Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
niets doen met iemand anders he schat, echt niet anders moet je het gewoon zeggen en opdonderen
Nee, is geen grapje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
Soms, eerlijk waar, ruikt hij aan me of hij andere mannen ruikt. hahahah.. Zal deels ook wel een grapje zijn maar ik word er knettergek van!
Doen jullie iets aparts of zo? Qua beroep (ik roep maar wat).quote:het is een bijzondere man maar goed ik ben ook geen doorsnee vrouw.
En vervolgens na je eerste date drie maanden dat het uit is tegen iedereen gaat verkondigen wat een vieze hoer je wel niet bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat dit precies betekent:
[..]
Doen jullie iets aparts of zo? Qua beroep (ik roep maar wat).
Verder, je vriend klinkt als iemand die als je het uitmaakt je gaat stalken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Een ziek ventje die waarschijnlijk zelf bij de vleet vreemdgaat of ging als ie zo onzeker is.
Zoals de waard....
Of ligt het aan jou, je gedrag en jouw verleden dat hij zo is? was je easy?
Praat erover met hem op een rustige manier. Misschien zit er bij hem ergens onzekerheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.
Ik heb sinds 2 jaar een vriend waar ik nu een jaar mee samenwoon met ons samengestelde gezinnetje.
Alles leuk en aardig, het is een bijzondere man maar goed ik ben ook geen doorsnee vrouw.
Hij is alleen zo erg onzeker man ik word er gek van! Zo gek dat ik merk dat ik harder word en hem juist niet de bevestiging meer wil geven die hij zo vraagt.
Elke ochtend als we wakker worden en ik niet snel genoeg bij hem ga liggen is het al gelijk 'hou je niet meer van me, ben ik niet meer goed genoeg' en ik wil gewoon lekker bij je liggen bla bla. Al heel vaak gesprekken gehad dat ik nou eenmaal wat lastiger wakker wordt als hij en hij me niet kan veroordelen op gedrag wat ik vertoon als ik SLAAP!!!
Nou dan begint mijn dag al goed, we moeten een beetje opschieten dan pakt hij me vast en gaat zeggen 'niets doen met iemand anders he schat, echt niet anders moet je het gewoon zeggen en opdonderen' , en dat terwijl ik eten sta te maken voor de kids bijv.
De rest van de dag weet ik al dat als ik hem weinig app ik savonds als ik thuis kom weer dit gezeur krijg.
Soms, eerlijk waar, ruikt hij aan me of hij andere mannen ruikt. hahahah.. Zal deels ook wel een grapje zijn maar ik word er knettergek van!
Als wij een dag geen s** hebben dan is hij gelijk in paniek en gaat hij telkens zeuren ja we moeten toch genieten, ik zeg dan ook dat ik dat ook doe maar niet als hij er zo over zeurt. Dan heb ik het idee dat het moet.
Heel negatief verhaal dit, natuurlijk heeft hij ook leuke kantenhier word ik alleen knettergek van! Ik heb het lief geprobeerd, onaardig, gezegd nou kom op! maar niks helpt.
'dat gaat hij bij mij niet doen' Hier ging het mis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef Baylee het volgende:
Nou hij heeft voor mij een hele lange relatie gehad waarin hij wel vreemdging ja.
Ik heb 2 relaties gehad voor hem en ben verder heus wel normaal, ik was niet makkelijk hoor 2NutZ.
Hij is gewoon zo, bij zijn ex was hij ook zo begreep ik. Maar ik dacht in het begin van joh dat gaat hij bij mij niet doen.
Maar ik merk nu dat ik er gewoon zo moe van word, en hoe meer hij vraagt om aandacht hoe minder zin ik heb om dat te geven.
Als je de relatie een kans wil geven dan zal je dit ook tegen hem moeten zeggen. Ik denk alleen dat hij dan 2 dagen minder zeurt en dan weer opnieuw begint.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef Baylee het volgende:
Nou hij heeft voor mij een hele lange relatie gehad waarin hij wel vreemdging ja.
Ik heb 2 relaties gehad voor hem en ben verder heus wel normaal, ik was niet makkelijk hoor 2NutZ.
Hij is gewoon zo, bij zijn ex was hij ook zo begreep ik. Maar ik dacht in het begin van joh dat gaat hij bij mij niet doen.
Maar ik merk nu dat ik er gewoon zo moe van word, en hoe meer hij vraagt om aandacht hoe minder zin ik heb om dat te geven.
Denk dat hij dan zijn eigen op jou projecteert. Niet goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef Baylee het volgende:
Dit denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat hij dan 2 dagen minder zeurt en dan weer opnieuw begint.
Dat was heel dom.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef Baylee het volgende:
Zo een vermoeden had ik al. Zo gaat dat vaak bij die gasten die zelf vreemdgaan/gingen, die denken dat de ander het ook doet. Zoals iemand hiervoor al opmerkte, zoals de waard is...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef Baylee het volgende:
Twee opties:quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.
Ik heb sinds 2 jaar een vriend waar ik nu een jaar mee samenwoon met ons samengestelde gezinnetje.
Alles leuk en aardig, het is een bijzondere man maar goed ik ben ook geen doorsnee vrouw.
Hij is alleen zo erg onzeker man ik word er gek van! Zo gek dat ik merk dat ik harder word en hem juist niet de bevestiging meer wil geven die hij zo vraagt.
Elke ochtend als we wakker worden en ik niet snel genoeg bij hem ga liggen is het al gelijk 'hou je niet meer van me, ben ik niet meer goed genoeg' en ik wil gewoon lekker bij je liggen bla bla. Al heel vaak gesprekken gehad dat ik nou eenmaal wat lastiger wakker wordt als hij en hij me niet kan veroordelen op gedrag wat ik vertoon als ik SLAAP!!!
Nou dan begint mijn dag al goed, we moeten een beetje opschieten dan pakt hij me vast en gaat zeggen 'niets doen met iemand anders he schat, echt niet anders moet je het gewoon zeggen en opdonderen' , en dat terwijl ik eten sta te maken voor de kids bijv.
De rest van de dag weet ik al dat als ik hem weinig app ik savonds als ik thuis kom weer dit gezeur krijg.
Als wij een dag geen s** hebben dan is hij gelijk in paniek en gaat hij telkens zeuren ja we moeten toch genieten, ik zeg dan ook dat ik dat ook doe maar niet als hij er zo over zeurt. Dan heb ik het idee dat het moet.
Heel negatief verhaal dit, natuurlijk heeft hij ook leuke kantenhier word ik alleen knettergek van! Ik heb het lief geprobeerd, onaardig, gezegd nou kom op! maar niks helpt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |