Ik stem vanaf NU echt op jou.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
zou ik nooit doen iig dan weten jullie dat
Een van de weinige redenen om mod te worden. Verder krijg je alleen maar shit over je heen van sneue knurftenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
sneue stakker je modrechten misbruiken om te kunnen kapen
daar kies je bewust voorquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen om mod te worden. Verder krijg je alleen maar shit over je heen van sneue knurften
lijkt me niet de juiste instellingquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen om mod te worden. Verder krijg je alleen maar shit over je heen van sneue knurften
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1953 leerde ik pas zwemmen!
Net op tijd om de watersnoodramp te overleven dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Wat een TOP dag!quote:
Was je er net op tijd bij aangezien je hier nog postquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent idd een van die knurften jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lijkt me niet de juiste instelling
@:yvonne
Het is Haags, dat was de grap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net op tijd om de watersnoodramp te overleven dus
Als dit de grap was hang ik mezelf op
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zal dan ook wel verschillen met mensen die vanaf hun geboorte blind zijn of steeds minder zicht krijgen
Toen was m'n pa nét 1.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke dag van 1940 was zo speciaal?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Wat een TOP dag!
[..]
Was je er net op tijd bij aangezien je hier nog post
Wowquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent idd een van die knurften ja
beetje meer respect naar loyale leden mag wel hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou zou je al niet minder connected zijn met je gevoelsorgaan als je vanaf geboorte blind bent dan als je dat geleidelijk wordt?quote:
Dat was met alle respect Noel, waarde vriend, kusje op je kringspierquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
beetje meer respect naar loyale leden mag wel hoor
Niks dan complimenten van mij hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
DE 2DE WERELDOORLOG BEGON AL IN 1939 HOOR!!
polen telt nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
met de inval van de duitsers op een pools radiostationquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
traantje weggepinktquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niks dan complimenten van mij hoor
Daar zal 90 procent van je collegas blij mee zijn dat je dit zegtquote:
5de kampioenschap Feyenoord, dit niet wetenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Ha gayquote:
Niemand geeft een neuk om Polen. Smerige te heet gewassen Duitsers zijn 't.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
er staan teveel bepalende woorden in deze zin en derhalve snap ik er niet veel vanquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zou je al niet minder connected zijn met je gevoelsorgaan als je vanaf geboorte blind bent dan als je dat geleidelijk wordt?
Oude UI weer terug?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal 90 procent van je collegas blij mee zijn dat je dit zegt
interesseert ze niksquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal 90 procent van je collegas blij mee zijn dat je dit zegt
Ja, I. wees me op iets wat me weer veel te veel gaat achtervolgen straksquote:
Noord of zuid?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
interesseert ze niks
werkt voor zover ik weet maar 1 pool
Leuk voor de pools nederlandse mensen die op fok zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om Polen. Smerige te heet gewassen Duitsers zijn 't.
Whats thatquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, I. wees me op iets wat me weer veel te veel gaat achtervolgen straks
kurwaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk voor de pools nederlandse mensen die op fok zitten.
die zullen zich wel erg welkom voelen zo. We kunnen wel wat meer aanwas gebruiken en dit helpt zo niet vk
Nou jij zegt: Doordat je vanwege je gevoelsorgaan al verbonden bent met de ruimte en objecten enz enz kan je je nog een voorstelling maken van waar je bent. Maar dat heb je natuurlijk omdat je voordat je blind was nog wel kon zien. Als je vanaf je geboorte blind bent is dat wel een verschil toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
er staan teveel bepalende woorden in deze zin en derhalve snap ik er niet veel van
Een mod zoals een mod bedoeld is door Danny, geen fuck geven om FOK!quote:
Srsquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk voor de pools nederlandse mensen die op fok zitten.
die zullen zich wel erg welkom voelen zo. We kunnen wel wat meer aanwas gebruiken en dit helpt zo niet vk
Ze was nog beetje jong toen dat gifje uitkwam kennelijkquote:
Niet allen pils. Ook vodka, spiritus en nog velen andere shit waarvan je hersencellen binnen een fractie van een seconden zeggen 'we zijn ervan tussen'quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Polen kunnen goed pils drinken
Hulde
Hehehe, zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze was nog beetje jong toen dat gifje uitkwam kennelijk
FOK! moet beetje rebels blijven jatochquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mod zoals een mod bedoeld is door Danny, geen fuck geven om FOK!
Polen drinken wodkaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Polen kunnen goed pils drinken
Hulde
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, I. wees me op iets wat me weer veel te veel gaat achtervolgen straks
Jij bent meer een tegenpoolquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Soms zien de polen mij aan voor soortgenoot, huilen
ja klopt maar dacht dat de vraag "zou je liever doof of blind zijn" sloeg op, na vandaag ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jij zegt: Doordat je vanwege je gevoelsorgaan al verbonden bent met de ruimte en objecten enz enz kan je je nog een voorstelling maken van waar je bent. Maar dat heb je natuurlijk omdat je voordat je blind was nog wel kon zien. Als je vanaf je geboorte blind bent is dat wel een verschil toch?
Niet echt ploegen waar ik bang voor ben, liever geen PAOK en AIK van deze zou ik zeggen.twitter:ScoutSjoerd twitterde op woensdag 17-07-2019 om 22:19:28De eerste voorronde van #CL is gespeeld met nederlagen van Astana en Ludogorets.Eventuele tegenstanders #Ajax in 3e voorronde CL: 1. AIK - Maribor2. RS Belgrado - HJK3. Ferencvaros - Valleta4. CFR Cluj - Maccabi Tel Aviv5. Dundalk - Qarabag6. PAOKWie willen jullie loten? https://t.co/ADxYsUrODH reageer retweet
Precies, alleen fucks geven aan moeders en zusjes van mede fokkersquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FOK! moet beetje rebels blijven jatoch
Ik las teringpool. #evenstokenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent meer een tegenpool
Lol wij hebben hier twee zaken op thuizbezorgd staan met een poolse naam en die bezorgen echt 40 soorten bier tot kratten aan toequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet allen pils. Ook vodka, spiritus en nog velen andere shit waarvan je hersencellen binnen een fractie van een seconden zeggen 'we zijn ervan tussen'
Ah zo oke.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja klopt maar dacht dat de vraag "zou je liever doof of blind zijn" sloeg op, na vandaag ofzo
Nou hier nietquote:
wilde goedkoop seksgrapje maken maar bedacht me, waardoor enkel deze meta-opmerking overblijftquote:
Hopelijk geen HJK.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:58 schreef skysherrif het volgende:
Niet echt ploegen waar ik bang voor ben, liever geen PAOK en AIK van deze zou ik zeggen.twitter:ScoutSjoerd twitterde op woensdag 17-07-2019 om 22:19:28De eerste voorronde van #CL is gespeeld met nederlagen van Astana en Ludogorets.Eventuele tegenstanders #Ajax in 3e voorronde CL: 1. AIK - Maribor2. RS Belgrado - HJK3. Ferencvaros - Valleta4. CFR Cluj - Maccabi Tel Aviv5. Dundalk - Qarabag6. PAOKWie willen jullie loten? https://t.co/ADxYsUrODH reageer retweet
Speelt lekker in op het stereotypequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol wij hebben hier twee zaken op thuizbezorgd staan met een poolse naam en die bezorgen echt 40 soorten bier tot kratten aan toe![]()
Wat is er nou weer joh godverdommequote:
Ja ook wel maar op een pools feest wordt toch echt voornamelijk wodka gezopen. Bier is bijzaak.quote:
Dit behoort nimmer een vraag te zijn maar een statementquote:
Zou doenquote:
quote:
Ja best welquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speelt lekker in op het stereotype![]()
Ik had op de middelbare school een vriend die ook behoorlijk goed kon doorzuipen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijf er gelijk maar oneindig veel maken
Steek die verdomde Arya UI maar in je reet dan, godver de godver. Teringlijer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er nou weer joh godverdomme
Altijd dat gekrijs van jou. Zeker compensatie omdat je stekeblind aan het worren ben he
Ik zou jouw reet eens steken met wat uiquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:01 schreef I. het volgende:
[..]
Steek die verdomde Arya UI maar in je reet dan, godver de godver. Teringlijer.
Ook meteen een fapje ingezet?quote:
Kom dan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou jouw reet eens steken met wat ui
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:04 schreef I. het volgende:
[..]
Zeg dat godver de godver dan gewoon man, draai er eens niet zo omheen. Je lijkt wel een wijf.
fokkie is transquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:04 schreef I. het volgende:
[..]
Zeg dat godver de godver dan gewoon man, draai er eens niet zo omheen. Je lijkt wel een wijf.
quote:
Wat is ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HIJ IS EEN TRANSSEKSUEEL
HIJ WERKT IN EEN BORDEEL
VAN SMORGENS 9 TOT 5
IS HIJ EEN OMGEBOUWD WIJF
Was daar ook niet een gebroeders ko versie van ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HIJ IS EEN TRANSSEKSUEEL
HIJ WERKT IN EEN BORDEEL
VAN SMORGENS 9 TOT 5
IS HIJ EEN OMGEBOUWD WIJF
quote:
Ik heb geen idee. Dat gaat me weer net te verquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Was daar ook niet een gebroeders ko versie van ofzo?
Haha ik ook hoor haha. Gebroeders Ko wie zijn dat eigenlijk lol huh, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat gaat me weer net te ver
Haha ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Haha ik ook hoor haha. Gebroeders Ko wie zijn dat eigenlijk lol huh, nooit van gehoord.
Haha ik heb helemaal geen waterscooterquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
H
[..]
Haha ja.
*zegt I. terwijl hij toeter op mijn waterscooter aan het zingen is
Ja ik dus niet, dat maakt het nog wel iets erger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik ben nog weleens wat jaartjes gaan skieeen in Oostenrijk dus dan krijg je alle Apres Ski klassiekers wel om je oren
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik dus niet, dat maakt het nog wel iets erger.
Oh damnquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WE RIJDEN OVER PRAIRIES
STEEDS OPZOEK NAAR AVONTUUR
Nehhh, ik ben een brave!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent ook een meisje van de nacht?
Mehquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
DIt is het enige foute nummer, wel carnaval, dat ik waardeer.
Full on bezopen mee bleren op dit nummerquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
DIt is het enige foute nummer, wel carnaval, dat ik waardeer.
quote:
Doet je aan heel wat avondjes op de Franse campings denkenquote:
quote:
Bij zomerhits denk ik altijd aan die Roemeense kerels in zo'n vliegtuig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet je aan heel wat avondjes op de Franse campings denken
Is toch wel leuke ervaring als je nog jong bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Franse campings.
Goede herinneringen aan
Dragosta din teiquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zomerhits denk ik altijd aan die Roemeense kerels in zo'n vliegtuig.
Dragonstea ofzo
O-zonequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zomerhits denk ik altijd aan die Roemeense kerels in zo'n vliegtuig.
Dragonstea ofzo
Ging jij ook altijd naar de kinderclub?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Franse campings.
Goede herinneringen aan
Ja wij gingen altijd met onze caravan, op een gegeven leuke camping gevonden waar we dan 3 jaar achter elkaar kwamen, beetje vakantievrienden/vriendinnen aan overhouden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch wel leuke ervaring als je nog jong bent
doet me denken aan theinternetshouldbeillegal.comquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Als we het dan toch over foute muziek hebben
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel eens gegaan, maar dat was meestal niet zo aan mij besteedt en niet echt de campings waar mn ouders heen wilden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging jij ook altijd naar de kinderclub?
Kon jij dat contact met die vakantievrienden blijven onderhouden dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja wij gingen altijd met onze caravan, op een gegeven leuke camping gevonden waar we dan 3 jaar achter elkaar kwamen, beetje vakantievrienden/vriendinnen aan overhouden.
Ja wij gingen altijd met meerdere gezinnen, neefjes nichtjes en shit. Soms echt met 12 man weg ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja wij gingen altijd met onze caravan, op een gegeven leuke camping gevonden waar we dan 3 jaar achter elkaar kwamen, beetje vakantievrienden/vriendinnen aan overhouden.
Jij ging naar van die boerderijcampings zonder zwembad en animatieteam?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel eens gegaan, maar dat was meestal niet zo aan mij besteedt en niet echt de campings waar mn ouders heen wilden.
waarom google ik ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
doet me denken aan theinternetshouldbeillegal.com
Wow zoveel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wij gingen altijd met meerdere gezinnen, neefjes nichtjes en shit. Soms echt met 12 man weg ofzoEn dan met zn alle de tafeltennistafel terroriseren
Oh nee, dat niet, maar zij zaten daar heel de vakantie dus als we ginge nwaren zij er gewoon weer. Had ze wel op facebook.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon jij dat contact met die vakantievrienden blijven onderhouden dan?
Klopt, maar wel met zwembad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging naar van die boerderijcampings zonder zwembad en animatieteam?
Ohja ik had dat soort mensjes voor ik op social media zat, vaak wel msn uitwisselen maar dan sprak je elkaar eigenlijk nooit meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, maar zij zaten daar heel de vakantie dus als we ginge nwaren zij er gewoon weer. Had ze wel op facebook.
Zat een leuk frans meisje bij, maar ik zag laatst een update waarin ze officieel BLACKED wordt
Ja dat was echt tof. Als je daar nog geen contact maakte dan kan je beter stoppenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow zoveel.
Rond de tafel altijd in de avond met 40-45 man, dat was echt genot.
sowwquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet, maar zij zaten daar heel de vakantie dus als we ginge nwaren zij er gewoon weer. Had ze wel op facebook.
Zat een leuk frans meisje bij, maar ik zag laatst een update waarin ze officieel BLACKED wordt
Meer aan verjaardagen met tomaten tegen het plafond, plas kots/water/bier/drank/vrouwengeilheid op de vloer in de ochtend, mannen die aan verkeerde borsten zitten, de dag erna goedmaakgesprekken bij de vleet en eigenlijk gouden avondjes waar nog eeuwig over nagepraat gaat worden door degenen die erbij warenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet je aan heel wat avondjes op de Franse campings denken
Duurde bij mij meestal wel langer voor ik dat deed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was echt tof. Als je daar nog geen contact maakte dan kan je beter stoppen
Dat je je ontbijtje haalt en weer terugloopt en van iedereen `morgen' hoortquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Maar vooral ook naar campings waar je vooral in een rivier kon spelen enzo, maar niet avn die massacampings waar je je buurvrouw ook gweoon weer tegenkomt eniedereen enderlands is![]()
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer aan verjaardagen met tomaten tegen het plafond, plas kots/water/bier/drank/vrouwengeilheid op de vloer in de ochtend, mannen die aan verkeerde borsten zitten, de dag erna goedmaakgesprekken bij de vleet en eigenlijk gouden avondjes waar nog eeuwig over nagepraat gaat worden door degenen die erbij waren
Ruig hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer aan verjaardagen met tomaten tegen het plafond, plas kots/water/bier/drank/vrouwengeilheid op de vloer in de ochtend, mannen die aan verkeerde borsten zitten, de dag erna goedmaakgesprekken bij de vleet en eigenlijk gouden avondjes waar nog eeuwig over nagepraat gaat worden door degenen die erbij waren
Maar nog lukte het jequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurde bij mij meestal wel langer voor ik dat deed.
VerlegenGenot
Oh dear mother of godquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Wij zijn een keer echt onze buren tegengekomen op vakantie (lol)quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Maar vooral ook naar campings waar je vooral in een rivier kon spelen enzo, maar niet avn die massacampings waar je je buurvrouw ook gweoon weer tegenkomt eniedereen enderlands is![]()
Toplocatie beste evahquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij zijn een keer echt onze buren tegengekomen op vakantie (lol)
quote:
Er worden elke dag kinderen geborenquote:
Ja op het begin had ik niet eens een batje, altijd spelen met de slipper.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nog lukte het jeThe more the merrier was de insteek wel daar, dus ook als je verlegen bent dikke prima
En een keer een jongen uit mijn klas die ik tegenkwam op Kos (lol)quote:
Kom je als de zon opkomt kneiterwaus die kerk uit, tussen al die enorme olietanks en vliegtuigen die over komen vliegen want aanvliegroutequote:
Muah mijn ouders waren/zijn wel bevriend met die buren dus zo erg was het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Sowieso had ik dan linea recta een andere camping gezocht
Ik vond het met een vakantievriendje ook keer heel cool om al aan de bar te zittenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja op het begin had ik niet eens een batje, altijd spelen met de slipper.
Maar was wel topentertainment, mis dat dan wel aan vakanties.
midsommerfest is daar ook wel goud, gewoon allerlei gare shit te zien door dat hele dorp heen, allerlei houten stellages buiten enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom je als de zon opkomt kneiterwaus die kerk uit, tussen al die enorme olietanks en vliegtuigen die over komen vliegen want aanvliegroute
Echt goud man
Blijkbaar wel want je zegt het net zelfquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
midsommerfest is daar ook wel goud, gewoon allerlei gare shit te zien door dat hele dorp heen, allerlei houten stellages buiten enzo.
je weet nie wat je ziet man
Oh dat boeide mij op die vakanties nog niet echt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het met een vakantievriendje ook keer heel cool om al aan de bar te zitten
En water te bestellen![]()
In Frankrijk![]()
Nee dat was niet best.
Ja achteraf weet je het wel maar in het moment zelf ben je helemaal van het padje af snap jequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je zegt het net zelf
Haha ja natuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja achteraf weet je het wel maar in het moment zelf ben je helemaal van het padje af snap je
Inderdaad. Op latere leeftijd switchen wij ook naar Italie, aan Garda meer en shit. Vond ik eigenlijk wel chiller nogquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Alleen jammer dat die klote Fransen geen Engels kunnen wat communicatie soms lastig maakte.
ze kunnen het wel maar vertikken het vaakquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Alleen jammer dat die klote Fransen geen Engels kunnen wat communicatie soms lastig maakte.
Ik ken wel een famile Fransen hier in het dorp en die spreken iig prima Nederlands.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Mijn laatste vakantie was op een camping met alleen Franse koters om mee te tafeltennissen waar ik niet mee kon communicerenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ken wel een famile Fransen hier in het dorp en die spreken iig prima Nederlands.
Tot welke leeftijd ben jij nog met je ouders mee geweest op vakantie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was op een camping met alleen Franse koters om mee te tafeltennissen waar ik niet mee kon communicerenalleen één Franse jongen die een beetje Engels kon.
Daarna kwamen wat Denen dus kon ik over Ajax praten #genot
Italië was ook wel prima inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Op latere leeftijd switchen wij ook naar Italie, aan Garda meer en shit. Vond ik eigenlijk wel chiller nog
Met handen, voeten en een paar woordjes Frans kom je een heel eind hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
Dat weet ik dus niet zeker meer, maar ik denk 2009 of 2010 als laatste keer. Dus was toen 15/16.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd ben jij nog met je ouders mee geweest op vakantie?
Je veux une glacequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met handen, voeten en een paar woordjes Frans kom je een heel eind hoor![]()
Ja maar ja voulez vous coucher op je 12de wordt niet heel serieus genomen over het algemeenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met handen, voeten en een paar woordjes Frans kom je een heel eind hoor![]()
En gaan je ouders nog wel gewoon elke zomer op vakantie of dat ook niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker meer, maar ik denk 2009 of 2010 als laatste keer. Dus was toen 15/16.
Ohja wel een paar keer per jaar gewoon, vaak ook nog naar mijn tante die in Spanje woont sinds een aantal jaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gaan je ouders nog wel gewoon elke zomer op vakantie of dat ook niet?
Niet verkeerdquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja wel een paar keer per jaar gewoon, vaak ook nog naar mijn tante die in Spanje woont sinds een aantal jaar.
Als ik dat tegen een Franse kerel had gezegd op mijn 12de was ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel serieus genomenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja voulez vous coucher op je 12de wordt niet heel serieus genomen over het algemeen
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ik dat tegen een Franse kerel had gezegd op mijn 12de was ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel serieus genomen![]()
Niet?!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vous etes ici tegen je ouders zeggen als ze de weg kwijt zijn is ook geen uitkomst kan ik je vertellen
wattequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vous etes ici tegen je ouders zeggen als ze de weg kwijt zijn is ook geen uitkomst kan ik je vertellen
hoiquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kwam nog even hoi zeggen, voor ik ging slapen.
Ik snap hem welquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap hem wel
Toen hij vroeger op de camping stond sprak hij met niemand maar zocht gewoon het meest louche figuur uit bij de tafeltennis en wees met een spuit-gebaar op de binnenkant van zijn elleboog
Echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoi
ik heb gister legday gedaan
Of geef gewoon antwoordquote:
Dude, kom opquote:
Ja zit nu op nieuw schema, dus dan moet ik wel echt legday doen om optimale balans te houden.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zit nu op nieuw schema, dus dan moet ik wel echt legday doen om optimale balans te houden.
Pijn valt mee, armen zijn wel echt extreem nu. Schema is ook voor armen.
Maar I DID IT
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Legday is mijn lekkerste dag trainen altijd.
En triceps is ook zo lekker![]()
Maar nu ga ik slapen, adios allemaal
Slaapzequote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Triceps branden het hardstquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
2 voor je tietenquote:
sowwquote:
PICS?!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Draag nooit een bh thuis... erwtjes op een plankje.
Toevallig, ik ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Draag nooit een bh thuis... erwtjes op een plankje.
Pandapunt bedoel je.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haaaa, dat is dan één paarse punt voor I.
Hij wordt je collegaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haaaa, dat is dan één paarse punt voor I.
Hij wordt meteen Aquote:
Altijd al in hem zien zitten! Nooit aan het lijntje houden die jongen.quote:
Helaas, wat naatje je ook wijsgemaakt heeft, op meetings komen , dan word je meteen crew, nope. Helaas.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helaas, wat naatje je ook wijsgemaakt heeft, op meetings komen , dan word je meteen crew, nope. Helaas.
Puicke mod zelfs!quote:
Dankje..quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |