HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Moeniiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro e10
[..]
Haags strijder 👊💪
[..]
Fancy lady![]()
Dobre utro moentjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro e10
[..]
Haags strijder 👊💪
[..]
Fancy lady![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Graag gedaan maatquote:
Denken dat jij verantwoordelijk bent voor zijn mooie ochtendquote:
JE HEBT BIJNA VAKANTIEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel een heel uitbundige ja
Hahaha daar zit wat achter heiets met liefde te maken ?
Alles heeft met liefde te makenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd. Dan had ik niet alles weggegevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom liefde tekort. Van jou.
Denken dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denken dat jij verantwoordelijk bent voor zijn mooie ochtend
Aan wie?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd. Dan had ik niet alles weggegeven
Maat!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
MogguhStraks na het werk een lekker weekend in hert vooruitzicht.
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke hertquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt door mijn invloedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
eNGine is vandaag wel opvallend vrolijk idd..... Maar helaas niets met mij te maken
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.quote:
Mijn vrouwquote:
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
eNGine is vandaag wel opvallend vrolijk idd..... Maar helaas niets met mij te maken
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.
[..]
Mijn vrouw
Hertenbiefstukquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjeez jij klinkt wel heel erg verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
Oh wat is het leven fijn als de zon schijnt
Koos Alberts toch? Even zoeken
En halve liter bier erbijquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lang wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JAZeker
[..]
Alles? Nee niet alles toch
Sjeez je klinkt zelf verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjeez jij klinkt wel heel erg verliefd![]()
Wel leuk hoor
Verliefd zijn is wel leukquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sjeez je klinkt zelf verliefd
Gevonden!
Lolquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.
[..]
Mijn vrouw
Weg uit Amsterquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klein beetje maaren nog kijken wat de enzo wordt
Toch wel hoor. Toch welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JAZeker
[..]
Alles? Nee niet alles toch
Denk dat daar wel een foefje voor isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol
Is het raar om daar dan ook een enkele mossel bij te eten?
quote:
Ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klein beetje maaren nog kijken wat de enzo wordt
Als ik mijn koffie drink heeft het met liefde te maken?quote:
Schattig hoor. Die blosjesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Denk dat daar wel een foefje voor is
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik mijn koffie drink heeft het met liefde te maken?
Maar dat wordt dan wel heel veel liefde iedere dagga er misselijk van worden
Ik ben een expert jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verliefd zijn is wel leukDaar weet jij alles van!
Wanneer is de volgende date met de dame die verantwoordelijk is voor een verliefd motorblokje![]()
Ik ken dat nummer niet.. is het k-pop?
Zo klinkt het als een alcoholistquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekkerquote:
Welke zomer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Je hebt verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een alcoholist
Luiwammesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog geen ontbijt. Lig nog lekker in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...
Ga je kamperen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Kom er nu achter dat het vrijdag isquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat het vrijdag isweek weer voorbij gevlogen
Moest dit nouquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was leuk hèquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik heb mijn laatste vakantie ook gewoon thuis doorgebracht, afgezien van enkele dagen even weg. Maar toch in Nederland gebleven. En helemaal uitgerust weer begonnen met werk.
Moest niet maar is zo lekker vrolijkquote:
DOE MIJ EEN TOPPERTJEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moest niet maar is zo lekker vrolijk
Alweer vakantie?quote:
Hahahaha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij ook al verliefd he fancy!!!
Jij was toch de anti-romanticus
aaahw jaja je bent niet verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben een expert ja
Vanavondmaar ik ben niet verliefd
Is N-pop moentje
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nu doe je net alsof ik geen romantiek wil
Alleen niet die zoete kleffe idd.![]()
Soms! De de rest dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel schattig. Soms.
Zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Vandaag vrij. Weekend weer. Daarom
quote:
Canarisch eiland!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]toevallig wel ja maar dat is pas over een anderhalf maand.
Nee als ik weekje wegga dan wordt het een hotel all inclusive. Maar moet nog even kijken hoor. Twijfel heel veel ja-nee
Precies.. NIET verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
aaahw jaja je bent niet verliefd![]()
![]()
[ afbeelding ]
N-pop = Noord Koreaans pop muziek?
Ik ben ZEER gevoelig voor dit soort gifjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. NIET verliefd
[ afbeelding ]
Neezouden die ook van die leuke dansjes doen?
Ja dat is soms het lekkerst. Op vakantie gaan naar het buitenland kan ontspannend zijn maar meestal heb je bij terugkomst weer even nodig om daarvan bij te komenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik heb mijn laatste vakantie ook gewoon thuis doorgebracht, afgezien van enkele dagen even weg. Maar toch in Nederland gebleven. En helemaal uitgerust weer begonnen met werk.
Neeeejohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is soms het lekkerst. Op vakantie gaan naar het buitenland kan ontspannend zijn maar meestal heb je bij terugkomst weer even nodig om daarvan bij te komen
Nice! Kamperen met je neefjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]toevallig wel ja maar dat is pas over een anderhalf maand.
Nee als ik weekje wegga dan wordt het een hotel all inclusive. Maar moet nog even kijken hoor. Twijfel heel veel ja-nee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Baas ook weer op de kast
"Denk je dat de zon feller gaat schijnen als je naar buiten zit te staren ? "
Heeft ook geen humor meer
Oke oke niet verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. NIET verliefd
[ afbeelding ]
Neezouden die ook van die leuke dansjes doen?
Moet daarom ook niet zijn tijd verspillenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Baas ook weer op de kast
"Denk je dat de zon feller gaat schijnen als je naar buiten zit te staren ? "
Heeft ook geen humor meer
Juf Roos is grappig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke oke niet verliefd
[ afbeelding ]
Juf roos doet wel dansjes
Wel eens gedaan. Verzoek ingediend voor linkshandige kladblokjesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet daarom ook niet zijn tijd verspillen
Ja dat zoete kleffe gedoe is niksquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nu doe je net alsof ik geen romantiek wil
Alleen niet die zoete kleffe idd.![]()
Ik vind de all inclusief op Griekenland vaak een beetje meh. Kroatië is tof maar ken ik alleen van camping.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was naar Griekenland en Kroatië aan het kijken.
Jij was zeker de enige die lachtequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Verzoek ingediend voor linkshandige kladblokjesIk vond hem best grappig imho
Gaat nog even duren hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn ritme is nog steeds naar de klote
Gek zeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat nog even duren he![]()
Voortaan maar niet op vakantie gaan! Of thuis vakantie vieren
Ben beide niet geweest... maar Kroatië had ik als tip van iemand anders gekregen. En mijn zusje was naar Griekenland gegaan en vond dat dan weer wel mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de all inclusief op Griekenland vaak een beetje meh. Kroatië is tof maar ken ik alleen van camping.
Haaahahahaha!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shit, ik moet maar eens gaan werken. Haags pleurt ff in Voordat je reageert : Gibs is passie![]()
Als je wil
Helemaal met je eens.. ik heb daar niks meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee nee.
De romantiek moet liever niet zoet en klef zijn. Niet het gedoe..![]()
Ja is cool.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shit, ik moet maar eens gaan werken. Haags pleurt ff in Voordat je reageert : Gibs is passie![]()
Als je wil
DOEN!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben beide niet geweest... maar Kroatië had ik als tip van iemand anders gekregen. En mijn zusje was naar Griekenland gegaan en vond dat dan weer wel mooi
Turkije sowieso niet.. ik wil wel maar ik ga met mijn broertje en die is er net van terug.
Canarisch eiland misschien even kijken dan ja
Trekt mij niet aan. Maar zo trekt Azië mij ook niet zo aan. Ik ben al verschillende keren gevraagd mee naar Japan te gaan. Maar ik hoef echt nietquote:
Neepan dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trekt mij niet aan. Maar zo trekt Azië mij ook niet zo aan. Ik ben al verschillende keren gevraagd mee naar Japan te gaan. Maar ik hoef echt niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haaahahahaha!
Omdat het zo schaamteloos gevraagd wordt vind ik het ook een geweldig idee!![]()
@:haags_kwartiertje
Je bent een eindbaas. *Boksquote:
👊💪quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Je bent een eindbaas. *Boks
Nu moet hij het ook nog ECHT doenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Je bent een eindbaas. *Boks
Dat kan hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trekt mij niet aan. Maar zo trekt Azië mij ook niet zo aan. Ik ben al verschillende keren gevraagd mee naar Japan te gaan. Maar ik hoef echt niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel vertrekken van Eindhoven
Amsterquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee man gek. Lekker vanuit Schiphol
![]()
15minuten max van mij vandaan met de auto
Die Canarische eilanden om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat kan he![]()
Ik heb juist weer een enorm zwak voor Azië en alles wat Aziatisch gerelateerd is
Welke landen zou jij graag willen bezoeken?
Waarom wil je me verbergen? Schaam jij je voor mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb nog wel plek in de koffer
Australië wil ik ooit heel graag bezoeken jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die Canarische eilanden om mee te beginnen.
Heb er verder niet zo over nagedacht. Ik ga meestal spontaan.
Noord- en Zuid Amerika. Europa. Nieuw Zeeland en Australië zijn ook opties.
Hoezo relaxter ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vloog dit keer vanaf Rotterdam, stuk relaxter.
Nee, maar in het vliegtuig heb ik dan een extra stoelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom wil je me verbergen? Schaam jij je voor mij?
Ik wist dat jij dik was!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar in het vliegtuig heb ik dan een extra stoel
Scheelt het ook in prijs ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuk rustiger en sneller, niet zo massaal.
Was Eindhoven Airport eerst ook maar is tegenwoordig ook stampvolquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuk rustiger en sneller, niet zo massaal.
Normaal gesproken duurder maar ik had een gelukje, scheelde honderden euro's.quote:
Dan neem je toch eerste klasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik lekker uitgebreid zitten
Nee joh, ik zou nooit jouw niveau kunnen evenaren!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe Haags in MEN?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Was gisteren inderdaad gaan slapen.
Het is bijna weekend!
Ja dat hoor ik ook steeds vaker jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was Eindhoven Airport eerst ook maar is tegenwoordig ook stampvol
Je bent iig lekker op dreef.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou nooit jouw niveau kunnen evenaren!
Hmm.. ik heb nooit gezocht vanuit Rotterdam AirPort. Wel vanuit Eindhoven en dat scheelt soms wel..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken duurder maar ik had een gelukje, scheelde honderden euro's.
Ja heel soms heb je geluk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb nooit gezocht vanuit Rotterdam AirPort. Wel vanuit Eindhoven en dat scheelt soms wel..
😅🤣😂 Dankje Limoen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]al was je niet gaan slapen dan nog had ik je goedemorgen gewenst!!
Ach je moet wat met de verveling he😅🤣😂quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent iig lekker op dreef.
Paul heeft hier een duidelijke mening over.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]
😅🤣😂 Dankje Limoen!
De zon schijnt volop!
Eindhoven is idd veel te klein voor de hoeveelheid reizigers. Vind het echt niks vanuit daarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was Eindhoven Airport eerst ook maar is tegenwoordig ook stampvol
R'dam is volgens mij nog kleinerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhoven is idd veel te klein voor de hoeveelheid reizigers. Vind het echt niks vanuit daar
OH WAT IS HET LEVEN FIJN IN DE ZOOOOOONNNquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]
😅🤣😂 Dankje Limoen!
De zon schijnt volop!
Er zijn mooiere liedjes over de zonquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OH WAT IS HET LEVEN FIJN IN DE ZOOOOOONNN
Die Paulus kan toch wel tegen een beetje zon?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paul heeft hier een duidelijke mening over.
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhoven is idd veel te klein voor de hoeveelheid reizigers. Vind het echt niks vanuit daar
Jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Die Paulus kan toch wel tegen een beetje zon?
Ja wel lekker die zonquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]
😅🤣😂 Dankje Limoen!
De zon schijnt volop!
Dat is toch onwijs groot?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.
Dat klinkt echt nergens naarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mooiere liedjes over de zon
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe is het als je op Düsseldorf moet overstappen trouwens.. hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.
Die is 99% van de tijd vrolijk johquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!
Je werkt toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt. Dan maar spelletje op FOK! spelen😅🤣😂
Vandaag ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is 99% van de tijd vrolijk joh
Het regenwater was hier warm.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker die zon
Gisteren had het ook nog even geregend
Ja, maar wel goed georganiseerd!quote:
Ik stap daar nooit overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het als je op Düsseldorf moet overstappen trouwens.. hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.quote:
Interesseert me nietquote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je iedere dag een chille werkdag hebt of zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Niet die kou in je nek krijgen door dat water.
Nee hoor, ben er content mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig genoeg of ben je er tevreden mee?
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?
Zolang je dat maar bent in wat je doet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er content mee.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.
Zeker, anders moet je stoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang je dat maar bent in wat je doet!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
Ik ga maar even opstaan en me klaarmaken om en route te gaan.
Je moet toch iets doen in je leven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hijmij zo'n 40-45x per dag
Alstuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes please.......goedemorgen
Nee koffiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt als een lange, trage dag voor jou?
Begin je de dag mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat vinden jullie zo lekker aan koffie?
Tis gewoon lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat vinden jullie zo lekker aan koffie?
Die is nog maar net begonnen, heb het gecorrigeerdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij hebt je werkdag er ook al opzitten.
Fokwerkdagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Die is nog maar net begonnen, heb het gecorrigeerd![]()
![]()
Daar lijkt het wel op. Zo maar toch aan de slag met de dossiers + die 2 collega's die verderop zitten beetje in de gaten houdenquote:
Succes alvast.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zo maar toch aan de slag met de dossiers + die 2 collega's die verderop zitten beetje in de gaten houden![]()
![]()
Die is ff met vakantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:30 schreef stokj het volgende:
@:Geerd ben jij dit later?
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/riviere(...)verjaardag~a6c70954/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |