abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188001907
Het zelf-saboterende ego... angst die zichzelf vaak vervult.
Dergelijke neigingen leiden er niet zelden toe, dat iemand op die manier juist creëert waar hij bang voor is, wat dan vervolgens weer werkt als bevestiging van wat diep van binnen onbewust al wordt geloofd. En dan is het cirkeltje weer rond.
We zijn ons doorgaans zo slecht bewust van onze eigen patronen.

Je vriend mag dus eens goed met zichzelf aan de slag.
Eens kijken
  Spellchecker vrijdag 19 juli 2019 @ 12:14:26 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188002013
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Baylee het volgende:
@:PiyeReloaded
Ik ben anders als mijn vriendinnen want die zijn allemaal bij hun eerste vriend en zijn daar nu al eeeuweennn mee getrouwd kindjes alles.
Ik heb 2 kids van 2 mannen uit 2 eerdere relaties, en ik schaam me ergens een beetje als deze relatie nu weer op niks uitdraait. En dan ga ik twijfelen of het niet aan mij ligt. En daarom wilde ik in het kort bevestiging of dat onafhankelijke mensen dit gedrag ook ziekelijk zouden vinden.

En ik neem deze meningen zeker mee, ze bevestigen mijn eigen idee erover.
Dus ik ga een goed gesprek aan en als er niks veranderd dan ga ik idd rennen.
Gelukkig heb ik mijn eigen huis nog :D
Ik hoop maar dat dat heel goed geregeld is dan.
En niet wegrennen maar hem buitenzetten.
En hebben jullie ook samen kinderen? Heeft hij kinderen?
pi_188002279
Nee samen geen kinderen, hij heeft er zelf 1.
Ik woon bij hem en mijn huis is tijdelijk verhuurd.
pi_188003614
Hier zou ik echt niet tegen kunnen, het zou ook het moment zijn dat ik zo snel mogelijk weer naar mijn eigen huis vertrok.
pi_188003696
Heel snel wegrennen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_188003800
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.

Ik heb sinds 2 jaar een vriend waar ik nu een jaar mee samenwoon met ons samengestelde gezinnetje.

Alles leuk en aardig, het is een bijzondere man maar goed ik ben ook geen doorsnee vrouw.
Hij is alleen zo erg onzeker man ik word er gek van! Zo gek dat ik merk dat ik harder word en hem juist niet de bevestiging meer wil geven die hij zo vraagt.
Je bedoelt hier toch niet mee dat je gedoemd bent tot het blijven bij deze man, omdat iets beter is dan niets?

quote:
Elke ochtend als we wakker worden en ik niet snel genoeg bij hem ga liggen is het al gelijk 'hou je niet meer van me, ben ik niet meer goed genoeg' en ik wil gewoon lekker bij je liggen bla bla. Al heel vaak gesprekken gehad dat ik nou eenmaal wat lastiger wakker wordt als hij en hij me niet kan veroordelen op gedrag wat ik vertoon als ik SLAAP!!!
Dus je kan niet eens normaal wakker worden, want je hebt een jengelende kindman naast je in bed. Lekker dan. :{

quote:
[...]
Als wij een dag geen s** hebben dan is hij gelijk in paniek en gaat hij telkens zeuren ja we moeten toch genieten, ik zeg dan ook dat ik dat ook doe maar niet als hij er zo over zeurt. Dan heb ik het idee dat het moet.
[...]
Dat jullie überhaupt nog seks hebben, je droogt toch spontaan uit van dit vermoeiende claimgedrag?

In de meeste situaties vind ik een echt goed gesprek de eerste stap om te zetten, omdat dat meestal te weinig gebeurt. In jouw situatie heb ik eigenlijk niet het idee dat er een goed gesprek over dit gedrag en deze situatie in zit en dar er geen kans op verbetering is.

Wel kun je natuurlijk proberen het gesprek te voeren, omdat het voor jezelf meer closure kan geven en je dat iig nog wel serieus hebt geprobeerd. En dan snel weer met je kinderen in je eigen huis gaan wonen.
pi_188003803
wat je natuurlijk ook kan doen onder het mom van je geeft hem nog 1kans is dat je na het hele goeie gesprek wat je heb gehad weer(tijdelijk) in je eigen huis kan wonen en van daaruit weer de relatie opbouwen.
afstand nemen van elkaar hoeft niet slecht te zijn, het kan ook een relatie kracht geven.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 14:07:57 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188004008
Je topictitel is: hij vraagt zoveel om bevestiging. Dan zou je kunnen denken: als hij daarmee kan stoppen, dan zal het veel beter gaan. Maar als ik je posts lees, wordt duidelijk dat hij heel achterdochtig en wantrouwend is. Dat zit veel dieper en lijkt me een veel groter probleem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188004105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.

Ik heb sinds 2 jaar een vriend waar ik nu een jaar mee samenwoon met ons samengestelde gezinnetje.

Alles leuk en aardig, het is een bijzondere man maar goed ik ben ook geen doorsnee vrouw.
Hij is alleen zo erg onzeker man ik word er gek van! Zo gek dat ik merk dat ik harder word en hem juist niet de bevestiging meer wil geven die hij zo vraagt.

Elke ochtend als we wakker worden en ik niet snel genoeg bij hem ga liggen is het al gelijk 'hou je niet meer van me, ben ik niet meer goed genoeg' en ik wil gewoon lekker bij je liggen bla bla. Al heel vaak gesprekken gehad dat ik nou eenmaal wat lastiger wakker wordt als hij en hij me niet kan veroordelen op gedrag wat ik vertoon als ik SLAAP!!!

Nou dan begint mijn dag al goed, we moeten een beetje opschieten dan pakt hij me vast en gaat zeggen 'niets doen met iemand anders he schat, echt niet anders moet je het gewoon zeggen en opdonderen' , en dat terwijl ik eten sta te maken voor de kids bijv.

De rest van de dag weet ik al dat als ik hem weinig app ik savonds als ik thuis kom weer dit gezeur krijg.

Soms, eerlijk waar, ruikt hij aan me of hij andere mannen ruikt. hahahah.. Zal deels ook wel een grapje zijn maar ik word er knettergek van!

Als wij een dag geen s** hebben dan is hij gelijk in paniek en gaat hij telkens zeuren ja we moeten toch genieten, ik zeg dan ook dat ik dat ook doe maar niet als hij er zo over zeurt. Dan heb ik het idee dat het moet.

Heel negatief verhaal dit, natuurlijk heeft hij ook leuke kanten ;) hier word ik alleen knettergek van! Ik heb het lief geprobeerd, onaardig, gezegd nou kom op! maar niks helpt.
Wat is s**?
pi_188004918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is s**?
Seks met een x
pi_188006018
Dumpen deze gek.

Hier wordt je toch niet gelukkig van?
pi_188006275
Tja, hij is onzeker inderdaad. Er zit niets anders op dan dit, zoals je het hier vertelt, met hem te bespreken. Op basis van zijn keuzes daarna, zal jij een keuze moeten maken. Dit type persoonlijkheid zal echter niet snel veranderen.
pi_188006822
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo een vermoeden had ik al. Zo gaat dat vaak bij die gasten die zelf vreemdgaan/gingen, die denken dat de ander het ook doet. Zoals iemand hiervoor al opmerkte, zoals de waard is...
Ik denk zelfs dat zowel het vreemdgaan als het gedrag nu uit een overweldigende onzekerheid komt. Vreemdgaan / aandacht van anderen is ook een manier om bevestiging te krijgen voor je slechte eigenwaarde. Door dit 'geleend' zelfvertrouwen voelt hij zich wellicht weer even goed.

Het 'needy' gedrag dat hij laat zien is namelijk ook super onzeker. Constant bevestiging zoeken. Als hij al niet van zichzelf kan houden, hoe kan een ander dat dan wel. Dus zoekt hij constant bevestiging.

Dit is niet iets waar je hem bij kan helpen. Verder is dit ook niet een beetje onzeker maar best wel in het extreme.

Ik zou rennen.
pi_188009026
Je zegt dat je zelf ook geen doorsnee vrouw bent.
Kan je hier wat meer informatie over geven?
pi_188009060
Heb je echt zin om dit nog 40 jaar elke dag te ervaren?
pi_188009782
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 18:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
Heb je echt zin om dit nog 40 jaar elke dag te ervaren?
That's the right question.
Somebody that I used to know
pi_188009830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 18:15 schreef phoenyx het volgende:
Je zegt dat je zelf ook geen doorsnee vrouw bent.
Kan je hier wat meer informatie over geven?
quote:
Ik ben anders als mijn vriendinnen want die zijn allemaal bij hun eerste vriend en zijn daar nu al eeeuweennn mee getrouwd kindjes alles.
Ik heb 2 kids van 2 mannen uit 2 eerdere relaties, en ik schaam me ergens een beetje als deze relatie nu weer op niks uitdraait. En dan ga ik twijfelen of het niet aan mij ligt. En daarom wilde ik in het kort bevestiging of dat onafhankelijke mensen dit gedrag ook ziekelijk zouden vinden.
pi_188009838
Klinkt gezellig.
pi_188009843
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

That's the right question.
Lol. Mensen praten elkaar zo gemakkelijk na als ze hetzelfde denken, dan is er immers geen reden meer om nog extra na te hoeven denken.

Vaak reageren andere mensen angstig als anderen hen redenen geven om angstig te zijn. Stel dat wij een relatie hebben en jij zit elke keer te dreigen dat je vreemd zal gaan, ik ben onzeker en ik ga dan vaak vragen van 'je gaat niet vreemd toch?'. Jij kan dan weer op een forum posten en zeggen dat je vriend telkens maar vraagt of je niet vreemdgaat.

Je hoeft niet te vertellen of er een oorzaak kan zijn die bij jezelf kan liggen (zoals TS ook niet doet, het hele verhaal gaat over de vriend). Daarom vraag ik wat er zo speciaal aan haar is. En daarom hebben mensen zoals jullie altijd direct een mening klaar staan gewoon om die maar te hebben.
pi_188009852
Ik gooi hem er maar even in:
Ook ooit gedacht dat dit aan jou ligt?

Ik herken mezelf wel een beetje in je vriend (ja echt waar).
Zo kon ik ook heel erg zijn, erg hé.
Komt omdat ik mijn vriendin totaal niet vertrouwde.

Met een andere vriendin had ik er niet zoveel last van, want die kon ik blind vertrouwen.
pi_188009859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Lol. Mensen praten elkaar zo gemakkelijk na als ze hetzelfde denken, dan is er immers geen reden meer om nog extra na te hoeven denken.

Vaak reageren andere mensen angstig als anderen hen redenen geven om angstig te zijn. Stel dat wij een relatie hebben en jij zit elke keer te dreigen dat je vreemd zal gaan, ik ben onzeker en ik ga dan vaak vragen van 'je gaat niet vreemd toch?'. Jij kan dan weer op een forum posten en zeggen dat je vriend telkens maar vraagt of je niet vreemdgaat.

Je hoeft niet te vertellen of er een oorzaak kan zijn die bij jezelf kan liggen (zoals TS ook niet doet, het hele verhaal gaat over de vriend). Daarom vraag ik wat er zo speciaal aan haar is. En daarom hebben mensen zoals jullie altijd direct een mening klaar staan gewoon om die maar te hebben.
:Y
pi_188010122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zo, wat een aannames. Ik zeg alleen maar dat dat de vraag is die je moet stellen. Als het antwoord is dat dat wel zo is (ondanks dit, of bijvoorbeeld omdat je al blij bent met een man), dan is dat prima. Maar soms helpt het om de boel voor jezelf even op scherp te zetten om te zien waar je staat. En de vraag over of je een toekomst ziet met hem is een zeer geschikte vraag daarvoor.
Somebody that I used to know
pi_188010125
quote:
@:PiyeReloaded

En ik neem deze meningen zeker mee, ze bevestigen mijn eigen idee erover.
Dus ik ga een goed gesprek aan en als er niks veranderd dan ga ik idd rennen.
Gelukkig heb ik mijn eigen huis nog :D
Duidelijk.

Ik denk dat het belangrijk is dat je je angst voor dat stigma, niet laat weerhouden om een slechte relatie te verbreken. Gebruik het desnoods om wat kritischer te zijn in het aangaan van een nieuwe relatie. Maar alsjeblieft geen 'wat moeten mensen wel niet van me denken wanneer ik deze slechte relatie waarin ik ongelukkig ben beëindig?'
"Pools are perfect for holding water"
pi_188010433
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:33 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zo, wat een aannames. Ik zeg alleen maar dat dat de vraag is die je moet stellen. Als het antwoord is dat dat wel zo is (ondanks dit, of bijvoorbeeld omdat je al blij bent met een man), dan is dat prima. Maar soms helpt het om de boel voor jezelf even op scherp te zetten om te zien waar je staat. En de vraag over of je een toekomst ziet met hem is een zeer geschikte vraag daarvoor.
Je herhaalt gewoon wat je zegt maar nu met meer aannames. Misschien is de juiste vraag wel of zij hem waard is? Of wat zij moet veranderen? Waarvan jij zegt dat het 'de vraag' is is waarschijnlijk niet de vraag die belangrijk is, dat is wat ik je meld. Wat jij hier zegt helpt trouwens inderdaad om het op scherp te zetten voor haar, gewoon maar denken of je een toekomst met iemand wil zonder na te hoeven denken over wat je zelf verkeerd doet. Bedoel als het je zo verteld wordt begrijp je het wel toch?

Kijk jij hebt altijd voorbeelden nodig om iets echt te kunnen begrijpen. Dus laten we teruggaan naar het voorbeeld dat wij een stelletje zijn en jij elke keer dreigt met vreemdgaan en ik het extra aanhankelijke vriendje ben omdat je je zo gedraagt.

Stel dat iemand tegen jou zegt dat het de goede vraag is of je zelf een toekomst met die persoon ziet. Jij denkt dan van nee want je irriteert je mateloos aan je vriendje. Maar je weet zelf ook wel dat dit nergens op slaat omdat je het grotendeels ook bij jezelf moet zoeken. Jij bent ook niet bepaald een geweldige meid in die situatie. Dus nee dan is het niet zo'n geweldige vraag die gesteld wordt of wel als het ervoor zorgt dat iemand alleen maar bevestiging ervan krijgt dat zijn slechte gedrag goed is door een ander terwijl het slecht gedrag is en ze na moeten denken over wat ze zelf moeten veranderen (i.p.v. o.a. jouw idee dat je alleen moet kijken naar de toekomst).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2019 20:04:22 ]
pi_188010550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Duidelijk.

Ik denk dat het belangrijk is dat je je angst voor dat stigma, niet laat weerhouden om een slechte relatie te verbreken. Gebruik het desnoods om wat kritischer te zijn in het aangaan van een nieuwe relatie. Maar alsjeblieft geen 'wat moeten mensen wel niet van me denken wanneer ik deze slechte relatie waarin ik ongelukkig ben beëindig?'
Nee je zal iemand eens aanmoedigen om eerst bij zichzelf te rade te gaan over waarom het telkens mis gaat. Beter adviseren om vooral niet over een terugkerend patroon na te denken
pi_188010605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee je zal iemand eens aanmoedigen om eerst bij zichzelf te rade te gaan over waarom het telkens mis gaat. Beter adviseren om vooral niet over een terugkerend patroon na te denken
Ik zeg dat ze haar angst over een oordeel van buitenstaanders, zich niet moet laten belemmeren om een slechte relatie te verbreken. Dat ze niet bij hem moet blijven omdat ze anders wellicht door derden gezien wordt als [vul maar in].
pi_188010724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zeg dat ze haar angst over een oordeel van buitenstaanders, zich niet moet laten belemmeren om een slechte relatie te verbreken. Dat ze niet bij hem moet blijven omdat ze anders wellicht door derden gezien wordt als [vul maar in].
Ja en daarmee faciliteer je wat ik zeg. Dat ze haar relatie niet moet gaan verbreken vanwege anderen is wel het minste van haar zorgen
pi_188010737
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:19 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat ze haar relatie niet moet gaan verbreken vanwege anderen is wel het minste van haar zorgen
Goede samenvatting van mijn post. Fijn dat je het begrijpt.
pi_188010761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Goede samenvatting van mijn post. Fijn dat je het begrijpt.
Begrijp dat je advies geeft over iets wat het minste van haar zorgen is
pi_188010812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Begrijp dat je advies geeft over iets wat het minste van haar zorgen is
Ik begrijp dat ik advies geef over iets waarvan zij in dit topic aangeeft dat zij zich daar zorgen over maakt, maar waar ze zich inderdaad geen zorgen over zou moeten maken.

Ik zeg dus tegen haar; dat stigma is niet belangrijk, laat dat je er niet van weerhouden om die relatie desnoods te verbreken.

Duidelijker kan ik het niet maken.
pi_188010840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik advies geef over iets waarvan zij in dit topic aangeeft dat zij zich daar zorgen over maakt, maar waar ze zich inderdaad geen zorgen over zou moeten maken.

Ik zeg dus tegen haar; dat stigma is niet belangrijk, laat dat je er niet van weerhouden om die relatie desnoods te verbreken.

Duidelijker kan ik het niet maken.
Stel voor 1 moment dat het aan haar ligt dat de relatie zo kut is. Dan motiveer je haar met jouw post om eerder de relatie te beeindigen dan bij haarzelf te rade gaan of ze de relatie kan verbeteren. Duidelijker kan ik het ook niet maken.
pi_188010868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:26 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Stel voor 1 moment dat het aan haar ligt dat de relatie zo kut is. Dan motiveer je haar met jouw post om eerder de relatie te beeindigen dan bij haarzelf te rade gaan of ze de relatie kan verbeteren. Duidelijker kan ik het ook niet maken.
Als jij dat zo leest.

Maar nee, 'laat je niet weerhouden door een stigma geuit door derden' en 'ga vooral niet bij jezelf ten rade of je iets kan verbeteren aan je relatie' zijn voor de meeste mensen gewoon twee verschillende dingen.
pi_188010893
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Als jij dat zo leest.
Joh je krijgt een duidelijk moment om te begrijpen hoe mensen naar bepaalde zaken kijken en je slaat het weer in de wind.
pi_188010908
En dat deed hij de eerste paar dagen of weken van jullie nieuwe relatie niet ?

Overigens komt bij mij het begrip verlatingsangst naar boven.

[ Bericht 31% gewijzigd door cempexo op 19-07-2019 21:22:39 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_188010910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Als jij dat zo leest.

Maar nee, 'laat je niet weerhouden door een stigma geuit door derden' en 'ga vooral niet bij jezelf ten rade of je iets kan verbeteren aan je relatie' zijn voor de meeste mensen gewoon twee verschillende dingen.
Ja voor mij ook, maar als je het ene in een reactie gebruikt dat gaat over het andere dan snap je zelf ook nog wel dat je het een bepaalde richting op stuurt. Of ben je sociaal zo ongevoelig?
pi_188010979
Oke jij hebt ook voorbeelden nodig misschien
Stel dat jij vroeger vreemd bent gegaan, niet te vertrouwen bent
Je partner, ik, gaat je vragen of je vanavond niet vreemd gaat.
Jij gaat op het forum zeggen dat ik zit te zeuren.
Een ander (probeer in dit geval) gaat zeggen dat je niet je relatie moet behouden vanwege een stigma.
Dan ben jij er in het algemeen eerder vatbaar voor om de relatie te beeindigen. Ook al ligt het probleem bij jezelf en hoor je aan jezelf te werken. Je krijgt dan alleen maar te horen dat je het uit moet maken. Kan je dat snappen?
pi_188011194
Het is geen intelligentie om mensen op details te wijzen waarvan je zeker weet dat ze kloppen, het is intelligentie als je mensen de juiste kant op weet te sturen en niet vervalt in details
pi_188029821
Doe hier eens even normaal tegen elkaar zeg. Iemand uitschelden doe je maar lekker ergens anders. Als je die drang al voelt.

On-topic graag.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 21:34:07 #89
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_188030107
Heb je hem al bevestiging gegeven dat je hem gedumpt hebt?
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 01:48:03 #90
441859 crew  Lenny77
pi_188034268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 19:09 schreef Harlekien het volgende:
Ik gooi hem er maar even in:
Ook ooit gedacht dat dit aan jou ligt?

Ik herken mezelf wel een beetje in je vriend (ja echt waar).
Zo kon ik ook heel erg zijn, erg hé.
Komt omdat ik mijn vriendin totaal niet vertrouwde.

Met een andere vriendin had ik er niet zoveel last van, want die kon ik blind vertrouwen.
En waarom vertrouwde je de eerste niet en de tweede wel?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188034332
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En waarom vertrouwde je de eerste niet en de tweede wel?
Ze maakte me gewoon achterdochtig. Liegen, om dingen heen draaien. Kan het niet echt uitleggen. Had gewoon altijd het idee dat er iets niet klopte aan haar. Dat ik haar in de gaten moest houden. Ze ging vaak stappen en had ook een bepaalde reputatie.

Uiteindelijk bleek mijn gevoel te kloppen.

De tweede ging bijna nooit uit, was gewoon een heel ander persoon. Liever ook, hield rekening met me en ik daardoor met haar.
pi_188034824
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ze maakte me gewoon achterdochtig. Liegen, om dingen heen draaien. Kan het niet echt uitleggen. Had gewoon altijd het idee dat er iets niet klopte aan haar. Dat ik haar in de gaten moest houden. Ze ging vaak stappen en had ook een bepaalde reputatie.

De tweede ging bijna nooit uit, was gewoon een heel ander persoon. Liever ook, hield rekening met me en ik daardoor met haar.
Je bedoelt dus dat je op zoek was, en nu nog, op gewenst gedrag van een ander. Dat heet bevestigingsgedrag...dat niets te maken heeft of iemand het juiste gedrag vertoont. Juist gedrag bestaat namelijk niet.
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 10:15:28 #93
441859 crew  Lenny77
pi_188036012
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Wist je op voorhand van haar 'reputatie'? Want dan ga je misschien ook sneller iets zoeken achter dingen? Ik lees wel dat je zegt dat je gevoel bleek te kloppen, maar daar gaat natuurlijk een periode aan vooraf en toen was je dus ook achterdochtig door alleen vermoedens. Lag dat dan aan die reputatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 22-07-2019 01:30:35 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188036098
Pff wordt er al moe van als ik erover lees.

Hard gezegd: ik zou bedanken en er een punt achter zetten. Dit gaat het uiteindelijk toch niet worden.

En zoals al veel genoemd hier: "zoals de waard is schat hij zijn gasten"
pi_188036279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef Baylee het volgende:
Nee samen geen kinderen, hij heeft er zelf 1.
Ik woon bij hem en mijn huis is tijdelijk verhuurd.
Lekker toch al dat inkomen
  zondag 21 juli 2019 @ 10:56:14 #96
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188036373
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 14:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Seks met een x
Ja,wel neuken maar niet zoenen is niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188037916
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2019 10:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wist je op voorhand van haar 'reputatie'? Want dan ga je misschien ook sneller iets zoeken achter dingen? Ik lees wel dat je zegt dat je gevoel bleek te kloppen, maar daar gaat natuurlijk eek periode aan vooraf en toen was je dus ook achterdochtig door alleen vermoedens. Lag dat dan aan die reputatie?
Jazeker, daar wist ik van af en had er zelf geen problemen mee. Tot ik erachter kwam dat ze loog over kleine dingetjes. En ook over grote dingen later.
pi_188037926
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 06:22 schreef cempexo het volgende:

[..]

Je bedoelt dus dat je op zoek was, en nu nog, op gewenst gedrag van een ander. Dat heet bevestigingsgedrag...dat niets te maken heeft of iemand het juiste gedrag vertoont. Juist gedrag bestaat namelijk niet.
Nou, ja en nee. Ze gaf me een reden om te zoeken maar het zoeken kwam pas na constatering.

Bij m'n andere ex, en m'n huidige vriendin heb ik er geen last van
pi_188038179
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 13:13 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Nou, ja en nee. Ze gaf me een reden om te zoeken maar het zoeken kwam pas na constatering.

Bij m'n andere ex, en m'n huidige vriendin heb ik er geen last van
Derhalve bevestig je wat ik bedoel over juist gedrag dat niet bestaat, je bent zoekende geweest daar er een reden was. In beide gevallen dus.
pi_188038235
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 13:27 schreef cempexo het volgende:

[..]

Derhalve bevestig je wat ik bedoel over juist gedrag dat niet bestaat, je bent zoekende geweest daar er een reden was. In beide gevallen dus.
Ik ben er gewoon van overtuigd dat sommige vrouwen je een reden geven om te zoeken en wantrouwen. En anderen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')