SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Zonder wrijving geen glans
nee ok daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is wel 60 he, ik vind dit niet zo gek eigenlijk.
What's it to you?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik pak de handdoek vast even, gaan we samen een House-marathon kijken.
Ja sorry, dit duurde echt TE lang.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
He haags. We kapen hier niet, zelfs als we sloom zijn.
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:50 schreef Strani het volgende:
Dank Haags voor het nieuwe deel. Er zou een systeem moeten zijn dat als je de LaPo dreigt te hebben op je mobiel, dat er dan een waarschuwing komt: "Deze post kan de LaPo zijn en je zit mobiel. Weet je zeker dat je dit wilt doen?"
Nou, het mag in ieder geval duidelijker voor mods want ik zie gewoon nog steeds een reactieveldquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:50 schreef Strani het volgende:
Dank Haags voor het nieuwe deel. Er zou een systeem moeten zijn dat als je de LaPo dreigt te hebben op je mobiel, dat er dan een waarschuwing komt: "Deze post kan de LaPo zijn en je zit mobiel. Weet je zeker dat je dit wilt doen?"
Niet op mobielquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het mag in ieder geval duidelijker voor mods want ik zie gewoon nog steeds een reactieveldin desktop zie je nog dat het rood is...
Oh ja, bijkomend probleem!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het mag in ieder geval duidelijker voor mods want ik zie gewoon nog steeds een reactieveldin desktop zie je nog dat het rood is...
Naatje over de zeik. Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, jij hebt juist goed gehandeld
Dan wel hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
He haags. We kapen hier niet, zelfs als we sloom zijn.
Ja doei.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godsamme, ik kan beter gaan slapen geloof ik
Dus je was niet readyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had toch geen TTmaar net toen ik zag dat ik de lapo had ging ik topic aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |