quote:
Oh oh Den Haagquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Whatsup! Welk liedje heb je voor het laatst gezongen voor ons?
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt nog wel. Je brengt me wel op een idee om die clip te restylen naar deze tijd...
Hebben we twee users nodig op een scooter.quote:
Zullen we dit maar niet doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben we twee users nodig op een scooter.
Een user voor het camerawerk en geluid
Ik ben de regisseur en jij mag opdrachtgever zijn.
Kandidaten voor de rollen?
Ja, anders krijgen wij al die bagger over ons heenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we dit maar niet doen
Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, anders krijgen wij al die bagger over ons heen
Hier spreekt men geen Limbonesisch, mevrouw de spellchecker!quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef maily het volgende:
Hier moet ik ook iets posten.
Raadsel: witte gij de weg naar Wouw?
Da's Brabonees gekquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier spreekt men geen Limbonesisch, mevrouw de spellchecker!(Of is het meneer? Dat icoontje versus je onderschrift is nogal verwarrend!
)
Moar nee, ik wit de weg naar Wouw nie.
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef maily het volgende:
Hier moet ik ook iets posten.
Raadsel: witte gij de weg naar Wouw?
Zeker als het in het Brabonees isquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo'n raadsel is echt onnodig hoor
Gewoon doorbaggeren toch?!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo'n raadsel is echt onnodig hoor
Raadsel is zo serieus.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Raadsel is zo serieus.
Wieg met je heupen
Plaats kattengifjes
Lach om haags
Klier fancy
Allemaal leuk.
Waarom haat je me zo?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Raadsel is zo serieus.
Wieg met je heupen
Plaats kattengifjes
Lach om haags
Klier fancy
Allemaal leuk.
Owquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit helemaal geen haat onder hoor
Die meid rechts kijkt best streng, waarschijnlijk mag je niet knoeien en met je mond vol praten bij haar.quote:
Dan gééf je haar een mond vol!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Die meid rechts kijkt best streng, waarschijnlijk mag je niet knoeien en met je mond vol praten bij haar.
Zij wil wel aangepakt worden dan hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gééf je haar een mond vol!Kan ze ook ff niet meer klagen!
Zo van "No means yes"?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Zij wil wel aangepakt worden dan hoor![]()
![]()
![]()
Dat soort types houden meestal van ruw
Ah, dat "STOOOOOOOOOOP!!!!!! IN GODSNAAM!!!!!!!" feitelijk "Genadeloos veel harder, graag!" betekent, en dat de safety-word "Peanutbutter-jellytime" is?quote:
Dat eerste ja, dat tweede is iets wat in jouw fantasie denk ik zitquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dat "STOOOOOOOOOOP!!!!!! IN GODSNAAM!!!!!!!" feitelijk "Genadeloos veel harder, graag!" betekent, en dat de safety-word "Peanutbutter-jellytime" is?
Men schijnt safety-words in dat soort scenario's te hebben, toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat eerste ja, dat tweede is iets wat in jouw fantasie denk ik zit
Ik denk meestal niet een safety-word dat uit meer dan twee lettergrepen bestaat, anders kost het te veel tijd om te roepen als er iets is (en voordat de ander doorheeft dat er iets is).quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Men schijnt safety-words in dat soort scenario's te hebben, toch?
Daar gaat het juist om!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet een safety-word dat uit meer dan twee lettergrepen bestaat, anders kost het te veel tijd om te roepen als er iets is (en voordat de ander doorheeft dat er iets is).
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om!
Ik dacht; we zijn al flink op de foute toer bezig, dan kan er ook nog wel een schepje bij bovenop!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Raadsel is zo serieus.
Wieg met je heupen
Plaats kattengifjes
Lach om haags
Klier fancy
Allemaal leuk.
Bebloede knokkels, man! Kon ik het weten dat ze het safety-word van die week vergeten was in d'r paniek?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje HAHAHA HAAHS![]()
@:fancy2![]()
Zo goed ?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bebloede knokkels, man! Kon ik het weten dat ze het safety-word van die week vergeten was in d'r paniek?
Moet je nu weerquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zo goed ?
Aah die katquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zo goed ?
Uiteraard, zo netjes ben ik wel!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar toch ben je doorgegaan omdat jij je aan de afspraak hield!
Lizoen is geen haar beterquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is wel een vermoeiende user jadie gele citrusvruchten ook altijd he
Aloysius Paulus Maria schijnt nog wel een paar grammetjes over te hebben. Zeg maar dat ik je gestuurd heb.quote:
Ik weet dat wanneer jij zo doet je eigenlijk iets liefs bedoelt maar niet durft te zeggenquote:
Wie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Aloysius Paulus Maria schijnt nog wel een paar grammetjes over te hebben. Zeg maar dat ik je gestuurd heb.
Ik hou van jequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik weet dat wanneer jij zo doet je eigenlijk iets liefs bedoelt maar niet durft te zeggen![]()
Ik word ook zo moe van jou hoor HaagsWink
quote:
Keihard gelachenquote:
Ik ben onderweg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Aloysius Paulus Maria schijnt nog wel een paar grammetjes over te hebben. Zeg maar dat ik je gestuurd heb.
waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na 3 dagen in zo'n tombe liggen meuren kun je hier idd wel van spreken, ja.
quote:
quote:
Ik mis wel de stand en punten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:57 schreef skysherrif het volgende:
Dit is dts maar dan beter vind je niet haloa
Jaaaahaaaaaa! Jij maakt alles goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zo goed ?
KOM op. Wij zijn jouw nieuwe levenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis wel de stand en punten.
En monitor
moet ik je handje vast houdenquote:
bolkquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis wel de stand en punten.
En monitor
Voelt goedquote:
neem een a4tjequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook......iets scheuren ofzo...of in duizenden scherven....
Leef je uitquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Scherven... Iets kapot smijten ofzo jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nahhquote:
een pak a4tjes danquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Da's niet genoeg.....
[..]![]()
en wat @:eNGine10 zegt
Doeg moenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:08 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga zo maar slapen![]()
Veel plezier hier, fijne nacht en weltrusten voor straks![]()
[ afbeelding ]
Echt he.. Opgerot met die tweequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Volgende keer dansen jij en ik
weg met Haags en Engine
Jaaahaaa!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Volgende keer dansen jij en ik
weg met Haags en Engine
Ja zou wel lekker zijnquote:
Niet meer voor te stellen dat je die ooit moest gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is wel lang geleden inderdaad.....
Ha ha of 008 bellenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet meer voor te stellen dat je die ooit moest gebruiken
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Afgezien van iemand héél erg missen wel prima
Dat is wel heul optimistischquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]hij komt alweer bijna terug joh
Gaat snel hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heul optimistisch
is ie dan pas terugquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga straks gewoon m'n wekker op 3 augustus zetten....
2020?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga straks gewoon m'n wekker op 3 augustus zetten....
4045quote:
Zou wel leuk zijn voor een dagjequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit ga ik niet meer meemaken
Echt hè.....quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gingen die weken maar snel voorbij ja
Sws !!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaahaaa!
En @:Geerd roepen: SCHAREN DAN
Aliens, robots en allerlei dingen die we nu nog niet kunnen bedenkenquote:
"Iz yo ok, iz yo good cuz I WANT TO KNOW!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haags 40.0 op FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aliens, robots en allerlei dingen die we nu nog niet kunnen bedenken
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Iz yo ok, iz yo good cuz I WANT TO KNOW!"Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Neuh, slaapgebrek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je?
Slaapzequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Ik ga nu een poging wagen te slapen!Trusten man!
Zou bijzonder zijn als fok dan nog bestaat maar daar lijkt het niet opquote:
Neu dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als fok dan nog bestaat maar daar lijkt het niet op
Truste ToTquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Succesquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Sorry als ik het niet meekreeg, maar is dat je eerste werkdag of sinds wanneer werk je weer??quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog veel te wakker om te gaan slapen, maar morgen een bomvolle werkdag voor de boeg....
Geen sorry hoor.....heb maandagochtend ook al gewerkt en die cliënt was echt zo blij om me weer te zien, dat verwacht ik morgen eigenlijk ook wel....quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry als ik het niet meekreeg, maar is dat je eerste werkdag of sinds wanneer werk je weer??
Ahhhh super tof CD! Ging het goed maandag?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen sorry hoor.....heb maandagochtend ook al gewerkt en die cliënt was echt zo blij om me weer te zien, dat verwacht ik morgen eigenlijk ook wel....
Gelukkig welquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhhh super tof CD! Ging het goed maandag?
quote:
wel een afgang ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
Zou El Chapo nog een keer kunnen ontsnappen? Dat zou echt een stunt zijn.
Nope. Zit nu in een gevangenis waar het nog nooit iemand is gelukt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
Zou El Chapo nog een keer kunnen ontsnappen? Dat zou echt een stunt zijn.
Geloof het ook niet nee. Wel een aardige bunkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Zit nu in een gevangenis waar het nog nooit iemand is gelukt.
Zal flinke hulp van buitenaf nodig hebben. Maar zit goed tegen dat ie nu in Usa zit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof het ook niet nee. Wel een aardige bunkermaar zou ook wel een goed verhaal zijn. Ook al is het een monster.
Ja alles zit tegen maar geld heeft ie wel... Werd bij de rijkste ter wereld geschat. Hulp was eerder altijd te koop, zal nu inderdaad wel wat lastiger liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal flinke hulp van buitenaf nodig hebben. Maar zit goed tegen dat ie nu in Usa zit.
Ja precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja alles zit tegen maar geld heeft ie wel... Werd bij de rijkste ter wereld geschat. Hulp was eerder altijd te koop, zal nu inderdaad wel wat lastiger liggen.
Ja hier ook zo.quote:
Wtf....quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hier ook zo.
Vanaf morgen ook minder online. Het is sinds vandaag verboden voor buitenlanders om een telefoon bij te hebben tijdens het werkmag ook niet meer alleen naar de wc lopen, moet er een Russische collega mee
prima hoor, ga ik net zo vaak pissen tot ze er zelf gek van worden.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk kalasjnikovs.
Toilet 1 minute, da?
Ja die zijn helemaal gek geworden. Begint nu echt vervelend te worden. Maar ik ga me wel aan alle regeltjes houden, interesseert mij niet als die machine niet op tijd klaar is.quote:
Snap ik man. Waarom is dat ineens dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die zijn helemaal gek geworden. Begint nu echt vervelend te worden. Maar ik ga me wel aan alle regeltjes houden, interesseert mij niet als die machine niet op tijd klaar is.
Maandje ofzo nog, tijd voor iets anders.
Lopen wel met automatische geweren rond maar die lui heb je geen last van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk kalasjnikovs.
Toilet 1 minute, da?
Voel je wel veilig?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lopen wel met automatische geweren rond maar die lui heb je geen last van.
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik man. Waarom is dat ineens dan?
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.
[..]
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.
Nouja niet echt. Maar ook weinig aan te doen. Valt doorgaans wel mee maar zal de komende weken nog wel lastig worden.quote:
Truste.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja niet echt. Maar ook weinig aan te doen. Valt doorgaans wel mee maar zal de komende weken nog wel lastig worden.
Maar goed, slapen![]()
Klinkt lekker zegquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.
[..]
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.
Ook goedemorgenquote:
Doe zelfquote:
Kun je niet wat huiswerk maken?quote:
Ik ben ook net gearriveerd op de wcquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik al aan het doen. Net gearriveerd.
Pics?!quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook net gearriveerd op de wc
Tijd voor een nieuwe hobby danquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit uit verveling maar een management boek te lezen
Ik trek nooit door als ik bij anderen op bezoek benquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn god, pot zit goed vol zeg. Hoevaak moest je doortrekken?
Moet je daarvoor betalen dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik trek nooit door als ik bij anderen op bezoek ben
Koopje, maar ik denk niet dat ik nog langs mag komen bij je zusjequote:Op donderdag 18 juli 2019 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen dan?
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Koopje, maar ik denk niet dat ik nog langs mag komen bij je zusje
Vroege vogelquote:Op donderdag 18 juli 2019 05:29 schreef Fancy2 het volgende:
@:eNGine10
@:haags_kwartiertje
@:Limoentjuh
@:ToT
@:Geerd
Oh dit was voor. Hahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haags strijder 💪👊
[..]
Dobre utro motorblokje
Terug je bed in dan maar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook jij bent me voor![]()
Man ik ben traag![]()
Hey
Ik ben gewoon zo blijquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook jij bent me voor![]()
Man ik ben traag![]()
Hey
Voorlopig nog even nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wacht op het juiste moment om je in te halen![]()
Dat is voorlopig nog even niet
quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terug je bed in dan maar.
Goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee nee HAAHS. Zo lekker werken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |