Kan zijn dat het in een versnelling is geraakt. Een plan kan er wel zijn, maar of dat door omstandigheden/formaliteiten nu of pas over een half jaar rondkomt kan voor het aantrekken van de spelers in deze specifieke transferwindow nog wel gevolgen hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. De investeerders staan in de rij maar ondertussen halen we Narsingh en een of andere lilliputter die bij een zuchtje wind al omvalt.
De ellende begint al als je full-time gaat werken en minder frequent een biertje gaat drinkenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt na je 30e toch?
Heb nog 5 jaar
Elia is enorm popiejopie aan het doen. Geen idee wat we er mee moeten, tenzij ze Hansson en Azarkan beide gaan verhuren.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan zijn dat het in een versnelling is geraakt. Een plan kan er wel zijn, maar of dat door omstandigheden/formaliteiten nu of pas over een half jaar rondkomt kan voor het aantrekken van de spelers in deze specifieke transferwindow nog wel gevolgen hebben.
Ik zag btw wel een instagram post weer van Elia. Wat is dat dan allemaal.
Hij kan best voetballen, alleen hij pakt geen ballen af. Ik denk dat Stam bepaalde beloftes heeft gehad over versterkingen en nu gewoon de voorbereiding zo goed als het kan aan het werken is naar een bepaalde spelvorm met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Betekent niet dat spelers ook per definitie op deze posities gaan spelen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat viel dan ook wel weer mij. Genoeg mensen op twitter iig die het zonde vonden dat hij vertrok. Wellicht heeft dat trouwens meer te maken met dat het echt een jongen van de club was.
Kan toch niet anders dan dat hij naar Feyenoord komt? Is nu ook onderweg naar Rotterdam voor een geheime medische keuring.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan zijn dat het in een versnelling is geraakt. Een plan kan er wel zijn, maar of dat door omstandigheden/formaliteiten nu of pas over een half jaar rondkomt kan voor het aantrekken van de spelers in deze specifieke transferwindow nog wel gevolgen hebben.
Ik zag btw wel een instagram post weer van Elia. Wat is dat dan allemaal.
Oh dan is het al te laat #ripquote:Op zondag 21 juli 2019 00:50 schreef fetX het volgende:
[..]
De ellende begint al als je full-time gaat werken en minder frequent een biertje gaat drinken
Het is in ieder geval totaal geen cvm en je moet er fysiek wel wat naast hebben staan op het middenveld.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan best voetballen, alleen hij pakt geen ballen af. Ik denk dat Stam bepaalde beloftes heeft gehad over versterkingen en nu gewoon de voorbereiding zo goed als het kan aan het werken is naar een bepaalde spelvorm met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Betekent niet dat spelers ook per definitie op deze posities gaan spelen.
Zegt wie?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dan dat hij naar Feyenoord komt? Is nu ook onderweg naar Rotterdam voor een geheime medische keuring.
Waar staat dat laatste?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan toch niet anders dan dat hij naar Feyenoord komt? Is nu ook onderweg naar Rotterdam voor een geheime medische keuring.
Ik begrijp het niet helemaal, ik vind het een leuke reservekracht btw voor als een Kokcu geblesseerd raakt of geen volle 90 min kan spelen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is in ieder geval totaal geen cvm en je moet er fysiek wel wat naast hebben staan op het middenveld.
Hansson is een kopie van Larsson. Afentoe aardig, maar meestal kut.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Elia is enorm popiejopie aan het doen. Geen idee wat we er mee moeten, tenzij ze Hansson en Azarkan beide gaan verhuren.
Heb te weinig van hem gezien om dat te kunnen zeggen. Vind de versnelling van Hansson wel een stuk indrukwekkender iig.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hansson is een kopie van Larsson. Afentoe aardig, maar meestal kut.
Kokcu, mag ik toch hopen, lijkt me basisspeler te worden. Speelde laatst ook weer prima.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal, ik vind het een leuke reservekracht btw voor als een Kokcu geblesseerd raakt of geen volle 90 min kan spelen.
Jij gaat morgen toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef Elan het volgende:
Open dag dus waarschijnlijk zo'n wedstrijdje met oud-spelers?
Kante is 1.68.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen ventje van 1.63 als CVM posteren. Dat is een voetbalmoord.
Nope, dat heb ik er zelf bij verzonnen. Was onderweg naar Nederland, terwijl hij eigenlijk op trainingskamp is met zijn club ..quote:Op zondag 21 juli 2019 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat daar bij 'op weg naar medische keuring in rotterdam'?
Als buitenspeler is lengte niet per se van belang.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hansson is een kopie van Larsson. Afentoe aardig, maar meestal kut.
En die Azarkan is best oke, maar is gewoon nog kleiner dan Kelly.
Ben ook fan van Kokcu ja. Hij is ook fysiek wel in orde, is niet zo'n lilliputter als ik dacht. Had toch zo'n Achahbar fysiek in mijn hoofd.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu, mag ik toch hopen, lijkt me basisspeler te worden. Speelde laatst ook weer prima.
Je kunt wel klein zijn, maar dan moet je fysiek wel flink compenseren. Dat heeft Kelly ook niet echt.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kante is 1.68.
Davids was nou ook niet bepaald groot en die kon daar ook fantastisch spelen.
Azarkan, Summerville, Kelly, Ayoub. Dwergengenot.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als buitenspeler is lengte niet per se van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |