HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Moeniiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro e10
[..]
Haags strijder 👊💪
[..]
Fancy lady![]()
Dobre utro moentjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro e10
[..]
Haags strijder 👊💪
[..]
Fancy lady![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Graag gedaan maatquote:
Denken dat jij verantwoordelijk bent voor zijn mooie ochtendquote:
JE HEBT BIJNA VAKANTIEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel een heel uitbundige ja
Hahaha daar zit wat achter heiets met liefde te maken ?
Alles heeft met liefde te makenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd. Dan had ik niet alles weggegevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom liefde tekort. Van jou.
Denken dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denken dat jij verantwoordelijk bent voor zijn mooie ochtend
Aan wie?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had dan eerder gezegd. Dan had ik niet alles weggegeven
Maat!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
MogguhStraks na het werk een lekker weekend in hert vooruitzicht.
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke hertquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt door mijn invloedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
eNGine is vandaag wel opvallend vrolijk idd..... Maar helaas niets met mij te maken
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.quote:
Mijn vrouwquote:
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
eNGine is vandaag wel opvallend vrolijk idd..... Maar helaas niets met mij te maken
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.
[..]
Mijn vrouw
Hertenbiefstukquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjeez jij klinkt wel heel erg verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
Oh wat is het leven fijn als de zon schijnt
Koos Alberts toch? Even zoeken
En halve liter bier erbijquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lang wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JAZeker
[..]
Alles? Nee niet alles toch
Sjeez je klinkt zelf verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjeez jij klinkt wel heel erg verliefd![]()
Wel leuk hoor
Verliefd zijn is wel leukquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sjeez je klinkt zelf verliefd
Gevonden!
Lolquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuke dame, gaat lekker koken, veel pangsit scoren, chickenwings maken en lekker relaxen.
[..]
Mijn vrouw
Weg uit Amsterquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klein beetje maaren nog kijken wat de enzo wordt
Toch wel hoor. Toch welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JAZeker
[..]
Alles? Nee niet alles toch
Denk dat daar wel een foefje voor isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol
Is het raar om daar dan ook een enkele mossel bij te eten?
quote:
Ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
klein beetje maaren nog kijken wat de enzo wordt
Als ik mijn koffie drink heeft het met liefde te maken?quote:
Schattig hoor. Die blosjesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Denk dat daar wel een foefje voor is
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik mijn koffie drink heeft het met liefde te maken?
Maar dat wordt dan wel heel veel liefde iedere dagga er misselijk van worden
Ik ben een expert jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verliefd zijn is wel leukDaar weet jij alles van!
Wanneer is de volgende date met de dame die verantwoordelijk is voor een verliefd motorblokje![]()
Ik ken dat nummer niet.. is het k-pop?
Zo klinkt het als een alcoholistquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekkerquote:
Welke zomer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Je hebt verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een alcoholist
Luiwammesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog geen ontbijt. Lig nog lekker in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...
Ga je kamperen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Kom er nu achter dat het vrijdag isquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat het vrijdag isweek weer voorbij gevlogen
Moest dit nouquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was leuk hèquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik heb mijn laatste vakantie ook gewoon thuis doorgebracht, afgezien van enkele dagen even weg. Maar toch in Nederland gebleven. En helemaal uitgerust weer begonnen met werk.
Moest niet maar is zo lekker vrolijkquote:
DOE MIJ EEN TOPPERTJEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moest niet maar is zo lekker vrolijk
Alweer vakantie?quote:
Hahahaha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij ook al verliefd he fancy!!!
Jij was toch de anti-romanticus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |