En zo kun je wel even doorgaan, en centimeter voor centimeter opschuiven, maar 10cm is toch een significant verschil in lengte. 1.68 is echt niet gebruikelijk op die positie. Kanté kan niet alleen voetballen, het is ook nog eens a freak of nature qua conditie en daarnaast een Afrikaan met genoeg spiermassa.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kante is 1.68.
Davids was nou ook niet bepaald groot en die kon daar ook fantastisch spelen.
Lijkt me ook niet zo boeiend nee, wellicht juist handiger. Hoe kleiner hoe beweeglijker.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als buitenspeler is lengte niet per se van belang.
Bij die tweede tegengoal deed die speler van die Grieken niet eens zijn best en toch viel Kelly. Genant was dat.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt wel klein zijn, maar dan moet je fysiek wel flink compenseren. Dat heeft Kelly ook niet echt.
Eens, maar ook eens dat je elftal niet uit teveel kleine mannetjes moet bestaan.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo boeiend nee, wellicht juist handiger. Hoe kleiner hoe beweeglijker.
Klopt. Hij liep er tegenaan en viel om. Lachwekkendquote:Op zondag 21 juli 2019 01:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij die tweede tegengoal deed die speler van die Grieken niet eens zijn best en toch viel Kelly. Genant was dat.
Zo'n van der Gijp gaat die Kelly echt tot Manolev 2.0 bombarderen als dit nog 2-3x voor komt. Heb er nu al medelijden mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Hij liep er tegenaan en viel om. Lachwekkend
Die is weg inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Respect hoe @:Elan, @:Bolasie op zijn plek zet
Die zien we even niet meer
VI genot. Kan niet wachten.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n van der Gijp gaat die Kelly echt tot Manolev 2.0 bombarderen als dit nog 2-3x voor komt. Heb er nu al medelijden mee.
Kelly mocht willen dat ie de passing van Mano heeft #ongekendquote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n van der Gijp gaat die Kelly echt tot Manolev 2.0 bombarderen als dit nog 2-3x voor komt. Heb er nu al medelijden mee.
Geen idee eigenlijk. Augustus lijkt me?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Genieten altijd.
Waar liggen Georgië, Azerbaijan en Wit-Rusland volgens jou dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef PIETR het volgende:
Main path (draw: 14:00 CEST)
Group 1
1 Hapoel Beer-Sheva FC (ISR) / FC Kairat Almaty (KAZ)
2 Feyenoord (NED)
3 Shamrock Rovers FC (IRL) / Apollon Limassol FC (CYP)
4 Torino FC (ITA) / Debreceni VSC (HUN)
5 FC Viktoria Plzeň (CZE) / Olympiacos FC (GRE)
6 FK Austria Wien (AUT)
7 IFK Norrköping (SWE) / FK Liepaja (LVA)
8 Gabala SC (AZE) / FC Dinamo Tbilisi (GEO)
9 FC Shakhtyor Soligorsk (BLR) / Esbjerg fB (DEN)
10 Royal Antwerp FC (BEL)
Nice, geen Oostblok dit keer.
Die liggen zelfs alweer voorbij het Oostblok. Zou voor Esbjerg gaan. Denemarken, niks mis mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar liggen Georgië, Azerbaijan en Wit-Rusland volgens jou dan?
Overigens zouden Austria Wien of Royal Antwerp lastige tegenstanders zijn die we maar beter kunnen ontlopen
Lange bal heeft hij wel. Voetballen is het probleem niet iig.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kelly mocht willen dat ie de passing van Mano heeft #ongekend
Austria Wien is echt helemaal niks.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overigens zouden Austria Wien of Royal Antwerp lastige tegenstanders zijn die we maar beter kunnen ontlopen
Als het Antwerpen is ga ik eens een buitenlandpot meepakken.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:12 schreef PIETR het volgende:
Main path (draw: 14:00 CEST)
Group 1
1 Hapoel Beer-Sheva FC (ISR) / FC Kairat Almaty (KAZ)
2 Feyenoord (NED)
3 Shamrock Rovers FC (IRL) / Apollon Limassol FC (CYP)
4 Torino FC (ITA) / Debreceni VSC (HUN)
5 FC Viktoria Plzeň (CZE) / Olympiacos FC (GRE)
6 FK Austria Wien (AUT)
7 IFK Norrköping (SWE) / FK Liepaja (LVA)
8 Gabala SC (AZE) / FC Dinamo Tbilisi (GEO)
9 FC Shakhtyor Soligorsk (BLR) / Esbjerg fB (DEN)
10 Royal Antwerp FC (BEL)
Nice, geen Oostblok dit keer.
Dan gaan ze de stad hermetisch afsluiten voor Nederlanders gok ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het Antwerpen is ga ik eens een buitenlandpot meepakken.
Georgië wel top om te bezoeken denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnt dat je in een container alles Antwerpen binnen kunt krijgen.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan ze de stad hermetisch afsluiten voor Nederlanders gok ik.
Waren eerst bevriend toch? Maar is een paar jaar terug goed los gegaan volgens mij.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan ze de stad hermetisch afsluiten voor Nederlanders gok ik.
Zou de slechtst mogelijke loting zijn, wordt sowieso een kansloze combi dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat je in een container alles Antwerpen binnen kunt krijgen.
Hoezo geen oostblokquote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou de slechtst mogelijke loting zijn, wordt sowieso een kansloze combi dan.
Doe maar Denemarken of Wenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |