Ja wel veel bomen enz achter mijn huis en heb vaak luikjes open.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien vruchtbare buurt voor insecten of zo.
Nou ik ben echt van alles tegengekomen. Haalde vanavond ineens een pissebed van de vloer, nooit eerder gezien. Kan ook op het lijstje erbij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier ook veel bomen, maar valt binnen wel mee qua insecten
Gadverquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik ben echt van alles tegengekomen. Haalde vanavond ineens een pissebed van de vloer, nooit eerder gezien. Kan ook op het lijstje erbij.
Je gaat me niet wijs maken dat die vlinder 24/7 rondfladdert. Glas pakken en een papiertje (of iets anders met een dun oppervlak). Stap 1: plaats het glas over de vlinder. Stap 2: schuif het papier voorzichtig tussen de vloer/muur en het glas. De vlinder bevindt zich nu tussen het glas en je papiertje. Stap 3: open het raam en pleurt dat beest naar buiten. Stap 4: opgelost.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:34 schreef Amarantha het volgende: [..] Maar ik ben beetje bang voor vlinders. #durfoptebiechten
Goed werk van die spinnenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Ik heb hier echt alleen nog maar spinnen gehad. Geen vlieg/mug gezien.
?quote:
quote:
Twee spelers die nooit dat prachtige Feyenoord-shirt zouden moeten hebben kunnen dragen.quote:
Doe geen moeite, die vent is stronteigenwijs.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
He Mikey, er is ook de nachtbagger of dagbagger heh... Ik heb zelfs een /B/ aangemaakt precies voor dergelijke randomness...
goed gedaan Naatjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
He Mikey, er is ook de nachtbagger of dagbagger heh... Ik heb zelfs een /B/ aangemaakt precies voor dergelijke randomness...
jij snapt het die anderen denken dat ik willekeurige dingen postquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:53 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Twee spelers die nooit dat prachtige Feyenoord-shirt zouden moeten hebben kunnen dragen.
jij deelt een dubieuze hobby met Noah Puckermanquote:
Oh sorry, was vergeten te reageren. Beest zit steeds hoog en als ik iets pak dan vliegt die weer weg. Grafbeest.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:41 schreef McBrokkie het volgende:
Ik quote mobiel uit het oud topic, dus niet haten.![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat die vlinder 24/7 rondfladdert. Glas pakken en een papiertje (of iets anders met een dun oppervlak). Stap 1: plaats het glas over de vlinder. Stap 2: schuif het papier voorzichtig tussen de vloer/muur en het glas. De vlinder bevindt zich nu tussen het glas en je papiertje. Stap 3: open het raam en pleurt dat beest naar buiten. Stap 4: opgelost.
JAquote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hey waar is de chocolade?
op op alles is op
en waar is de limonade?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hey waar is de chocolade?
op op alles is op
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog wel goed. Kan altijd veranderen
Beetje moe ook.
Ben ik ook weer gaan doenquote:
Hoi Haagsquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
Jezus. moet je punten scoren ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik ook weer gaan doen
[..]
Hoi Haags
[..]
Hoi
[..]
Hoi
[..]
Hoi
Dat kan hier toch niet gekkiequote:
Heb je beste bulten jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja geen idee. Kamelenrace ofzo denk ik
Voelt als coma slapen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Dat is toch geen slapen. Dat is een dutje
Dan doe ik elke nacht een dutjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:48 schreef TaMieke het volgende:
Mijn god zeg. Dat is toch geen slapen. Dat is een dutje
Denk dat ik per nacht zo'n 3-4 uur slaap.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij slaapt wel meer dan dat, toch?
Ik ook nietquote:
Oh netjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk dat ik per nacht zo'n 3-4 uur slaap.
[..]
Ik ook niet
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk
[..]
Kan helemaal nergens meer
Doorgaan tot je er bij neer valtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk dat ik per nacht zo'n 3-4 uur slaap.
[..]
Ik ook niet
Goed slapen doen we maar als we dood zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:56 schreef JanCees het volgende:
Ik lig 6-7 uur
Hoeveel ik er van slaap geen idee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kwam er nooit, dus geen last van.
Maar goed, je krijgt van mij een pluspunt voor de moeite
Wat bedoel je met weer voor elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het weer voor elkaar?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Alleen maar omdat we een keer wat gaan drinken is het niet gelijk een nieuwe chick hoor
Dacht jij dat het wel zo werktequote:
Dat is correctquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent er smooth genoeg voor. Menig man kan nog van jou leren.
Die is druk bezig met opstaan.quote:
Daar heeft ze geen tijd voor.quote:
Wat is dat?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkdag gister overleefd? Hoe was het?
Leuk!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gezellig, wat waren ze blij dat ik er weer ben
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeioeioeioei ben je niet al klaar?
[..]
Ben er!!!!!
Volgende week verdedigenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeioeioeioei ben je niet al klaar?
[..]
Ben er!!!!!
Werk en la casa de papelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat brengt jullie deze dag vandaag?
Behalve weekend voor de meesten.
Collega van mij is net afgevoerd met de ambulance. Dus begon al goed. Maar niet heus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Lekker danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij is net afgevoerd met de ambulance. Dus begon al goed. Maar niet heus.
owjee......quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij is net afgevoerd met de ambulance. Dus begon al goed. Maar niet heus.
vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja die begint vandaag he.quote:
Oh shit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jaaaaa genotquote:
Vrees van niet, maar toch te benieuwdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja die begint vandaag he.
Ben benieuwd of het beetje goed is
[..]
Oh shit.![]()
Dat is heftig
[..]
Jaaaaa genot
Laat maar weten dan. Of ik kijk dan eerst een andere serie of ga toch hier aan beginnenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrees van niet, maar toch te benieuwd
Oh begin maar alvastquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten dan. Of ik kijk dan eerst een andere serie of ga toch hier aan beginnen
Beetje werken, beetje trainen, beetje hamburger eten als snack, beetje hopen op milfs kijken op het schoolplein op de laatste dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Vanavond maar dan.quote:
Van alles een beetje, dat is ook weinig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje trainen, beetje hamburger eten als snack, beetje hopen op milfs kijken op het schoolplein op de laatste dag.
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
Ben je al aan het voorbereiden? Het komt vast goed.
Geloof ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond maar dan.
[..]
Van alles een beetje, dat is ook weinig.
thanks mopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal donderdag kaarsje voor je aansteken
[..]
Lekker hoor
Geen werk ook meer?
Daaromquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toppertje. Wanneer heb je het?
[..]
Hoezo niet.
Milfs moet je neuken niet bekijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje trainen, beetje hamburger eten als snack, beetje hopen op milfs kijken op het schoolplein op de laatste dag.
Ha daar was je weerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Milfs moet je neuken niet bekijken
nee geen plannen eigenlijk (nog)quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Lekker man. Al plannen of gewoon lekker niks?
Dat is wel zuur. En alleen wil je niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee geen plannen eigenlijk (nog)
vrienden zijn of aan het werk of met vriendin () op vakantie je kent het wel
dus weet niet
weet niet zo erg in mn eentje, ik ben redelijk apaat en antisociaal dus lijkt me niet zoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. En alleen wil je niet?
Gelukkig beetje chill weer in Nederland dus je hoeft daarvoor niet per se ver
Ik ben al bij je in de buurtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:15 schreef Solotovski het volgende:
Morgrn al beginnen met verhuizen heuuu
Tijd moet verdeeld worden he.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond maar dan.
[..]
Van alles een beetje, dat is ook weinig.
Klopt maar daar midden op het schoolplein neuken is ook zo raar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Milfs moet je neuken niet bekijken
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben al bij je in de buurt
Geen ervaring meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
Klopt maar daar midden op het schoolplein neuken is ook zo raar.
11 uur VU!quote:
Gaat ook wel even zo blijven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt wel veel minder op fok zeg
Hagelquote:
Sarcastquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik bedoelde het ironisch
Fijn je te zien.
Oh zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, @:charleskinbote vroeg waddup, nou, 11 uur op de VU, dat up
Zoals je altijd bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik bedoelde het ironisch
Fijn je te zien.
Dat hoeven we allemaal niet te weten Haahsquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten Haahs
Daar kom ik niet. Dat klinkt vies.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die was er vanmorgen in de dagbagger.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel jij je weer te goed voor ja.
Je vrouw weet wel beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad.Bagger zit in de sloot, ik begeef me niet in de sloot.
Die heeft geen sloot. Dat is meer een kabbelend bergriviertjequote:
Hier pest hij me tenminste niet wegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:16 schreef scrupuleus het volgende:
Mooi om te zien dat jullie weer de beste vrienden zijn
Waar is je chromebook!?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga voor 11 op de VU zijn, maar niet voor 11 bij een PC.
Einde mededeling
Onzin.quote:
boeit me geen reetquote:
En door wie komt dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weigert hier te posten geloof ik.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weigert hier te posten geloof ik.
Je hebt slaapthee gedronkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hier klopt iets niet, ik heb zojuist veel thee gedronken en nu ben ik vermoeid...
hij moest eens wetenquote:
Oehquote:
anders ik wel, ik weet niet eens over wie het gaatquote:
Over noelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel, ik weet niet eens over wie het gaat
Noelquote:
Hallo rots in de branding.quote:
Rooibos bevat overigens geen theïne.quote:
alles aan rooibos is matigquote:
Een kop thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 milligram cafeïne. Zowel zwarte thee als groene thee bevatten theïne. Kruidenthee (waaronder Rooibos) is geen echte thee en bevat geen theïne.quote:
Nope. Zwarte thee of groene thee dan maar.quote:
Oneensquote:
Groene thee genotquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Zwarte thee of groene thee dan maar.
iedereen heeft recht op een mening. hoe fout deze ook is.quote:
Je bent zelf groene theequote:
Elke dag in de ochtend een sterrenmuntje inddquote:
Ik heb niet geklikt.quote:
Geen idee, niet gekliktquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke dag in de ochtend een sterrenmuntje indd
!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen heeft recht op een mening. hoe fout deze ook is.
tevens: Flippiee!!![]()
Wat betekent dit? :squote:
Dat je lekker en heet bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
!!!!
Hey Gianni
[..]
Wat betekent dit? :s
Link?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laatste selfie is een succes op Tinder
hoeveel matches heb je alquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als waar ik je gisteren complimenten over gaf?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drink dan niet van die intens smerige zooi.quote:
Het is alleen voor de echte fijnproevers merk ik alweer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drink dan niet van die intens smerige zooi.
Waarom post je die niet hier? Genoeg potente en viriele lekkere hunks hier toch, scheelt je een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omdat ze anders de hele tijd van die thirsty dm's krijgt van ongemanierde mongolen die denken dat ze een kans makenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom post je die niet hier? Genoeg potente en viriele lekkere hunks hier toch, scheelt je een hoop gedoe.
Zou ze willenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze anders de hele tijd van die thirsty dm's krijgt van ongemanierde mongolen die denken dat ze een kans maken
beetje zoals jij dus
Daar houden aandachtshoeren toch van?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze anders de hele tijd van die thirsty dm's krijgt van ongemanierde mongolen die denken dat ze een kans maken
beetje zoals jij dus
Pics?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje zoals jij dus
vind flips nou niet echt een aandachtshoer imoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar houden aandachtshoeren toch van?
Ik heb geen idee waar ik het over heb hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind flips nou niet echt een aandachtshoer imo
Ik denk dat ze zelf toch echt een factor 600 dorstiger is, ga basisschool niveau leren lezen jijquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf toch echt een factor 600 dorstiger is, ga basisschool niveau leren lezen jij
is niet de eerste keer he maatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het over heb hoor
Zal ook zeker niet de laatste keer zijnquote:
dat geeft nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ook zeker niet de laatste keer zijn
👊quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja kan er soms ook niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |