quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef sigme het volgende:
Nou, dat werd nog een tamelijk loops topic, die vorige. Terug naar CULtalk, ik heb die uuni of ooni gekocht. Nog dank voor de suggestie van de blokkervariant. Had rampzalige reviews, maar ik sluit niet uit dat die veroorzaakt werden door ondeskundig gebruik. Veiligheidshalve ben ik toch maar voor de dure variant gegaan:
[ afbeelding ]
Met wat extra accessoires.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
Hier alles top, gisteren zelfs stukkie hardgelopen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:22 schreef borisz het volgende:
Binnenkort kan je weer 't Kopje op wandelen Bloes.
Geweldig, errrrrg benieuwd naarquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef sigme het volgende:
Nou, dat werd nog een tamelijk loops topic, die vorige. Terug naar CULtalk, ik heb die uuni of ooni gekocht. Nog dank voor de suggestie van de blokkervariant. Had rampzalige reviews, maar ik sluit niet uit dat die veroorzaakt werden door ondeskundig gebruik. Veiligheidshalve ben ik toch maar voor de dure variant gegaan:
[ afbeelding ]
Met wat extra accessoires.
Mijn in mijn woonkamer ingemetselde (ja dat is net zo onhandig als het klinkt) pizzaoven gaat ook als 'ie op temperatuur is zo snel. Heel idioot maar heeft echt maar zo kort nodig en is lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:19 schreef Kreator het volgende:
Ziet er wel tof uit dat ding. Twee reviews gekeken en het lijkt wel vrij goed te doen allemaal, alleen zijn de pallets wat lastig aan te steken vind ik.
Pizza in 60 tot 90 sec klinkt wel goed. Ben benieuwd hoe dat smaakt.
Voorpretquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een vakantie aan het uitzoeken.![]()
![]()
Maar pas voor volgend jaar.
Dat dan weer wel.quote:
Ik heb ook een inpandige houtgestookte oven, maar die krijg ik niet heet genoeg. Is wel geweldig voor stoven (en om op lage temperatuur te drogen; pruimen en tomaten vooral).quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn in mijn woonkamer ingemetselde (ja dat is net zo onhandig als het klinkt) pizzaoven gaat ook als 'ie op temperatuur is zo snel. Heel idioot maar heeft echt maar zo kort nodig en is lekker
Ik heb mezelf gister een thermometer aangeschaft om eens te gaan meten wat die pizzavloer doet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn in mijn woonkamer ingemetselde (ja dat is net zo onhandig als het klinkt) pizzaoven gaat ook als 'ie op temperatuur is zo snel. Heel idioot maar heeft echt maar zo kort nodig en is lekker
Sloveniëquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.M'n vriend slaapt nu, straks even proberen te overtuigen dat we een nachtje op een geitenboerderij in Slovenië moeten overnachten.
Ik vind het ruk, duurt lang, hoop zooi, en idd hier ook moeilijk om heet te krijgenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ook een inpandige houtgestookte oven, maar die krijg ik niet heet genoeg. Is wel geweldig voor stoven (en om op lage temperatuur te drogen; pruimen en tomaten vooral).
Wat mik jij erop dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister een thermometer aangeschaft om eens te gaan meten wat die pizzavloer doet.
Want mijn lekkerste pizza's doe ik toch echt als ze er langer dan 90sec over doen.
(En zo'n zool met alleen tomaat en hint van kaas maak ik nooit)
Eerst een zelfgekookte tomatensaus, beetje kaas, artisjokbodems, gesnipperd rood uitje, ansjovisje links en rechts, wat stukkies paddestoel / champignon, sprinkeltje kaas.quote:
Foto 3? Dat waren dikke krullen Parmezanquote:
Zeg maar dat hij van mij moetquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.M'n vriend slaapt nu, straks even proberen te overtuigen dat we een nachtje op een geitenboerderij in Slovenië moeten overnachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |