Ben je soms ook wel een beetje hoor, al kom je bij lange na niet bij upper echelon next level eindbaas John qua vaagheid.quote:
naatsie_1quote:
moemoequote:
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?quote:
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuwquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
ja hoiquote:
Hier post ik slechts sporadischquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuw
Ik ben er al vaak genoeg door getieft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
Wil je niet al je kracht gebruiken als je hem gooit? Hij moet nog wat langer mee dan vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.
Ja deze fissaquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?
twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @Moerdijkse_stem @Drimmelen140162 @PortOfMoerdijk @gemeenteHW reageer retweet
Geen idee, ik zeg gewoon vriendelijk gedag.quote:
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje luchtquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze fissa[ afbeelding ]twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @:Moerdijkse_stem @:Drimmelen140162 @:PortOfMoerdijk @:gemeenteHW reageer retweet
Hier kon je hem van de week ook heel goed horen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje lucht.
Ik zal de volgende keer even een foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |