendje weg, maar zitten met haar werk en ons autisme.
Ohja, die liet je laatst zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawelmaar ik heb kittens, dus dat cancelled elkaar uit
Kusjes wil ik altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game on
Doe eens mee. Krijg je een kusje.
Loka heeft echt werk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Not sure if serious?
[ afbeelding ]
Pastinaak is een beetje leip en saga is een beetje domquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, die liet je laatst zien.
Gaat het goed met ze?
Een live Q&A over wandelen met leeuwen, knuffelen met welpen, opvang van wilde katten e.d..quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een live Q&A over wandelen met leeuwen, knuffelen met welpen, opvang van wilde katten e.d..
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]grappig omdat je me goed genoeg kent dat je weet dat dat nodig is
Je moet dat topic eens lezenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
Ik heb ooit een tijger geaaid
En een leeuwenweloje vast gehouden en geaaid en zo
Avonturen
Oh boyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
Ik heb ooit een tijger geaaid
En een leeuwenweloje vast gehouden en geaaid en zo
Avonturen
Ik doe geen aanname. Ik doe een voorstel.quote:
Komt eraanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
WAAR BLIJFT MIJN SCHNITZEL!?!???!?!!11!1!1!!11!![]()
![]()
![]()
Oh dan moet je even schreeuwen: Fraulein schnell fressen und bier, schneller!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Moest waarschijnlijk wachten tot de buren hun eten eerder kregenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan moet je even schreeuwen: Fraulein schnell fressen und bier, schneller!!
Patat is in Rotterdam en omstreken ook gewoon een begrip. (Bram Ladage)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij leeft in het zuiden des lands.
Patat of friet: zolang het maar smaakt!
Gister nog opquote:
kan ik wel tegen, gewoon meer bier drinkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week ook weer 35+ graden voorspeld.
Ik smelt dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:32 schreef MCH het volgende:
[..]
kan ik wel tegen, gewoon meer bier drinken
Onweer mooi weerquote:
Bahquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week ook weer 35+ graden voorspeld.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:39 schreef dop het volgende:
[..]
Patat is in Rotterdam en omstreken ook gewoon een begrip. (Bram Ladage)
Super nice vooruitzichtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch maar eens opstaan. Vanmiddag met een vriend naar de Tour kijken, bier drinken en BBQen. Hopelijk zijn de buien tegen die tijd wel weg.
even die vloeistof vervangen voor een paar tientjes?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Baheven kijken of ik m'n overuren in kan zetten om eerder vrij te zijn dan. M'n airco in de auto heeft het nu helemaal opgegeven
Ik blijf juist iets langer op mijn werk zodat ik in de airco kan blijven zitten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Baheven kijken of ik m'n overuren in kan zetten om eerder vrij te zijn dan. M'n airco in de auto heeft het nu helemaal opgegeven
dat ding stelt nooit teleur, episch bergje hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Super nice vooruitzicht, hopelijk stelt de Col de Tourmalet niet teleur. Mocht het weer ruk blijven maar BBQin in de schuur, been there done that.
Zal sowieso even kijken of ik in ieder geval de volledige klim nog kan meepikken. Iets met boardgame-weekend met vrienden en de enige zijn die wielrennen kijkt -_-.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
dat ding stelt nooit teleur, episch bergje hoor
Hoe was je schnitzel?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Het is niet de vloeistof.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
even die vloeistof vervangen voor een paar tientjes?
het is geen kater hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Veel water drinken en rustig bewegen, dan komt het goed.
Nóg meer dan je nu al doet? Bro, dan overlijd je. Beter ga je werken aan dat alcoholprobleem. Dan ben je ook gelijk minder vervelend aanwezig in topics.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:32 schreef MCH het volgende:
[..]
kan ik wel tegen, gewoon meer bier drinken
Welke principes.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:26 schreef MCH het volgende:
[..]
gelijk die principes opzij nu je weer aan de man bent
Het is phoenyx niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nóg meer dan je nu al doet? Bro, dan overlijd je. Beter ga je werken aan dat alcoholprobleem. Dan ben je ook gelijk minder vervelend aanwezig in topics.
Dat lijkt me een win-winstuatie.
neequote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh...dan alleen rustig aan doen. Werkt je pil al?
Ik denk dat hij doelt op het feit dat je zo lekker aan het afvallen was. Maar als je de hele week gezond hebt gegeten, dan kan je best een keer zondigen.quote:
Stokj, jij ook hier?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Vanavond dan wat rustig aan doen met drangoe ja
Ah zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat je zo lekker aan het afvallen was. Maar als je de hele week gezond hebt gegeten, dan kan je best een keer zondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |