Ik zeg dat ze haar angst over een oordeel van buitenstaanders, zich niet moet laten belemmeren om een slechte relatie te verbreken. Dat ze niet bij hem moet blijven omdat ze anders wellicht door derden gezien wordt als [vul maar in].quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee je zal iemand eens aanmoedigen om eerst bij zichzelf te rade te gaan over waarom het telkens mis gaat. Beter adviseren om vooral niet over een terugkerend patroon na te denken
Ja en daarmee faciliteer je wat ik zeg. Dat ze haar relatie niet moet gaan verbreken vanwege anderen is wel het minste van haar zorgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze haar angst over een oordeel van buitenstaanders, zich niet moet laten belemmeren om een slechte relatie te verbreken. Dat ze niet bij hem moet blijven omdat ze anders wellicht door derden gezien wordt als [vul maar in].
Goede samenvatting van mijn post. Fijn dat je het begrijpt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat ze haar relatie niet moet gaan verbreken vanwege anderen is wel het minste van haar zorgen
Begrijp dat je advies geeft over iets wat het minste van haar zorgen isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Goede samenvatting van mijn post. Fijn dat je het begrijpt.
Ik begrijp dat ik advies geef over iets waarvan zij in dit topic aangeeft dat zij zich daar zorgen over maakt, maar waar ze zich inderdaad geen zorgen over zou moeten maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Begrijp dat je advies geeft over iets wat het minste van haar zorgen is
Stel voor 1 moment dat het aan haar ligt dat de relatie zo kut is. Dan motiveer je haar met jouw post om eerder de relatie te beeindigen dan bij haarzelf te rade gaan of ze de relatie kan verbeteren. Duidelijker kan ik het ook niet maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik advies geef over iets waarvan zij in dit topic aangeeft dat zij zich daar zorgen over maakt, maar waar ze zich inderdaad geen zorgen over zou moeten maken.
Ik zeg dus tegen haar; dat stigma is niet belangrijk, laat dat je er niet van weerhouden om die relatie desnoods te verbreken.
Duidelijker kan ik het niet maken.
Als jij dat zo leest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Stel voor 1 moment dat het aan haar ligt dat de relatie zo kut is. Dan motiveer je haar met jouw post om eerder de relatie te beeindigen dan bij haarzelf te rade gaan of ze de relatie kan verbeteren. Duidelijker kan ik het ook niet maken.
Joh je krijgt een duidelijk moment om te begrijpen hoe mensen naar bepaalde zaken kijken en je slaat het weer in de wind.quote:
Ja voor mij ook, maar als je het ene in een reactie gebruikt dat gaat over het andere dan snap je zelf ook nog wel dat je het een bepaalde richting op stuurt. Of ben je sociaal zo ongevoelig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Als jij dat zo leest.
Maar nee, 'laat je niet weerhouden door een stigma geuit door derden' en 'ga vooral niet bij jezelf ten rade of je iets kan verbeteren aan je relatie' zijn voor de meeste mensen gewoon twee verschillende dingen.
En waarom vertrouwde je de eerste niet en de tweede wel?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:09 schreef Harlekien het volgende:
Ik gooi hem er maar even in:
Ook ooit gedacht dat dit aan jou ligt?
Ik herken mezelf wel een beetje in je vriend (ja echt waar).
Zo kon ik ook heel erg zijn, erg hé.
Komt omdat ik mijn vriendin totaal niet vertrouwde.
Met een andere vriendin had ik er niet zoveel last van, want die kon ik blind vertrouwen.
Ze maakte me gewoon achterdochtig. Liegen, om dingen heen draaien. Kan het niet echt uitleggen. Had gewoon altijd het idee dat er iets niet klopte aan haar. Dat ik haar in de gaten moest houden. Ze ging vaak stappen en had ook een bepaalde reputatie.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En waarom vertrouwde je de eerste niet en de tweede wel?
Je bedoelt dus dat je op zoek was, en nu nog, op gewenst gedrag van een ander. Dat heet bevestigingsgedrag...dat niets te maken heeft of iemand het juiste gedrag vertoont. Juist gedrag bestaat namelijk niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze maakte me gewoon achterdochtig. Liegen, om dingen heen draaien. Kan het niet echt uitleggen. Had gewoon altijd het idee dat er iets niet klopte aan haar. Dat ik haar in de gaten moest houden. Ze ging vaak stappen en had ook een bepaalde reputatie.
Uiteindelijk bleek mijn gevoel te kloppen.
De tweede ging bijna nooit uit, was gewoon een heel ander persoon. Liever ook, hield rekening met me en ik daardoor met haar.
Wist je op voorhand van haar 'reputatie'? Want dan ga je misschien ook sneller iets zoeken achter dingen? Ik lees wel dat je zegt dat je gevoel bleek te kloppen, maar daar gaat natuurlijk een periode aan vooraf en toen was je dus ook achterdochtig door alleen vermoedens. Lag dat dan aan die reputatie?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze maakte me gewoon achterdochtig. Liegen, om dingen heen draaien. Kan het niet echt uitleggen. Had gewoon altijd het idee dat er iets niet klopte aan haar. Dat ik haar in de gaten moest houden. Ze ging vaak stappen en had ook een bepaalde reputatie.
Uiteindelijk bleek mijn gevoel te kloppen.
De tweede ging bijna nooit uit, was gewoon een heel ander persoon. Liever ook, hield rekening met me en ik daardoor met haar.
Lekker toch al dat inkomenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef Baylee het volgende:
Nee samen geen kinderen, hij heeft er zelf 1.
Ik woon bij hem en mijn huis is tijdelijk verhuurd.
Ja,wel neuken maar niet zoenen is niks.quote:
Jazeker, daar wist ik van af en had er zelf geen problemen mee. Tot ik erachter kwam dat ze loog over kleine dingetjes. En ook over grote dingen later.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wist je op voorhand van haar 'reputatie'? Want dan ga je misschien ook sneller iets zoeken achter dingen? Ik lees wel dat je zegt dat je gevoel bleek te kloppen, maar daar gaat natuurlijk eek periode aan vooraf en toen was je dus ook achterdochtig door alleen vermoedens. Lag dat dan aan die reputatie?
Nou, ja en nee. Ze gaf me een reden om te zoeken maar het zoeken kwam pas na constatering.quote:Op zondag 21 juli 2019 06:22 schreef cempexo het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je op zoek was, en nu nog, op gewenst gedrag van een ander. Dat heet bevestigingsgedrag...dat niets te maken heeft of iemand het juiste gedrag vertoont. Juist gedrag bestaat namelijk niet.
Derhalve bevestig je wat ik bedoel over juist gedrag dat niet bestaat, je bent zoekende geweest daar er een reden was. In beide gevallen dus.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou, ja en nee. Ze gaf me een reden om te zoeken maar het zoeken kwam pas na constatering.
Bij m'n andere ex, en m'n huidige vriendin heb ik er geen last van
Ik ben er gewoon van overtuigd dat sommige vrouwen je een reden geven om te zoeken en wantrouwen. En anderen niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
Derhalve bevestig je wat ik bedoel over juist gedrag dat niet bestaat, je bent zoekende geweest daar er een reden was. In beide gevallen dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |