Dit begint eng te wordenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef I. het volgende:
[..]
Wij postten gewoon op exact hetzelfde moment
Bot krijgt voorrangquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef I. het volgende:
[..]
Huh je had post 302quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef I. het volgende:
[..]
Geloof ik niet in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks is zomaar................
ITS A SIGN
Zie het weleens vaker terug ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Is het een soort bug dat als je tegelijkertijd met mod lapo hebt dat een gewone user #302 kan krijgen?
waar moet ik haar van kennen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
van de molen ofzo
weet niet precies de achternaam
Zoals?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jammer
ik wel met sommige dingen
Neeeeeeeeeeeeeeee echt keihard NEE gewoon!!!quote:
Haags is homo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee echt keihard NEE gewoon!!!
ik ga niet zeggen want dan word ik belachelijk gemaaktquote:
niks mis met haar tochquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee echt keihard NEE gewoon!!!
Beter dan een meisje dat bejaardenbipsen wast en bij thuiskomst aan je piemel trekt met ongewassen handen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat kan gewoon echt niet.
she is a murder on the dancefloor danceflooooooort so get on with grooove yeahh yeaaahquote:
Kut nummers ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
she is a murder on the dancefloor danceflooooooort so get on with grooove yeahh yeaaah
wel goed voor de weerstandquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een meisje dat bejaardenbipsen wast en bij thuiskomst aan je piemel trekt met ongewassen handen.
Is gewoon niet zo mijn ding. Dat kan toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haters gonna hate [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor vrouwen val je op?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo mijn ding. Dat kan toch?
Gelukkig kan dit gewoon in Nederlandquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik deed flauwquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is way out of your league.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Beetje mannenhoofd maar zou op de knietjes zetten heur.
Gaat niet best hequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja Feyenoord dit vind ik dus geen dvd-waardige wedstrijd
Helemaal kut. Al mag ik hopen dat Stam nog wijzingen aanbrengt anders maak ik er een einde aanquote:
Is dit voorronde EL?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helemaal kut. Al mag ik hopen dat Stam nog wijzingen aanbrengt anders maak ik er een einde aan
Xjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben weer slapen mijn weekend is voorbij
slaap lekker later en wees beetje lief voor elkaar
doei x
Trustequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
doei x
Ik zapte alleen ff langsquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso met Jorgensen was het 3-0 geweest, de kansen die Vente mist..
trustequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
doei x
Slaap zacht damequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
doei x
tsja, blijft maar een oefenpotjequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Opzich niet nee, maar niet best als je tegen Basel moet en je wordt thuis zo op je plek gezet
wanneer baselquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Opzich niet nee, maar niet best als je tegen Basel moet en je wordt thuis zo op je plek gezet
Misschien hebben jullie wat aan van Beek?quote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie wat aan van Beek?
Is het nu sinds 1988 of 1998 bekend dat aspartaam kankerverwekkend is?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:17 schreef JanCees het volgende:
zo mijn 1,5 liter cola light zijn weer op
Drink je al lang?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het nu sinds 1988 of 1998 bekend dat aspartaam kankerverwekkend is?
Pindakaas is ook kankerverwekkend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het nu sinds 1988 of 1998 bekend dat aspartaam kankerverwekkend is?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind de inbreng van Uitstraling hier vooral heel kankerverwekkend
Oh, en trouwens;quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt verschrikt naar zijn piemel.
hetzelfde geldt voor @scrupuleus @Dr.Mikey @aloa @I.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
Nah I. is wel goeie jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor @:scrupuleus @:dr.mikey @:aloa @:i.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik. Als jij nou eens wat minder doet alsof je het perfecte leven leidt terwijl je gewoon het prototype fokker bent ga ik jou misschien nog eens waarderen ook.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Fok-it desalniettemin.
Ik zie een openingquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Als jij nou eens wat minder doet alsof je het perfecte leven leidt terwijl je gewoon een prototype fokker bent ga ik jou misschien nog eens waarderen ook.
Mijn berichten verwekken wel vaak een reactie van jou jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dit een doodsverwenzing? @GGMMquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn berichten verwekken wel vaak een reactie van jou ja
Ja maar ik wil het alleen als 100% mijn rugpijn dan weg is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik voor jou
ik wil je een body to body massage geven
Gelukkig dat er een beeldscherm tussen zit voor mijn blozende wangetjesquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat er een beeldscherm tussen zit voor mijn blozende wangetjes
En die van mij en die van mijquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
Mocht ik willenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
JanCees is denk ik gewoon stiekem Django Wagner
oke beloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het alleen als 100% mijn rugpijn dan weg is.
Ik mag jou wel ondanks je malasie opmerkingenquote:
Klopt, het leven is te mooi en te kort om het kind en de boef in je te verliezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
Uitstraling en het perfecte leven
Gedraagt zich voornamelijk als een puber
Precies van 't zelfdequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag jou wel ondanks je malasie opmerkingen
Nou, we zijn hier wel te gast en dan vind ik wel dat ik me een beetje mag gedragen. Dit is ander volk dan klbsc hequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat je inmiddels gezapig bent en ingeslapen en de helft braver dan ooit, ik mis Noel.
Ja dat is ook weer zo, ok ik zal me een beetje aanpassen, de toon, de gekozen woorden, de sfeer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, we zijn hier wel te gast en dan vind ik wel dat ik me een beetje mag gedragen. Dit is ander volk dan klbsc he
Stop maar weerquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier stond een tumortje in zijn hart.
Godverquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een tumortje in mijn hart, alleen voor jou, mi rowsuu
Kijk, heeft solo weer voor elkaar gekregen hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo, ok ik zal me een beetje aanpassen, de toon, de gekozen woorden, de sfeer.
Liefdadigheidstumoren, zoiets als een wrat op een lullige plek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij jc zou er alleen maar goeds uit zijn tumoren komen
Juich niet te snel en te hart.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk, heeft solo weer voor elkaar gekregen hoor
Maar is dit nou ook de reden dat je uit die 2 andere slowchats bent geroyeerd dan?quote:
Geen retorische vragen stellen Fokkiequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is dit nou ook de reden dat je uit die 2 andere slowchats bent geroyeerd dan?
Ja zoietsquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefdadigheidstumoren, zoiets als een wrat op een lullige plek?
Eentje maar hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is dit nou ook de reden dat je uit die 2 andere slowchats bent geroyeerd dan?
Je begon in R&P toch. Volgens mij heb jij zelfs nog eens met mijn ex gedatequote:
Zou zomaar kunnen, wie dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begon in R&P toch. Volgens mij heb jij zelfs nog eens met mijn ex gedate
Post hier niet meer. Geen idee meer wat voor username zij hadquote:
Ok gaan we raden, hoe zag/ziet ze eruit?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post hier niet meer. Geen idee meer wat voor username zij had
Ik geef 3 hints.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok gaan we raden, hoe zag/ziet ze eruit?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post hier niet meer. Geen idee meer wat voor username zij had
Dat is mijn ex toch niet mallerdquote:
Dat was Faxie, dat boerengrietje dat niet helemaal 100 procent is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef 3 hints.
Blond
Brabant
Hans de Booij. Dat is een halve hint overigens
Dat wordt er vaak van gemaakt als er niet geneukt wordt inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat niet helemaal 100 procent is.
Oh ja? Zoek maar een ander gifje voor me danquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef I. het volgende:
[..]
Kwam er dus laatst achter dat ze zestien was in dat gifje.
Toch enigszins verontrustend.
wat is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
nu je het zegtquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Man knipt piemel van vrouw's minnaar af en slaat ermee op de vlucht
Heeft iedereen zn piemel nog?
Gifje staat sinds 2013 op imgur, ze is nu 22.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja? Zoek maar een ander gifje voor me dan
Micropiemelquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja dus, ik zeg glitters, chronisch werkeloos, hysterisch, niet al te snugger, eenhoorns, cupcakes, labiel, zorgenkindje, naïef, simpel, ongelukkig, speelbal, fotofiltertjes, ziek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt er vaak van gemaakt als er niet geneukt wordt inderdaad
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
@:I.Lekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
453 soorten pasta rijst en aardappel hebben zequote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dus, ik zeg glitters, chronisch werkeloos, hysterisch, niet al te snugger, eenhoorns, cupcakes, labiel, zorgenkindje, naïef, simpel, ongelukkig, speelbal, fotofiltertjes, ziek?
Uhm needan denk ik dat je de verkeerde bedoeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dus, ik zeg glitters, chronisch werkeloos, hysterisch, niet al te snugger, eenhoorns, cupcakes, labiel, zorgenkindje, naïef, simpel, ongelukkig, speelbal, fotofiltertjes, ziek?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
453 soorten pasta rijst en aardappel hebben ze
Kutquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Hehehe, jeeeej je oude UIquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm needan denk ik dat je de verkeerde bedoeld
Ja, ik moet maar even een neutralere UI nemen.quote:
Petje?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar even een neutralere UI nemen.
Annabelquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Shit, ik loop nu vast op Hans de Booij.
Ja een wat oudere gast uit Amsterdam heeft het een jaartje of twee volgehouden met haar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik weet wel wie jij bedoelt hoor. Maar daar heb ik thank the gods nooit mee gehadDan ben je echt bang dat je piemel eraf wordt gebeten als ze keer slechte bui heeft
Is het echt geen Petje, die is eigenlijk wel leuk en aantrekkelijk als je haar los weet te trekken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik weet wel wie jij bedoelt hoor. Maar daar heb ik thank the gods nooit mee gehadDan ben je echt bang dat je piemel eraf wordt gebeten als ze keer slechte bui heeft
Wie is Petjequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het echt geen Petje, die is eigenlijk wel leuk en aantrekkelijk als je haar los weet te trekken?
ja hou hem deze is veel chillerquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar even een neutralere UI nemen.
Dat is een hint maar als je hem niet snapt dan is zij het ook niet, maar goed dan is het antwoord nee.quote:
Als je quote van JC terugleest ben je er al bijna. Nog 1 letter dan aanpassen en dan heb je hem. Maar laten we niet gaan roddelen over mensen die hier niet meer zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een hint maar als je hem niet snapt dan is zij het ook niet, maar goed dan is het antwoord nee.
Jij hebt toch met iedereen iets gehad?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ooh serieus Fok-it, mijn kwartje valt, dat journalistiek meisje uit Tilburg bedoel je?
Dat is best een leuke huppelmeid toch?
Nooit wat mee gehad hoor.
Ja zeker, prima meid. Heb dr al jaren niet meer gezien verder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ooh serieus Fok-it, mijn kwartje valt, dat journalistiek meisje uit Tilburg bedoel je?
Mag niet van Godquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Beetje jammer dat ik thuis niet kan vloeken tijdens dit soort potjes
Zit in Spanje volgens mij, reiskriebels, avontuurlijk en een voorliefde voor Julio, Sancho en Pablo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, prima meid. Heb dr al jaren niet meer gezien verder.
Ja, ander onderwerp nu?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Voor dat meisje hoef je je niet te schamen Fok-it.
Fijn om te horen. Hier alles wel oké hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja zeker wel, ik ben vrolijk en lichtelijk melancholisch, daar?
Is toch lachen joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen maar weer even de boksbal mishandelen
tussenjaartjequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet, wel een beetje een vernedering.
Beetje werken, beetje sjansen, beetje relaxen, beetje muziek luisteren, beetje de boel bijhouden en af en toe ook juist niet dus.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Hier alles wel oké hoor.
Oeh, ben je aan het daten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Beetje werken, beetje sjansen, beetje relaxen, beetje muziek luisteren, beetje de boel bijhouden en af en toe ook juist niet dus.
Klinkt eigenlijk gewoon goed.
Inolvidablequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik had geen hoge verwachtingen, maar dit is wel heel triest.quote:
Ja ik weet niet, heb dat eigenlijk al niet meer zo dat ik er echt naar uitkijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik had geen hoge verwachtingen, maar dit is wel heel triest.
Beetje kut als je heel de zomer uitkijkt naar het volgende seizoen, nieuwe trainer etc en je begint zo.
Maar het kan verkeren.
Ik meestal nieuwsgierig en benieuwd wat er na de volgende straathoek wacht.quote:
Ik ben op dat gebied vrij oppertunistisch ingesteld, vooral omdat de ED zo onvoorspelbaar is. Maar goed, blijf stom genoeg elk seizoen hoop houden. Nog altijd loyaalquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, heb dat eigenlijk al niet meer zo dat ik er echt naar uitkijkVind het leuker in het algemeen om Eredivisie te volgen en wat spelers in het buitenland maar specifiek naar Feyenoord uitkijken, nee, daar ga je sowieso niet blij van worden
Slachtoffers zoekenquote:
ik ben nieuwsgierig, maar de ontdekkingen die ik doe eindigen telkens in melancholiek of emotioneel geweld ...quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik meestal nieuwsgierig en benieuwd wat er na de volgende straathoek wacht.
Beetje standaard standje is dat van me.
Beetje van hetzelfde. Best prima dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt een eeuwigheid geleden man, alles goed?
Nieuwsgierig naar?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig, maar de ontdekkingen die ik doe eindigen telkens in melancholiek of emotioneel geweld ...
Beschrijf melancholiek of emotioneel geweld eens danquote:
Niks veranderd dus, ik denk die zit inmiddels wel met een jong 7/10 grietje, huiskamerbank nr 15 en stinkende luiers dit dat.quote:
Feyenoord heeft een groot probleem.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beschrijf melancholiek of emotioneel geweld eens dan
God Kazim terug halen lost een hoop op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Of Kwiedetti.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
God Kazim terug halen lost een hoop op.
Ieuw neequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks veranderd dus, ik denk die zit inmiddels wel met een jong 7/10 grietje, huiskamerbank nr 15 en stinkende luiers dit dat.
Van die defensie pis je toch in je broek van het lachenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een groot probleem.
En dan staat van Beek er nog niet eens inquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die defensie pis je toch in je broek van het lachen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beschrijf melancholiek of emotioneel geweld eens dan
Van dat middenveld ook hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die defensie pis je toch in je broek van het lachen
Ik hield het nog 2 minuten vol ookquote:
sommige mensen houden het 74 jaar vol, anderen druipen ergens in de 20 af. je zou je haast afvragen welke groep moediger is, zij die de keuze maken of zij die het over zich heen laten lopen als warme, kleverige siroop, tot de vliegen komen en ze voorbij keuzes zijnquote:
Uh oke?quote:
Zou jij liever doof dan blind zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sommige mensen houden het 74 jaar vol, anderen druipen ergens in de 20 af. je zou je haast afvragen welke groep moediger is, zij die de keuze maken of zij die het over zich heen laten lopen als warme, kleverige siroop, tot de vliegen komen en ze voorbij keuzes zijn
Watquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sommige mensen houden het 74 jaar vol, anderen druipen ergens in de 20 af. je zou je haast afvragen welke groep moediger is, zij die de keuze maken of zij die het over zich heen laten lopen als warme, kleverige siroop, tot de vliegen komen en ze voorbij keuzes zijn
Serieus jaquote:
quote:Die Kellie is zo licht als er iemand uit de Feyenoord helikopter valt kan je hem gebruiken als parachute.
Ja dat sowieso maar met blindheid is je leven volgens mij veel beperkter.quote:
Dan grijp ik naar de strop (Als ik die nog kan zien)quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:26 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb je nog het syndroom van Usher waar je langzamerhand zowel blind als doof wordt. Mi gado.
Ach gelukkig heb je dan nog de tijd om er zelf een eind aan te fietsen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:26 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb je nog het syndroom van Usher waar je langzamerhand zowel blind als doof wordt. Mi gado.
denk dat ik me meer verbonden zou voelen met mijn omgeving als ik het kon horen dan als ik het kon zienquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Nu is nooit meer iets horen natuurlijk ook extreem kut, maar toch. Niks meer zien zou voor mij veel meer gelijk staan aan dood zijn
Ja ligt eraan, mensen die veel meer waarde hechten aan muziek bijvoorbeeld kan ik me voorstellen dat ze liever blind zouden verkiezen danquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat ik me meer verbonden zou voelen met mijn omgeving als ik het kon horen dan als ik het kon zien
Ja ik snap niet echt hoe je dan nog kan genieten van je leven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb je dan nog de tijd om er zelf een eind aan te fietsen.
los van muziek, heel veel mensen hier doen nu alsof de keuze vet makkelijk is maar probeer je nou eens echt voor te stellen dat je vanaf vandaag nooit meer een geluid hoort, nooit meer de stem van je vrienden, de toon van hun stem, alleen maar stilte of lichte tinnitusquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt eraan, mensen die veel meer waarde hechten aan muziek bijvoorbeeld kan ik me voorstellen dat ze liever blind zouden verkiezen dan
Ja, niet. Denk vooral omgeving die je blijft pushen om door te gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap niet echt hoe je dan nog kan genieten van je leven.
Die heb ik al heel lang niet meer gehoord verderquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nooit meer de stem van je vrienden, de toon van hun stem
Onze kwetsbaarheden zijn echt heel erg eng.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap niet echt hoe je dan nog kan genieten van je leven.
Ja denk dat het vooral dat is ja. Het enige wat je dan nog hebt is tast, en smaak. Maar daar kan je niet op terenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, niet. Denk vooral omgeving die je blijft pushen om door te gaan.
en dit jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
De klank van de stem is het eerste wat je verliest als iemand niet meer in je leven is.
Maar volgens mij raakt verbeelding bij doven na een tijdje ook weg hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
daarnaast, als je blind bent en je 'voelt' de kamer af dan heb je denk ik in je hoofd nog gewoon beeldvorming van hoe je omgeving uitziet, als je jarenlang niks meer hoort denk ik dat je op een gegeven moment niet meer weet wat geluid is
Dat weet je pas als het zover is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk dat het vooral dat is ja. Het enige wat je dan nog hebt is tast, en smaak. Maar daar kan je niet op teren
Wat best heel erg jammer is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
De klank van de stem is het eerste wat je verliest als iemand niet meer in je leven is.
True. Weet niet. Misschien als je mentaal zo sterk bent om daar levensenergie uit te puttenquote:
Ja dat is niks. Ben normaal vrij anti-euthanasie maar in dat geval zou ik het volkomen begrijpen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk dat het vooral dat is ja. Het enige wat je dan nog hebt is tast, en smaak. Maar daar kan je niet op teren
Ja zit al vijf minuten verwoede pogingen te doen om mezelf de klank van dierbare stemmen ter herinneren.quote:
bij blinden bedoel je denk ik? ik bedoel niet hoe het ís om te zien, maar de 'conceptuele' voorstelling van hoe groot een ruimte is, waar voorwerpen staan, etc., iets dat je ook deels kunt opvullen met je gehoor. als je doof bent raak je denk ik ieder aspect van dat zintuig totaal kwijtquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar volgens mij raakt verbeelding bij doven na een tijdje ook weg hoor.
Ja dat bedoel ik ook. Gewoon het voorstellingsvermogen. Waarom zou dat bij doven weg ebben maar bij blinden niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
bij blinden bedoel je denk ik? ik bedoel niet hoe het ís om te zien, maar de 'conceptuele' voorstelling van hoe groot een ruimte is, waar voorwerpen staan, etc., iets dat je ook deels kunt opvullen met je gehoor. als je doof bent raak je denk ik ieder aspect van dat zintuig totaal kwijt
Haat jij echt sommige mensen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb dat met gezichten, best gek. Mensen die ik echt haat en uit het leven verbannen heb kan ik gewoon niet meer voor me halen. Alle acties, stem etc wel, maar gezicht niet.
Hekel hebben aan iemand oke, maar echt iemand haten is wel heftig lijkt me. Hoeveel pijn iemand me ook gedaan kan hebben.quote:
Ligt denk ook heel erg aan je karakter. Ik heb iets minder empathie dan de gemiddelde mens, dus kan makkelijker haten omdat ik vaak een anders kant niet begrijp. Doet mij minder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hekel hebben aan iemand oke, maar echt iemand haten is wel heftig lijkt me. Hoeveel pijn iemand me ook gedaan kan hebben.
Maar als je minder empathie hebt is het meer gewoon een beetje vlakkeloos toch? Haat is namelijk een hele intense emotiequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt denk ook heel erg aan je karakter. Ik heb iets minder empathie dan de gemiddelde mens, dus kan makkelijker haten omdat ik vaak een anders kant niet begrijp. Doet mij minder.
je gehoor heeft grofweg twee kenmerken, het quale (de subjectieve ervaring van horen) en richting; waar het geluid vandaan komt. als je doof wordt na je geboorte raak je beiden kwijt na verloop van tijd denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Gewoon het voorstellingsvermogen. Waarom zou dat bij doven weg ebben maar bij blinden niet?
Minder inlevingsvermogen, waardoor ik sommige dingen niet begrijp en dan makkelijker kan antwoorden met haat. Ik weet ook niet helemaal hoor, voor mij is haat niet zo intens. Ene kant begrijp ik je maar ik ervaar het niet echt zo ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je minder empathie hebt is het meer gewoon een beetje vlakkeloos toch? Haat is namelijk een hele intense emotie
Hm ja oke dat klinkt logisch. Maar dat zal dan ook wel verschillen met mensen die vanaf hun geboorte blind zijn of steeds minder zicht krijgenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je gehoor heeft grofweg twee kenmerken, het quale (de subjectieve ervaring van horen) en richting; waar het geluid vandaan komt. als je doof wordt na je geboorte raak je beiden kwijt na verloop van tijd denk ik
je gezicht heeft ook twee kenmerken, ten eerste het quale en ten tweede de onderverdeling van je omgeving, echter, als je na je geboorte blind wordt heb je met je gevoelsorgaan nog zoveel verbinding met je omgeving, voorwerpen etc. dat je, in ieder geval deels, bepaalde aspecten van dat tweede kenmerk kunt blijven behouden. als je blind bent vanaf de gebeurte is er namelijk niets behalve zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |