Grote jongens hobbiesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
juist helemaal niet!![]()
ik ging even kijken naar de foto's van Recce.. die had ik net even gemist,,,
[..]
Mooi
Ftfyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus, Nizno is mod hier niet ik.
Ha alles net echtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Het opstijggedeelte kun je trouwens loskoppelen van het landingsgedeelte. Het opstijggedeelte kun je ook openmaken, dan zie je panelen met instrumenten etc. In de basis zitten ook luikjes waarachter de camera zit die de ladder filmde en ook het laserreflectorinstrument. Al met al een leuke avond.
Nopequote:
Bij mij ook onderhand, slaap ze Prishaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha alles net echtzou je eigenlijk ook foto’s van moeten maken!
Enne leuke avond is top! Ik snap dat wel![]()
Trusten voor straks. Bij mij gaat t licht een beetje uit
Fixed that for you.quote:
Dank!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
juist helemaal niet!![]()
ik ging even kijken naar de foto's van Recce.. die had ik net even gemist,,,
[..]
Mooi
Veel plezier morgen met de verrekijkers en camera'squote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dooreten. Op doktersadviesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik al een half pakkie tuccies op
Misschien doe ik dat morgen nog wel even. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt enorme dorst van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
En ik een slaatje, onverwacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt enorme dorst van.
Heb een zachte landingquote:
Morgenochtend chateau de migraine?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer niet
Wijn is goed voor de bloeddruk toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook witte wijn.... niet op doktersadvies....... dat dan weer niet
Ik stink!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
waar heb je uit het aan geslaten zo snel?
Was over van vanavond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou willen dat een vrouw een vent zocht met een wasmachine.quote:
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Vettig vallen ze beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
je dat wist ik al.... heb je je haren nog niet gewassen dan....?
Hoe ik aan mijn slaatje kom, denk ik.quote:
Slaap lekker !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de onstuimige avond en ik hoop dat jullie het gezellig houden met elkaar maar ik ga slapen.
Gaat wel lukken Possiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry voor de onstuimige avond en ik hoop dat jullie het gezellig houden met elkaar maar ik ga slapen.
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe ik aan mijn slaatje kom, denk ik.
Trustequote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
Nee, was nog over van vanmiddag, kon het niet weerstaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.
Sla je slaatje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dacht waar je een slaatje uit geslagen had.
Tis al opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |