Zal flinke hulp van buitenaf nodig hebben. Maar zit goed tegen dat ie nu in Usa zit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof het ook niet nee. Wel een aardige bunkermaar zou ook wel een goed verhaal zijn. Ook al is het een monster.
Ja alles zit tegen maar geld heeft ie wel... Werd bij de rijkste ter wereld geschat. Hulp was eerder altijd te koop, zal nu inderdaad wel wat lastiger liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal flinke hulp van buitenaf nodig hebben. Maar zit goed tegen dat ie nu in Usa zit.
Ja precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja alles zit tegen maar geld heeft ie wel... Werd bij de rijkste ter wereld geschat. Hulp was eerder altijd te koop, zal nu inderdaad wel wat lastiger liggen.
Ja hier ook zo.quote:
Wtf....quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hier ook zo.
Vanaf morgen ook minder online. Het is sinds vandaag verboden voor buitenlanders om een telefoon bij te hebben tijdens het werkmag ook niet meer alleen naar de wc lopen, moet er een Russische collega mee
prima hoor, ga ik net zo vaak pissen tot ze er zelf gek van worden.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk kalasjnikovs.
Toilet 1 minute, da?
Ja die zijn helemaal gek geworden. Begint nu echt vervelend te worden. Maar ik ga me wel aan alle regeltjes houden, interesseert mij niet als die machine niet op tijd klaar is.quote:
Snap ik man. Waarom is dat ineens dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die zijn helemaal gek geworden. Begint nu echt vervelend te worden. Maar ik ga me wel aan alle regeltjes houden, interesseert mij niet als die machine niet op tijd klaar is.
Maandje ofzo nog, tijd voor iets anders.
Lopen wel met automatische geweren rond maar die lui heb je geen last van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk kalasjnikovs.
Toilet 1 minute, da?
Voel je wel veilig?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lopen wel met automatische geweren rond maar die lui heb je geen last van.
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik man. Waarom is dat ineens dan?
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.
[..]
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.
Nouja niet echt. Maar ook weinig aan te doen. Valt doorgaans wel mee maar zal de komende weken nog wel lastig worden.quote:
Truste.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja niet echt. Maar ook weinig aan te doen. Valt doorgaans wel mee maar zal de komende weken nog wel lastig worden.
Maar goed, slapen![]()
Klinkt lekker zegquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Politieke spelletjes. Zouden ons bijvoorbeeld de toegang tot het terrein kunnen ontzeggen en dan weigeren te betalen.
[..]
Oh ja dat wel. Dat soort beveiliging zie je op de werkvloer niet maar wel rondom het terrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |