Doe normaal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
Ik zit al aan m'n eerste bord spaghetti
Bolognese?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
Prima ontbijtquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
Zolang je meer verbruikt dan binnen krijgt maakt het echt niet uit wat je in de ochtend eet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal de weegschaal leuk vinden ook.
Aldus de man met 1k posts per dag.quote:
V I E S D I Kquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aldus de man met 1k posts per dag.
Ik denk dat jij niet bepaald in de positie bent om te zeggen wat wel of niet normaal is
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet bepaald in de positie bent om te zeggen wat wel of niet normaal is
oeiiiquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om 'n blauwe te wordenquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
los van het aantal, kijk eens naar de inhoud van zijn posts lmao wat een figuurquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:21 schreef scrupuleus het volgende:
Heb je Charles weer en zijn sprookjeswereld
Vind het echt werkelijk schandalig dat hij mod is maarjaquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
los van het aantal, kijk eens naar de inhoud van zijn posts lmao wat een figuur
Tijd voor een snuifjequote:Op donderdag 18 juli 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het echt werkelijk schandalig dat hij mod is maarja
echt hèquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kende het niet, vind de muziek wel cool maar houd niet zo van zijn stemquote:
oh okee vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt hè
[..]
kende het niet, vind de muziek wel cool maar houd niet zo van zijn stem
ja laat me een beetje denken aan dat overdadige wat countrymuziek heeft, srryquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee vind het wel wat hebben
ben er achter gekomen dat mijn vader ook doom metal luisterde
@aloaquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja blues luistert hij ook welquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja laat me een beetje denken aan dat overdadige wat countrymuziek heeft, srry
oh nice, mijn pa luistert alleen dadrock, blues en snow patrol ofzo
heel blij dat disco na de jaren '70 gestorven isquote:
Dat was pas echt muziek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heel blij dat disco na de jaren '70 gestorven is
Oude-homo-wiebel-muziekquote:
STEEK HEM IN MIJN LIJF AAAAH HAAAA AAAAH HAAAAAA STEEEEEEK HEM IN MIJN LIJJJFFFFFFFFFFFFFquote:
Rustig maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
STEEK HEM IN MIJN LIJF AAAAH HAAAA AAAAH HAAAAAA STEEEEEEK HEM IN MIJN LIJJJFFFFFFFFFFFFF
Wat moet ik in je lijf steken dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
STEEK HEM IN MIJN LIJF AAAAH HAAAA AAAAH HAAAAAA STEEEEEEK HEM IN MIJN LIJJJFFFFFFFFFFFFF
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat moet ik in je lijf steken dan?
Gewoon even een vingerquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat moet ik in je lijf steken dan?
Nog mannen die deden aan geslachtsgemeenschap gespot?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn god, waarom ben ik gisteren uitgeweest... 12 uur op de VU is nu zelfs de vraag
Nee, ging naar de Waterhole, dat is nou geen gayclub of gaybar...quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog mannen die deden aan geslachtsgemeenschap gespot?
Heet het dan ook zo?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog mannen die deden aan geslachtsgemeenschap gespot?
Hoog niveau @JanCeesquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn god, waarom ben ik gisteren uitgeweest... 12 uur op de VU is nu zelfs de vraag
Ga ik zo ook maar eens doenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
11 uur hadden we afgesproken Naatje!
Zwaar teleurgesteld.
Ik ga ontbijten met een broodje eiquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik hamburger ga bakken voor lunch. #viesdik
@charmed_angelquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Ei altijd goed voor kater.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten met een broodje ei
:s ik ga wel eitje bakkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:charmed_angel
Zie je ik ben niet de enige die dat doet
wel zelfgemaakte?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
was gister toch roze woensdagquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is de wandelvierdaagse in de gayparade verandert?
Ik heb ook wel eens een kopje die klopt. Maar dat doet nooit zeer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ervaring met katers, maar de kloppende koppijn die ik nu heb is mij een vreemd verschijnsel
DAT is wel lekker op een hamburgerquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ei altijd goed voor kater.
[..]
:s ik ga wel eitje bakken
ooooohquote:
Omdat de gayparade commercieel isquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is de wandelvierdaagse in de gayparade verandert?
Hamburgers van een slagerij telt dat ook?quote:
quote:
Dat heb ik echt nog nooit op een hamburger gegetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een kopje die klopt. Maar dat doet nooit zeer.
[..]
DAT is wel lekker op een hamburger
soms welquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat de gayparade commercieel is
[..]
Hamburgers van een slagerij telt dat ook?
waarom?quote:
ja vergeet je gebruikersnaam maar niet dan moet je een nieuwe aanvragenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
heb digid aangevraagd, mooi even activeren had brief binnen namelijk.
pakt hij mijn wachtwoord niet en kan ik godverredomme opnieuw 1 aanvragen
wat een teringzooi maakt de overheid ervan sjongejonge
bijzonder gayquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roze woensdag is niet gay dat is gewoon heel bijzonder
Leuker kunnen ze het niet maken...quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
heb digid aangevraagd, mooi even activeren had brief binnen namelijk.
pakt hij mijn wachtwoord niet en kan ik godverredomme opnieuw 1 aanvragen
wat een teringzooi maakt de overheid ervan sjongejonge
tering ambtenarenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken...
Die heb je toch wel even over de balie heen getrokken mag ik hopen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tering ambtenaren
van de week bij het gemeentehuis ook al moest een VOG aanvragen dus ik kom daar aan zegt die muts achter de balie: heb je een afspraak... hele gemeentehuis was leeg.
Is lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op een hamburger gegeten
@noodgangquote:
snel met @yvonne aanpappen dan valt het misschien nog te reddenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nu kan ik helemaal naar mn salaris fluiten
ik heb gezegd dat ze direct even een afspraak voor me kon makenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb je toch wel even over de balie heen getrokken mag ik hopen?
Heerlijk is dat, die bureaucratie. Alles zo moeilijk mogelijk makenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ze direct even een afspraak voor me kon maken
dus uiteindelijk wel gelukt maar man man man wat een drama maken ze er van
kan daar zo pisnijdig van wordenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, die bureaucratie. Alles zo moeilijk mogelijk maken
Het zijn maar simpele mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ze direct even een afspraak voor me kon maken
dus uiteindelijk wel gelukt maar man man man wat een drama maken ze er van
Hé! Niet zo hè!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn maar simpele mensen.
dat blijkt, kijk naar noodgangquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn maar simpele mensen.
digid vind ik niet niksquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan daar zo pisnijdig van worden
dat gemierenneuk om niks
oh nee maar dit ging vooral om het gemeentehuisquote:
Ik merk dat er veel woede in je aura zitquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee maar dit ging vooral om het gemeentehuis
dat je daar komt en dat er verder niemand zit en dan iets wil aanvragen maar dat moet dan op afspraak... ER ZIT GODVERDOMME HELEMAAL NIEMAND LAAT ME GEWOON WAT AANVRAGEN DOMME SNOL
tyft opquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik merk dat er veel woede in je aura zit
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik merk dat er veel woede in je aura zit
Rook even een joint om te kalmeren, beste weepeequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee maar dit ging vooral om het gemeentehuis
dat je daar komt en dat er verder niemand zit en dan iets wil aanvragen maar dat moet dan op afspraak... ER ZIT GODVERDOMME HELEMAAL NIEMAND LAAT ME GEWOON WAT AANVRAGEN DOMME SNOL
Is toch fijn, als je mislukt bent in de echte wereld en je daar nog even terecht kan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rook even een joint om te kalmeren, beste weepee
Maar het is in een gemeentehuis verbazingwekkend makkelijk geld verdienen
ja zag dat ik 8 donnie kwijt was voor een paspoortquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rook even een joint om te kalmeren, beste weepee
Maar het is in een gemeentehuis verbazingwekkend makkelijk geld verdienen
Het is in feite gewoon een heel hoge uitkeringquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch fijn, als je mislukt bent in de echte wereld en je daar nog even terecht kan.
Lol.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is in feite gewoon een heel hoge uitkering
Beetje achter een bureau zitten. Een enkel document moeten printen en daarvoor 20 euro vragen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch fijn, als je mislukt bent in de echte wereld en je daar nog even terecht kan.
Oh hehehequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zag dat ik 8 donnie kwijt was voor een paspoort
en heb rijles om 2 uur dus ga even niks tot me nemen
Ik weet niet of dat soort baantjes nog bestaan tegen die tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje achter een bureau zitten. Een enkel document moeten printen en daarvoor 20 euro vragen.
Beetje wachten achter die balie op de volgende.
Weet wel waar ik mijn laatste jaren ga doorbrengen voor mijn pensioen als ik niet te veel wil werken
[..]
Oh hehehe
paspoort is ook fucking duur, gelukkig wel 10 jaar geldig
ja moet er wel 1 hebben als ik weg wil buiten europaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje achter een bureau zitten. Een enkel document moeten printen en daarvoor 20 euro vragen.
Beetje wachten achter die balie op de volgende.
Weet wel waar ik mijn laatste jaren ga doorbrengen voor mijn pensioen als ik niet te veel wil werken
[..]
Oh hehehe
paspoort is ook fucking duur, gelukkig wel 10 jaar geldig
lok quoten is wel je ding he.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vraag me af wat @:i @:dr.mikey en @:aloa hier van vinden
Dan maar nu alvast solliciterenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat soort baantjes nog bestaan tegen die tijd.
Een mens mag hopen (niet op toilet)quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat soort baantjes nog bestaan tegen die tijd.
Dat is wel zo handig jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja moet er wel 1 hebben als ik weg wil buiten europa
lijkt me wel jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een mens mag hopen (niet op toilet)
[..]
Dat is wel zo handig ja
Neequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
snel met @:yvonne aanpappen dan valt het misschien nog te redden
Neequote:
Ben je 13 ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Heb T-shirt aan met "I drink and I know things" aan, krijg de hele dag al commentaar
Geestelijk wel als ik zo zijn posts lees.quote:
Wietje!!quote:
Lekker happydepeppy.quote:
Ja, erg lang geleden, ben je weg geweest of zaten we gewoon iin andere topics?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe gaat het ermee?
long time no see enzulks
heb dat al een hele tijd niet meer voorbij zien komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker happydepeppy.
Is het al metalfriday?
Doen we dat nog?
Neequote:
ben laatste paar jaar in vlagen nog wel actief. maar dan zullen we elkaar gemist hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, erg lang geleden, ben je weg geweest of zaten we gewoon iin andere topics?
Gaat.
Niet klagen maar dragen etc
Jup! Gewoon niet piepen maar doorgaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben laatste paar jaar in vlagen nog wel actief. maar dan zullen we elkaar gemist hebben![]()
Gelukkig maar, hoorde dat je een tijdje out of the running was maar ik neem aan dat het weer beter gaat? en gewoon doorzetten toch
Nee.quote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup! Gewoon niet piepen maar doorgaan.
En goede muziek werkt altijd natuurlijk.
Dit heb ik wl gemist hoor de topics met elkaars goede muziek.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
oh en in dat geval
7 dagen lang?quote:
Heeft ze nou al een gebakken ei erop gedaan?quote:
als ik het niet vergeet maak ik morgen wel weer een Metalfriday topicquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit heb ik wl gemist hoor de topics met elkaars goede muziek.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik het niet vergeet maak ik morgen wel weer een Metalfriday topic
Nou nou ff normaal doenquote:
Nee, top!quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was je trouwens hier al mee bekend?
ik zit de afgelopen week de oude casetteverzameling van mijn ouders uit te pluizenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, top!
Ik zat de laatste tijd een beetje in het oude Duitse Industrial te hangen.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit de afgelopen week de oude casetteverzameling van mijn ouders uit te pluizen
zit ook veel moois tussen. slayer, anthraxx, king diamond etc
oeh welke heb jij? ik moet namelijk ook een nieuw casettedeck want deze is ook wel redelijk aan het einde van zijn latijn (desbetreffende ding is ouder dan ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Ik wilde eerst alles weggooien, maar nu heb ik zo'n retrocassetteding gekocht en eik klinkt alles nog best goed
Lekker. Wat voor kruiden gebruik je?quote:
Wss peper zout en baharat mss klein beetje knoflookpoederquote:
Guunmiddagquote:
Jij klinkt goedquote:
Heb nu 23k recordsquote:
Nicequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb nu 23k records
Meeste zijn wel goed te doen
Websites producten en prijzen leegtrekken om in een database te dumpen.quote:
Hier komt het wel op neer ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Websites producten en prijzen leegtrekken om in een database te dumpen.
Ahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:06 schreef dud0r het volgende:
Nee, fantastisch, nu snap ik het helemaal!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog een beetje simpel te houdenquote:
Zoals?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over dingen die we wel snappen?
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
Je kan toch zelf ook een onderwerp aandragen
Das nie veelquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over dingen die we wel snappen?
Ik vind asperge best smerig. Ik heb meestal (chinese) kippensoep of (chinese) tomatensoep.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind de aspergesoep van cup a soup best lekker
Natuursteen is zwaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou dan gaan we het hebben over natuursteen een immer controversieel onderwerp dat zal wel wat leven in de brouwerij brengen jongons
Eens, ik champignonsoepquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind asperge best smerig. Ik heb meestal (chinese) kippensoep of (chinese) tomatensoep.
Ja ik heb 't niet zo druk vanmiddag dus ik ga ze allemaal even proberenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind asperge best smerig. Ik heb meestal (chinese) kippensoep of (chinese) tomatensoep.
Maar dat boeit helemaal niemand Haagsquote:
En nu?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar dat boeit helemaal niemand Haags
Ja lekker zwaar onderwerp voor de donderdagmiddagquote:
He bahquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik heb 't niet zo druk vanmiddag dus ik ga ze allemaal even proberen
Nu al last van het inkak momentje?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef JJH het volgende:
Ondanks dat het ruim anderhalf uur te vroeg is ga ik er wel eentje halen.
Pittige tomaat is ook lekker ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef JJH het volgende:
Hier op de zaak staat nu pittige tomaat, champignon en groente geloof ik.
Dan ga je die halen, luiwammes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Wij hebben
Mosterd
Kip
Asperge
Indiase kerrie
Tomaat
Champignon creme
En dat was 't
Gvd ik wil pittige tomaat
Neuhquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je die halen, luiwammes.
Of legostenenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Baksteen is veel boeiender. Daar kan je wat mee.
Klinkt viesquote:
Hekel aan champignons.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man die is echt goddelijk.
Met natuursteen ook. Een grafsteen maken ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Baksteen is veel boeiender. Daar kan je wat mee.
Mosterd is ook genotquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Wij hebben
Mosterd
Kip
Asperge
Indiase kerrie
Tomaat
Champignon creme
En dat was 't
Gvd ik wil pittige tomaat
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bohh gebakken champignons
Bij een goeie steak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bohh gebakken champignons
Lekker man. Kastanjechampignonquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef JJH het volgende:
Nu heb ik zin in een goede steak.
Met champignonnen
bohhhh ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef JJH het volgende:
Nu heb ik zin in een goede steak.
Met champignonnen
Sprinkhanen, krekels, larven, madenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
Geen aardappelen, geen champignons. Wat eet I wel
Steekmeatquote:
Spinnen zijn wel gekkies jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje.
Wittebrood met pindakaasquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
Geen aardappelen, geen champignons. Wat eet I wel
Ik met crackersquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk spel met witbrood
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt..
32 oktober dan?quote:
Maakt niet uit als je wat trager bent. We houden nog steeds van jequote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je wat trager bent. We houden nog steeds van je
We zijn ook wel liefquote:
Ik dacht " is het je koooooont"quote: